خدمات

تجهیزات آشپزخانه صنعتی + خرید و لیست قیمت

خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی از میان انبوه برندها و قیمت های متنوع یک دردسر بزرگ است که اگر انتخاب درستی نداشته باشید، رسیدن به حاشیه سود امن سخت خواهد شد. اهمیت خرید این تجهیزات زمانی معلوم می شود که تاثیر مستقیمی بر روی کیفیت غذای شما دارند بنابراین مرغوبیت متریال ها جزو مهم ترین نکاتی است که هنگام خرید باید در نظر داشته باشید.

اگر در این بخش با ما همراه هستید قطعا نیاز اساسی به یکی از تجهیزات مورد نیاز در آشپزخانه صنعتی دارید. تنوع این محصولات بیسیار گسترده است و به همین سبب انتخاب از میان آن ها کمی سخت است. پیشنهاد می کنیم در ادامه گذری به لیست تجهیزات بیندازید و در صورت نیاز به دریافت مشاوره رایگان و دریافت قیمت تجهیزات اشپزخانه صنعتی با شماره 09122408711 تماس بگیرید.

خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی می تواند یک تجربه عالی برای رستوران و یا کترینگ شما باشد اما در صورتی که در مورد آن تحقیق نکنید در طولانی مدت با مشکل مواجه خواهید شد. اگر یک آشپزخانه کامل را تجهیز می کنید هزینه آن به راحتی می تواند به چند صد میلیون تومان برسد چرا که تنوع تجهیزات زیاد است و در عین حال کارایی آن ها با هم متفاوت می باشد. با داشتن اطلاع از کارایی تجهیزات می توانید تنها لوازم ضروری را خریداری کنید. سورن کیچن یکی از شرکت های برتر در زمینه تجهیز آشپزخانه های صنعتی می باشد که می توانید با دریافت مشاوره از این مجموعه بهترین ها را برای خود خریداری کنید.

تجهیزات آشپزخانه صنعتی

آشپزخانه های صنعتی تجهیزاتی خاص و متنوع دارند. مثلا شما می توانید تجهیزاتی مانند انواع فرهای صنعتی، یخچال های بزرگ، دستگاه های پخت و پز بزرگ و متعدد همراه با تجهیزات شست و شو پیدا کنید. اگر به این تجهیزات نیاز دارید و یا اینکه به دنبال برند خاصی هستید سورن کیچن شما را راهنمایی می کند. در ادامه لیستی از نمونه کارهایی که توسط سورن کیچن مدیریت شده است را برای شما درج کرده ایم. با کلیک بر روی هریک از نمونه کارها می توانید تصاویر بیشتری از آن نمونه را مشاهده کنید.

تجهیزات آشپزخانه صنعتی و وسایلی که در منزل برای پخت و پز استفاده می شود عملکرد مشابهی دارند ولی عمده ترین تمایز آن در حجم تولید غذا می باشد به همین دلیل در آشپزخانه صنعتی شما با طیف متنوع تری از ابزارها روبرو هستید که سرآشپز برای بهبود کیفیت و طعم غذای خود از آن ها استفاده می کند. 

منظور از تجهیزات آشپزخانه صنعتی مجموعه وسایلی است که در یک رستوران، فست فود، کترینگ، غذای بیرون بر و … استفاده می شود که می توان آن را به چند دسته تقسیم بندی کرد:

  1. خط آماده سازی و نگهداری
  2. خط پخت و پز
  3. خط سرو سلف سرویس
  4. خط شستشو

تجهیزات آشپزخانه صنعتی وابسته به کاربرد و تخصص آن ها می توانند از وسایل متنوعی استفاده کنند. به عنوان مثال تجهیزاتی که در فست فودی و یا کافی شاپ استفاده می شود می تواند تفاوت هایی با تجهیزات مورد استفاده در رستوران و کترینگ داشته باشد. به همین دلیل انتخاب و دسته بندی آن ها توسط کسی که برای اولین بار است با این تجهیزات روبرو می شود کمی سخت است. اما نگران نباشید سورن کیچن این مشکلات را برای شما حل کرده است. نیازی نیست که تمامی این تجهیزات را خریداری کنید تنها کافیست با شماره 0912408711 تماس بگیرید و از مشاورین سورن کیچن بخواهید با توجه به منویی که در اختیار دارید بهینه ترین لیست را در اختیار شما قرار دهند.

لیست تجهیزات آشپزخانه صنعتی

در این بخش یک لیست جمع و جور از تجهیزات آشپزخانه صنعتی را برای شما بیان می کنیم. این لیست برای خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی به شما کمک بسزایی می کند. در نظر داشته باشید که پیش از خرید می توانید با کمک مشاوره راه اندازی آشپزخانه صنعتی لیست کامل تری را برای کسب و کار خود داشته باشید:

  • فر صنعتی: برای پخت سریع حجم زیادی از غذا استفاده می‌شود.
  • مایکروویو صنعتی: غذاها را سریعتر از مایکروویوهای معمولی گرم می‌کند و آنها را برای آشپزخانه رستوران‌ها تبدیل به انتخابی مناسب می‌کند.
  • سرخ کن برقی: برای سرخ کردن غذا در روغن استفاده می‌شود و برای رستوران‌ها مناسب است.
  • فر ترکیبی: از ترکیب حرارت خشک و بخار برای پخت یکنواخت غذا استفاده می‌کند.
  • یخچال صنعتی: بزرگتر و قدرتمندتر از یخچال‌های خانگی است که برای نگهداری مقادیر زیادی غذا برای مدتی طولانی استفاده می‌شود.
  • غذاساز صنعتی: طراحی شده برای آشپزخانه‌ها و رستوران‌های با حجم بالا است.
  • فریزر صنعتی: مواد غذایی را در دمای بسیار سرد نگهداری می‌کند و آن را برای مدت طولانی‌تری نسبت به یخچال نگهداری می‌کند.
  • یخ ساز تجاری: یخ را به سرعت و کارآمد تهیه و توزیع می‌کند.
  • ایستگاه آماده سازی سالاد و ساندویچ: این محصول به طور خاص برای کمک به درست کردن سالاد و ساندویچ در مدت زمانی کوتاه طراحی شده است.
  • هود صنعتی: دود و حرارت ایجاد شده در حین پخت و پز را از بین می‌برد تا محیط آشپزخانه تمیز و ایمن را تضمین کند.
  • کتری بخار: ظرفی برای حرارت دادن مایعاتی مانند آب، سوپ و سس.

خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی

قیمت تجهیزات آشپزخانه صنعتی وابسته به نوع کالا و برند آن می باشد که می توانند برندها قیمت های مختلفی را برای شما عرضه کنند. به طور کلی یک آشپزخان صنعتی بزرگ نیاز به تجهیزات تخصصی تری دارد که هزینه خرید آن نیز بیشتر است. وسایل آشپزخانه صنعتی شامل تجهیزات و لوازمی است که می بایست به صورت سفارشی اقدام به خرید آن کنید. به عنوان مثال شما می توانید برای داشتن کانتر آشپزخانه از یک شرکت تولید کننده تجهیزات اشپزخانه صنعتی کمک بخواهید. 

خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی می تواند یک تجربه فوق العاده باشد. اگر در مورد آن کمی تحقیق کنید متوجه می شوید که برای راه اندازی این کار بزرگ شرکت های مختلفی هستند که تجارب خود را در اختیار شما قرار می دهند. ابتدا نوع وسالی که نیاز دارید را مشخص کنید. در مرحله بعد میزان بودجه خود را تعیین کنید و سپس مناسب ترین برندها را برای خرید شناسایی کنید.

تولید کننده برتر تجهیزات آشپزخانه صنعتی

اگر می خواهید یک لیست کامل از بهترین شرکت تولید کننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی داشته باشید همراه ما باشید. خرید پیکج کامل وسایل آشپزخانه صنعتی می تواند این خیال جمع را برای رستوران داران ایجاد کند که بدون صرف هیچگونه انرژی و هزینه اضافه می توانید تمامی تجهیزات را به صورت یکجا با قیمت مناسب تهیه کنید.

تولید کننده های مختلفی وجود دارند که وسایل آشپزخانه صنعتی باکیفیت و مطابق با استانداردهای جهانی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند. در این بخش ما سه تولید کننده برتر از نگاه مشتریان را به شما معرفی خواهیم کرد. این سه شرکت در بازار ایران جزو نفرات برتر محسوب می شوند که به دلیل کیفیت بالای محصولات جزو شرکت های شناخته شده می باشند.

اما حال سوال مطرح می شود که از کجا بخریم؟ برخی از شرکت های تولید کننده به شرح زیر می باشد:

شرکت سورن کیچن

یکی از بزرگترین و بهترین شرکت تولید کننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی و رستوران و کافی شاپ می باشد که از ریزترین لوازم تا درشت ترین تجهیزات را می توانید از آن ها تهیه کنید. این شرکت بیش از دو دهه است که در زمینه تجهیز رستوران ها فعالیت می کنند و تمامی برندهای معتبر وسایل اشپزخانه صنعتی را دارند. برای دریافت مشاوره راه اندازی آشپزخانه صنعتی می توانید همین حالا با شماره 09122408711 تماس بگیرید.

با اعتماد به دانش جهانی و بهره‌گیری از تیم مهندسی و کارشناسان مجرب خود در حوزه‌های مشاوره، طراحی، تولید و نصب تجهیزات آشپزخانه‌های صنعتی و سلف‌سرویس؛ فعالیت گسترده دارد. شما عزیزان می‌توانید تمامی تولیدات این شرکت را در وبسایت‌شان مشاهده کنید.

3 تولید کننده برتر تجهیزات آشپزخانه صنعتی

تولید کننده برتر تجهیزات آشپزخانه صنعتی

نحوه خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی

اگر می خواهید یک خرید فوق العاده داشته باشید تنها کافیست پیش از هزینه کمی تحقیق کنید تا متوجه شوید که این کار سخت نیست. در ابتدا نوع وسایلی که برای آشپزخانه صنعتی خود نیاز دارید را لیست کنید از جمله فر صنعتی، اجاق گاز صنعتی، سرخ کن، یخچال و … در مرحله دوم بودجه خود را تعیین کنید و برندهایی که از کیفیت بالاتری برخوردار هستند را شناسایی کنید در نتیجه می توانید بهترین ها را خریداری کنید. اگر می خواهید این مسیر به ظاهر طولانی، به ساده ترین روش طی شود با سورن کیچن تماس بگیرید. شما می توانید تمامی مسیرهای تجهیز آشپزخانه صنعتی خود را به این مجموعه بسپارید.

7 دیدگاه در “تجهیزات آشپزخانه صنعتی + خرید و لیست قیمت

  1. سولگی گفت:

    سلام دوست عزیز وقت بمشا بخیر من ی رستوران دارم و می خوام آشپزخانه شو کمی گسترده تر کنم تجهیزاتمم تقریبا قدیمی شده و نیاز داره ی تکون اساسی بخوره. با توجه به بازار امروز و تورم ها و برندهایی که به سختی به ایران میان حدودا چقدر هزینه داره این تغیرات

  2. علی خمسه گفت:

    سلام وقت شما بخیر تشکر می کنم از مجموعه خوب سورن کیچن که با بهینه ترین حالت ممکن تجهیزات رو فراهم می کنه بسیار خرسندم از همکاری با شما

  3. صادق کرمی گفت:

    سلام وقت بخیر یک سوالی داشتم ازتون بنده ساکن اصفهان هستم و چند ماهی هستش که قصد راه اندازی یک کترینگ رو دارم اما متاسفانه هر جایی مراجعه می کنم قیمت های عجیب و غریب می گن و واقعا گیج شدم اصلا چه تجهیزاتی رو لازمه بخرم و کدوم لازم نیست. ممنون میشم بنده رو راهنمایی کنین در این زمینه

  4. محجوب گفت:

    قیمت هیچکدوم از تجهیزات رو نذاشتین آدم ی براورد هزینه بکنه

  5. ساسان توانا گفت:

    شما فقط برای رستوران و آشپزخونه صنعتی کار می کنید؟ کافه اینا راه اندازی نمی کنین؟

  6. علی تاجرودی گفت:

    بسیار عالی همه تجهیزات کامل هستش
    من ی کافه کوچیک میخوام راه اندازی کنم تقریبا کارای اولیه شو کردم میخواستم بدونم تجهیز جاهای کوچیک رو هم قبول میکنین؟

  7. سمانه ترابی گفت:

    سلام من کنار آشپزخانه میخواستم تکی فروشی هم دارید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *