خدمات

چرا باید از استیل ضد زنگ در آشپزخانه صنعتی استفاده کرد؟

چرا باید از استیل ضد زنگ در آشپزخانه صنعتی استفاده کرد؟

چرا باید از استیل ضد زنگ در آشپزخانه صنعتی استفاده کرد؟ لوازم اشپزخانه صنعتی همگی استیل ضد زنگ هستند دلیل آن چیست؟

امروزه شاهد آن هستیم که تمامی تجهیزات آشپزخانه صنعتی از استیل ضد زنگ ساخته می شوند. برای بسیاری از مردم سوال است که دلیل این استفاده چیست و آیا جایگزین دیگری برای این جنس وجود دارد یا خیز؟ استنلس استیل و یا فولاد ضد زنگ در صنایع بسیاری مانند هتل ها، رستوران ها، آشپزخانه های صنعتی و حتی مصارف پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد. چون فولاد ضد زنگ متریالی بسیار عالی برای مصارف صنعتی محسوب می شود.

ول عمر بالا، سهولت در تمیزی، بهداشت و … جزو مهم ترین دلایل استفاده از استیل ضد زنگ در آشپزخانه صنعتی می باشند. همچنین این آلیاژ مقاومت زیادی دارد و مناسب ترین گزینه برای آشپزخانه صنعتی است. در این مطلب می خواهیم اهمیت استفاده از استیل ضد زنگ در آشپزخانه صنعتی را برای شما بیان کنیم. با سورن کیچن همراه باشید.

دلیل اهمیت استیل ضد زنگ در آشپزخانه صنعتی

استیل آلیاژی است که به خاطر دوام و سختی برجسته شده است. ورق استیل در برابر خوردگی مقاوم بوده و دماهای تا 500 درجه سانتی گراد را نیز تحمل می کند. در واقع این خصوصیت ذاتی باعث شده است که هنگام ساخت آشپزخانه های حرفه ای این متریال انتخابی برگزیده باشد. همچنین ویژگی مقاومت در برابر سایش استنلس استیل سبب می گردد که این آلیاژ استفاده گسترده تری داشته باشد.

استیل با برخورداری از خواص خود به طور فزاینده‌ای در ساخت و تولید آشپزخانه های خانگی و بومی نیز به کار می رود. توجه داشته باشید که همه آشپزخانه های استیل در منازل، مثل هم و یکسان نیستند زیرا همه استیل های استیل ها یکسان می باشند.

چرا باید از استیل ضد زنگ در آشپزخانه صنعتی استفاده کرد؟

چرا باید از استیل ضد زنگ در آشپزخانه صنعتی استفاده کرد؟

سهولت در نظافت

فولاد ضد زنگ خاک را جذب نمی کند و یکی از مهم ترین دلایل استفاده از استیل ضد زنگ در آشپزخانه صنعتی می باشد. تمامی تجهیزات اشپزخانه صنعتی را بدین ترتیب با یک دستمال مرطوب به راحتی می توانید تمیز کنید. همچنین برخی از مواد غذایی می توانند اسید زیادی ایجاد کنند که باز هم روی سطح استیل تاثیری ندارند. شما می توانید انواع خوراکی ها مانند سرکه، آبگوشت و … را درون آن ها نگهداری کنید و سپس به راحتی آن را بشویید.

طول عمر بالا

استفاده از استیل ضد زنگ در آشپزخانه صنعتی می تواند برای شما گران تمام شود اما تمامی تجهیزات به صورت عمی ساخته می شوند و می توانید چندین سال بدون خرابی آن ها را استفاده کنید. برندهای محبوب آمریکایی و اروپایی همگی از استیل ضد زنگ ساخته می شوند. کافیست یکبار سرچ کنید تا بدانید استیل ضد زنگ چه نقش مهمی را در میان تجهیزات و لوازم آشپزخانه صنعتی ایفا می کند.

بیشتر بخوانید: سفارش میز کار استیل برای رستوران

بهداشت، مهم ترین مسئله

مهم ترین جنبه یک اشپزخانه صنعتی بهداشت آن می باشد. فولاد ضد زنگ یک گزینه عالی برای این کار است. زیرا این یک ماده غیر متخلخل است و شرایط ورود و رشد باکتری در تجهیزات استنلس استیل فراهم نیست.

بی تاثیر بر طعم مواد غذایی

فولاد ضد زنگ با کیفیت بالا در تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی هیچ تاثیری بر روی طعم مواد غذایی دارد. با استفاده از ادویه های مختلف می توانید مواد غذایی خود را آماده کنید اطمینان داشته باشید که فولاد هیچ تاثیری بر روی طعم اصلی غذا ندارد.

چرا باید از استیل ضد زنگ در آشپزخانه صنعتی استفاده کرد؟

چرا باید از استیل ضد زنگ در آشپزخانه صنعتی استفاده کرد؟

مقاومت در برار گرما

از دیگر مهم ترین دلایل استفاده از استیل ضد زنگ در آشپزخانه صنعتی می توان به مقاومت آن در برابر گرما اشاره کرد. بر خلاف بسیاری از مواد، فولاد ضد زنگ مقاوم در برابر حرارت و خوردگی است و بنابراین تراشه و کرک نخواهد کرد و تحمل این ماده در برابر شکستن و خرد شدن زیاد می باشد.

سفارش ساخت تجهیزات آشپزخانه صنعتی

برای ساخت سفارشی تجهیزات آشپزخانه صنعتی می توانید به سورن کیچن مراجعه کنید. یکی از شرکت های معتبری که در زمینه ساخت تجهیزات آشپزخانه صنعتی فعالیت می کند سورن کیچن می باشد. برای دریافت مشاوره و یا سفارش ساخت می توانید با شماره 09122408711 تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *