خدمات

قیمت دستگاه پخت برنج اتوماتیک

خرید کباب پز صنعتی رستورانی

دستگاه پخت برنج اتوماتیک یکی از دستگاه های کاربردی در هر آشپزخانه صنعتی به شمار میرود. دستگاه پخت برنج اتوماتیک میتواند نیاز شما را از بابت تهیه برنج مورد نیاز برای هر شیفت کاری راحت نماید. در راه اندازی رستوران رویایی خود باید به تک تک تجهیزات از جمله تجهیزات رستوران و پخت غذا و تجهیزات سرو غذا  توجه داشته باشید. هر رستورانی باید یک دستگاه پخت برنج اتوماتیک در آشپزخانه صنعتی خود داشته باشد. اما بهینه بودن دستگاه پخت برنج اتوماتیک تا به اینجای کار تنها یک ادعاست اما در ادامه میتوانید از بهینه بودن دستگاه پخت برنج اتوماتیک اطمینان حاصل نمایید. در ادامه با ما همراه باشید.

دستگاه پخت برنج اتوماتیک

دستگاه پخت برنج اتوماتیک برای رستوران نوعی ربات پخت و پز صنعتی است که از آن برای پخت برنج استفاده می شود و همچنین می توان از آن برای پخت برخی غذاها استفاده کرد. ظرفیت عرضه غذا می تواند تا 50-60 نفر در ساعت باشد. و در رستوران ها و فروشگاه های فست فود در سراسر جهان استفاده می شود. دستگاه پخت برنج اتوماتیک میتواند میزان زیادی برنج را در مدت زمان کوتاهی آماده سازی کند تا قابل استفاده و سرو غذا شوند.

دستگاه پخت برنج اتوماتیک میتواند نه تنها به بخش پخت عذا کمک نماید، بلکه با مستقر نمودن دستگاه پخت برنج اتوماتیک در آشپزخانه صنعتی خود میتوانید بار کاری بقیه بخش ها اعم از بخش آماده سازی را کم کنید. در واقع کاربرد دستگاه پخت برنج اتوماتیک مانند یک ماشین ظرفشویی است. ماشین ظرفشویی صنعتی که از زیر مجوعه تجهیزات شستشوی صنعتی به شمار میرود، نیاز به کارکنان گوناگون برای انجام عمل شستن و آبکشی را از بین میبرد و بار کاری آشپزخانه صنعتی را میکاهد.

همچنین آب کمتری مصرف کرده و حجم زیادی از ظروف را در مدت زماان کوتاهی تحویل میدهد. دستگاه پخت برنج اتوماتیک نیز همانند یک ماشین ظرففشویی صنعتی عمل میکند و بار کاری را کاهش داده و همچنین در مصرف منابع صرفه جویی به عمل می آورد. همچنین دستگاه پخت برنج اتوماتیک تنها برای پخت برنج بهینه سازی نشده و  با استفاده از دستگاه پخت برنج اتوماتیک میتوانید به سادگی اقدام به تهیه انواع پلو نمایید. همچون شوید پلو.

دستگاه پخت برنج اتوماتیک

دستگاه پخت برنج اتوماتیک

مزایای دستگاه پخت برنج اتوماتیک

  • کارمندان را کاهش دهید و کارکنان را به نظم بیشتر تشویق نمایید.
  • کارآمدی بالا و حفظ ثبات کیفیت وعده های غذایی.
  •  وعده های غذایی از سلامت و ارش غذایی بیشتری بهره خواهند برد.
  •  صرفه جویی در انرژی و صرفه جویی در هزینه.
    1). صرفه جویی در هزینه نیروی کار تا 50٪.  2). صرفه جویی در هزینه آب و برق تا 40 درصد.
    3). صرفه جویی در هزینه روغن خوراکی تا 30٪. 4). انتشار دوده به 80 درصد کاهش یافت.

دیگر تجهیزات ضروری آشپزخانه صنعتی

دستگاه پخت برنج اتوماتیک از جمله تجهیزات ضروری هر آشپزخانه صنعتی به کار میرود. اما در ادامه قصد داریم شما را علاوه بر دستگاه پخت برنج اتوماتیک با نمونه های دیگری از تجهیزات مهم آشپزخانه صنعتی آشنا کنیم.

پیشخوان های آماده سازی غذا و تخته های برش

میزهای آماده سازی، پیشخوان ها و سطوح برش برای هر آشپزخانه صنعتی ضروری است و در اندازه های مختلف وجود دارد. سطوح آماده سازی ساخته شده از فولاد ضد زنگ را انتخاب کنید که در برابر خوردگی مقاوم است، باکتری ها را از غذا و آب گوشت جذب نمی کند و می تواند در برابر محصولات تمیز کننده خشن مورد استفاده در آشپزخانه های صنعتی مقاومت کند. در خط، شما پیشخوان های آماده سازی غذا می خواهید که یخچال های کوچکی در زیر آنها داشته باشند.

برای دسترسی آسان به غذای آماده شده برای هر ایستگاه. برخی نیز دارای محفظه های یخچال در خود پیشخوان هستند. در مورد سطوح برش، تخته های برش پلاستیکی یا چوبی را انتخاب کنید. تخته های پلاستیکی راحت تر ضدعفونی می شوند اما می توانند شیارهای عمیقی ایجاد کنند که می توانند باکتری ها را پنهان کنند.

تمیز کردن تخته‌های چوبی معمولاً سخت‌تر از تخته‌های پلاستیکی است، اما شیارهای آن به این راحتی ایجاد نمی‌شود. یک سیستم رنگی برای تخته های برش به جلوگیری از آلودگی متقاطع کمک می کند. بسیاری از آشپزخانه های رستوران ها از رنگ قرمز برای گوشت، زرد برای مرغ، سبز برای سبزیجات و آبی برای ماهی و غذاهای دریایی استفاده می کنند.

فریزر و یخچال

همه آشپزخانه های تجاری نیاز به یک نوع سیستم سرمایشی دارند. بدون یخچال نمی توانید مواد اولیه و غذاهای آماده را تازه نگه دارید. فریزرها نیز برای مدیریت موجودی بسیار مهم هستند. خرید 300 استیک و فریز کردن آنها بسیار مقرون به صرفه تر از خرید 10 استیک در روز است. واحدهای فریز صنعتی برای رفع نیازهای منحصر به فرد صنایع غذایی طراحی شده اند. به عنوان مثال، آنها توانایی خنک کردن قابلمه های بزرگ سس را به دمای مطمئن در زمان رکورد دارند، بنابراین آنها یک خرید کلیدی برای هر عملیات جابجایی مواد غذایی هستند.

تجهیزات ایمنی    

اطمینان حاصل کنید که آشپزخانه شما دارای تجهیزات ایمنی مناسب است. یک کیت کمک های اولیه یا کیت اورژانس پزشکی که به خوبی انبار شده باشد، در محل کار که آتش و چاقو می سوزد بسیار مهم است. شما همچنین به چیزهایی مانند کپسول آتش نشانی و آینه های ایمنی گنبدی نیاز دارید که به مردم اجازه می دهد متوجه شوند که کسی در حال دور زدن گوشه ای است.

 قبل از خرید تجهیزات آتش نشانی، ایمنی یا بهداشتی دستورالعمل های آتش نشانی محلی خود را بررسی کنید و با رعایت استانداردهای کد آتش نشانی همیشه از عوارض احتمالی جلوگیری کنید. اطمینان از پوشیدن کفش های ضد لغزش توسط کارکنان و تهیه تشک های لاستیکی برای جلوگیری از صدمات ناشی از ایستادن برای ساعات طولانی نیز نقش مهمی در ایمن نگه داشتن آشپزخانه شما دارد.

محتوای پیشنهادی: سفارش میز کار استیل برای رستوران

خرید دستگاه پخت برنج اتوماتیک

دستگاه پخت برنج اتوماتیک

دستگاه پخت برنج اتوماتیک

حال که با دستگاه پخت برنج اتوماتیک به خوبی آشنا شدید بهتر است به فکر تهیه یک دستگاه پخت برنج اتوماتیک برای آشپزخانه صنعتی رستوران خود باشید. شاید نمونه های در بازار را دیده باشید و یا دچاز سردرگمی در انتخاب برند شده اید. برای رفع ابهام همین الان میتوانید با کارشناسان ما در فیدار سورن تماس بگیرید تا علاوه بر راهنمایی بهترین دستگاه پخت برنج اتوماتیک را مطابق نیاز خود در اختیار بگیرید. برای خرید لوازم آشپزخانه صنعتی با فیدار سورن همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *