خدمات

انواع سرخ کن صنعتی

انواع سرخ کن صنعتی | خرید سرخ کن صنعتی فیدار سورن

اگر شما نیز به فکر راه اندازی رستوران و یا خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی و تجهیزات رستوران می باشید حتما نیاز است که با انواع سرخ کن صنعتی آشنا شوید. شناخت و خرید انواع سرخ کن صنعتی همواره از موضوعاتی بوده است که برای افراد مختلف، و به خصوص کسانی که در شرف راه اندازی رستوران یا فست فود هستند بسیار حائز اهمیت بوده است. در کل انواع سرخ کن صنعتی و تمامی وسایل، لوازم و تجهیزات آشزخانه های صنعتی در تمامی کسب و کار های مرتبط به خوراکی جات و به خصوص رستوران ها و فست فودی ها از ملزومات اصلی می باشد که برای انجام کار سرخ کردن حضور شان الزامی است. لوازم و تجهیزات آشپزخانه های صنعتی به افراد و صاحبان کسب و کار ها کمک می کنند که غذا ها را بهتر و سریع تر برای مشتریان حاضر نمایند و رضایت آن ها را جلب کنند. در صورتی که مسائل مرتبط با دنیای آشپزخانه ها برایتان جذابیت دارد و یا اگر که فکر راه اندازی رستوران یا فست فود را در سر دارید، ادامه مقاله انواع سرخ کن صنعتی را از دست ندهید.

سرخ کن صنعتی چیست؟

انواع سرخ کن صنعتی | سرخ کن صنعتی چیست

انواع سرخ کن صنعتی | سرخ کن صنعتی چیست

قبل از آشنایی با انواع سرخ کن صنعتی بهتر است که کمی در درباره خود سرخ کن صنعتی و این که چه وسیله ای است صحبت شود. سرخ کن های صنعتی وسیله هایی هستند که شکلی به مانند یک کانتر دارند اما دارای گاز یا المنت، و محفظه هایی برای ریختن و داغ کردن روغن می باشند. سرخ کن های صنعتی همان گونه که گفته شد دارای محفظه هایی هستند که روغن در آن ها ریخته می شود و با استفاده از گاز یا برق، حرارت روغن بالا می رود و آماده سرخ کردن می شود. از دستگاه سرخ کن در انواع کسب و کار های حوزه غذا و خوراکی جات مثل شیرینی فروشی ها، رستوران ها، کترینگ ها، فست فودی ها، کافی شاپ ها، کافه رستوران ها و… برای سرخ کردن موادی مثل انواع سوسیس و کالباس، سیب زمینی و…. استفاده می شود. سرخ کن صنعتی به آشپز ها و کارکنان آشپزخانه های صنعتی کمک می کند که در سریع ترین زمان و به بهترین شکل ممکن مواد مورد نیاز خود را سرخ کنند.

دریافت مشاوره خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی: 09122408711

انواع سرخ کن صنعتی

همه ی وسایل، تجهیزات و ابزار، فارغ از این که در چه دسته ای قرار دارند، خود دارای انواع و اقسامی هستند، دلیل داشتن این انواع و اقسام هم، این می باشد که بهتر به ما انسان ها کمک کنند و انواع کار های ما را به بهترین شکل انجام دهند، و نیاز های ما را برطف کنند. یکی از این دسته ها که دارای انواع مختلفی است، لوازم و تجهیزات آشپزخانه صتعتی می باشد که هر کدام از وسایل آن در انواع مختلفی موجود هستند. سرخ کن های صنعتی هم از این قاعده مستثنی نبوده و دارای انواع و اقسامی هستند. انواع سرخ کن صنعتی در بازار موجود هستند تا افرد و صاحبین کسب و کار ها بر حسب نیاز و موقیعت، از آن ها استفاده کنند. انواع سرخ کن صنعتی، مختلف هستند و هر کدام در مسئله ای با یک دیگر فرق دارند، برای این که بهتر و بیشتر با این انواع آشنا شوید، برخی از آن ها در قسمت پایینی آورده شده اند.

کسب اطلاعات بیشتر: مشاهده قیمت سرخ کن مبلع ایستاده دو سبد

سرخ کن صنعتی برقی

انواع سرخ کن صنعتی | سرخ کن صنعتی چیست

انواع سرخ کن صنعتی | سرخ کن صنعتی چیست

سرخ کن های صنعتی برقی سرخ کن هایی هستند که برای حرارت دادن به روغن و انجام عمل سرخ کردن از نیروی برق استفاده می کنند. سرخ کن های صنعتی دارای المنت هایی هستند که پس از گذشت مدتی از روشن شدن شان، به شدت گرم می شوند و روغن داخل سرخ کن را داغ می کنند.

سرخ کن صنعتی کانتر تاپی

سرخ کن های صنعتی کانتر تاپی که به آن ها سرخ کن رومیزی هم گفته می شود، از انواع سرخ کن صنعتی هستند که فضای بسیار کم و محدودی را اشغال می کنند. این نوع از سرخ کن های صنعتی با توجه به همین موضوع که جای کمی را اشغال می کنند، برای کسب و کار هایی که فضای محدودی دارند، مثل فودتراک ها و رستوران های کوچک بسیار مناسب هستند.

کسب اطلاعات بیشتر: مشاوره راه اندازی رستوران و کترینگ

سرخ کن صنعتی مدل ساده و زمینی

این نوع از انواع سرخ کن صنعتی ها، نوعی می باشند که هر گاه نام سرخ کن صنعتی به گوش می رسد،‌ نا خودآگاه ذهن انسان به سمت آن ها می رود. سرخ کن های صنعتی رومیزی دارای چهار پایه هستند، بر روی زمین قرار می گیرند و فضایی به اندازه یک کانتر کوچک را، از آشپزخانه شما اشغال می کنند. این سرخ کن ها ظرفیت سرخ کردن بسیار ببیشتری نسبت به سرخ کن ها صنعتی رومیزی دارند.

سرخ کن صنعتی پیراشکی و شیرینی جات

شاید برایتان جالب باشد که چرا اصلا نوعی سرخ کن خاص از میان انواع سرخ کن صنعتی ها برای سرخ کردن مواد خمیری ساخته شده است. دلیل ساخت این دستگاه ها این موضوع می باشد که سرخ کن های پیراشکی ها باید دارای محفظه های کم عمق و با مساحت بیشتر باشند، تا شیرینی جات تشکیل شده از خمیر به علت تنگی فضا، به هم نچسبند و ماد غذایی خراب نشود.

سرخ کن صنعتی دراپ این Drop in

سرخ کن های صنعتی دارپ این از انواع سرخ کن های صنعتی هستند که قابلیت جاسازی در کانترهای مختلف را دارند. این سرخ کن ها به شما کمک می کنند که بهتر از فضای کاری تان بهره ببرید و در جایی، در دل کانتر شما جا می گیرد، و فضایی از روی لاین آماده سازی کانتر را اشغال نمی کند.

خرید سرخ کن صنعتی

انواع سرخ کن صنعتی | سرخ کن صنعتی چیست

انواع سرخ کن صنعتی | سرخ کن صنعتی چیست

امید است که مطالب مطرح شده در طول مقاله مثل سرخ کن صنعتی جیست و… به درد شما خورده باشند و کمی به دانش شما در حوزه کسب و کار های مرتبط به غذا و لوازم و تجهیزات آن ها، و آشپزخانه های صنعتی شان افزوده باشید. در صورتی که در شرف راه اندازی رستوران، فست فود، کافه یا در کل کسب و کار هایی از این قبیل هستید، به شما توصیه می گردد که حتما سری به سایت فیدارسورن بزنید، گروه فیدارسورن یکی از معتبر ترین و بهترین گروه های فروش و عرضه انواع لوازم و تحهیزات آشپزخانه صنعتی و خانگی، انواع کانتر ها،انواع لوازم کافه و… می باشد و آماده است که تمامی نیاز های شما عزیزان را برطرف نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *