خدمات

خرید ترولی حمل غذا

ترولی حمل غذا

ترولی حمل غذا در محل های مختلفی کاربرد های گسترده ای دارد. مهم نیست یک رستوران مجلل را اداره میکنید و یا صاحب هتل هستید. ترولی حمل غذا را باید قطعا در لیست تجهیزات آشپزخانه صنعتی خود بگنجانید چرا که به واسطه آن میتوانید سرویس دهی به مشتریان خود را تسریع نمایید. ترولی حمل غذا که همانطور که از نامش پیداست از دسته تجهیزات سرو غذا به شمار می آید دارای انواع گوناگونیست که در ادامه پس از بررسی به آن پرداخته ایم.

ترولی حمل غذا

محل خدمات غذایی محیط های سریعی هستند که به زمان پاسخگویی سریع نیاز دارند. ترولی حمل غذا در تجارت مواد غذایی ضروری است و به حمل و نقل مواد غذایی و همچنین انواع دیگر اقلام غیر خوراکی مانند ظروف آشپزی، ظروف غذاخوری، ابزار و تجهیزات آشپزخانه صنعتی کمک می کند.

از آنجایی که انواع مختلفی از اقلام در اطراف یک منطقه تجاری خدمات غذایی حمل و نقل می شود، مهم است که بدانید تولید کنندگان ترولی حمل غذا این موضوع را در نظر گرفته و چرخ دستی هایی را برای رفع نیازهای مختلف امکانات مختلف طراحی کرده اند. در اینجا تعدادی از انواع چرخ دستی موجود است. هر نوع چرخ دستی غذا برای پاسخگویی به نیاز خاصی طراحی شده است.

ترولی حمل غذا

ترولی حمل غذا

ترولی حمل غذا جهت سرو

برای سرو غذای سفره مهمان استفاده می شود. ترولی حمل غذا جهت سرو این است که به عنوان کمکی برای سرو غذا عمل کند. ترولی حمل غذا جهت سرو با دو لامپ آراسته می شود و در قفسه پایین صفحه سرویس، صفحه مشترک و چاقوی سرو را حمل می کند.

ترولی حمل غذا جهت دسر

ترولی حمل غذا جهت دسر به عنوان کمک بصری برای ارائه دسر عمل می کند. اگر مهمان بتواند دسر را ببیند، به خصوص اگر به خوبی ارائه شده باشد، مهمانان بیشتر احتمال دارد دسر سفارش دهند.

الف) برای اقلام شیرین اینها اغلب چرخ دستی های ساده و دو قفسه ای هستند. همچنین می‌توان آن‌ها را با یک قفسه صفحه نمایش بالا برای داخل تخته و یک پوشش شفاف لولایی برای ویترین تعبیه کرد. اگر بستنی یا شیک حمل می‌شود و نیاز به سرد کردن است، ترولی حمل غذا جهت دسر ممکن است دارای داخل وان فولادی، یا یک چاه یخ یا یک بشقاب یوتکتیک باشد (که می‌تواند دمای آن را تا 4 تا 5 ساعت حفظ کند، در صورتی که از فریزر خارج شود).

برخی از ترولی حمل غذا جهت دسر ها ممکن است دارای یک کمپرسور یخچال کوچک باشند که با باتری تعبیه شده در قسمت بالایی کار می کند و تا 24 ساعت کار می کند. در هر صورت، بهتر است از اتصال برق با سیم های بلند اجتناب شود.

ب) برای شیرینی ها ترولی حمل غذا جهت دسر معمولاً از رویه ای از فایبر شیشه تشکیل شده است که مهمان را قادر می سازد آنچه را که پیشنهاد می شود ببیند. سطح ترولی حمل غذا جهت دسر ، کیک ها و شیرینی ها را نشان می دهد. قفسه پایینی برای نگهداری کارد و چنگال مانند انبر شیرینی پزی و چنگال شیرینی پزی و ظروف استفاده می شود.

ترولی حمل غذا جهت پذیرایی با میوه

درست است که در رابطه با حمل غذا از آشپزخانه صنعتی صحبت میکنیم اما ممکن است نیاز به پذیرایی با میوه داشته باشید. مهمانان ممکن است دوست داشته باشند وعده های غذایی خود را با میوه های تازه کامل کنند این امر به ویژه در مورد مهمانان دارای رژیم که ممکن است فقط سالاد و میوه بخورند صدق می کند. رستوران‌ها افراد آگاه به سلامت را می‌شناسند و برای این عموم مردم منوی مناسب دارند.

ترولی حمل غذا جهت سرو پیش غذا

این بخش نیز یکی از مهم ترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی به شمار میرود. معمولا پیش غذا طبیعتی تند دارد تا اشتها را برای غذاهایی که سفارش میدهید تحریک کند . پیش غذا اولین غذای یک منوی کلاسیک فرانسوی است که معمولاً شامل مجموعه ای از اقلام کوچک تخم مرغ، ماهی، گوشت، میوه ها و سبزیجات در سس های تند است.

ترولی حمل غذا جهت سرویس درون اتاق

ترولی حمل غذا

ترولی حمل غذا

این چرخ دستی به دلیل تطبیق پذیری خود شناخته شده است. برای سرویس دهی یک سفارش بزرگ به مهمانان در اتاقشان استفاده می شود. پیشخدمت غذا را می چیند و روی چرخ دستی را می پوشاند و آن را با چرخ به اتاق مهمان می برد. این چرخ دستی ممکن است به عنوان میز ناهار خوری در فضای خصوصی اتاق مهمان نیز استفاده شود. در واقع این ترولی بیتر در هتل ها کاربرد دارد. البته که ترولی حمل غذا رستورانی نیز از این دسته به شمار میرود.

ترولی حمل غذا جهت سرو نوشیدنی

خدمات نوشیدنی برای محبوبیت آن مهم است. ترولی حمل غذا جهت سرو نوشیدنی و نوشیدنی های بر پایه بستنی را ذخیره می ‌کند و نمایش می‌دهد و برای ارائه نوشیدنی روی میز مهمان چرخانده می‌شود. ترولی حمل غذا جهت سرو نوشیدنی در رستوران های مجلل ارائه می شود و شخصی که این خدمات را ارائه می دهد یک پیشخدمت نوشیدنی یا باریستای واجد شرایط است.

ترولی حمل غذا را از کجا تهیه کنیم؟

شما میتوانید برای تهیه ترولی حمل غذا به فیدارسورن مراجعه نمایید. زمانی که تصمیم به راه اندازی رستوران می‌گیرید و می‌خواهید یک آشپزخانه صنعتی برای رستوران خود تاسیس کنید، لازم است از یک مشاور کاربلد، راهنمایی بگیرید. چرا که راه‌اندازی رستوران و تجهیز آشپزخانه صنعتی به عنوان خوشمزه‌ترین کسب و کار دنیا، الزامات و نیازمندی‌هایی دارد که یک مشاور آشپزخانه صنعتی می‌تواند راهکارهای صحیح و اصولی را در اختیار شما قرار دهد.

ترولی حمل غذا

ترولی حمل غذا

 

شرکت فیدار سورن با 15 سال سابقه در زمینه مشاوره طراحی ساخت و تجهیز آشپزخانه های صنعتی و همچنین تجهیز بیش از 100 پروژه مختللف ائم از دولتی خصوصی و کیترینگ های بزرگ فعالیت می نماید. ما با دیدگاه جدیدی در امر مشاوره به مشتریان این صنعت پا به عرصه نهادیم تا بتوانیم قدم کوچکی در توسعه اقتصادی این صنعت برداریم.

نتیجه گیری

مهم نیست بخواهید ترولی حمل غذا را تهیه نمایید یا تجهیزات آماده سازی رستوران خود را تهیه نمایید یا تجهیزات انبار، و یا تجهیزات رستوران و پخت غذا، شما میتوانید همین الان با فیدار سورن تماس بگیرید تا تجهیزات خط سلف سرویس خود را نیز همانند  تجهیزات سرو غذا به سرعت تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *