خدمات

خرید و قیمت کانتر ساده سلف سرویس

خرید و قیمت کانتر ساده سلف سرویس

قیمت کانتر ساده سلف سرویس از تجهیزات آشپزخانه صنعتی یکی از موارد مهم تر راه اندازی رستوران های سلف سرویس به شمار میرود. قیمت کانتر ساده سلف سرویس به عوامل گوناگونی وابسته است که درر ادامه با آنها به خوبی آشنا خواهید شد. شماا برای راه اندازی یک رستوران سلف سرویس موفق باید یک قیمت کانتر ساده سلف سرویس ایده آل را برای کسب و کار خود برگزینید. در ادامه این مقاله با بررسی قیمت کانتر ساده سلف سرویس همراه باشید.

قیمت کانتر ساده سلف سرویس

کانتر های آماده سازی بخش مهمی از تجهیزات آماده سازی رستوران به شمار میروند که دارای انواع مختلفی مانند کانتر گرم، کانتر سرد و کانتر قاشق و چنگال و کانتر ساده می باشند. شما میتوانید وسایل و تجهیزات آشپزخانه صنعتی را بالای این میزهای مستحکم قرار دهید یا از آنها به عنوان سطحی برای آماده سازی مواد یا تهیه غذا ها استفاده کنید. قیمت کانتر ساده سلف سرویس میتواند به عوامل گوناگونی وابسته باشد که در ادامه به آنها پرداخته ایم.

کسب اطلاعات بیشتر: خرید سینک ظرفشویی صنعتی

خرید و قیمت کانتر ساده سلف سرویس

خرید و قیمت کانتر ساده سلف سرویس

میز آماده سازی

میزهای آماده سازی  اهداف متفاوتی نسبت به میزهای تهیه دارند، اما آنقدرها که به نظر می رسد متفاوت نیستند. میزها و تجهیزات آماده سازی ساندویچ دارای تخته های برش کم عمق تری هستند که برای نان های ساندویچی و ساندویچی طراحی شده اند و اکثر آنها برای استفاده با تابه های غذا با اندازه 1/6 در قسمت بالای انبار تنظیم می شوند. میزهای آماده سازی پیتزا دارای یک قسمت تخته برش عمیق تر با یک ریل تابه برجسته و یک فضای ذخیره سازی بالایی هستند که برای تابه های غذا با اندازه 1/3 طراحی شده است.

اندازه های جدول آماده سازی

تصمیم گیری در مورد اندازه مناسب واحد آماده سازی به یک دلیل واضح ضروری است باید در جایی که می خواهید آن را قرار دهید، قرار گیرد. ما میزهای آماده سازی را حمل می کنیم که اندازه آنها از فشرده تا عظیم است، از جمله 27، 32، 36، 48، 60، 68، 72، و 93 اینچ. هر اندازه مزایای خاص خود را دارد. میزهای کوچکتر با کاهش فضای ذخیره سازی کلی کمتر در واحد، فضای کوچکتری را برای مشاغل با فضای محدود ارائه می دهند، در حالی که میزهای بزرگتر دقیقا برعکس هستند.

پیدا کردن فضای مناسب برای آنها دشوارتر است، اما آنها با فضای داخلی زیادی همراه هستند. به طور کلی، هرچه کسب و کار شما تقاضای بیشتری برای غدای سلف داشته باشد، می خواهید میز آماده سازی شما بزرگتر باشد. یکی دیگر از عواملی که ممکن است بر اندازه شما تأثیر بگذارد این است که از تعداد موادی که هنگام تهیه غذا استفاده می کنید، استفاده می کنید. همچنین برای فروشگاه خود می توانید از بوفه های رویه کورین و سفارشی استفاده کنید.

اگر می‌خواهید تعداد زیادی مواد مختلف را در یک زمان نگه دارید، بهتر است به سراغ یک میز بزرگ‌تر بروید تا همه مواد مورد نیاز را در نزدیکی خود نگه دارید. در نهایت، برخی از واحدهای صفحه کار هم بخش تجهیزات انبار ذخیره سازی یخچال و فریزر را در یک واحد ارائه می دهند. مدل‌های دمای دوگانه را که پیشنهاد می‌کنیم بررسی کنید تا ببینید آیا داشتن هر دو گزینه ذخیره‌سازی در یک واحد برای شما مناسب است یا خیر.

ویژگی های کانتر آماده سازی غذا

خرید و قیمت کانتر ساده سلف سرویس

خرید و قیمت کانتر ساده سلف سرویس

قیمت کانتر ساده سلف سرویس از  تجهیزات خط سلف سرویس به شمار میرود. دومین عاملی که باید در نظر بگیرید این است که آیا می خواهید میزی با کشو، در یا ترکیبی از هر دو را داشته باشد. صرف نظر از ترجیح شما، هر دو نوع دارای یک ریل تابه در بالای دستگاه هستند که برای نگهداری تابه های غذا طراحی شده است. بسیاری از واحدها دارای یک درب جامد روی ریل تابه هستند، در حالی که برخی از آنها دارای درب شیشه ای شفاف هستند که آنها را برای عملیاتی ایده آل می کند که ساندویچ های سفارشی را در مقابل مشتریان خود تهیه می کنند.

واحدهای دارای در دارای یک حفره خنک کننده بسیار شبیه به تجهیزات دستی هستند که بر حسب فوت مکعب اندازه گیری می شود و دارای قفسه هایی هستند که می توانند انواع مختلفی از مواد غذایی را در خود جای دهند. از سوی دیگر، واحدهای دارای کشو، عموماً با فضای خنک ‌کننده کمتری عرضه می‌شوند، اما هر کشو برای نگهداری ظرف‌های مواد غذایی پر از مواد تشکیل شده است، که دسترسی به آن‌ها را در زمان تعویض تابه‌های خالی از قسمت بالای انباری آسان‌تر می‌کند. برخی از واحدها با ترکیبی از درها و کشوها عرضه می شوند که بهترین عملکرد را به اپراتور می دهد.

کسب اطلاعات بیشتر: خرید اجاق گاز صنعتی با مناسب ترین قیمت

گاهی اوقات این ترکیبات به گونه ای طراحی می شوند که فضای هدر رفته را نیز به حداقل برسانند، مانند داشتن یک کشو یا درب کوچک بالای کمپرسور. مهم است که به یاد داشته باشید که بسته به مکانی که کانتر ساده سلف سرویس را قرار می دهید، درها و کشوها ممکن است روال آشپزخانه های فشرده تر را پیچیده تر کنند. درها اغلب به طور خودکار بسته می شوند، اما کشوها معمولا بسته نمی شوند. برای آشپزها یا سرورهای عبوری سخت تر است که کشوها را وقتی دستشان پر است ببندند، که می تواند حواس پرتی آشپزخانه شما باشد.

از سوی دیگر، درهای بزرگ تر ممکن است در مناطق فشرده‌تر کاملاً باز نشوند که کشوها را گزینه بهتری می‌کند. در پایان، مهم است که محصول، فضای خود و ترافیکی که از آن عبور می‌کند را در نظر بگیرید تا گزینه مناسب را انتخاب کنید.

قیمت کانتر ساده سلف سرویس را از کجا استعلام کنیم؟

 شما میتوانید برای قیمت کانتر ساده سلف سرویس با شرکت فیدار سورن تماس بگیرید. شرکت فیدار سورن با 15 سال سابقه در زمینه مشاوره طراحی ساخت و تجهیز آشپزخانه های صنعتی و همچنین تجهیز بیش از 100 پروژه مختللف ائم از دولتی خصوصی و کیترینگ های بزرگ فعالیت می نماید. این شرکت با دیدگاه جدیدی در امر مشاوره در قبال مشتریان این صنعت پا به عرصه نهاده تا بتواند قدم کوچکی در توسعه اقتصادی این صنعت برداشته و همچنین به زبان ساده تر بتواند هزینه های مشتریان را قبل از راه اندازی یک مجموعه به طرز چشمگیری کاهش دهد.

کسب اطلاعات بیشتر: لوازم آشپزخانه صنعتی

نتیجه گیری

خرید و قیمت کانتر ساده سلف سرویس

خرید و قیمت کانتر ساده سلف سرویس

 همانطور که پیشتر نیز گفتیم، قیمت کانتر ساده سلف سرویس را میتوانید از کارشناسان ما در آشپزخانه سورن دریافت کنید..شرکت فیدار سورن نخستین شرکتی است مفهوم واقعی مشاوره طراحی ساخت و تجهیز آشپزخانه های صنعتی را برای تمامی مشتریان در دست ترویج و توسعه قرار داده و به منظور تحکیم این مفهوم خلاق، برای مشتریان از ابتدا تا اتمام پروژه برنامه ریزی مدون انجام خواهد داد و در زمینه اجرا نیز ناظر کامل پروژه خواهد بود.

ماموریت ما این است که شما را با بهترین ماشین آلات و ابزارآلات طبخ غذا در آشپزخانه های صنعتی آشنا کنیم. فیدار سورن اعتبار و شهرت خود را از روش مشتری به مشتری به دست آورده و با همین روش نیز آن را تقویت خواهد کرد. البته آشپزخانه سورن علاوه بر تجهیزات آماده سازی آشپزخانه صنعتی، محصولاتی نظیرتجهیزات خط سلف سرویس، تجهیزات رستوران و پخت غذا و تجهیزات کافه را نیز ارائه میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *