خدمات

خرید دیگ خورشت پز صنعتی

دیگ خورشت پز صنعتی

خرید دیگ خورشت پز صنعتی برای رستوران شما امری ضروری ببه شمار میرود و باید آن را در دسته تجهیزات آشپزخانه صنعتی خود جای دهید. انواع مختلف فرمت های رستوران، بسته به غذایی که باید تهیه شود، نیازهای متفاوتی از تجهیزات آشپزخانه صنعتی دارند. با این حال، انواع مختلفی از تجهیزات آشپزخانه وجود دارد که اساسی هستند و باید توسط اکثر آشپزخانه های رستوران خریداری شوند. و دیگ خورشت پز صنعتی یکی از این تجهیزات است. در ادامه با بررسی دیگ خورشت پز صنعتی با ما همراه باشید.

دیگ خورشت پز صنعتی

هر دیگ خورشت پز صنعتی در یک رستوران وظیفه انجام طیف وسیعی از عملکردها را بر عهده دارد. یک دیگ خورشت پز صنعتی  است که شامل مناطق جداگانه پخت و پز با استفاده از گاز، برق یا القایی است که به شما امکان می دهد از چندین روش پخت و پز در یک قطعه تجهیزات آشپزخانه رستوران استفاده کنید. از یک تاپ و یک پایه برد تشکیل شده است. دیگ خورشت پز صنعتی برای هر رستورانی باید جدید خریداری شود، زیرا ممکن است از بیرون زنگ زده به نظر نرسند، اما در داخل به دلیل استفاده مداوم، اتو فرسوده می شود. بنابراین برای خرید طیف آشپزی دست دوم پیشنهاد نمی شود.

محتوای پیشنهادی: خرید دیگ چلوپز صنعتی

عواملی که باید در هنگام انتخاب دیگ خورشت پز صنعتی در نظر گرفت

محدوده های تجاری جزء لاینفک تجهیزات آشپزخانه رستوران هستند و در هنگام خرید باید به نکات زیر توجه کرد.

دیگ خورشت پز صنعتی گازی یا برقی:  اولین انتخابی که باید قبل از سرمایه گذاری در هر محدوده تجاری انجام دهید این است که آیا می خواهید دیگ خورشت پز صنعتی گازی یا برقی نصب کنید.  گاز صنعتی به دلیل توانایی آن در تنظیم دقیق تر و فوری دما محبوبیت بیشتری دارد. محدوده الکتریکی  معمولاً زمانی انتخاب می‌شود که گاز در دسترس نباشد، زمانی که برق ارزان‌تر از گاز در واحد است،  یا به دلیل اتاق یا ساختمان خاص که اجازه تهویه مناسب را برای یک اجاق گاز تجاری نمی‌دهد.

اما این بدان معنا نیست که بردهای الکتریکی کاربردهای خود را ندارند. دیگ خورشت پز صنعتی واقعی گازی قضاوت در مورد گرما و تغییر تنظیمات دما را سریع‌تر آسان‌تر می‌کنند، اما محدوده‌های الکتریکی طراحی صاف، ظریف و تمیز کردن آسان‌تری دارند. در حالی که تجهیزات پخت غذا های الکتریکی استاندارد از کویل برای تهیه غذا استفاده می کنند، می توانید مستقیماً روی سطح صاف محدوده های برقی صاف و صاف بپزید. محدوده‌های القایی الکتریکی با اجاق‌هایی عرضه می‌شوند که خنک‌تر از محدوده‌های الکتریکی مداوم هستند، اما برای کار کردن به ظروف آشپزی مغناطیسی منحصربه‌فرد نیاز دارند.

اندازه دیگ خورشت پز صنعتی:  اندازه های مختلف و پیکربندی های برتر متناسب با نیازهای خاص یک رستوران در دسترس هستند. اکثر رستوران ها به یک محدوده تجاری سنگین یا استاندارد نیاز دارند. رستوران‌های بزرگ می‌خواهند با مدل‌های سنگین استفاده کنند، زیرا در مقایسه با رستوران‌های کوچک‌تر که فقط به یک مدل استاندارد و سبک رستوران نیاز دارند، به گونه‌ای طراحی شده است که با نیازهای یک آشپزخانه با حجم بالا سازگار باشد.  قبل از خرید مجموعه، مطمئن شوید که فضای کافی در آشپزخانه شما وجود دارد.

محتوای پیشنهادی: خرید کباب پز صنعتی رستورانی

نکات مورد توجه در خرید دیگ خورشت پز صنعتی

در نظر گرفتن برخی نکات در خرید دیگ خورشت پز صنعتی میتواند خریدی آسان و بدون دغدغه را برای شما به ارمغان آورد.

منوی غذا: شما برای پخت هر نوع غذا به تجهیزات و وسایل مختلفی نیاز دارید. وسایل آشپزخانه رستوران و آشپزخانه فست فود باید با توجه به تجهیزات لازم برای مراحل آماده‌سازی و طبخ غذاهای منو تهیه شوند. شما باید انواع تجهیزات آشپزخانه صنعتی مدرن را بشناسید تا وسایل مورد نیاز خود را تهیه کرده و هنگام خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی لوازمی با کاربرد مشابه نخرید.

حجم کار و میزان خروجی آشپزخانه: تجهیزات آشپزخانه باید پاسخگوی نیاز مشتریان شما باشد. شرکت های تولید کننده تجهیزات فست فود و رستوران، این تجهیزات را در ابعاد و ظرفیت‌های مختلف تولید می‌کنند. شما باید با توجه به میزان سفارشات روزانه‌ی خود برای خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی اقدام کنید.

ابعاد آشپزخانه صنعتی و متراژ فضا: طراحی آشپزخانه شما باید با توجه به استانداردهای طراحی آشپزخانه صنعتی و بر اساس متراژ فضا انجام شود. ابعاد تجهیزات و نحوه چیدمان آن‌ها به متراژ آشپزخانه شما بستگی دارد. بیشتر لوازم فست فود و رستوران به صورت سفارشی و با توجه به نیاز شما تولید می‌شوند و برخی دیگر نیز ابعاد مشخصی دارند و قابل سفارشی‌سازی نیستند. فضای آشپزخانه بر روی طراحی، تولید و چیدمان تجهیزات اثر مستقیم دارد.

محتوای پیشنهادی: خرید ترولی حمل غذا

دیگ خورشت پز صنعتی را از کجا تهیه نماییم؟

دیگ خورشت پز صنعتی

دیگ خورشت پز صنعتی

خرید دیگ خورشت پز صنعتی باکیفیت باید از شرکتی معتبر صورت پذیرد. شرکت فیدار سورن با 15 سال سابقه در زمینه مشاوره طراحی ساخت و تجهیز آشپزخانه های صنعتی و همچنین تجهیز بیش از 100 پروژه مختللف ائم از دولتی خصوصی و کیترینگ های بزرگ فعالیت می نماید. این شرکت با دیدگاه جدیدی در امر مشاوره در قبال مشتریان این صنعت پا به عرصه نهاده تا بتواند قدم کوچکی در توسعه اقتصادی این صنعت برداشته و همچنین به زبان ساده تر بتواند هزینه های مشتریان را قبل از راه اندازی یک مجموعه به طرز چشمگیری کاهش دهد.

شرکت فیدار سورن نخستین شرکتی است مفهوم واقعی مشاوره طراحی ساخت و تجهیز آشپزخانه های صنعتی را برای تمامی مشتریان در دست ترویج و توسعه قرار داده و به منظور تحکیم این مفهوم خلاق، برای مشتریان از ابتدا تا اتمام پروژه برنامه ریزی مدون انجام خواهد داد و در زمینه اجرا نیز ناظر کامل پروژه خواهد بود
ماموریت ما این است که شما را با بهترین ماشین آلات و ابزارآلات طبخ غذا در آشپزخانه های صنعتی آشنا کنیم.

نتیجه گیری

آشپزخانه قلب یک رستوران است و تجهیزات آشپزخانه رستوران حیاتی ترین بخش یک آشپزخانه صنعتی است. این یک واقعیت اعلام شده است که چیزی که همه مشتریان از رستوران ها انتظار دارند، برگشت سریع سفارشات آنهاست. این تنها در صورتی امکان پذیر است که تجهیزات آشپزخانه رستوران شما به خوبی قرار گرفته و در شرایط کاری عالی قرار داشته باشند تا بتوانید غذای با کیفیت را در زمان مورد انتظار تحویل دهید.

سرمایه گذاری روی تجهیزات آشپزخانه این رستوران واقعاً هزینه زیادی برای شما خواهد داشت، اما در دراز مدت، هر مفدار که برای این کار خرج کنید ارزشش را دارد! مهم نیست بخواهید دیگ خورشت پز صنعتی یا تجهیزات آماده سازی رستوران خود را تهیه نمایید یا تجهیزات انبار، و یا تجهیزات رستوران و پخت غذا، شما میتوانید همین الان با فیدار سورن تماس بگیرید تا تجهیزات خط سلف سرویس خود را نیز همانند تجهیزات سرو غذا به سرعت تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *