خدمات

تابه گردان صنعتی چیست؟

تابه گردان صنعتی چیست؟

تابه گردان صنعتی چیست؟ سورن کیچن نمایندگی فروش انواع تابه گردان های صنعتی در ابعاد مختلف در بازار می باشد. برای استعلام قیمت، خرید و یا سفارش و دریافت کاتالوگ این محصول می توانید با شماره های درج شده تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

تابه گردان صنعتی چیست؟

یکی از تجهیزاتی که در آشپزخانه صنعتی به چشم می خورد تابه گردان صنعتی می باشد که در ابعاد مختلفی می باشد. اگر برای اولین بار است که نام این دستگاه را می شنوید حتما برای شما هم سوال است که تابه گردان صنعتی چیست؟ این دستگاه در واقع وانی است که حول یک محور چرخش دارد و می توانید مواد غذایی را در کمترین زمان درون آن سرخ کنید و با بیشترین سرعت آن را فراهم کند. این حرکت دورانی اجازه تخلیه راحت روغن را بدست می دهد.

مجموعه سورن کیچن عرضه کننده انواع تابه گردان صنعتی در مدل های زیر می باشد:

لیست قیمت تابه گردان صنعتی

مشخصات فنی تابه گردان صنعتی

اجاق ماهیتابه گردان یا همن تابه گردان صنعتی که با نام های دیگری مانند  پاتیل سرخ کن صنعتی، ماهیتابه گردان گازی، ماهیتابه گردان صنعتی نیز شناخته می شود ظرفیت های مختلفی دارد. جنس این تابه ها با توجه به این که باید مقاوم باشند از استیل می باشد و این دستگاه دارای سیستم متحرک است که حول یک محور تا زاویه مشخصی گردش دارد.

تابه گردان صنعتی چیست؟

تابه گردان صنعتی چیست؟

انواع تابه گردان صنعتی

حال که می دانید تابه گردان صنعتی چیست؟ ممکن اس فصد خرید آن را داشته باشید بنابراین لازم است که انواع مختلف این دستگاه را بشناسید. تابه گردان های 80 لیتری و 120 لیتری دارای بدنه ساخته شده از ورق استیل هستند و پایه های آن ها قابل رگلاژ می باشند. این تابه ها با نیروی گاز و برق کار می کنند و لوله کشی آن ها از جنس مسی فشار قوی و استاندارد می باشد.

کاربرد تابه گردان های صنعتی

این دستگاه در مکان های مختلفی استفاده می شود. با توجه به اینکه قرار است چه مواد غذایی درون این تابه سرخ کنید می توانید از مدل های مختلف آن استفاده کنید. تابه گردان را می توانید در آشپزخانه صنعتی، رستوران، فست فودی، فودکورت و … مشاهده کنید که برای سرخ کردن در سرعت بالا و حجم زیاد استفاده می شود.

انتخاب پاتیل سرخ کن صنعتی

مهمترین بخشی که به هنگام خرید ماهیتابه گردان صنعتی باید به آن دقت نمود ظرفیت مورد نیاز آشپزخانه است، بهتر است قبل از اقدام به خرید به ظرفیت پذیرایی رستوران یا آشپزخانه صنعتی خود را مشخص نمایید و سپس تابه گردان مورد نظر با ظرفیت مناسب را انتخاب کنید.

در نظر داشته باشید که علاوه بر اینکه می توانید حجم زیادی از مواد غذایی را در این تابه ها سرخ نمایید، این مدل پاتیل سرخ کن می تواند برای پخت انواع خورشت، سوپ یا آش نیز به کمک سرآشپز شما بیاید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *