خدمات

ساخت سفارشی تجهیزات آشپزخانه صنعتی

استانداردهای ساخت سفارشی تجهیزات آشپزخانه صنعتی

در اکثریت موارد راه اندازی آشپزخانه صنعتی و یا رستوران نیاز به ساخت سفارشی تجهیزات آشپزخانه صنعتی خواهید داشت چرا که با توجه به ابعاد آشپزخانه صنعتی ممکن است برخی از تجهیزات را نتوانید با ابعاد استاندارد خریداری کنید و لازم است آن را به صورت سفارشی سازی تهیه کنید. پروسه سفارشی سازی را معمولا شرکت هایی انجام می دهند که خود وظیفه تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی را بر عهده دارند. در این مقاله می خواهیم در مورد ساخت سفارشی تجهیزات آشپزخانه صنعتی و بهترین شرکت برای سفارشی سازی محصولات صحبت کنیم. با سورن کیچن همراه باشید.

پروسه ساخت سفارشی تجهیزات آشپزخانه صنعتی

راه اندازی رستوران با چالش های زیادی همراه است. نخستین چالش محدودیت فضاست و دوم تجهیزاتی که می بایست در این فضا جایگذاری شود. روند چیدمان آشپزخانه صنعتی نیز می بایست به گونه ای باشد که هر بخش باهم تداخلی نداشته باشند. در این صورت ساخت سفارشی تجهیزات آشپزخانه صنعتی به کمک شما می آید می توانید برخی از تجهیزات را به صورت سفارشی تهیه کنید و نگران جا نشدن آن نباشید. البته این سفارشی سازی نباید خودسرانه باشد و می بایست تمامی پروسه گام به گام و با هدف صورت گیرد.

برای این کار ابتدا منوی رستوران خود را مشخص کنید و بدانید که چه غذاهایی قرار است طبخ شود. با مشخص شدن غذا می توانید لیست تجهیزات آشپزخانه صنعتی خود را دربیاورید. سپس پلان آشپزخانه را طراحی کنید و چیدمان را مشخص کنید. روش های مختلفی برای طراحی آشپزخانه صنعتی وجود دارد که اگر اطلاعاتی در این زمینه ندارید می توانید از شرکت سورن کیچن کمک بخواهید.

ساخت سفارشی تجهیزات آشپزخانه صنعتی

ساخت سفارشی تجهیزات آشپزخانه صنعتی

با توجه به طرح تجهیزات را در جای خود قرار دهید و در صورت نیاز می توانید برخی از تجهیزات را سفارشی سازی کنید با ابعاد دلخواه آن ها را خریداری کنید.  توجه داشته باشید ساخت سفارشی تجهیزات آشپزخانه صنعتی نباید خودسرانه انجام شود چرا که بایستی از نظر بهداشتی و مشخصات فنی استانداردهای لازم را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: بهترین شرکت تولید کننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی

چه تجهیزاتی را می توان سفارشی سازی کرد؟

از جمله تجهیزاتی را که می توانید برای آشپزخانه صنعتی خود سفارشی سازی کنید به شرح زیر می باشد:

  • انواع آبچکان ظروف
  • کباب پز
  • فر دیزی پز
  • انواع هود
  • یخچال و فریزر
  • انواع میز کار
  • انواع سینک
  • ترولی های استیل
  • قفسه‌بندی
  • کانترها
  • کابینت‌ها

هریک از این تجهیزات را می توانید با ابعاد دلخواه از شرکت سورن کیچن سفارش دهید. برای کسب اطلاعات می توانید با شماره 09122408711 تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

استانداردهای ساخت سفارشی تجهیزات آشپزخانه صنعتی

تولید تجهیزات صنعتی و استاندارد دو مبحثی هستند که در یکدیگر گره‌ خورده‌اند. در مورد تجهیزات آشپزخانه صنعتی استاندارد اهمیت بیشتری دارد. چرا؟ به این دلیل که به صنعت غذا و سلامت مردم در ارتباط است و استاندارد نبودن تجهیزات ممکن است سلامت عمومی را به خطر اندازد.

1- ایمنی تجهیزات

مهم‌تری نکته در استاندارد خواه در تولید و یا ساخت سفارشی تجهیزات آشپزخانه صنعتی ایمنی آن‌ها است. در تولید تجهیزاتی مانند اجاق‌های گاز، فرها و تمامی تجهیزاتی که با گاز در ارتباط هستند باید استانداردهای لازم رعایت شود.  درصورتی‌که سؤالی در این زمینه داشته باشید نیز می‌توانید با کارشناسان آپادانا تجهیز در تماس باشید.

استانداردهای ساخت سفارشی تجهیزات آشپزخانه صنعتی

استانداردهای ساخت سفارشی تجهیزات آشپزخانه صنعتی

2- فضا و اندازه

نکته دیگر در ساخت سفارشی تجهیزات آشپزخانه صنعتی، ابعاد تجهیزات است. ابعاد در نظر گرفته‌شده برای تولید بر اساس نقشه آشپزخانه صنعتی انجام می‌گیرد و در بهره‌وری آشپزخانه صنعتی بسیار نقش دارد. اهمیت فضاسازی در بحث آشپزخانه صنعتی چنان است که نوعی از پلان آشپزخانه صنعتی با نامه لایه‌بندی ارگونومیک توسعه پیداکرده است.

3- متریال

در 90 درصد موارد برای ساخت تجهیزات آشپزخانه صنعتی از استیل ضدزنگ آلیاژ 304 استفاده می‌شود. در برخی از شرکت‌های تولیدی از مواد گالوانیزه و روکش ضدزنگ نیز استفاده می‌کنند تا هزینه‌های تولید را کاهش دهند. ازجمله دیگر متریال هایی که در تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی استفاده می‌شود باید به پلی‌اتیلن، فولاد و ABS هم اشاره کرد.

به‌صورت کلی متریال هایی برای ساخت و تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی استفاده می‌شوند که قابلیت شستشو داشته باشند. چراکه این مواد به لحاظ بهداشتی باید قابل‌ استفاده در تجهیزات آشپزخانه صنعتی باشند.

ساخت سفارشی تجهیزات آشپزخانه صنعتی با سورن کیچن

با توجه به اهمیت بالای استاندارد در طراحی آشپزخانه صنعتی به این مسئله دقت زیادی داشته باشد که تمامی تجهیزاتی که خریداری می کنید حتما استانداردهای بهداشتی را داشته باشند. توصیه می شود در انتخاب شرکت تولید کننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی کمال دقت را داشته باشید و با بهترین شرکت ها وارد معامله شوید. شما می توانید برای ساخت سفارشی همین حالا با شماره 09122408711 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *