اره استخوان بر مینروا

پاتیل خیساندن برنج

چرخ گوشت رومیزی صنعتی 32 امگا

چرخ گوشت صنعتی میکسردار 42

سینک دو لگنه کابینت دار استیل

سینک ظرفشویی دو لگنه صنعتی استیل

شیر شاور دیواری

شیر شاور رو سینکی

میز کار استیل

میز کار استیل 304 نگیر

وافل ساز صنعتی برند وارینگ

وان شستشو صنعتی

وان شستشو و آبکشی سبزی با شیر تخلیه

تجهیزات آماده سازی آشپزخانه صنعتی به تمامی دستگاه هایی گفته می شود که پیش از مرحله پخت به آن ها نیاز دارید. تجهیزاتی که کار شستشو، خرد کردن، اسلایس کردن، پوست گرفتن، خمیر زدن و ... را انجام می دهند همگی در این دسته قرار می گیرند. میزهای کار و قفسه ها را نیز می توانید در این بخش قرار دهید چرا که می بایست عملیات آماده سازی غذا در این بخش صورت گیرد.

تجهیزات آماده سازی غذا دامنه گسترده ای دارد و در هر آشپزخانه صنعتی ممکن است تجهیزات خاصی را قرار دهید. هریک از این تجهیزات دارای کاربری های مختلفی هستند و عموما صنعتی می باشند. جنس عمده تجهیزات آماده سازی رستوران اغلب استیل می بشد تا بهداشت و نظافت کاملا حفظ شود. این دسته از تجهیزات آشپزخانه صنعتی برای آماده سازی مواد غذایی استفاده می شود. تجهیزاتی مانند همزن صنعتی، چرخ گوشت صنعتی، وان شستشو، اره استخوان بر صنعتی و .... با توجه به نوع کاربری رستوران می توانند در این بخش قرار بگیرند.

انواع تجهیزات آماده سازی

در این بخش می خواهیم عمده تجهیزاتی را که می توانید جزو دستگاه های آماده سازی قرار دهید به شما معرفی کنیم.

میز کار صنعتی

میز کار صنعتی از دسته تجهیزاتی است که در بخش آماده سازی غذا حتما به چشم می خورد. این میزها استیل هستند و به صورت سفارشی سازی شده توسط سورن کیچن آماده می شوند. شما می توانید در ابعاد دلخواه این وسیله را سفارش دهید.

تجهیزات آماده سازی غذا

بخش آماده سازی غذا در واقع شامل تجهیزات مکانیکی است که با نیروی دست و یا برق کار می کنند. این دستگاه ها می توانند اتوماتیک و یا نیمه اتوماتیک، صنعتی و یا نیمه صنعتی باشند. ماشین های صنعتی رستوران سرعت کار را به شدت افزایش می دهند، هزینه و زمان پرتی را کاهش می دهند. از جمله این دستگاه ها می توان به چرخ گوشت صنعتی، اره استخوان بر، کالباس بر و ... اشاره کرد.

تجهیزات آماده سازی غذا

تجهیزات آماده سازی غذا

کاربرد تجهیزات آماده سازی

  • فست فودها
  • رستوران ها
  • کافی شاپ ها و کافه ها
  • آشپزخانه های صنعتی
  • آشپزخانه بیمارستان ها
  • آشپزخانه ادارات
  • آشپزخانه دانشگاه ها
  • آبمیوه فروشی ها
  • بستنی فروشی ها
  • کشتارگاه های دام
  • مرغ فروشی ها
  • کارخانه ها
  • هتل ها
  • صنایع تولیدی

لیست قیمت تجهیزات آماده سازی غذا

لیست تجهیزاتی که برای آماده سازی غذای رستوران و آشپزخانه صنعتی استفاده می شود می تواند بسیار بلند بالا باشد و در عین حال بخشی از آن ها خارجی هستند و قیمت ثابتی ندارند. شما می توانید لیست مورد نیاز خود را تهیه کنید و سپس با شماره 09122408711 تماس بگیرید و قیمت تجهیزات آماده سازی را دریافت کنید. همجنین برای مشاوره رایگان سورن کیچن آماده ارائه خدمات می باشد.

تجهیزات آماده سازی آشپزخانه صنعتی

قصد داریم به تجهیزات آماده سازی آشپزخانه صنعتی کافه رستوران بپردازیم. در ادامه با فیدار سورن همراه باشید: آشپزخانه های صنعتی قلب تپنده کافه و رستوران به شمار میروند و برای تهیه غذای افراد در سرتاسر جهان بسیار حائز اهمیت اند. آشپزخانه هاس صنعتی روزانه غذای افراد زیادی را تهیه میکنند. در سر تا سر جهان میلیون ها نفر روزانه به رستوران میروند و یا از فست فود استفاده میکنند به علاوه میلیون ها نفر در اداراتی کار میکنند که غذای خود را باید از تهیه غذا دریافت نمایند و علاوه بر آن نیز روزانه هزاران نفر با هواپیما جابجا شده و از غذای آن استفاده میکنند. اگر بخواهیم محاسبه کنیم، بخش اعظمی از غذای روزانه افراد به واسطه آشپزخانه های صنعتی فرآهم میشوند. با تجهیزات آشپزخانه صنعتی فیدار سورن همراه باشید.

تجهیزات آشپزخانه صنعتی

آشپزخانه صنعتی برای فعالیت نیازمند تجهیزات فراوانیست که از جمله آنها میتوان به تجهیزات سرمایشی، تجهیزات تحویه و تجهیزات آماده سازی آشپزخانه صنعتی اشاره کرد. در ادامه انواع تجهیزات را بیشتر مورد بررسی قرار میدهیم. با ما همراه باشید

راه اندازی یک رستوران و یا کافه رستوران نیاز مند راه اندازی صحیح تک تک بخش های گوناگون آن است. تجهیزات آماده سازی آشپزخانه صنعتی یکی از پایه ترین بخش های راه اندازی رستوران است. برای تهیه تجهیزات آماده سازی آشپزخانه صنعتی باید از تجهیزات آن شناخت مناسبی داشته و فهرست مناسبی از تجهیزات آماده سازی آشپزخانه صنعتی فراهم کنید. در ادامه به برخی موارد این فهرست می رسیم.

محصولات ما

اره استخوان بر مینروا

پاتیل خیساندن برنج

چرخ گوشت رومیزی صنعتی 32 امگا

چرخ گوشت صنعتی میکسردار 42

سینک دو لگنه کابینت دار استیل

سینک ظرفشویی دو لگنه صنعتی استیل

شیر شاور دیواری

شیر شاور رو سینکی

میز کار استیل

میز کار استیل 304 نگیر

وافل ساز صنعتی برند وارینگ

وان شستشو صنعتی

دیگر محصولات فیدار سورن

a133

تجهیزات آماده سازی

a132

تجهیزات سرمایشی

a131

فر کامبی

a136

تجهیزات شستشو صنعتی

a135

تجهیزات رستوران و پخت غذا

a134

تجهیزات خط سلف سرویس

تجهیزات آماده سازی آشپزخانه صنعتی

وان شستشو

از دیگر تجهیزات آماده سازی وان شستشو آشپزخانه صنعتی به شمار میرود. وان شستشوی صنعتی هم جزء تجهیزات آماده سازی آشپزخانه صنعتی و هم جزء تجهیزات شستشوی رستوران به حساب می آید. وان شستشو برای شستشوی مواد غذایی مورد استفاده قرار میگیرد.

تجهیزات آماده سازی آشپزخانه صنعتی

میز کار استیل

یکی دیگر از ضروری ترین تجهیزات آماده سازی آشپزخانه صنعتی، میز کار استیل به شمار میرود. به منظور بهبود و تسریع در عملیات آماده سازی غذا از میز استیل برای خرد کردن مواد غذایی مانند سبزی و گوشت استفاده می شود . طبقات مشبک و میانی میز کار نیز جهت دسترسی راحت به مواد اولیه و تجهیزات آماده سازی کاربرد دارد . از این رو هر آشپزخانه کوچک و بزرگ صنعتی که در کترینگ ، رستوران ، فست فود و …. واقع شده است به یک یا چند میز کار استیل بر حسب فضا احتیاج خواهند داشت. این تجهیزات آماده سازی آشپزخانه صنعتی بخشی جدا نشدنی از آشپزخانه های صنعتی به شمار میروند.

تجهیزات آماده سازی آشپزخانه صنعتی

شاور ظرفشویی

از این آیتم صنعتی در تجهیزات آماده سازی آشپزخانه صنعتی استفاده می کنند و همچنین بسیار کارایی دارد در قسمتی که ظرفشویی صنعتی وجود دارد و قبل از اینکه ظروف را داخل آن بزارند حتما با این دستگاه ظروف را میشورند که به آن شیر ظرفشویی نیز گفته می شود و دقیقاً کار شیر ظرفشویی را انجام می دهد با این تفاوت که بدنه ی آن مانند دوش سیار در حمام می باشد. شاور ظرفشویی برای مقاومت در برابر رطوبت و جلوگیری از اکسید شدن، از استیل ضد زنگ ساخته شده است.

تجهیزات سرو غذا

___فیدار سورن انتخاب برتر شما

شرکت فیدار سورن سلامت تولید کننده و وارد کننده تجهیزات سرو رستورانی، تجهیزات سرو هتل، تجهیزات سرو بیمارستان، تجهیزات سرو دانشگاه، تجهیزات سرو کیترینگ ها، تجهیزات سرو فست فود ها و به طور کلی تجهیزات آماده سازی آشپزخانه صنعتی می باشد و با در نظر گرفتن استاندارد تجهیزات آشپزخانه صنعتی، بهترین اقلام، با مناسب ترین قیمت تجهیزات آشپزخانه صنعتی را پیشنهاد می نماید.
شما عزیزان می توانید جهت مشاوره راه اندازی رستوران و کترینگ با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید و از مشاوره این مجموعه بهره مند شوید. در نظر داشته باشید راه اندازی یک رستوران، آشپزخانه، کترینگ و … می بایست طبق اصول و با برنامه درستی پیش برود که نتیجه کار مطابق با اهداف باشد. به همین دلیل بهتر است در این مسیر حتما از یک مشاور کمک بخواهید تا به اهداف خود نزدیکتر باشید.

تجهیزات بار گرم آشپزخانه صنعتی

بار گرم کافه و رستوران جاییست که عشق را گسیل میکند. چای و قهوه خوب و با کیفیت میتواند برای به رستوران کشاندن مشتریان شما کافی باشد. قهوه با کیفیتت علاوه بر ایجاد هشیاری در مشتری شما، میتواند طعمی بی نظیر را به او هدیه کند و سبب شود که او همواره برای سرو قهوه به کافه رستوران شما پای بگذارد. البته ایرانیان رابطه بهتری با چای دارند. بد نیست سری به تجهیزات کافه بزنید.

پس دم نمودن چای به روش های گوناگون که سبب شود تا چای شما افت کیفیتی را تجربه نکند هم متواند موثر باشد. اما همه این نوشیدنی های گوناگون نیاز به تجهیزات گوناگونی دارند. برای مثال برای عصاره گیری صحیح و با کیفیت قهوه نیازمند وجود یک اسپرسو ساز صنعتی با کیفیت خواهید بود.اسپرسو ساز بخشی جدا نشدنی از کافه ها به شمار میرود. همچنین آسیاب قهوه، پیچر و ناک باکس و بقیه ادوات تهیه قهوه نیز مورد نیاز اند تا بتوانید یک بار گرم مناسب را ارائه دهید. تجهیزات آماده سازی آشپزخانه صنعتی.

البته صبر کنید. بار گرم تنها قهوه نیست و نوشیدنی های دیگر هم وجود دارند. نظیر انواع چای مانند چای سفید، چای سبز، چای سیاه و البته دمنوش های متنوع. برخی نوشیدنی های برپایه قهوه نظیر امریکنو نیز به آب جوش نیاز دارند. پس یک سماور صنعتی نیز مورد نیاز است. همچنین اکثر نوشیدنی های بر پایه قهوه مانند لته، کاپوچینو و ماکیاتو نیاز به شیر دارند پس وجود یک شیر داغ کن باکیفیت نیز ضروریست.

تجهیزات بار سرد آشپزخانه صنعتی

در روز های گرم سال که نیاز به نوشیدنی های سرد افزایش می یابد، تجهیزات کافه و رستوران نیز باید توانایی تهیه نوشیدنی را داشته باشند. یک دستگاه آبمیوه گیری و یخ در بهشت ساز برای داشتن یک بار سرد کامل ضروریست. وجود دستگاه بستنی ساز نیز کمک بزرگی به شمار میرود چرا که میتوان به واسطه آن آفوگاتو سرو نمود و یا از آن در تهیه انواع دیگر اقلام بار سرد استفاده کرد. برای تهیه موهیتو که یکی از پایه ثابت های بار سرد به شمار میرود نیز به یک مخلوط کن احتیاج خواهید داشت. البته این بخشی کوچک از تجهیزات مورد نیاز است و بقیه موارد باید با توجه به منوی شما انتخاب شوند. تجهیزات آماده سازی آشپزخانه صنعتی.

نکات مهم در خرید تجهیزات آماده سازی آشپزخانه صنعتی

ابتدا قبل از خرید تجهیزات آماده سازی آشپزخانه صنعتی باید ابعاد و اندازه بخش های مختلف آشپزخانه صنعتی خود را برای تهیه تجهیزات داشته باشد تا در خرید دچار مشکل نشوید. در واقع تجهیزات باید جای مشخصی در آشپزخانه صنعتی شما داشته باشند تا علاوه بر حفظ گردش کار در آشپزخانه، بازده آشپزخانه صنعتی رستورانتان را نیز بالا ببرند.

در خرید تجهیزات دقت ویژه ای نمایید تا بتوان آنها را کنار هم به درستی قرار داد و همچینن جنس تمامی آلات آشپزخانه صنعتی باید استیل باشد تا در مجاورت رطوبت دچار زنگ زدگی نشود و طول عمری بالا داشته باشند. همچنین دستگاه ها باید به سادگی قابلیت تمیز کردن باشند تا بتوانید به سادگی آنها را پاکیزه نگاه دارید.

به شرکت تولید کننده تجهیزات آماده سازی آشپزخانه صنعتی خود دقت ویژه ای نمایید چرا که او تعیین کننده همه چیز به شمار میرود. شرکت از جنس بدنه تجهیزات تا تک تک اجزای آن را انتخاب میکند و چه بهتر آن است که کالای با گارانتی را خریداری کنید. پیشنهاد ما به شما فیدار سورن است که با کیفیتی بی نظیر محصولاتی هم سطح محصولات خارجی و با کیفیت تولید میکند و تمامی تجهیزات دارای 1 سال گارانتی میباشند. شما عزیزان جهت دریافت مشاوره راه اندازی آشپزخانه صنعتی می توانید با مجموعه فیدار سورن در ارتباط باشید.

تجهیزات سرمایشی آشپزخانه صنعتی

زمانی که مواد غذایی تازه خریداری میشوند. باید محلی را برای نگهداری آنها، همانطور که وجود دارند، ایجاد کنید و یا داشته باشید. پس میتوانیم بگوییم که به طور کلی گام ابتدایی تجهیزات کافه و رستوران، یخچال های آن به شمار میروند چرا که تمامی مواد خام در آن نگهداری میشوند تا تازه بماند. تازه بودن مواد اولیه تاثیز بسزایی در نتیجه نهایی غذا خواهد داشت. تجهیزات آماده سازی آشپزخانه صنعتی.

یخچال های موجود در آشپزخانه های صنعتی به دو شکل عمودی و افقی موجود اند که نیاز است با توجه به محل قرار گیری تصمیم گیری کنید. جایگاه هر ماده غذایی باید تعیین گردد و از طرفی باید شرایط نگهداری هر ماده در نظر گرفته شود و سپس اقدام به خرید تجهیزات کافه و رستوران و یخچال کنید تا در آینده به مشکلی بر نخورید. تجهیزات آماده سازی آشپزخانه صنعتی.

تجهیزات پخت و پز آشپزخانه صنعتی

طبخ نیازمند دماست و دمای مورد نیاز طبخ غذا توسط تجهیزات پخت و پز تامین میشود. این دسته از تجهیزات کافه و رستوران دارای انواع گوناگونی هستند که از جمله این ها میتوان به دستگاه های سرخ کن و اجاق گاز اشاره کرد که تقریبا در همه آشپزخانه ها مورد نیاز واقع میشوند. اجاق گاز های صنعتی  دارای دو نوع رو میزی و اصطلاحا ایستاده هستند که هر کدام ویژگی های متفاوتی دارد. اجاق گاز های رو میزی وزن کمتری دارند و البته که فضای کمتری را نیز میتوانند اشغال نمایند. همچنین اجاق گاز های صنعتی ایستاده، ممکن است دارای فر باشند که خود آپشنی مجزا محسوب میشود. تجهیزات آماده سازی آشپزخانه صنعتی.

ماشین ظرفشویی آشپزخانه صنعتی

حال نوبت به خرید ماشین ظرفشویی رسیده است. قطعا در کافه و رستوران شما روزانه افراد زیادی رفت و آمد دارند و هم در هنگام سرو و هم در هنگام پخت و پز غذا ظروف زیادی برای استفاده مجدد نیاز به شستشو پیدا میکنند. پس وجود یک ماشین ظرفشویی خوب و قدرتمند میتواند به کمک شما بیاید. انباشت شدن ظروف غذا در انتظار شستشو صحنه خوشایندی نیست و سبب میشود تا آشپزخانه صنعتی شما به هم بریزد و کارکنان موجود در آشپزخانه دچار سردرگمی شوند. پس استفاده از یک ماشین ظرفشویی مناسب راه حل مناسبی میباشد.

البته باید توجه کنید که ماشین های ظرفشوییی نیز دارای 3 نوع مختلف اند و باید با در نظر گرفتن شرایط و البته فضای کار خود یکی را برگزینید. به این نکته توجه داشته باشید که هر مقدار ماشین ظرفشویی بزرگتر شود نیاز به انرژی و البته اپراتور آن نیز بیشتر میشود. به طور کلی از بزرگ به کوچک، ماشین ظرفشویی ریلی، ماشین ظرفشویی هود تایپ و ماشین ظرفشویی زیر کانتری قرار میگیرند. تجهیزات آماده سازی آشپزخانه صنعتی.

تجهیزات تهویه آشپزخانه صنعتی

در آخر رایحه غذا بسیار دلنشین است اما زمانی که رایجه غذا های مختلف در هم می آمیزد چه برای کار کنان و چه برای مشتری خوشایند نخواهد بود و حتی ممکن است سبب شود او اشتهایش را از دست بدهد. پس یک سیستم تهویه قوی میتواند تمامی بو های اضافی را به بیرون براند. البته توجه کنید که سیستم تحویه باید تماما استیل باشدد تا در برابر رطوبت موجود در آشپزخانه زنگ نزند.

جمع بندی

تجهیزات آماده سازی آشپزخانه صنعتی از مهم ترین بخش ها برای راه اندازی یک آشپزخانه صنعتی به شمار میروند. تجهیزات آماده سازی آشپزخانه صنعتی باید کاملا بهداشتی بوده پس چنس فلز آنها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. راه اندازی بخش تجهیزات آماده سازی آشپزخانه صنعتی، فرآیندی تخصصیست پس بهتر است خلق بخشی از رویای خود را به دستان توانمند کارشناسان خبره و با تجربه فیدار سورن بسپارید.