خدمات

در انتخاب تجهیزات آشپزخانه صنعتي چه مواردي را در نظر بگيريم

در انتخاب تجهیزات آشپزخانه صنعتي چه مواردي را در نظر بگيريم

در انتخاب تجهیزات آشپزخانه صنعتي چه مواردي را در نظر بگيريم؟ اگر قصد راه اندازی آشپزخانه صنعتی را داشته باشید حتما باید بدانید که می بایست به سراغ تجهیزات خوب و باکیفیت بروید تا نتیجه مطلوبی را بدست آورید. شناخت تجهیزات آشپزخانه صنعتی و کمک گرفتن از افراد با تجربه در این مسیر موضوع بسیار مهمی است. باید بدانید و از قبل برنامه ریزی مشخصی برای این کار داشته باشید. چقدر پول برای راه اندازی آشپزخانه صنعتی در اختیار دارید؟ می توانید اولویت بندی کنید و تجهیزات مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

در انتخاب تجهیزات آشپزخانه صنعتي چه مواردي را در نظر بگيريم؟

کیفیت: همه لوازم آشپزخانه صنعتی با دستورالعمل های خاص خود عرضه می شوند. این راهنمایی برای کارایی و ایمنی تجهیزات آشپزخانه صنعتی شما ضروری و لازم است. ظروف آشپزخانه صنعتی به دلیل کارایی و مدت زمان طولانی استفاده از مواد اولیه جامد سخت ساخته می شوند. به عنوان مثال، آهن و فولاد ضد زنگ می توانند سال ها دوام بیاورند.

حجم بیشتر: یکی از بارزترین تفاوت های لوازم آشپزخانه صنعتی و خانگی اندازه بزرگتر آنهاست، یعنی می توان مقدار بیشتری غذا را در آشپزخانه صنعتی طبخ کرد. میزبانی صدها نفر با میزبانی از یک خانواده چهار نفره بسیار متفاوت است. بنابراین انتخاب ظرف با اندازه مناسب یکی از اصول اولیه ای است که در آشپزخانه صنعتی باید مورد توجه قرار گیرد.

بهره وری: آشپزخانه های صنعتی مقادیر زیادی انرژی مصرف می کنند. با این توصیف، تمام ابزارها و تجهیزات باید با حداکثر کارایی کار کنند.
فرهای صنعتی یکی از بهترین نمونه ها در این زمینه هستند. فن های حرارتی گردش می کنند و گرما را به طور یکنواخت توزیع می کنند و راندمان را از نظر زمان و انرژی افزایش می دهند.

تمامی موارد ذکر شده اصول اولیه ای هستند که شما باید به عنوان صاحب این کسب و کار در نظر بگیرید.

در انتخاب تجهیزات آشپزخانه صنعتي چه مواردي را در نظر بگيريم

در انتخاب تجهیزات آشپزخانه صنعتي چه مواردي را در نظر بگيريم

نکات ضروری انتخاب تجهیزات آشپزخانه صنعتی

تجهیزات آشپزخانه صنعتی و تجهیزات فست فود مانند هر کسب و کاری، مهم است که بدانید چه زمانی باید ابزار و تجهیزات خود را به روز کنید و به یاد داشته باشید که برخی از آنها مانند سرخ کن های صنعتی بیشتر در معرض خوردگی و ضربه هستند. آنها بیشتر مستعد آلودگی هستند، بنابراین در مواقعی که شک دارید، فرصتی به خرج ندهید و هیچ یک از موارد ذکر شده را دوباره خریداری کنید.

نقض قوانین بهداشتی می تواند برای کسب و کار شما مخرب باشد، به همین دلیل است که باید به دنبال رعایت استانداردهای بهداشتی تجهیزات صنعتی باشید. اجازه ندهید پیشنهادات و روندهای نادرست صنایع غذایی شما را از هدف و نیاز واقعی خود دور کند بنابراین تجهیزات مورد نظر خود را بر اساس منوی رستوران، نیاز سرآشپزها و با توجه به طراحی و اندازه آشپزخانه خریداری کنید و خرید وسایلی که از آن استفاده نمی کنید بی معنی است و فقط فضای ارزشمند شما را هدر می دهد.

اصلی ترین نکات در انتخاب تجهیزات آشپزخانه صنعتی

اصلی ترین نکاتی که در انتخاب تجهیزات آشپزخانه صنعتی می بایست در نظر بگیریم ماندگاری تجهیزات می باشد. خرید تجهیزات غیر استاندارند و بی کیفیت می تواند به ضرر کسب و کار شما باشد. با داشتن تجهیزات مدرن می توانید خروجی کار را افزایش دهید. به این ترتیب می توانید برای حجم کاری معین با نیروی کار کمتری کار را انجام دهید.

سوالات متداول انتخاب تجهیزات آشپزخانه های صنعتی چه مواردي را در نظر بگيريم

  1. در هنگام انتخاب تجهیزات چه مواردی باید در نظر گرفت؟
    در هنگام استفاده باید ماندگاری و استاندارد بودن لوازم را در نظر بگیرید.
  2. در انتخاب لوازم آشپزخانه صنعتی چه مواردی مهم است؟
    اندازه مناسب، درجه کیفی و بهره وری از تجهیزات، از مهم ترین نکات در هنگام انتخاب لوازم می باشد.
  3. استفاده از دستگاه های مدرن چه مزیت هایی دارد؟
    بهره وری و سرعت کار کارکنان بیشتر شده و در نتیجه به رضایت مشتریان می انجامد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *