خدمات

تجهیزات کافی شاپ

تجهیزات کافی شاپ

آب پرتقال گیر اتوماتیک zumex

آب پرتقال گیر برقی سیدو

آب پرتقال گیر دستی hand press

آب میوه گیری santos68

آب میوه گیری سیدو مدل ES500

آب میوه گیری صنعتی زومکس

آسیاب قهوه برند باراتزا مدل Encore

آسیاب قهوه دیتینگ مدل PEAK

آسیاب قهوه کوبان

اسپرسو ساز دلونگی مدل EC9335

اسپرسوساز نوا مدل NOVA140

بلندر صنعتی بلندتک CONNOISSEUR 825

بلندر همیلتون بیچ مدل HBH650

بویلر آب جوش ۱۰ لیتری جی مستر

بویلر آب جوش ۲۰ لیتری جی مستر

ساندویچ میکر وارینگ دو خانه تک درب

ساندویچ میکر وارینگ صنعتی دو خانه

شیکر تک لیوانه همیلتون بیچ

شیکر سه لیوانه همیلتون بیچ

عصاره گیر کوینگز مدل C7000

فریزر زیر کانتری

گل خامه زن برقی فریگومات FRIGOMAT Kream

مایکروفر منومستر

مخلوط کن (بلندر) بلندتک مدل STEALTH 875

مخلوط کن (بلندر) صنعتی بلندتک مدل EZ 600

مخلوط‌کن کاوردار ویتامیکس مدل Vitamix 50031-Quiet One

یخ ساز صنعتی Icematic

یخچال زیر کانتری

لوازم و تجهیزات کافی شاپ

 بزرگترین لیست تجهیزات کافی شاپ که شامل تمامی موارد آن باشد چیست؟ لیست قیمت تجهیزات کافی شاپ را می خواهم. برای خرید تجهیزات کافی شاپ کدام شرکت مناسب ترین گزینه است؟ راه اندازی یک کافی شاپ نیازمند تهیه بهترین لوازم کافی شاپ میباشد. می خواهیم بزرگترین و بهترین مرکز فروش لوازم کافی شاپ را معرفی کنیم. اما خرید لوازم کافی شاپ خود یک چالش بزرگ است که باید با توجه فراوان پشت سر گذاشته شود. کدام تجهیزات ضروری اند؟ لیست لوازم کافی شاپ چیست؟ پاسخ تمامی این سوالات را می توانید در این مقاله دریافت کنید. با تجهیزات آشپزخانه صنعتی فیدار سورن همراه باشید.

اگر قصد راه اندازی یک کافی شاپ داشته و یا می‌خواهید کافی شاپ فعلی خود را سر و سامان داده و آن را به روز کنید، باید از لیست تجهیزات مورد نیاز کافی شاپ اطلاع کافی داشته باشید. آشنایی با وسایل کافی شاپ و دانستن قیمت لوازم کافی شاپ به شما کمک می‌کند تا انتخاب‌هایی صحیح داشته و به خوبی کسب و کار کافی شاپی خود را تجهیز کنید. شما می‌توانید کلیه لوازم و تجهیزات مورد نیاز را از تولیدکننده صنعتی کشور، فیدار سورن با بهترین قیمت تهیه نمایید.

محصولات فیدارسورن
فر کامبی
  • فر کامبی
  • تجهیزات رستوران و پخت غذا
  • تجهیزات خط سلف سرویس
  • تجهیزات آماده سازی
  • تجهیزات سرو غذا

جهت مشاوره راه اندازی رستوران و خرید تجهیزات کافی شاپ با ما در تماس باشید

لیست تجهیزات کافی شاپ

شما یک طرح تجاری، یک مکان عالی، و نام عالی با یک لوگوی عالی برای همراهی آن دارید، اما اکنون که زمان عرضه کافی شاپ خود است، مطمئن نیستید که از کجا شروع کنید. حتی الزامات خاص از کسب و کار به کسب و کار متفاوت است، موارد اساسی وجود دارد که کافی شاپ های جدید به آن نیاز دارند. برای دریافت ایده از لوازم و تجهیزات کافی شاپ مورد نیاز هنگام افتتاح یک کافی شاپ، به اطلاعات زیر نگاهی بیندازید. در ادامه لیست وسایل و تجهیزات کافی شاپ را برای شما آماده کرده ایم.

دریافت مشاوره راه اندازی کافی شاپ: 09122408711

قهوه ساز اتوماتیک

یکی از لوازم و تجهیزات کفی شاپ قهوه ساز می باشد. از آنجایی که قهوه سیاه استاندارد بخش خوبی از فروش فروشگاه شما را به خود اختصاص می دهد، یک قهوه ساز می خواهید که نیاز را به خوبی پوشش دهد. قهوه ساز شما باید به اندازه کافی بادوام باشد تا بتواند مقدار زیادی قهوه در روز تولید کند، به اندازه کافی سریع باشد تا بتواند تقاضا را در شلوغ ترین زمان های روز (معمولا صبح ها) برآورده کند و به اندازه کافی بزرگ باشد که دسته های قابل توجهی قهوه تولید کند. (به طوری که همیشه مجبور نباشید این کار را کنید.). لوازم کافی‌شاپ‌ ها معمولاً چندین قهوه‌ساز دارند که مخلوط‌های مختلف را به طور همزمان درست می‌کنند، اما مراقب باشید که هزینه بسیاری را به آن اختصاص ندهید. اکثر صاحبان کافی شاپ های موفق پیشنهاد می کنند سه یا چهار ترکیب را در یک زمان در دسترس داشته باشید. با معرفی تجهیزات کافی شاپ در خدمت شما هستیم. جهت خرید اسپرسوساز صنعتی به فیدار سورن مراجعه کنید.

تجهیزات کافی شاپ

دستگاه اسپرسوساز باکیفیت

از دیگر لوازم و تجهیزات کافی شاپ می توان به دستگاه اسپرسو صنعتی اشاره کرد. بسیاری از نوشیدنی های معمولی قهوه حاوی اسپرسو هستند، بنابراین به یک دستگاه اسپرسوساز عالی نیاز دارید. متأسفانه، بازار دستگاه‌های اسپرسوساز صنعتی گسترده است و برخی از دستگاه‌های با کیفیت بالاتر ممکن است به شما شوک وارد کنند. این مهم است که بفهمیم یک دستگاه اسپرسوساز خوب چیست و چگونه می توان بهترین انتخاب را زمانی که دستگاه مناسب را پیدا کردیم داشته باشیم. در صورتی که نیاز به لوازم کافی شاپ دارید و قصد خرید تجهیزات کافی شاپ را دارید با ما همراه باشید.

تجهیزات کافی شاپ

آسیاب قهوه صنعتی

از دیگر وسایل کافی شاپ، آسیاب قهوه می باشد. از آنجایی که اکثر کافی شاپ ها از دانه های آسیاب نشده برای تهیه تازه ترین قهوه ممکن استفاده می کنند، بهتر است یک آسیاب قهوه صنعتی را به لیست تجهیزات کافی شاپ خود اضافه کنید. سرمایه‌گذاری روی آسیاب مناسب می‌تواند تفاوت در طعم و عطر قهوه یا اسپرسوی شما ایجاد کند. جهت خرید آسیاب قهوه و یا دریافت قیمت می توانید با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید. شما می توانید برای خرید لوازم و تجهیزات کافی شاپ به فیدار سورن مراجعه کنید.

تجهیزات کافی شاپ

شیر و آب

در این مورد کمی تقلب کردیم. در حالی که آنها از نظر فنی ” تجهیزات کافی شاپ ” نیستند، مایعات مناسب می توانند تفاوت زیادی در کیفیت نوشیدنی های شما ایجاد کنند.

شیر: انواع مختلف شیر می تواند طعم قهوه شما را به شدت تغییر دهد . شما همچنین می خواهید جایگزین های بدون لبنیات مانند شیر بادام یا جو دوسر را برای کسانی که محدودیت های غذایی دارند در نظر بگیرید.

آب: ممکن است لازم باشد یک سیستم فیلتراسیون خوب را به لیست خود اضافه کنید تا عمر دستگاه اسپرسوساز خود را افزایش داده و طعم قهوه خود را بهبود بخشد (که اتفاقاً 98٪ آن آب است). اگر محتوای مواد معدنی آب شما خیلی زیاد باشد، می تواند تجهیزات شما را خراب کند.

تجهیزات کافی شاپ

مخلوط کن های صنعتی

از مهم ترین لوازم و تجهیزات کافی شاپ می توان به مخلوط کن های صنعتی اشاره داشت. در سال 2019، یک نظرسنجی از مصرف کنندگان نشان داد که 38 درصد از مشتریان کافه ها بیشتر نوشیدنی های ترکیبی سفارش می دهند. برای استفاده از این روند به حداقل یک مخلوط کن نیاز دارید. اگر بهترین مخلوط کن ها بودجه شما را بالا بردند، شوکه نشوید. بهتر است تجهیزاتی بخرید که وقتی فروشگاه شما شروع به تولید روزانه صدها نوشیدنی منجمد می کند، خراب نشوند.

تجهیزات کافی شاپ

یخچال و فریزر

وقتی کافی شاپ خود را باز می کنید، به راهی برای تازه نگه داشتن مواد غذایی و محصولات لبنی خود نیاز دارید. ویترین های یخچال دار و یخچال های پیشخوان پشت پیشخوان از موارد ضروری هستند. به یاد داشته باشید که یخچال ها بخش بزرگی از تجهیزات کافی شاپ شما هستند، بنابراین باید ظاهری براق داشته باشند و با حال و هوای کلی مغازه شما مطابقت داشته باشند. اگر به الهام از طراحی نیاز دارید، کارشناسان ما در آشپزخانه سورن آماده راهنمایی شما هستند.

به طور مشابه، شما به احتمال زیاد در دو مکان به فریزر نیاز خواهید داشت: پشت پیشخوان و انبار. غذاهای منجمد که می توانند در فر پخته شوند باید در جلو نگه داشته شوند تا باریستاها به راحتی برای سفارشات به آنها دسترسی داشته باشند. از آنجایی که غذای منجمد به راحتی قابل نگهداری است و ماندگاری طولانی دارد، باید مواد اضافی را در پشت آن ذخیره کنید تا تمام نشود. خرید یخچال های ایستاده کافی شاپ را به شما پیشنهاد می کنیم.

تجهیزات کافی شاپ

قفسه بندی

قفسه بندی تنها در انباری نیست که باید داشته باشید. جعبه ها نیز برای نگهداری حبوبات و سایر موجودی های خود مفید هستند. پمپ و ظروف برای نگهداری تمام شربت ها و تاپینگ ها ضروری هستند. بدون یک سیستم ذخیره سازی سازمان یافته، کسب و کار شما به همین راحتی اجرا نمی شود و در درازمدت باعث کاهش سود می شود. پیشنهاد می‌کنیم با کارشناسان ما در فیدار سورن تماس بگیرید تا قفسه بندی و تجهیزات کافی شاپ ایده آلی را در اختیار بگیرید.

تجهیزات کافی شاپ

فر و توستر

اگر کافی شاپ شما منوی کوچکی غذای گرم دارد، که طبق یک نظرسنجی حداقل 60 درصد کافی‌شاپ‌ها همینطور هستند، به روشی مطمئن برای آماده کردن سریع غذایتان نیاز دارید. اکثر کافی ‌شاپ ‌ها ساندویچ ‌های صبحانه یا حداقل شیرینی‌ها و کیک ها را سرو می ‌کنند، به این معنی که شما به یک توستر نوار نقاله یا یک توستر پاپ آپ نیاز دارید.

اگر ساندویچ های یخ زده صبحانه دارید، شبیه به کافی شاپ های زنجیره ای بزرگ مانند استارباکس، یک فر سریع اما فشرده می خواهید که باریستاها به راحتی به آن دسترسی داشته باشند.

تجهیزات کافی شاپ

ظروف، پمپ ها و انبارها

از آنجایی که کافی‌شاپ‌ها به استفاده از مقدار زیادی دانه‌ها و مجموعه‌ای از مواد افزودنی نوشیدنی نیاز دارند، شما باید سخت‌افزاری برای استفاده مؤثر و ذخیره‌سازی این موارد داشته باشید. این بدان معناست که برای همه شربت‌ها، جعبه‌ها پمپ می‌شود تا دانه‌های قهوه را به راحتی در نزدیکی قهوه‌سازتان ذخیره کنید، و پاسخ‌های ساده‌ای به تمام مشکلات ذخیره‌سازی که گریبانگیر برخی از کافی‌شاپ‌ها می‌شود. اگر سیستم موثری برای ذخیره سازی نداشته باشید، کسب و کار شما با کارایی کمتری مواجه می شود و شما و کارکنانتان را دیوانه می کند و همچنین سود را در دراز مدت کاهش می دهد. با یک فروشنده محلی یا قابل اعتماد عرضه کننده رستوران شریک شوید، به صورت عمده خرید کنید و سیستم خود را با دقت و به طور موثر برنامه ریزی کنید.

تجهیزات کافی شاپ

یک سیستم امنیتی

هر کسب و کاری به یک سیستم امنیتی برای جلوگیری از جرم و حفظ امنیت کارکنان و مشتریان نیاز دارد. این ممکن است شامل تجهیزات امنیتی مانند دوربین ها و دزدگیر (هم در کافی شاپ و هم در درهای جلو و عقب) باشد. برای اینکه امنیت بیشتری داشته باشید، روی ابزارهای مدیریت کارمندان سرمایه گذاری کنید. سیستم های امنیتی مختلف زیادی وجود دارد، بنابراین شما می خواهید شرکتی را پیدا کنید که سال ها تجربه داشته باشد. از دست دادن سود ناشی از سرقت چیزی است که نباید هنگام افتتاح فروشگاه جدید خود با آن دست و پنجه نرم کنید.

تجهیزات کافی شاپ

چاشنی های میز و مواد سازمانی

در مورد چاشنی هایی که می خواهید به مشتریان خود ارائه دهید فکر کنید، اگر اصلاً وجود دارد. شاید قهوه شما کاملاً آماده شده باشد و نیازی به افزودنی نداشته باشد، یا شاید بخواهید ایستگاهی را ارائه دهید که در آن شیر، شکر، جوز هندی یا دارچین اضافه شود. این مواد باید به گونه ای نمایش داده شوند که کانتر را مرتب و تمیز نگه دارد و همه آنها باید در لیست تجهیزات کافی شاپ شما گنجانده شوند. سایر لوازمی که باید در مورد خرید فکر کنید عبارتند از همزن قهوه، درب، ظروف فنجان های بیرون بری و دستمال سفره، اگر این موارد را سفارشی چاپ می کنید، این هزینه دیگری است که باید در نظر بگیرید.

تجهیزات کافی شاپ

لیوان های قهوه

لیوان های قهوه شما یک قطعه ضروری از تجهیزات کافی شاپ هستند. آنها باید مفهوم شما را نشان دهند و به فضای کافه شما بیافزایند. از سرامیک گرفته تا شیشه، ساده تا رسمی، مجموعه ای از سبک های فنجان قهوه برای انتخاب وجود دارد. با فروشندگان عمده فروشی در مورد نیازهای فنجان قهوه خود صحبت کنید و به صورت عمده سفارش دهید تا مقرون به صرفه باشد.

تجهیزات کافی شاپ

قیمت تجهیزات کافی شاپ

هنگامی که لیست تجهیزات کافی شاپ و یا تجهیزات کافه خود را نهایی کردید، می توانید روی چیزهای دیگری که با شروع یک کسب و کار همراه است تمرکز کنید: استخدام صندوقدار و باریستا، طراحی پلان کافی شاپ و کالا و ایجاد یک برند قابل تشخیص. با استفاده از ابزار و تجهیزات کافی شاپ شما پایه ای قوی برای موفقیت خواهد داشت. اگر می خواهید در مورد اینکه چگونه فیدار سورن می تواند به شما کمک کند تا کافی شاپ خود را به راحتی اداره کنید، بیشتر بدانید، با یکی از کارشناسان ما در آشپزخانه سورن صحبت کنید!

عمده فروشی لوازم کافه

در صورتی که برای خرید لوازم کافه و کافی شاپ خود نیاز دارید که با یک عمده فروشی در ارتباط باشید تا قیمت تجهیزات شما مناسب باشد. می توانید با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید و مشاورین فیدار سورن را برای راهنمایی برگزینید.

اگر از خرید خود اطمینان حاصل کرده اید، این بار قیمت تجهیزات کافی شاپ به میان می آید. شرکت های مختلفی وجود دارند که در زمینه فروش تجهیزات کافی شاپ فعالیت می کنند و دارای قیمت های متنوعی می باشند. در صورتی که می خواهید مناسب ترین قیمت تجهیزات کافی شاپ را دریافت کنید می توانید با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید و به طور اختصاصی از مشاورین ما بخواهید که کافی شاپ شما را به بهترین نحو ممکن و با بهترین تجهیزات راه اندازی کنند.

کسب اطلاعات بیشتر: مشکلات راه اندازی کافی شاپ چیست؟

شرکت تجهیزات کافی شاپ

در صورتی که در حال راه اندازی یک کافی شاپ هستید حتما برای شروع کار نیاز به یک مشاوره برای پیشبرد مسائل راه اندازی کافی شاپ می باشید. یکی از عمده ترین مشکلات در زمینه راه اندازی کافی شاپ خرید لوازمی است که مورد نیاز می باشد در واقع در ابتدای کار از خرید لوازمی که استفاده ای ندارند می بایست پرهیز شود تا هزینه های راه اندازی به کمترین میزان خود برسد. برای این کار می توانید با بزرگترین شرکت راه اندازی و تجهیز کافی شاپ در تهران یعنی فیدار سورن مشورت های لازم را داشته باشید.

فروشگاه تجهیزات کافی شاپ

اگر سرچ کوتاهی در گوگل بکنید فروشگاه های مختلفی هستند که به صورت تک فروشی در حال فروش لوازم و تجهیزات کافی شاپ می باشند اما فیدار سورن یکی از شرکت های برتر می باشد که در واقع یک عمده فروشی برای تجهیزات کافی شاپ محسوب می شود و می توانید صفر تا صد راه انداز یکافی شاپ خود با این مجموعه به اتمام برسانید.

بورس لوازم کافی شاپ در تهران

یکی از کارهای بسیار مهمی که شمایی که به دنبال راه اندازی کافه یا کافی شاپی در تهران هستید باید انجام دهید، تهیه تجهیزات کافی شاپ در تهران است. تهران پایتخت و مرکز ایران است که پر جمعیت ترین شهر کشور هم می باشد. همین موضوع باعث شده است که تهران شهر فرصت ها در ایران باشد و احتمال به موفقیت رسیدن کسب و کار های مختلف مثل همین کافه ها و کافی شاپ ها در تهران بیشتر باشد.

کافه ها و کافی شاپ ها هم از‌ آن جایی که کسب و کار های حوزه خوراکی جات هستند، طرفداران بسیار زیادی دارند و در صورت راه اندازی اصولی و درست، سود خوبی را نصیب صاحبانشان می کنند. در ادامه بحث هم همراه تجهیزات آشپزخانه صنعتی فیدارسورن بمانید تا بیشتر راجع به کافی شاپ ها و مسائلی مثل خرید تجهیزات کافی شاپ در تهران، مرکز خرید تجهیزات کافی شاپ در تهران و… بدانید.

صحبتی درباره کافی شاپ

پیش از این که با تجهیزات و لوازم مورد نیاز هر کسب و کاری آشنا شویم، باید بدانیم که آن کسب و کار چیست. در مورد کافی شاپ ها هم داستان به همین شکل است و پیش از شروع به صحبت درباره مطالبی مثل مرکز خرید تجهیزات کافی شاپ در تهران، بهتر است که با خود کافی شاپ کمی آشنا شویم. مورد کافی شاپ ها باید گفت که، مراکز و مکان هایی هستند نوشیدنی های بر پایه قهوه را آماده می کنند و به طور نرمال یا از فضای نشستن بهره مند نبوده و به صورت بیرون بر کار می کنند و یا فضای نشستن بسیار محدود و کمی دارند.

تفاوت مهم کافه ها با کافی شاپ ها هم در همین بحث می باشد، و کافه ها در کنار این که انواع نوشیدنی ها که بر پایه قهوه هستند را در منوی خود دارند، فضای زیادی برای نشستن دارند تا افراد در همانجا نوشیدنی خود را میل کنند.

کسب اطلاعات بیشتر: لیست قیمت تجهیزات رستوران و کافی شاپ

بورس لوازم کافی شاپ در تهران

بورس لوازم کافی شاپ در تهران

تجهیزات کافی شاپ در تهران

برای انجام هر کاری نیاز به لوازم و تجهیزات لازم آن کار داریم و بدون این که آن وسایل و تجهیزات را داشته باشیم، هیچ گاه قادر نخواهیم بود کار مورد نظرمان را انجام دهیم. در مورد کافی شاپ ها هم همین قضیه وجود دارد. به این شکل که به طور مشخص، اگر کافی شاپی تجهیزات کافی شاپ را نداشته باشد، هیچ گاه قادر نخواهد بود نوشیدنی و سفارشات مد نظر مشتریان را حاضر نماید، و در کل فعالیت نماید.

به دلیل اهمیت تجهیزات کافی شاپ و تجهیزات رستوران یکسری از لوازم و تجهیزات کافه که شما باید آن ها را از مرکز خرید تجهیزات کافی شاپ در تهران مثل فیدارسورن تهیه نمایید، در قسمت پایینی معرفی شده اند.

قهوه ساز صنعتی

یکی از مهم ترین تجهیزات کافی شاپ در تهران، دستگاه قهوه ساز است. قهوه ساز یا کافی میکر یا قهوه جوش که در زبان انگلیسی به شکل Coffee Maker نوشته می شود، دستگاهی است که دانه های قهوه را به نوشیدنی ای مطبوع تبدیل می کند. این دستگاه یکی از لوازم کافه و باریستا محسوب می شود. کارکرد اکثر قهوه ساز ها به این شکل می باشد که، قهوه در یک قیفی که در بالای قهوه ساز قرار دارد، ریخته می شوند و آب سرد درون مخزن قهوه ساز، پس از جوشیدن به سمت قیف راهی می شود و نوشدینی قهوه ما را حاضر می کند.

یخساز صنعتی

یخساز صنعتی دستگاهی است که جزو شاخه تجهیزات برودتی از تجهیزات کافی شاپ در تهران محسوب می شود، به آب لوله کشی متصل می شود و با کمک مکانیزم، کمرپرسور و کندانسوری که دارد، آب گرفته شده را به شکل های مشخصی مثل حبه ای، قالبی، پودری، پولکی و…. منجمد می کند و در محفظه خنک خود نگه می دارد تا هر زمان که باریستا و کارکنان کافه ها، و یا کارکنان سایر کسب و کار های حوزه خوراکی جات به یخ نیاز پیدا کردند، از آن ها استفاده کنند.

تجهیزات کافی شاپ در تهران

تجهیزات کافی شاپ در تهران

قهوه

می شود گفت همه یا حداقل نود و نه درصد کافه ها و کافی شاپ ها در سراسر ایران و جهان قهوه را به شکل دانه تهیه می کنند. دلیل این کار هم این است که استفاده از دانه قهوه سبب می شود که قهوه به صورت تازه و با کیفیت برای مشتریان آماده شود. به همین سبب هم هر کسی که قصد راه انداری کافه در تهران یا هر جای ایران را داشته باشد، باید دستگاه آسیباب قهوه را در لیست تجهیزات کافی شاپ در تهران خود، قرار دهد.

اسپرسوساز صنعتی

کمتر کسی است که قهوه اسپرسو نخورده و یا نام آن را نشنیده باشد. این نوع قهوه محبوبیت خاصی در میان علاقه مندان به قهوه دارد، و علاوه بر این هم پایه اصلی بسیاری از نوشیدنی های قهوه دیگر است. این نوشیدنی با دستگاه اسپرسوساز صنعتی ساخته می شود که به هنگام خرید لوازم کافه از مرکز تجهیزات کافی شاپ در تهران به آن برمی خورید. لازم به ذکر است این دستگاه برای ساخت نوشیدنی های دیگر نیز کاربرد دارد.

تمپر

یکی از ابزار های کوچک و کاربردی که با عین سادگی از موارد مهم تجهیزات کافی شاپ در تهران می باشد، تمپر قهوه است. تمپر قهوه وسیله ای است که با استفاده از آن دانه های اسپرسو که آسباب شده اند را فشرده و یک دست می شوند تا برای دم کردن آماده شوند. تمپر ها اندازه های متفاوتی دارند و شما در هنگام خرید تجهیزات کافی شاپ، باید سایزی از آن ها را تهیه کنید که با سبد های فیلتر یا همان صافی دستگاه اسپرسوساز شما تطابق داشته باشد.

پیچر یا شیرجوش

 بسیاری از نوشیدنی هایی که مربوط به کافه می شود نیاز به شیر دارند. برای درست کردن آن ها نیاز به یک پیچر یا شیرجوش دارید. پیچر در مدل های مختلفی عرضه می شود که می توانید مناسب ترین آن را در میان لیست خرید لوازم کافه و لوازم باریستای خود قرار دهید، و آن را از مرکز خرید تجهیزات کافی شاپ در تهران تهیه نمایید.

مرکز خرید تجهیزات کافی شاپ در تهران

مطالبی مثل همین بحث مرکز خرید تجهیزات کافی شاپ در تهران بیان شدند، تا شمایی که به دنبال راه اندازی کافه یا کافی شاپ، و ورود به این عرصه هستید، با لوازم و تجهیزاتی که باید تهیه کنید، آشنایی بیشتری داشته باشید. در صورتی که اطلاعات لازم را جمع کردید و تصمیم به خرید تجهیزات کافی شاپ گرفتید، به شما توصیه می شود که به سایت فیدارسورن مراجعه کنید. گروه فیدارسورن یکی از تولید کنندگان و عرضه کنندگان انواع تجهیزات و لوازم کافه هستند که آماده اند لوازم کافه مد نظر شما را با بالاترین کیفیت برایتان فراهم نمایند.

خرید تجهیزات کافی شاپ از فعالیت هایی است که هر کسی که قصد راه اندازی کافی شاپ را دارد، باید آن را انجام و از مرحله آن گذر کند. البته درست است که خرید لوازم کافی شاپ از مراحل و قسمت های مهم کار است، اما تمام کار نیست و به جز خرید آن ها، برای راه اندازی کافی شاپ باید مراحل مختلفی را هم طی کرد و کار های مختلفی را انجام داد تا به مرحله افتتاح کافه رسید. موضوع کافی شاپ بحث بسیار جذابی است، چه مراجعه کردن به آن و کافه گردی و چه بررسی چم و خم کسب و کار آن، به خصوص اگر که قصد راه اندازی کافی شاپ را داشته باشید. به همین سبب در ادامه این مقاله هم همراه تجهیزات آشپزخانه صنعتی فیدار سورن بمانید تا به مباحث حوزه کافی شاپ مثل خرید تجهیزات و لوازم کافی شاپ بیشتر بپردازیم.

مراحل راه اندازی کافی شاپ

راه انداختن یک کافی شاپ خوب به موارد زیادی احتیاج دارد تا به بهترین شکل انجام شود. مراحل راه اندازی کافی شاپ مراحلی طولانی هستند که هر فردی که قصد راه انداختن کافی شاپ را داشته باشد، باید آن ها را طی کند. خرید تجهیزات کافی شاپ هم یکی از این مراحل است اما تمام کاری که شما برای راه اندازی کافی شاپ به آن نیاز دارید نیست. برای این که بیشتر با مراحل راه اندازی کافی شاپ آشنا شوید، ما برخی از آن ها را در اینجا برایتان آورده ایم.

مراحل راه اندازی کافی شاپ

مراحل راه اندازی کافی شاپ

برنامه ریزی: در اولین وهله از مراحل راه اندازی کافی شاپ شما به این احتیاج خواهید داشت که بدانید برنامه و هدف تان از راه اندازی کافه چیست؟، آیا قرار است به کوچکی یه فروشگاه نوشیدنی های بر پایه قهوه باشد و یا یک کافه رستوران بزرگ با منوی کاملی از انواع نوشیدنی های گرم و سرد، به همراه انواع مختلفی از غذا های ایرانی و فست فود ها؟. همچنین شما در این مرحله باید میزان توانایی مالی تان، علاقه مندی و مقدار دانش و تخصصی که در این زمینه دارید را هم مشخص کنید و در صورت نیاز زمانی برای بالاتر بردن آن ها گذاشته، سپس اقدارم به خرید تجهیزات و لوازم کافی شاپ کرده و کافه خود را راه اندازی کنید.

کسب اطلاعات بیشتر: خرید لوازم آشپزخانه رستوران

طرح ریزی نهایی کسب و کار: در این مرحله پس از این که برنامه خود را مشخص کردید و اطلاعات تخصصی تان در حوزه کافی شاپ را بالا بردید، وقته آن رسیده است که با انجام مطالعات تخصصی و حرفه ای تری که برای راه اندازی هرکسب و کاری لازم است مثل مطالعات فنی، مطالعات بازار، مطالعات استراتژیک و مدل کسب و کار، بیزنس پلن یا طرح کسب و کارتان را نوشته و یک قدم به مرحله خرید تجهیزات کافی شاپ و افتتاح کافه تان نزدیک تر شوید.

انتخاب محل و اجاره یا خرید مکان کافه: پس از طی کردن دو مرحله قبلی به مرحله یافتن مکان مناسب کافه می رسیم. از مهم ترین مطالبی که باید در زمان گشتن به دنبال مکان مناسب آن ها را در ذهن داشته باشید، عبارت اند از، داشتن جای پارک مناسب در روبرو و اطراف مکان، قرار گرفتن در مکان شلوغ و ترجیحا خیابان های اصلی به جهت دسترسی به بازار هدف، داشتن متراژ مناسب، دسترسی آسان به حمل و نقل عمومی و… .

مجوز های مورد نیاز کافه: پیش از این که کافه خود را راه اندازی کنید به این نیاز خواهید داشت که مجوز ها و مدارک لازم را کسب کنید تا به شما اجازه فعالیت داده شود. برخی از مجوز ها و مدارک مورد نیاز راه اندازی کافه یا کافی شاپ عبارت اند از پروانه یا جواز کسب، کارت بهداشت، گواهینامه بازآموزی آموزش بهداشت اصناف و… .

تهیه و خرید تجهیزات کافی شاپ: این مرحله که موضوع اصلی این مقاله هم می باشد، این است که شما باید بر اساس حجم و اندازه کسب و کاری که در سر دارید و متناسب با بودجه و سرمایه ای که برای این کار گذاشته اید، یکسری وسایل و لوازم مورد نیاز را تهیه و خریداری کنید.

برخی دیگر از مراحل راه اندازی کافی شاپ که پس از خرید تجهیزات کافی شاپ قرار دارند هم عبارت اند از، طراحی دکوراسیون کافه و تجهیزات کافه، تدوین و طراحی منوی کافه، پیداکردن مراکز تامین مواد اولیه مورد نیاز، استخدام نیروی کار اعم از باریستا، گارسون و…، آموزش حرفه ای کارکنان کافه، بازاریابی، تبلیغات و جذب مشتری و… .

مراحل راه اندازی کافی شاپ

مراحل راه اندازی کافی شاپ

لیست تجهیزات کافی شاپ

پس از طی کردن 4 مرحله اول راه اندازی کافی شاپ به مرحله 5ام یعنی خرید تجهیزات کافی شاپ می رسیم. در این بخش شما برای این که بدانید چه چیزی هایی را باید بخرید نیاز به لیستی دارید که در آن آيتم ها، ابزار و دستگاه های لازم نوشته شده باشد. لیست تجهیزات کافی شاپ شامل موارد مختلفی از جمله دستگاه اسپرسو ساز، میز و صندلی، پیشخوان، تمپر، قهوه، دستگاه آسیاب قهوه، پیچر، دستگاه مخلوط کن، پیش بند، ظروف سرو نوشیدنی ها، دستگاه یخ ساز، آون تستر، دستگاه شیکر برقی و… می باشد.

کسب اطلاعات بیشتر: مرکز فروش تجهیزات رستوران در تهران

خرید تجهیزات کافی شاپ

این که بخواهیم یک عددی را مشخص کنیم و بگوییم که هر کسی که قصد راه اندازی کافه، کافی شاپ یا خرید تجهیزات رستوران را دارد، این مقدار باید برای خرید تجهیزات کافی شاپ هزینه کند، کاری غیر ممکن است. زیرا اولا که هر فرد بر حسب شکل کسب و کار، سرمایه و سلیقه ای که دارد اقدام به خرید تجهیزات کافی شاپ می کند، دوما هم باتوجه به وضعیت اقتصادی کشور ما، قیمت تمامی چیز ها از جمله همین تجهیزات کافی شاپ دائما در حال تغییر و بالا پایین شدن است و حتی در طول ساعات یک روز هم تغییرات اساسی می کند.

لیست تجهیزات کافی شاپ

لیست تجهیزات کافی شاپ

خرید اینترنتی تجهیزات کافی شاپ

یکی از راه هایی که شما می توانید با استفاده از آن برای خرید تجهیزات کافی شاپ، کافه و کافه رستوران اقدام کنید خرید اینترنتی می باشد که دیگر دردسر و زحمات خرید حضوری را ندارد. در صورتی که شما قصد خرید تجهیزات کافی شاپ را دارید، توصیه می شود حتما سری به  سایت فیدار سورن بزنید. گروه فیدار سورن با تجربه بالایی که در زمینه فروش تجهیزات و لوازم آشپزخانه صنعتی، کافی شاپ، کافه رستوران و… دارند، آماده اند تا بهترین و با کیفیت ترین لوازم و تجهیزات را خدمت شما ارائه کنند.

مرکز فروش لوازم کافی شاپ در تهران

یکی از مراحل راه اندازی کافی شاپ خرید تجهیزات آن می باشد. مهم ترین نکته در مورد خرید این لوازم کیفیت آن است چرا که با خرید محصولات باکیفیت می توانید در طولانی مدت در زمان و هزینه صرفه جویی کنید. با خرید از مرکز فروش لوازم کافی شاپ در تهران می توانید بهترین و باکیفیت ترین تجهیزات را با مناسب ترین قیمت خریداری کنید و از ضمانت کالا اطمینان داشته باشید. با توجه به اینکه تکنولوژی روزانه در حال پیشرفت است لازم است که بهترین و جدیدترین تجهیزات را خریداری کنید. برای مراجعه به مرکز فروش لوازم کافی شاپ در تهران با سورن کیچن همراه باشید.

3 دیدگاه در “تجهیزات کافی شاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *