خدمات

بهترین گریل صنعتی

خرید بهترین گریل صنعتی

بهترین گریل صنعتی که برای هر رستوران لازم است کدام گزینه می باشد؟ انواع گریل های صنعتی کدامند و چه تفاوتی با یکدیگر دارند. بدون شک یکی از مههم ترین تجهیزات رستوران و آشپزخانه صنعتی که در منو خود غذاهای گوشتی و ماهی به چشم می خورد دستگاه گریل صنعتی می باشد. این نوع غذا می تواند رستوران شما را خاص تر کند اگر یک غذای خاص به دست مشتریان بدهید.

یکی از مهم ترین موارد که تاثیرگذار بر طعم غذا می باشد وسایل و دستگاه هایی است که از آن استفاده می کنید. به همین دلیل اهمیت خرید بهترین گریل صنعتی بالاست. اما چگونه می توان فهمید که کدام یک از انواع گریل بهترین گزینه می باشد. پیشنهاد می کنیم برای انتخاب بهترین ها در این مقاله با ما همراه باشید و بهترین گزینه را انتخاب کنید.

وقتی صحبت از خرید گریل صنعتی می شود انواع و سبک های مختلفی را مشاهده می کنید که در بازار وجود دارد. در وهله اول مهم است که به دنبال چه چیزی هستید. تحقیقاتی که توسط فیدار سورن صورت گرفته است و تجربه کاری چندین ساله را در یک مقاله جمع آوری کرده ایم تا اطلاعات دقیقی کسب کنید.

چرا گریل جزو مهم ترین دستگاه هاست؟

گریل های صنعتی اجاق گازهای رستوران صنعتی می باشند و جزو مهم ترین تجهیزات فست فود است. آن ها روش اصلی پخت اکثر غذاهایی هستند که در آشپزخانه رستوران طبخ می شوند. سوسیس، برگر، مرغ ترش، ماهی و … همگی با اجاق گریل صنعتی تهیه می شود. استیک های آبدار و یا کبابی و بسیاری دیگر از غذاهای گریل شده حاصل استفاده از دستگاه گریل می باشد.

انواع گریل صنعتی

پیش از اینکه بهترین گریل صنعتی را به شما معرفی کنیم می خواهیم انواع گریل صنعتی را مشخص کنیم و از بین آن ها بهترین گزینه را بررسی کنیم. با توجه به نیاز رستوران و سرآشپز انواع مختلفی از گریل صنعتی وجود دارد که شامل مدل های بزرگ گازی یا برقی و حتی رومیزی می باشد. اما انواع گریل صنعتی با هر نوع پختی در سه دسته بزرگ قرار می گیرد. گریل گازی، گریل برقی، گریل ذغالی. هریک از این دستگاه ها مزایای خود را دارند و بسته به نیاز شما می توانید یک انتخاب عالی داشته باشید.

گریل صنعتی رومیزی

گریل های رومیزی گزینه مناسبی برای آشپزخانه ای است که فضای زیادی ندارد.آنها را می توان به راحتی در زمانی که استفاده نمی شود جمع کرد و همچنین یکی از مقرون به صرفه ترین گریل های موجود در بازار است.آنها بیشتر برای آشپزخانه های صنعتی کوچکتر با یک آشپز در راس مناسب هستند.

گریل صنعتی ذغالی

یک گریل ذغالی انجام چند کار پخت و پز را آسان تر از همیشه می کند. به سادگی قابلمه ها یا تابه ها را روی سطح قرار دهید در حالی که منبع حرارت زیر آنها گرم می شود. شما آماده شروع پختن انواع غذاها به طور همزمان هستید.

اگر آشپزی هستید که طعم و بافت ذغال چوب هنگام گریل را ترجیح می دهید گریل گازی ممکن است بهترین گزینه برای شما نباشد. اما برای طعم دودی عالی به جای آن یکی را با شعله باز امتحان کنید! کباب‌های ذغالی ذغال سنگ عالی را روی هر برش گوشت یا سبزیجات تولید می‌کنند و طعم واقعی کباب را به غذاهای شما می‌بخشند. بعلاوه اجرا کردن آنها در مقایسه با مدل های برقی ارزان است.

انواع گریل صنعتی

انواع گریل صنعتی

گریل صنعتی گازی

مدل های گازسوز مزایای زیادی را ارائه می دهند که گزینه های دیگر به سادگی نمی توانند ارائه دهند. گریل های گازی بسیار سریع به دما می‌رسند و برای رستوران‌های شلوغی که اغلب کباب می‌شوند عالی هستند. حرارت بالا تنها در چند دقیقه بر روی هر قطعه گوشت یا سبزی پخته می شود. این نه تنها پخت سریع و کارآمد را آسان می‌کند، بلکه هزینه‌های انرژی را نیز کاهش می‌دهد و در عین حال به شما کمک می‌کند در هزینه خود صرفه‌جویی کنید.

گریل صنعتی برقی

از دیگر انواع گریل صنعتی می توان به نوع برقی آن اشاره کرد. اگر بودجه شما محدود است و می خواهید بهترین گریل صنعتی مقرون به صرفه و در عین حال بسیار کارآمد با قابلیت گرمایش قوی داشته باشید، مدل های برقی ممکن است راه حلی باشند. آنها فوق العاده همه کاره هستند زیرا معمولاً سطوح گرمای متغیری را ارائه می دهند، اما گرم شدن آنها نسبت به گریل های گازی که کنترل کمتری به سرآشپزها می دهند ممکن است بسیار بیشتر طول بکشد.

نحوه تمیز کردن گریل صنعتی

خرید بهترین گریل صنعتی

دنبال چه نوع گریلی هستید؟ اگر پاسخ به این سوال را نمی دانید در خرید عجله نکنید. انتخاب یک گریل صنعتی مناسب بسیار وابسته به نوع غذایی است که می خواهید طبخ کنید. به نیازهای آشپزخانه صنعتی خود فکر کنید و سپس یک گریل تمام عیار را خریداری کنید. اگر در مورد ویژگی های انواع گریل صنعتی اطلاعاتی ندارید و در مورد انتخاب بهترین گریل صنعتی هنوز تصمیمی نگرفته اید می توانید با شماره های درج شده در انتهای سایت تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

اما برای خرید برخی از نکات را باید در نظر داشته باشید که به صورت خلاصه در این بخش برای شما گرد آوری کرده ایم. برخی از موارد پیش از خرید بهترین گریل صنعتی به شرح زیر می باشد:

خرید بهترین گریل صنعتی

خرید بهترین گریل صنعتی

اندازه واحد

آشپزخانه شما چقدر بزرگ است؟ و فضایی که برای یک گریل صنعتی در اختیار دارید چقدر است؟

منبع گرما

برخی از گریل های صنعتی می توانند برقی یا گازی باشند در حالی که برخی دیگر فقط ذغالی هستند.منبع گرما نوع غذایی را که می‌توانید روی دستگاه کباب کنید،میزان فضایی که در آشپزخانه شما نیاز دارد،بیرون یا داخل آن،و بسیاری از عوامل دیگر که باید درباره آن فکر کنید را تعیین می‌کند.

قیمت

قیمت را فراموش نکنید! قیمت باید در تصمیم گیری در مورد تجهیزات آشپزخانه نقش داشته باشد زیرا در نهایت هیچ فایده ای برای خرید چیزی که توانایی پرداخت آن را ندارید وجود ندارد.اطمینان حاصل کنید که تمام جنبه های قیمت را در نظر بگیرید.برخی از گریل ها ممکن است هزینه اولیه کمتری داشته باشند اما در دراز مدت هزینه استفاده بیشتری را به همراه دارند.

سهولت استفاده

آیا مونتاژ،سرویس و تمیز کردن دستگاه آسان است؟ آیا قبل از شروع استفاده از آن به دستورالعمل یا دانش خاصی در مورد کباب کردن نیاز دارد؟ آیا شما یا کارکنانتان قبل از اینکه بتوانند با موفقیت آن را اجرا کنند ملزم به گذراندن آموزش های ویژه هستند؟

دوام

آیا گریل صنعتی شما برای مدت طولانی بدون نیاز به تعمیرات یا نگهداری گران قیمت توسط سازنده دوام می آورد؟ قبل از خرید در نظر بگیرید که گریل از چه موادی ساخته شده است و همچنین میزان استحکام آن را در نظر بگیرید.

مصرف انرژی

آیا گریل کم مصرف ترین محصول موجود در بازار است؟ چه گازی باشد و چه برقی در اینجا نقش مهمی ایفا می کند اما بهترین گریل های صنعتی این قدرت را خواهند داشت که غذای شما را به سرعت و کارآمد طبخ کنند بدون اینکه هزینه های هنگفتی را برای شما به همراه داشته باشند.

فضای گریل

علاوه بر فضای کلی که واحد در آشپزخانه شما اشغال می کند همچنین باید در نظر بگیرید که چه مقدار فضای روی خود گریل برای پختن غذا خواهید داشت. به طور متوسط ​​هر چند وقت یک بار نیاز به استفاده از گریل خود دارید؟ آیا فضای کافی برای پاسخگویی به تقاضا در طول یک سرویس شلوغ وجود خواهد داشت؟

امکانات

آیا یک گریل با ویژگی های خاص می خواهید؟برخی از آنها به صورت مدل 3 در یک با رویه صاف،لبه‌دار و گریل به بازار عرضه می‌شوند.برخی به راحتی تمیز می‌شوند و برخی دیگر نیز فر تعبیه‌شده در زیر آن دارند. قبل از خرید به این فکر کنید که آیا چیز خاصی می خواهید.

خرید بهترین گریل صنعتی

خرید بهترین گریل صنعتی

سهولت در تمیز کردن

تمیز کردن گریل نباید کار سختی باشد.بهترین گریل های صنعتی تمیز و نگهداری آنها  آسان خواهند بود.به‌ویژه مدل‌های استیل ضد زنگ ساده‌ترین مواد در بین تمام مواد هستند،زیرا می‌توانند به راحتی در برابر دمای بالا بدون خراب شدن یا از دست دادن رسانایی خود مقاومت کنند.

ضمانتنامه

در کنار قیمت و دوام دستگاه مورد نظر شما،گارانتی نیز باید در تصمیم شما نقش داشته باشد.شما می‌خواهید که گریل صنعتی تا زمانی که ممکن است دوام بیاورد،بنابراین مطمئن شوید که ضمانت‌نامه برای مدتی در صورت شروع علائم ساییدگی دستگاه را پوشش می‌دهد.

بهترین گریل برای آشپزخانه صنعتی

اکنون که تمامی عواملی که باید پیش از خرید بهترین گریل صنعتی در نظر داشته باشید را می دانید تنها کافیست انواع گریل صنعتی را به صورت یکجا مشاهده کنید و مناسب ترین گزینه را برای خود انتخاب کنید. برای مشاهده انواع گریل صنعتی می توانید به وب سایت سورن کیچن مراجعه کنید و پس از انتخاب برای ثبت سفارش با شماره های درج شده تماس بگیرید. همچنین در صورتی که پیش از این دستگاه گریل داشته اید و نیاز به تعمیر دستگاه گریل دارید روی لینک مورد نظر کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *