خدمات

سینک ظرفشویی صنعتی

سینک ظرفشویی صنعتی

سینک ظرفشویی صنعتی همچون وان شستسشو، جزئی از تجهیزات آشپزخانه صنعتی به شمار میروند که در هر آشپزخانه ای نیاز است. مهم نیست که به فکر راه اندازی یک کیترینگ هستید و یا یک رستوران بزرگ و یا یک فست فود. اگر نیاز دارید که غذا را در حجم های بالا آماده سازی کنید نیاز به یک سینک ظرفشویی صنعتی دارید. سینک از الزامات آشپزخانه است و ااز ضروری ترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی به شمار میرود. در ادامه این مقاله به معرفی سینک ظرفشویی صنعتی خواهیم پرداخت و سپس نمونه های دیگری از تجهیزات آماده سازی را معرفی خواهیم نمود. در ادامه با ما همراه باشید.

سینک ظرفشویی صنعتی چیست؟

سینک که با نام‌های دیگری از جمله سینک، کاسه ظرفشویی و حوضچه ساده نیز شناخته می‌شود، یک لوله ‌کشی کاسه ‌شکل است که برای شستن دست‌ها ، ظرفشویی و سایر اهداف استفاده می‌شود. سینک ها دارای شیرهایی هستند که آب سرد و گرم را تامین می کنند و ممکن است دارای ویژگی اسپری برای شستشوی سریعتر باشند. آنها همچنین شامل یک زهکشی برای تخلیه آب مصرف شده هستند. این تخلیه ممکن است خود شامل یک صافی و یا دستگاه قطع کننده و یک دستگاه جلوگیری از سرریز باشد. سینک ها ممکن است یک صابون یکپارچه نیز داشته باشند. توزیع کننده بسیاری از سینک ها مخصوصاً در آشپزخانه ها در مجاورت یا داخل پیشخوان نصب می شوند.

سینک ظرفشویی صنعتی

سینک ظرفشویی صنعتی

هنگامی که یک سینک مسدود می شود، فرد اغلب به استفاده از پاک کننده های شیمیایی فاضلاب یا پیستون متوسل می شود ، اگرچه اکثر لوله کش های حرفه ای گرفتگی را با یک فنر مارپیچ و به واسطه دریل برطرف می کنند. سینک ظرفشویی صنعتی نیز گونه ای از سینک است که در آشپزخانه های صنعتی کاربرد داشته و از تجهیزات آماده سازی آشپزخانه صنعتی به شمار میرود. سینک ظرفشویی صنعتی معمولا دارای یک دوش برای شستشوی راحت تر مواد اولیه نیز میباشد و میتوانید به سادگی هر چیزی را در حجم های بالا بشویید و برای طبخ آماده کنید.

از دیگر تجهیزات آماده سازی آشپزخانه صنعتی:

وقتی صحبت از تجهیزات آماده سازی غذا می شود، رستوران های مختلف بسته به دستور غذا، اقلام مختلفی را در لیست تجهیزات آشپزخانه خود خواهند داشت. به جای فهرست کردن همه اقلام احتمالی ای که می توانید سفارش دهید، لیست تجهیزات آشپزخانه حرفه ای خود را به موارد ضروری محدود کردیم که اکثر عملیات های خدمات غذایی به آن نیاز دارند:

غذاسازها: این وسایل همه کاره می توانند به کاهش زمان آماده سازی کمک کنند. می توانید از آنها برای تهیه سس، ترکیب مواد، خرد کردن سبزیجات، برش پنیر و موارد دیگر استفاده کنید.

میز کار استیل: وسایل و تجهیزات را بالای این میز کار استیل محکم قرار دهید یا از آنها به عنوان سطحی برای آماده سازی مواد یا مونتاژ ظروف استفاده کنید.

میکسرها: در حالی که نانوایی ها و پیتزا فروشی ها ممکن است بیشتر از همزن های صنعتی استفاده کنند، این یک قطعه ابزار مفیدی است که هر رستورانی باید داشته باشد.

آسیاب ادویه جات: در حالی که استفاده از ادویه های از قبل آسیاب شده مقرون به صرفه است، ادویه ها و گیاهان تازه آسیاب شده طعم منحصر به فردی دارند که می تواند به دستور العمل های شما طعم بیشتری بدهد.

مخلوط کن ها: مخلوط کن ها که بیشتر در بارها و کافه ها یافت می شوند، کاربردهای زیادی دارند. شما می توانید از آنها برای تهیه نوشیدنی، ترکیب سس ها یا تهیه ماریناد استفاده کنید.

پاتیل خیساندن برنج: همانطور که از نام پاتیل خیساندن برنج معلوم است از آن برای خیساندن طولانی مدت برنج استفاده میشود و ابزاری از جنس استیل ضد زنگ است تا در برابر رطوبت و … مقاوم باشد.

سینک ظرفشویی صنعتی

سینک ظرفشویی صنعتی

سینک ظرفشویی صنعتی را از کجا تهیه کنیم؟

نه تنها سینک ظرفشویی صنعتی، بلکه میتوانید هر تجهیزات آشپزخانه صنعتی که نیاز دارید را از فروشگاه آنلاین فیدار سورن تهیه نمایبد. فیدار سورن تنها یک فروشگاه آلاین نیست. شما میتوانید علاوه بر خرید سینک ظرفشویی صنعتی از آن، 0 تا 100 تجهیز آشپزخانه صنعتی رستورران خود را به فیدار سورن بسپارید. شرکت فیدار سورن با 15 سال سابقه در زمینه مشاوره طراحی ساخت و تجهیز آشپزخانه های صنعتی و همچنین تجهیز بیش از 100 پروژه مختللف ائم از دولتی خصوصی و کیترینگ های بزرگ فعالیت می نماید

.این شرکت با دیدگاه جدیدی در امر مشاوره در قبال مشتریان این صنعت پا به عرصه نهاده تا بتواند قدم کوچکی در توسعه اقتصادی این صنعت برداشته و همچنین به زبان ساده تر بتواند هزینه های مشتریان را قبل از راه اندازی یک مجموعه به طرز چشمگیری کاهش دهد .شرکت فیدار سورن نخستین شرکتی است مفهوم واقعی مشاوره طراحی ساخت و تجهیز آشپزخانه های صنعتی را برای تمامی مشتریان در دست ترویج و توسعه قرار داده و به منظور تحکیم این مفهوم خلاق، برای مشتریان از ابتدا تا اتمام پروژه برنامه ریزی مدون انجام خواهد داد و در زمینه اجرا نیز ناظر کامل پروژه خواهد بود.

ماموریت ما این است که شما را با بهترین ماشین آلات و ابزارآلات طبخ غذا در آشپزخانه های صنعتی آشنا کنیم. فیدار سورن اعتبار و شهرت خود را از روش مشتری به مشتری به دست آورده و با همین روش نیز آن را تقویت خواهد کرد.

سخن پایانی

سینک ظرفشویی صنعتی

سینک ظرفشویی صنعتی

شما میتوانید علاوه بر خرید سینک ظرفشویی صنعتی، تجهیزات کافه، تجهیزات سرمایشی، تجهیزات سرو غذا، تجهیزات شستشوی صنعتی و دیگر تجهیزات آشپزخانه صنعتی را به سادگی از وبسایت فیدار سورن تهیه نمایید. هنگامی که لیست تجهیزات کافی شاپ خود را نهایی کردید، می توانید روی چیزهای دیگری که با شروع یک کسب و کار همراه است تمرکز کنید: استخدام صندوقدار و باریستا، طراحی پلان کافی شاپ و کالا و ایجاد یک برند قابل تشخیص.

با استفاده از ابزار و تجهیزات کافی شاپ شما پایه ای قوی برای موفقیت خواهد داشت. اگر می خواهید در مورد اینکه چگونه فیدار سورن می تواند به شما کمک کند تا کافی شاپ خود را به راحتی اداره کنید، بیشتر بدانید، با یکی از کارشناسان ما در آشپزخانه سورن صحبت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *