خدمات

اجاق گاز رستورانی

اجاق گاز رستورانی | خرید اجاق گاز رستورانی

اجاق گاز رستورانی از لوازم و تجهیزات آشپزخانه های صنعتی رستوران ها می باشد. آشپزخانه های صنعتی رستوران ها از وسایل و تحهیزات مختلفی تشکیل شده است که هر کدام از آن ها وظیفه مهمی را بر عهده دارند و قسمتی از کار را در یکی از مراحل آماده سازی، نگهداری، پخت و… انجام می دهند. یکی از این لوازم و تجهیزات مهم که به جرئت می توان گفت که در همه رستوران ها وجود دارند، اجاق گاز رستورانی می باشد. اگر که به دنبال راه اندازی رستوران هستید و یا صاحب رستورانی می باشید، ‌و اگر که به رستوران ها، نحوه کارکرد، یا لوازم شان علاقه مندید، در ادامه هم همراه لوازم آشپزخانه صنعتی فیدارسورن بمانید.

اجاق گاز رستورانی

 اجاق گاز رستورانی | انواع  اجاق گاز رستورانی

اجاق گاز رستورانی | انواع اجاق گاز رستورانی

گاز یا اجاق گاز، در تعریف کلی وسیله ای می باشد که از آن برای پخت انواع غذا ها و مواد غذایی استفاده می شود. اجاق های گاز به طور معمول همان گونه که از نامشان هم پیداست گرما و حرارت مورد نیاز پخت مواد غذایی را از گاز طبیعی می گیرند. اجاق های گاز اولین بار در اوایل قرن نوزده ام میلادی مورد استفاده قرار گرفتند و پیش از آن معمولا از اجاق های چوبی استفاده می شده است. یکی از این انواع اجاق گاز ها، اجاق گاز های رستورانی می باشند. انواع اجاق گاز های رستورانی به این علت که در برابر مسائلی مثل محیط رستوران، استفاده زیاد و متداول، رطوبت و گرما یا سرمای زیاد و کم و…. مقاومت اند و امکانات بیشتری را در مقایسه با اجاق گاز های عادی در اختیار سرآپشز، آشپزان و کارکنان آشپزخانه های صنعتی قرار دهند، به وجود آمدند. بدنه اجاق گاز های رستورانی معمولا از متریال های زنگ نزن می باشد تا در مقابل رطوبت و گرما مقاومت خوبی را داشته باشند. در صورتی که به فکر راه اندازی رستوران و خرید تجهیزات رستوران هستید، برای خرید اجاق گاز رستورانی، باید بدانید که قیمت اجاق گاز رستورانی در مدل های مختلف متفاوت است.

انواع اجاق گاز رستورانی

اجاز گاز های صنعتی همان گونه که پیش تر هم به آن اشاره شد، از لوازم و تجهیزات لازم هر رستوران هستند، زیرا مهم ترین مرحله از کار رستوران بر عهده آن هاست، یعنی قسمت پخت و طبخ غذا. درست است که همه مراحل آماده سازی و تهیه غذای رستوران ها از اهمیت زیادی برخوردار اند و در اصل همه شان جز یک چرخه هستند که برای پخت غذا باید انجام شود، اما بدون اجاق گاز های رستورانی امکان پخت مواد آماده شده و سرو آن برای مشتریان فراهم نخواهد بود. دلیل این هم که انواع اجاق گاز های رستورانی در مدل های مختلفی در بازار موجود هستند این است که آیتم ها و مواد غذایی مختلفی در هر رستوران وجود دارند که هر کدام شان شیوه پخت خاصی دارند و هر رستوران باید اجاق گازی را داشته باشد که امکان طبخ آن آیتم ها با بالاترین کیفیت و سرعت ممکن، فراهم کند. به همین سبب آشنایی با مدل های مختلف اجاق گاز های رستورانی به اندازه فهمدین قیمت اجاق گاز های رستورانی مهم است، از همین رو برخی از این مدل های مختلف در قسمت پایینی آورده شده اند.

 اجاق گاز رستورانی | قیمت اجاق گاز رستورانی

اجاق گاز رستورانی | قیمت اجاق گاز رستورانی

اجاق کته پز: یکی از انواع اجاق گاز های رستورانی، اجاق کته پز می باشد. شکل و شمایل این اجاق ها این گونه است که تعدادی شعله از یکی گرفته تا 5 تا، 10 تا، 20 تا و….، کنار هم قرار گرفته اند. این اجاق ها برای رستوران ها کاربرد زیادی دارند، بخصوص از آن جایی که برنج یکی از آیتم هایی اصلی منوی رستوران های ایرانی می باشد.

اجاق گاز گرم کن دار: اجاق گاز گرم کن دار از اجاق های رستورانی می باشد که توانایی انجام دو کار به صورت همزمان را دارد. این نوع از اجاق گاز ها، همان گونه که از نامشان هم پیداست، علاوه بر این که دارای تعداد مختلفی شعله هستند، در قسمت پایینی خود گرم کن هم دارند و این امکان را فراهم می کنند که از آن ها برای گرم و تازه نگه داشتن غذا های آماده شده هم استفاده کرد.

اجاق گاز فردار: اجاق گاز های فردار اجاق گاز هایی هستند که به مانند اجاق گاز گرم کن دار، دو کاره اند و فر هم در آن ها تعبیه شده تا شما قادر به پخت غذا هایی که به فر نیاز دارند هم باشید.

اجاق گاز چهار شعله فردار

اجاق گاز شش شعله فردار

اجاق گاز رومیزی: همه رستوران ها فضای یکسانی در اختیار ندارند و ممکن است برخی از رستوران ها از فضای کمی برای آشپزخانه خود برخوردار باشند. از همین رو گازهای رستورانی ای وجود دارند به نام گاز رستورانی رومیزی، که در تعداد شعله های مختلفی در بازار موجود هستند. خرید اجاق گاز های رستورانی رومیزی به افرادی که مشکل فضا دارند، بسیار توصیه می گردد.

اجاق گاز 2 شعله رومیزی

اجاق گاز 4 شعله رومیزی

اجاق گاز شش شعله رومیزی

اجاق گاز کابین دار: اجاق گاز کابین دار یکی دیگر از انواع اجاق گاز رستورانی می باشد که دو کاره است. این اجاق گاز ها علاوه بر شعله، قسمتی را دارند که فضایی مناسب برای نگهداری مواد مختلف مثل ادویه جات و دیگر مواد می باشد. خرید و مطلع شدن از قیمت اجاق گاز رستورانی کابین دار، برای همه رستوران دار ها، با توجه به ویژگی هایی که دارد، کار معقولی به حساب می ٖآید.

جنس اجاق گاز های رستورانی

 اجاق گاز رستورانی | خرید اجاق گاز رستورانی

اجاق گاز رستورانی | خرید اجاق گاز رستورانی

اجاق گاز های رستورانی همان گونه که پیش تر هم به آن اشاره شد، باید طوری باشند که در مقابل استفاده بسیار زیاد، خاموش و روشن شدن متداول، ریختن مواد غذایی بر روی آن ها، رطوبت و گرمای زیاد آشپزخانه، حرارت بالا برای پخت غذا و… مقاوم باشند. از همین رو شرکت های تولید کننده تجهیزات آشپزخانه های صنعتی، اجاق گاز های رتسورانی را در جنس های مختلفی تولید می کنند که در مقابل مواد ذکر شده مقاوم باشند و برای استفاده در هر آشپزخانه و با هر شرایطی مناسب باشند. اجاق گاز های رستورانی معمولا از جنس استیل 304، استیل خش دار، ورق های گالوانیزه، فولاد زنگ نزن و… ساخته می شوند.

قیمت اجاق گاز رستورانی

فهمیدن قیمت اجاق گاز های رستورانی از موضوعات مهم برای هر رستوران دار یا کسی که به فکر راه اندازی رستوران است، می باشد. زیرا هر فرد مقدار بودحه مشخصی را دارد و عامل قیمت در زمان خرید هر نوع وسیله و دستگاهی باعث می شود که افراد ببینند که آیا با توجه به بودجه شان، می توانند وسیله را تهیه کنند یا خیر، این قضیه در مورد اجاق گاز رستورانی هم وجود دارد و مطلع شدن از قیمت اجاق گاز های رستورانی بخش مهمی از مراحل خرید اجاق گاز رستورانی می باشد.

خرید اجاق گاز رستورانی

امید است مطالب گفته شده در طی مقاله برای شما مفید واقع شده باشند. پس از این که اجاق رستورانی مناسب برای کارتان را یافتید و از قیمت آن مطلع شدید، نوبت به خرید اجاق گاز های رستورانی می رسد که باید از جایی مطمئن و معتبر خریداری شود. یکی از معتبرترین و بهترین مراکز فروش تجهیزات رستوران ها که شما می توانید به آن مراجعه کنید، فیدارسورن است. به همین خاطر به شما عزیزان توصیه می شود که سری به سایت فیدارسورن بزنید، با شماره های درج شده در سایت تماس گرفته و از مشاوره رایگان متخصصان فیدارسورن استفاده کنید و اجاق رستورانی مورد نظرتان را از آن جا تهیه کنید.

1 دیدگاه در “اجاق گاز رستورانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *