خدمات

هزینه راه اندازی کافه قلیون در سال 1403

هزینه راه اندازی کافه قلیون در سال 1402

هزینه راه اندازی کافه قلیون در سال 1403چقدر است؟ کافه قلیون یکی از فضاهای عمومی بسیار پر رفت و آمد در تهران و شهرستان ها بزرگ می باشد که تلفیقی از فضای سنتی و مدرن محسوب می شود. پیش از این قلیون فقط در قهوه خانه ها سرو می شد و قهوه نیز  برای کافه ها بود. اما تلفیقی از این دو را می توان کافه قلیون دانست که میان جوانان بسیار پرطرفدار است.

کافه ها مکانی برای گذران وقت با دوستان و داشتن اوقاتی خوش می شود. اگر قصد راه اندازی کافی شاپ و یا کافه قلیون را دارید باید هزینه راه اندازی کافه قلیون در سال 1403را بدانید تا با اطلاعات کافی یک شغل جدید راه اندازی کنید. شما عزیزان برای دریافت مشاوره راه اندازی و کسب اطلاعات بیشتر می توانید همین حالا با شماره 09122448711 تماس حاصل نمایید و با مشاورین سورن کیچن در ارتباط باشید.

هزینه راه اندازی کافه قلیون در سال 1403

قلیان این روزها با وجود مضراتی که دارد بسیار محبوب شده است و افراد در یک دورهمی دوستانه در یک کافه ی دنج ترجیح می دهند که قلیان نیز داشته باشند. این یک دلیل محکم برای جذب مشتری می باشد چرا که عموما کافه هایی با سرو قلیان به پاتوق تبدیل می شوند. حال اگر بخواهیم هزینه راه اندازی کافه قلیون در سال 1403را بررسی کنیم باید گفت:

قلیان علاوه بر تنباکو به ذغال نیز نیاز دارد. در حال حاضر قیمت هر کیلو زغال سنگ 4 تا 14 هزار تومان می باشد که البته این قیمت روزانه با توجه به تورم در حال افزایش می باشد. دستگاه قیلن نیز قیمت های متغیری دارد. به عنوان مثال قلیان های عربی دارای قیمت های بالاتری نسبت به قلیان های معمولی هستند.

قیمت کل قلیان چه در کافه قلیان چه در مکانی مجلل و مدرن و چه سنتی و قدیمی برای صاحب کافه قلیان فرقی متفاوت است، اما زمانی که برای شما سرویس قلیان در نظر می گیرند، هزینه اصلی را پرداخت می کنید. از آجیل گرفته تا میوه و خرما تهیه می شود. هرچه این سرویس سنگین تر و پیچیده تر باشد، پول بیشتری باید برای آن بپردازید. در برخی کافه قلیان‌ها قیمت قلیان بین 30 تا 60 هزار تومان است و در برخی دیگر این قیمت ها تا 250 هزار تومان هم می رسد چنین درآمدی برای تنها یک سرویس قلیان واقعا وسوسه انگیز است.

هزینه راه اندازی کافه قلیون در سال 1403

هزینه راه اندازی کافه قلیون در سال 1403

مواردی که بیان شد تنها هزینه های لازم برای بخش قلیان بود و بخش کافه را می توانید در بخش هزینه های لازم برای راه اندازی کافه مطالعه بفرمایید. با یک بررسی کوتاه می توانید تمامی هزینه های لازم برای راه اندازی کافه قلیان را برآورد کنید و کسب و کار خود را آغاز کنید.

حتما بخوانید: شرایط گرفتن مجوز برای کافه قلیون

مخارج لازم برای راه اندازی کافه قلیون

یکی از بهترین کارها در مورد راه اندازی هر کسب و کاری تهیه یک لیست از مخارجی است که می بایست آماده شود. با این لیست می توانید به صورت تقریبی هزینه ها را برآورد کنید و میزان سرمایه مورد نیاز را مشخص کنید تا با مشکل کمبود بودجه مواجه نشوید. یک لیست مانند زیر می تواند هزینه راه اندازی کافه قلیون در سال 1403را برای شما مخشخص کند.

  • هزینه مکان و موقعیت کافه قلیان
  • هزینه خرید وسایل از جمله قلیان
  • هزینه طراحی کافه قلیان
  • هزینه استخدام پرسنل کافه
  • هزینه های لازم برای جذب مشتریان هدف و بازاریابی
  • هزینه قابل توجه برای بیمه ها
  • هزینه تجزیه و تحلیل رقبا
  • هزینه لازم برای استانداردسازی و مصرف برق، آب و گاز
  • هزینه های لازم جهت اخذ مجوز کافه قلیان
مخارج لازم برای راه اندازی کافه قلیون

مخارج لازم برای راه اندازی کافه قلیون

قلیان از کجا بخرم؟

خرید قلیان یکی از بخش های هزینه راه اندازی کافه قلیون در سال 1403است. قلیان هایی که خریداری می شود می بایست متنوع باشد و از کیفیت خوبی برخوردار باشد. سایت های مختلفی به صورت حضوری و یا اینترنتی قلیان می فروشند. یکی از این شرکت ها فیدار سورن می باشد که می توانید انواع قلیان های ایرانی و عربی را در آن مشاهده کنید و محصولات آن را با قیمت کف بازار خریداری کنید. سفارش شما به درب منزل ارسال می شود و برای خرید نیازی به مراجعه حضوری ندارید.

سخن پایانی

در این مطلب از سایت در مورد هزینه راه اندازی کافه قلیون در سال 1403و برآورد هزینه ها بیان شد اگر می خواهید کافه قلیون راه اندازی کنید تمام این مخارج را برای خود برآورد کنید و تمام نکات گفته شده را بررسی کنید تا بتوانید به درآمد قابل توجهی دست یابید و به موفقیت ویژه ای دست یابید. هم چنین برای خرید تجهیزات کافه و یا دریافت مشاوره می توانید با شماره های درج شده تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *