خدمات

مراحل راه اندازی ساندویچی

مراحل راه اندازی ساندویچی | خرید تجهیزات ساندویچی

مراحل راه اندازی ساندویچی و خرید تجهیزات ساندویچی روندی است که طی کردن آن از صفر تا صد باعث می شود که افراد بتوانند ساندویچی خود را راه بیندازند. همان گونه که احتمالا بدانید، فست فود و ساندویچ ها از انواع غذا و خوراکی جات هستند که در میان مردم ایران و جهان از محبوبیت بالا و فراوانی برخوردارند. به علت همین محوببیت ساندویچ ها و فست فود، و پر درخواست بودن آنها، سالیانه تعداد زیادی از افراد و مردم، اقدام به طی کردن مراحل راه اندازی  ساندوییچی و افتتاح آن می کنند. این که با مراحل راه اندازی ساندویچی آشنا شوید، اگر که در فکر راه اندازی ساندویچی باشید به شما کمک می کند که بهتر کارتان را انجام دهید و اگر هم که در فکر ساندویچی نیستید ولی به آن حوزه علاقه مندید، باعث افزایش اطلاعات عمومی شما در این زمینه خواهد شد. در صورتی که نیاز به خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی دارید با مجموعه فیدار سورن همراه باشید.

ساندویچی کجاست؟

شغل ساندویچی و در کل مشاغل مرتبط با فست فود اگر که درست و اصولی پیگیری شوند و اگر با طی شدن مراحل راه اندازی ساندویچی راه بیفتند،  به نتیجه خوبی می رسند و بعد از گذشن مدت کوتاهی، شروع به دادن سود خوبی به صاحب کسب و کار میکنند. در تعریف ساده اما ساندویچی جایی است که در‌ آن انواع فست فود و به خصوص ساندویچ های فست فودی مثل انواع همبرگر، انواع فلافل، انواع هات داگ، انواع کوکتل، انواع سوسیس آلمانی، انواع ژامبون و کالباس و… آماده و برای مشتریان سرو می شوند، برخی از این ساندویچی ها در کنار ساندویچ های فست فودی، پیتزا هم به مشتریان ارائه میدهند. ساندویچی با این که میتوانند فست فودی های بزرگ را هم شامل شوند، اما اصطلاح آن معمئولا برای فست فودی های کوچک و نسبتا ارزان قیمت به کار برده میشود. برای شروع نیاز به خرید تجهیزات ساندویچی دارید.

مراحل راه اندازی ساندویچی

مراحل راه اندازی ساندویچی | خرید تجهیزات ساندویچی

مراحل راه اندازی ساندویچی | خرید تجهیزات ساندویچی

همانگونه که پیش تر هم درباره آن صحبت شد، مراحل راه اندازی ساندویچی، بخش مهمی از افتتاح یک ساندویچی هستند که با طی کردن آن ها است که ساندویچی به شکل اصولی و درست راه اندازی میشود و در کوتاه ترین زمان ممکن به نتیجه میرسد. از آنجایی که ساندویچ ها و فست فود در میان اقشار مختلف مردم و به خصوص جوانان از محبوبیت بلایی برخوردارند، راه اندازی آنها کاری پر سود و پر بازده محسوب میشود، اما در صورتی که اصولی انجام شود و نه غیر اصولی. تاثیر راه اندازی اصولی به قدری میباشد که حدود 80 در صد آنهایی که به صورت غیر اصولی ساندویچی را راه اندازی میکنند با شکست مواجه میشوند. برای آشنایی بهتر و بیشتر شما با این مراحل راه اندازی ساندویچی مهم، برخی از آنها را در قسمت پایینی مشاهده می کنیم.

برنامه ریزی و بیزنس پلن

یکی از اقدامات مهم و بسیار تاثیرگذار در راه اندازی هر کسب و کاری مثل همین مراحل راه اندازی ساندویچی، برنامه ریزی و نوشتن بیزنس پلن میباشد. در مرحله اول از هر کاری باید در ابتدا باید خواسته ها، میزان سرمایه، اهداف و… خود را از آن کسب و کار مشخص کرده و طبق آنها یک برنامه و بیزنس پلنی را با جزئیات هر چه بیشتر برای خود آماده کنید، بیزنس پلن به شما کمک میکند که بدانید که مثلا از منوی ساندویچی و بخش های دیگر فست فود چه میخواهید و چه کارهایی را باید انجام دهید تا کار به نتیجه برسد.

کسب اطلاعات بیشتر: انواع سرخ کن صنعتی

مشخص کردن محل ساندویچی

فارغ از این موضوع که در کدام شهر یا استان زندگی می کنید، یکی از اقداماتی که باید پیش از راه اندازی هر کسب و کاری مثل همین ساندویچی انجام دهید، این است که باید مکان و خیابانی که میخواهید در آن مشغول به فعالیت شوید را مشخص کنید. معمولا باید سعی کنید که مغازه ساندویچی تان از متراژ مناسب و کافی برخوردار باشد و در محل یا جایی باشد که رفت و آمد آن زیاد است. برای نمونه خیابان های اصلی و خیابان های فرعی شلوغ و پر رفت و آمد، مکان های مناسبی محسوب می شوند.

مشخص کردن نام و افتتاح

مراحل راه اندازی ساندویچی | خرید تجهیزات ساندویچی

مراحل راه اندازی ساندویچی | خرید تجهیزات ساندویچی

چیزی که باعث میشود که مشتریان، مغازه و کسب و کار شما را فراموش نکنند و پس از این که از منوی ساندویچ ها و خدمات شما خوششان آمد، باز هم به ساندویچی شما بیایند، نام ساندویچی شما می باشد. زیرا افراد با نام یک کسب و کار است که آن را به یاد می آورند. نامی که شما برای ساندویچی خود انتخاب میکنید، باید کوتاه، مختصر و خاص باشد تا به خوبی و راحتی در ذهن ها بماند.

دریافت مجوز های لازم

احتمالا این را میدانید که همه ی کسب و کارها پس از افتتاح شدن نیاز به کسب یکسری مجوزها دارند که وجود آنها لازم و ضروری می باشد، برخی از این مجوزها برای مغازه و فروشگاه ها هستند و برخی دیگر از مجوز ها برای کارکنان مغازه. به عنوان مثال، برای مغازه ساندویچی گرفتن جواز کسب لازم است و برای آشپز و کارکنانش هم داشتن مجوز بهداشت الزامی میباشد.

مشخص کردن منوی ساندویچی

از مهم ترین مراحل راه اندازی ساندویچی که به اندازه شناخت و خرید وسایل ساندویچی مهم میباشد، بحث مشخص کردن منوی ساندویچی است. شما باید این را پیش از افتتاح ساندویچی خود مشخص کنید که چه نوع ساندویچ هایی را قرار است به مشتریان ارائه دهید، آیا قرار است تنها بر روی یک نوع ساندویچ به طور تخصصی کار کنید یا می خواهید بر روی چند نوع ساندویچ مانور دهید.

خرید وسایل ساندویچی

پس از این که مشخص کردید قرار است که چه ساندویچ هایی را در منوی ساندویچی خود قرار دهید، باید به سراغ خرید تجهیزات ساندویچی بروید. شما در این مرحله از کار باید وسایل و تجهیزاتی را که برای پخت آیتم های منوی ساندویچی تان نیاز دارید را به همراه بسیاری وسایل دیگر که برای نگهداری و آماده سازی مواد اولیه و… می باشند، تهیه کنید. برخی از وسایل ساندویچی ها عبارت اند از، یخچال، فر، گاز مناسب فست فود، سرخ کن، گریل، سینک ظرفشویی، مایکروویو و… . تمامی این وسایل بخشی از تجهیزات رستوران نیز محسوب می شوند. جهت خرید وسایل ساندویچی و یا دریافت مشاوره می توانید با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید.

کسب اطلاعات بیشتر: انواع فر صنعتی

دکور مغازه تا اتمام مراحل راه اندازی ساندویچی

مراحل راه اندازی ساندویچی | خرید تجهیزات ساندویچی

مراحل راه اندازی ساندویچی | خرید تجهیزات ساندویچی

بعد از خرید وسایل ساندویچی شما باید برای خرید وسایل و دکور کردن ساندویچی خود اقدام کنید و ظاهر آن را برای مشتریان زیبا و جذاب کنید. مراحل راه اندازی ساندویچی پس از تهیه دکوراسیون هم، استخدام نیروی کار، راه اندازی پیک و سیستم ارسال و تحویل غذا، تبلیغات مغازه و خرید مواد اولیه میباشند.

مرکز خرید تجهیزات ساندویچی

در صورتی که تصمیم به راه اندازی ساندویچی گرفتید و با مراحل راه اندازی ساندویچی آشنا شدید، نوبت به آن میرسد که پس از طی کردن مراحل اولیه، به سراغ خرید وسایل ساندویچی بروید. در صورتی که تحقیقات و پرس و جوهای لازم را انجام دادید و قصد کردید که برای خرید وسایل فست فود اقدام کنید، به شما توصیه می گردد که حتما سری به سایت فیدارسورن که از معتبرترین و بهترین مراکز فروش لوازم و تجهیزات فست فود و ساندویچی ها می باشد بزنید، با شماره های درج شده در سایت تماس گرفته و از مشاوره رایگان بهره مند شوید، و وسایل و تجهیزات مورد نیاز خود را از آنجا تهیه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *