خدمات

3 تا از بهترین شرکت تولید کننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی

بهترین شرکت تولید کننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی

بهترین شرکت تولید کننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی در تهران کدام است؟ اگر در حال راه اندازی آشپزخانه صنعتی باشید حتما به فکر یافتن بهترین تولید کننده بوده اید. شرکت های بزرگی در زمینه تجهیز آشپزخانه صنعتی فعالیت می کنند که در این مقاله می خواهیم برخی از آن ها را به شما معرفی کنیم. با تجهیزات آشپزخانه صنعتی سورن کیچن همراه ما باشید.

شرکت های تولید کننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی

اگر می خواهید یک لیست کامل از بهترین شرکت تولید کننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی داشته باشید همراه ما باشید. خرید پیکج کامل تجهیزات آشپزخانه صنعتی می تواند این خیال جمع را برای رستوران داران ایجاد کند که بدون صرف هیچگونه انرژی و هزینه اضافه می توانید تمامی لوازم را به صورت یکجا با قیمت مناسب تهیه کنید. اما حال سوال مطرح می شود که از کجا بخریم؟ برخی از شرکت های تولید کننده به شرح زیر می باشد:

سورن کیچن

یکی از بزرگترین و بهترین شرکت تولید کننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی و رستوران و کافی شاپ می باشد که از ریزترین لوازم تا درشت ترین لوازم را می توانید از آن ها تهیه کنید. این شرکت بیش از دو دهه است که در زمینه تجهیز رستوران ها فعالیت می کنند و تمامی برندهای معتبر تجهیزات اشپزخانه صنعتی را دارند. برای دریافت مشاوره راه اندازی آشپزخانه صنعتی می توانید همین حالا با شماره 09122408711 تماس بگیرید.

مرسا تجهیز

این شرکت نیز یکی از تولید کننده های تجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشد که در جهت حمایت از تولید ملی فعالیت می کند. طراحی و ساخت عمده تجهیزات این مجموعه برای ایران می باشد. بنابراین می توانید یک آشپزخانه ایرانی با مرسا تجهیز داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت این مجموعه مراجعه کنید.

دمساز کیچن

از دیگر گزینه های بهترین شرکت تولید کننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی دمساز کیچن می باشد که جزو تولید کننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی است. این مجموعه نیز بخش عظیمی از تجهیزات اشپزخانه صنعتی را دارا می باشد و می توانید برای تجهیز رستوران خود به این مجموعه مراجعه کنید.

بهترین شرکت تولید کننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی

بهترین شرکت تولید کننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی

بهترین شرکت تولید کننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی

در بخش پیشین سه شرکت از شرکت های تولید کننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی به شما معرفی شد. یکی از مهم ترین دغذغه های افرادی که قصد تجهیز رستوران خود را دارند این است که محصول با کیفیت خریداری کنند. بنابراین پیشنهاد می شود از برندهایی خریداری کنید که پیشتر ثابت شده اند و کیفیت کاری بالایی دارند. برای مشاهده بهترین برندهای تجهیزات آشپزخانه صنعتی می توانید به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.

شرکت سورن کیچن یکی از شرکت هایی می باشد که با برندهای مختلف ایرانی و خارجی در ارتباط است. بسیاری از تجهیزات نمونه داخلی ندارند و می بایست از برندهای خارجی استفاده کنید. برای انتخاب بهترین گزینه ها می توانید به سورن کیچن مراجعه کنید و بهترین تجهیزات را برای آشپزخانه صنعتی خود خریداری کنید.

تولید کننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی در تهران

شرکت سورن کیچن را بدون شک میتوان در زمره‌ی غولهای سازنده تجهیزات آشپزخانه صنعتی در ایران و خاور میانه محسوب نمود. دو دهه تجربه‌ی گرانقدر تیم تخصصی مجموعه سورن کیچن موجب شده است تا با بهره گیری از استانداردهای جهانی و تهیه‌ی یک پکیج بی کم و کاست از لوازم یک آشپزخانه‌ی سطح بالا، نه تنها تمامی نیازهای داخلی را به بهترین شکل ممکن پاسخ دهد، بلکه به صادرات محصولات باکیفیت خود نیز اقدام نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *