خدمات

راه اندازی کافی شاپ در شیراز

راه اندازی کافی شاپ در شیراز

راه اندازی کافی شاپ در شیراز را می توانید به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی به گروه راه اندازی کافی شاپ بسپارید. امروزه بسیاری بر این باورند که شغل رستوران داری و کافی شاپ یکی از پردرآمد ترین شغل ها محسوب می شود که البته در شهرهای بزرگ یک نظریه کاملا درست است. اگر کمی دقت کنید می بینید که در ایران در سال های اخیر بر حجم کافی شاپ ها افزوده شده و در عین حال فرهنگ کافی شاپ نشینی نیز بسیار گسترش یافته است.

لذا همین موضوع بسیاری از افراد در شیراز را به سمت راه اندازی کافی شاپ در شیراز کشانده است. در این مقاله می خواهیم در مورد هزینه ها و سرمایه لازم برای راه اندازی در شهر شیراز به بحث و بررسی بپردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره راه اندازی کافی شاپ می توانید همین حالا با شماره 09122408711 تماس حاصل نمایید.

هزینه راه اندازی کافی شاپ در شیراز

اگر تصمیم خود را گرفته اید و می خواهید کافی شاپ داری را تجربه کنید در ابتدا می بایست هزینه های لازم برای شروع این شغل جذاب را برآورد کنید تا بتوانید مخارج آن را مدیریت کنید. برای ورود به صنعت کافی شاپ در ابتدا می بایست مشخص شود که هزینه راه اندازی کافی شاپ  چقدر است؟

مکان راه اندازی را مشخص کرده اید؟ اولین سرمایه ای که لازم است اجاره و یا خرید یک باب فروشگاه در بهترین محله شیراز است که پاخور زیادی هم داشته باشد. توجه داشته باشید حتما مکانی را انتخاب کنید که فضای کافی برای اشپزخانه صنعتی خود داشته باشید.

راه اندازی کافی شاپ در شیراز

راه اندازی کافی شاپ در شیراز

در مرحله دوم از راه اندازی کافی شاپ در شیراز می بایست تجهیزات کافی شاپرا لیست کنید. برای این کار باید از هزینه تجهیزات کافی شاپ و لیست آن اطلاعاتی داشته باشید که می توانید سری به لوازم راه اندازی کافی شاپ  بزنید.

از جمله مهم ترین هزینه راه اندازی کافی شاپ در شیراز می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • هزینه لازم و ضروری
  • هزینه غیرضروری

یکی از مهم ‌ترین کارهایی که باید انجام دهید مدیریت مخارج ضروری و غیرضروری پیش رویتان است، زیرا ممکن است نتوانید از پس هزینه‌های ضروری که باید انجام دهید، برآیید، بنابراین متناسب با بودجه‌ تان، ابتدا به امور مربوطه رسیدگی کنید و هزینه های اجباری و سپس در صورت افزایش بودجه می توانید با انجام هزینه های غیرضروری به جذب مشتریان بیشتر کمک شایانی کنید.

هزینه های لازم برای تهیه وسایل اولیه و ضروری برای شروع به کار یک کافی شاپ مانند دستگاه اسپرسوساز صنعتی، یخچال و سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب که کل فضا را گرم یا خنک می کند. هزینه های غیر ضروری برای تزیین و طراحی یک دکور بسیار زیبا و گران قیمت در جذب مشتری تاثیر بسزایی دارد اما جزو تعهدات راه اندازی کافی شاپ از صفر نیست و می توان آنها را جزو مخارج غیرضروری طبقه بندی کرد.

منو راه اندازی کافی شاپ در شیراز

اگر می خواهید دخل و خرج را همین ابتدا مشخص کنید لازم است که منو خود را مشخص کنید. باید بدانید که هر یک عدد نوشیدنی چقدر برای شما هزینه دارد و چقدر می توانید بر روی هریک از آن ها سود کنید. این به شما کمک می کند تا قیمت مناسبی برای بخش های مختلف منو خود مشخص کنید و حاشیه سود خود را نیز محاسبه کنید.

راه اندازی کافی شاپ در شیراز

راه اندازی کافی شاپ در شیراز

نکته ای که به شما کمک می کند سود خود را افزایش دهید و مشتریان بیشتری را جذب کنید، انتخاب مواد اولیه مرغوب و ارائه نوشیدنی های لذیذ به مشتریان است. با این کار رضایت آنها از کافی شاپ شما چند برابر می شود و مشتریان وفادار شما خواهند شد در نتیجه برای صرفه جویی در هزینه کافی شاپ هرگز مواد اولیه را با کیفیت پایین خریداری نکنید.

در این قسمت از تخمین هزینه راه اندازی کافی شاپ در شیراز، نکته دیگری که برای مدیریت مخارج منو باید به خاطر داشته باشید این است که نیازی به صرف تمام نوشیدنی ها ندارید. یعنی از بین انواع آنها نوشیدنی‌ها و بستنی‌هایی انتخاب کنید که تهیه آن برای شما راحت و مقرون به صرفه باشد و با ساده سازی منو و افزایش کیفیت منو، فروش خود را افزایش دهید و سود بیشتری را وارد کافی شاپ خود کنید.

مشاوره راه اندازی کافی شاپ در شیراز

در این مقاله به بررسی هزینه ها و مخارج راه اندازی کافی شاپ در شیراز به بحث و بررسی پرداختیم. همه می دانیم که داشتن کافی شاپ یکی از شغل های جذاب برای جوانان امروزی است که تورم باعث شده است که از پس هزینه های راه اندازی آن برنیایند. اما برای شروع کار می توانید از مشاوره اشپزخانه صنعتی سورن کیچن بهره مند شوید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *