خدمات

سفارش میز کار استیل برای رستوران

سفارش میز کار استیل برای رستوران

سفارش میز کار استیل برای رستوران برای کسب و کار شما برای کارایی آشپزخانه صنعتی رستوران شما بسیار مهم است. میزها در ده ‌ها اندازه با گزینه‌های مختلف، از جمله قفسه‌های زیرین و پشتی، وجود دارند و می‌توانند دارای گوشه‌های مربع، گرد یا تخت باشند تا تقریباً هر نیازی را برآورده کنند.

اگر از ویژگی های خاص میز کار آشپزخانه که می خواهید خریداری کنید اطلاع دارید، ابزار انتخاب میز کار ما به سرعت همه میزهایی را که با مشخصات شما مطابقت دارند پیدا می کند.

ابعاد سفارش میز کار استیل برای رستوران

  • اندازه 18

میزهای آشپزخانه گیج استیل 18 اغلب به عنوان میز کار مقرون به صرفه یا میز کار اقتصادی شناخته می شوند زیرا استیل گیج 18 سبک تر و ارزان تر از انواع دیگر است. اما بسته به اینکه قصد دارید از میز کار برای چه چیزی استفاده کنید، یک مدل 18 ممکن است خوب باشد! این میزهای کار آشپزخانه برای تهیه ساندویچ یا سالاد، مرتب کردن اقلام یا فقط برای استفاده به عنوان فضای کار عمومی عالی هستند!

آنها بیشتر در معرض فرورفتگی و آسیب هستند، بنابراین اگر قرار است وسایل سنگین را روی آنها پرتاب کنید یا زیاد کوبیده و خرد کنید، این را در نظر داشته باشید.

  • سفارش میز کار استیل برای رستوران

    سفارش میز کار استیل برای رستوران

    انداره 16

میزهای کار صنعتی 16 از دسته سفارش میز کار استیل برای رستوران یک راه حل عالی برای متخصصان خدمات مواد غذایی است که در هنگام افزودن میز آشپزخانه از جنس استیل به کار خود به دنبال کیفیت و مقرون به صرفه بودن هستند.

این میزها با ترکیب سطح بالاتری از دوام نسبت به مدل گیج 18 با قیمتی که بودجه شما را از بین نمی برد، یک گزینه عالی برای همه کارها هستند. متوجه خواهید شد که بسیاری از میزهای برند ما از فولاد ضد زنگ 16 ساخته شده‌اند که ارتقای بی‌نقصی را نسبت به طراحی بودجه گیج 18 ارائه می‌دهند.

  • اندازه 14

میز کار آشپزخانه از جنس استنلس استیل 14 ، از نظر دوام و کیفیت، نزدیکترین میز کار به ساخت سفارشی هستند. میزهای 14 اغلب میز انتخابی قصابی ها هستند زیرا در برابر ضربات سنگین مکرر چاقو یا نرم کننده گوشت مقاومت می کنند بدون اینکه دندانه ای ایجاد شود

محصولات مشابه: خرید و قیمت کانتر ساده سلف سرویس

انواع فولاد ضد زنگ

نوع، شماره دیگری است که اغلب هنگام نگاه کردن به فولاد ضد زنگ می بینید و معمولاً همراه با “سری” استفاده می شود. در این مورد، هر دو به یک چیز اشاره می کنند. آرایش واقعی آلیاژ فولاد ضد زنگ. در حالی که سری ها و انواع مختلفی از فولاد ضد زنگ موجود است، سفارش میز کار استیل برای رستوران ما در هر دو سری 300 (نوع 304 به طور خاص) و 400 (نوع 430) موجود است. فولاد ضد زنگ سری 300 نسبت به سری 400 در برابر خوردگی مقاوم تر است، زیرا حاوی نیکل است، علاوه بر این که درصد کروم بیشتری دارد.

از آنجایی که فولاد ضد زنگ سری 400 فاقد نیکل است، کمی مغناطیسی است. فولاد ضد زنگ سری 300 مغناطیسی نیست زیرا حاوی نیکل است. نوع 304 به دلیل مقاومت بالا در برابر خوردگی و زنگ زدگی یکی از رایج ترین انواع فولاد ضد زنگ است که برای میز کار تجاری استفاده می شود. این نوع فولاد ضد زنگ با محتوای کم کربن و سطوح بالای کروم و نیکل، دوام برتری را ارائه می دهد که می تواند در برابر سختی های استفاده روزانه در هر آشپزخانه صنعتی مقاومت کند.

سفارش میز کار استیل برای رستوران

سفارش میز کار استیل برای رستوران

همچنین ضدعفونی کردن آن آسان است و برای آشپزخانه های شلوغ ایده آل است. فولاد ضد زنگ نوع 430 از نوع پایین تری از فولاد است که حاوی کروم و آهن است، که باعث می شود نسبت به فولاد ضد زنگ نوع 304 در برابر خوردگی مقاومت کمتری داشته باشد، اما هنوز برای محیط هایی با حساسیت به خوردگی خفیف ایده آل است.

میزهای آماده سازی فولاد ضد زنگ نوع 430 که جایگزین ارزان قیمتی برای میزهای کار نوع 304 هستند، برای انجام کارهای اساسی مانند تهیه میوه ها و سبزیجات، مخلوط کردن مواد و آبکاری غذا بسیار مناسب هستند.

سفارش زیر میز برای سفارش میز کار استیل برای رستوران

هنگامی که یک میز را برای سفارش میز کار استیل برای رستوران از دسته تجهیزات آماده سازی رستوران انتخاب نمودید، خواهید دید که هنوز گزینه های زیادی برای بررسی وجود دارد! بیایید به برخی از رایج ترین گزینه های صنعتی برای سفارش میز کار استیل برای نگاه کنیم.

محتوای پیشنهادی: سینک ظرفشویی صنعتی

Open Base  یا  Undershelf؟

اینکه یک میز کار با پایه باز می خواهید یا یک میز زیر قفسه به نیازهای خاص شما بستگی دارد. به عنوان مثال، میزهای کار صنعتی با پایه باز خوب هستند اگر می خواهید یک یا دو سطل مواد را در دسترس داشته باشید زیرا درست زیر میز می غلتند. یک میز کار با قفسه زیر، مکانی مناسب برای وسایل کوچک یا جعبه های نگهداری مواد غذایی فراهم می کند. برخی از میزهای کاری ما با قفسه‌های زیرین نیز دارای پشتی هستند. سفارش میز کار استیل برای رستوران در همه این سبک ها موجود است.

محتوای پیشنهادی: مهم ترین تجهیزات فست فود

سفارش میز کار استیل برای رستوران را از کجا انجام دهیم؟

سفارش میز کار استیل برای رستوران

سفارش میز کار استیل برای رستوران

شرکت فیدار سورن با 15 سال سابقه در زمینه مشاوره طراحی ساخت و تجهیز آشپزخانه های صنعتی و همچنین تجهیز بیش از 100 پروژه مختللف ائم از دولتی خصوصی و کیترینگ های بزرگ فعالیت می نماید. این شرکت با دیدگاه جدیدی در امر مشاوره در قبال مشتریان این صنعت پا به عرصه نهاده تا بتواند قدم کوچکی در توسعه اقتصادی این صنعت برداشته و همچنین به زبان ساده تر بتواند هزینه های مشتریان را قبل از راه اندازی یک مجموعه به طرز چشمگیری کاهش دهد.

محتوای پیشنهادی: خرید اجاق گاز صنعتی با مناسب ترین قیمت

نتیجه گیری

سفارش میز کار استیل برای رستوران شاید اقدامی بسیار ساده به نظر برسد. اما سفارش میز کار استیل برای رستوران کمی فراتر از این حرفاست. اما با فیدار سورن میتوانید با خیال راحت سفارش میز کار استیل برای رستوران خود را ثبت نمایید و دغدغه ای نداشته باشید چرا که کارشناسان ما در فیدار سورن بر اساس نیاز شما اقدام به ثبت سفارش میز کار استیل برای رستوران مینمایند.

علاوه بر سفارش میز کار استیل برای رستوران میتوانید محصولاتی همچون تجهیزات آماده سازی، تجهیزات خط سلف سرویس، تجهیزات رستوران و پخت غذا را نیز از وبسایت ما تهیه کنید.

1 دیدگاه در “سفارش میز کار استیل برای رستوران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *