خدمات

انواع اجاق گاز صنعتی

انواع اجاق گاز صنعتی | فیدار سورن

برای کسانی که قصد راه اندازی کسب و کار های مرتبط با غذا را دارند، شناخت انواع اجاق گاز صنعتی، بررسی و خرید آن ها اهمیت ویژه ای دارد. زیرا مواد اولیه برای تبدیل شدن به غذا نیاز به پخته شدن دارند و در مقیاس های رستورانی این پخته شدن به وسیله انواع اجاق گاز صنعتی صورت می گیرد. اجاق گاز های صنعتی هم درست به مانند سایر لوازم و وسایل رستوران و آشپزخانه های صنعتی، انواع مختلفی دارند. در صورتی که قصد راه اندازی رستوران را دارید و یا اگر که علاقه دارید راجع به اجاق گاز های صنعتی بدانید. در ادامه هم همراه فیدار سورن بمانید، زیرا قرا است در ادامه به اجاق گاز های صنعتی و موضوعات حاشیه ای آن ها پرداخته شود. با تجهیزات آشپزخانه صنعتی فیدار سورن همراه باشید.

اجاق گاز صنعتی چیست؟

انواع اجاق گاز صنعتی | فیدار سورن

انواع اجاق گاز صنعتی | فیدار سورن

انواع اجاق گاز صنعتی به عنوان وسايل براي پخت و پز در رستوران‌ها، آشپزخانه‌های صنعتی و… مورد استفاده قرار می‌گیرند. اجاق گاز صنایع دارای انواع و تعداد شعله‌ های متفاوتی هستند. بسته به نیا  شما خرید اجاق گاز صنعتی با تعداد شعله‌های مختلف در دسترس قرار دارد. اجاق گاز 2،4 و6 شعله، اجاق گاز ایستاده، اجاق گاز برقی، اجاق گاز کوره‌ای، اجاق گاز پروفیلی، اجاق گاز تمام استیل و چندین مدل دیگر از انواع این مدل اجاق گاز هستند كه البته در ادامه به آن ها مفصل تر پرداخته خواهد شد. هر کدام از این دستگاه‌ها با کیفیت بالا ساخته شده و بسته به نیاز شما کارایی خواهند داشت. قیمت انواع اجاق گاز صنعتی با توجه به نوع انتخاب شده متفاوت استز
چنانچه شما در یک رستوران بزرگ مشغول به فعالیت هستید، باید با توجه به نیاز خود با خرید اجاق گاز صنعتی چند شعله به خوبی بتوانید خدمات خود را ارائه دهید. در واقع یکی از تجهیزات رستوران اجاق گاز صنعتی می باشد و بدون این وسیله راه اندازی کسب و کار در این حوزه امکان پذیر نخواهد بود. شما با بررسی قیمت اجاق گاز صنعتی و با توجه به شرایط هر اجاق گاز می‌توانید گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

انواع اجاق گاز صنعتی برای رستوران

اجاق گاز های صنعتی همان طور که گفتیم نقش مهمی در آشپزخانه های صنعتی دارند و جزء لوازم بسیار بسیار ضروری هستند. به همین سبب هم شرکت های متخلف تولید کننده تحهیزات آشپزخانه های صنعتی، اقدام به ساخت انواع اجاق گاز صنعتی در مدل های مختلف برای شرایط مختلف و پخت مواد غذایی گوناگون کرده اند. شناخت این انواغ برای کسانی که قصد راه اندازی کسب و کاری در حوزه غذا ها را دارند امری بسیار ضروری است. به همین سبب ما برخی از انواع اجاق گاز صنعتی های پر کاربرد را برای شما آورده ایم. اجاق گاز صنعتی سه شعل فر دار، اجاق گاز صنعتی کابینت دار،‌اجاق گاز صنعتی با گرم کن، اجاق گاز گریل، اجاق گاز صنعتی خطی، اجاق گاز صنعتی استیل فر دار، اجاق گاز صنعتی رو میزی، اجاق گاز صنعتی کته پزی یا پلوپز، اجاق گاز صنعتی مخصوص رستوران و… نمونه های از انواع اجاق گاز های صنعتی اند. برخی از انواع اجاق گاز صنعتی که در فیدار سورن عرضه می شود به شرح زیر می باشد:

اجاق گاز 4 شعله رومیزی

اجاق گاز پلوپز زمینی

اجاق گاز شش شعله فردار

اجزای اصلی اجاق گاز صنعتی

انواع اجاق گاز صنعتی | فیدار سورن

انواع اجاق گاز صنعتی | فیدار سورن

انواع اجاق گاز صنعتی که در بازار و سایت های فروش تجهیزات آشپزخانه صنعتی و رستوران ها مثل فیدارسورن به فروش می رسند، درست است که تفاوت ها و فرق های عمده ای چه از نظر ساختار، چه از نظر ظاهر و چه از نظر کاربرد دارند، اما تعداد نسبتا قابل توجهی از اجزای آن ها با یکدیگر مشترک اند که برخی از آن ها را با هم می بینیم. بدنه ، عایق ، چند راهه‌ها ، شیرها ، نازل‌ها ، محفظه یا لوله‌های رابط ، مشعل‌ها ، شمعک (پیلوت) ، ترموکوبل ، فندک ، ترموستات ، درجه تنظیم حرارت ، ساعت زنگ‌ دار. جوجه گردان كه در انواع صنعتی می تواند شامل  کابین  ، گرمکن و فر باشد و بصورت خطی و رومیزی  تولید شود.

اجاق گاز صنعتی مناسب برای رستوران

براي اين كه اجاق گاز صنعتی مناسب رستوران خود را از میان انواع اجاق گاز صنعتی ها مشخص کنید، نیاز است که برخی مطالب و نکات را بدانید تا به نحو احسن انتخاب تان را انجام دهید.از آنجایی که اجاق گاز یکی از پرمصرف ترین وسایل آشپزخانه محسوب می شود باید دقت کافی در انتخاب آن داشت .علاوه بر زیبایی ظاهری که البته در مصارف صنعتی اهمیت زیادی ندارد تولید کننده اجاق گاز صنعتی باید به کیفیت و مرغوبیت اجاق گاز توجه بسیاري کند .گاهی هزینه های تعمیرات یک اجاق گاز بی کیفیت می تواند در مدت چند ماه به اندازه قیمت یک اجاق گاز نو باشد .مرغوبیت یک اجاق گاز صنعتی به کیفیت تک تک اجزای سازنده آن بستگی دارد .به طور مثال ضخامت ورق به کار رفته در بدنه اجاق گاز ، استحکام اسکلت و قوطی های استیل ، جنس مشعل ها ، لوله های رابط و … همگی تاثیر گذار هستند .مورد دیگری که در خرید اجاق گاز صنعتی باید به آن اهمیت داد تعداد شعله های اجاق گاز است که باید متناسب به تعداد خروجی و ظرفیت غذایی که باید برای سرو آماده شود ، باشد .

قیمت خرید اجاق گاز صنعتی

انواع اجاق گاز صنعتی | فیدار سورن

انواع اجاق گاز صنعتی | فیدار سورن

همه مباحثی گفته شد و مطالبی مثل اجاق گاز صنعتی چیست؟ انواع اجاق گاز صنعتی،‌اجزای تشکیل دهنده اجاق گاز صنعتی و… بیان شد، تا به این نقطه برسیم. هدفی که پشت گفتن این همه مطالب بود، این موضوع بود که به شما کمکی بشود تا در زمان خرید لوازم آشپزخانه رستوران، بهتر و راحت تر بتوانید کار خود را انجام دهید، به همین سبب پیشنهاد می شود که برای خرید اجاق گاز صنعتی سعی کنید تمامی مطالب گفته شده را در ذهن داشته باشید تا در زمان خرید بهترین انتخاب را داشته باشید.

مرکز فروش تجهیزات رستوران در تهران یعنی فیدار سورن آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد. در صورتی هم که به دنبال جایی برای خرید مطمئن، که بهترین و با کیفیت ترین محصولات را هم ارائه دهد می گردید،‌ سری به سایت فیدار سورن بزنید، سایت فیدارسورن مجموعه ای کامل از انواع و اقسام تجهیزات و لوازم آشپزخانه صنعتی، تجهیزات کافه، رستوران ها و… مثل انواع اجاق گاز صنعتی را دارا بوده و با تیم قدرتمندی که از با تجربه ترین و حرفه ای ترین افراد حوزه فروش تجهیزات رستوران دارد، آماده خدمت رسانی و در صورت نیاز مشاوره دهی، به شما عزیزان می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *