خدمات

پاتیل صنعتی چیست

پاتیل صنعتی چیست

این که پاتیل صنعتی چیست، یک سوالی است که ممکن است خیلی از افرادی که به دنبال خرید لوازم و تجهیزات برای راه اندازی رستوران هستند، و یا کسانی که در کسب و کار های حوزه غذا فعالیت میکنند اما از پاتیل های صنعتی استفاده نمی کنند، به دنبال پاسخ آن باشند. هدف از راه اندازی رستوران، درست به مانند راه اندازی هر کسب وکاری، درآمدزایی است و یکی از مهمترین رکنهای درآمد زایی هم، جلب رضایت مشتری است. در رستوران ها جلب رضایت مشتری به کمک ارائه دادن غذای خوب و باکیفیت به آنها صورت میگیرد، کخ یکی از موثرترین مسائل در ارائه دادن غذای خوب هم، استفاده از تجهیزات لازم و با کیفیت برای تهیه و پخت غذاها است. یکی از وسایلی هم که در آماده سازی غذاها و آیتم های منوی رستوران ها نقش مهمی دارد، پاتیل صنعتی است. اگر که میخواهید بدانید که پاتیل صنعتی چیست، و با مسائلی مثل انواع پاتیل صنعتی، پاتیل خیساندن برنج، قیمت پاتیل صنعتی، مرکز فروش پاتیل صنعتی و… آشنا شوید، در ادامه مقاله پاتیل صنعتی چیست هم همراه فیدارسورن بمانید.

پاتیل صنعتی چیست؟

پاتیل صنعتی چیست

پاتیل صنعتی چیست

بهتر است پیش از شروع به صحبت درباره مسائل حاشیه ای، با پاسخ سوال پاتیل صنعتی چیست، آشنا شویم. دنیای آشپزخانه های صنعتی رستوران ها یک دنیای کاملا وسیع و گسترده است، که به بخشهای مختلفی تقسیم شده است. بخشهایی مثل آماده سازی مواد اولیه، پخت غذاها، نگهداری کردن از مواد اولیه، شست وشوی ظروف و… . جالب است بدانید که هرکدام از این قسمتها هر کدام خود به طیف وسیعی از لوازم و تجهیزات تقسیم میشوند که برای شمایی که به دنبال راه اندازی آشپزخانه صنعتی برای رستوران یا فست فود فروشی خود هستید، آشنایی با آنها الزامی است. پاتیل صنعتی جزوی از تجهیزات آماده سازی آشپزخانه صنعتی محسوب می شود.

از چیزهایی که قبل از پیدا کردن پاسخ دقیق سوال پاتیل صنعتی چیست باید بدانید، این است که یکی مهمترین مراحل کار پخت غذا و آماده سازی سفارش مشتریان در رستورانها و کافه رستورانها، آماده سازی مواد اولیه برای رفتن به مرحله پخت است. خود این آماده سازی مواد اولیه برای رسیدن به مرحله پخت، شامل لوازم و تجهیزات مختلفی است، که مواد اولیه و خام به کمک و با استفاده از آنها، قطعه قطعه، ترکیب و در کل آماده پختن میشوند. یکی از این وسایل بسیار کاربردی و مهم هم در رستورانهای صنعتی، پاتیل صنعتی است.

در پاسخ به این که پاتیل صنعتی چیست، باید گفت که پاتیل را در اصل میتوان یک نوع قابلمه بزرگ فلزی دانست که در آشپزخانه صنعتی رستورانها، کافه رستورانها و بعضا فست فودها مورد استفاده قرار میگیرد، ، و کاربردهای مختلفی دارد. شما با پرداخت قیمت پاتیل صنعتی، و تهیه یکی از انواع پاتیل صنعتی از یک مرکز فروش پاتیل صنعتی معتبر مثل فیدارسورن، قادر خواهید بود که مثلا برای پختن برنج، خورشت و به جوش رساندن آب، از آن استفاده کنید.

انواع پاتیل صنعتی

مطلبی که اگر آن را مثل این که پاتیل صنعتی چیست، نمیدانید و باید بدانید، این است که لوازم و تجهیزات آشپزخانه صنعتی رستوران ها، کافه رستورانها و فست فودها و…، توسط شرکتهای تولید کننده لوازم آشپزخانه، در انواع و اقسام مختلفی تولید میشوند تا این وسایل به بهترین شکل ممکن قادر باشند نیازهای کارکنان، آشپزان و سرآپشزان آشپزخانه صنعتی رستورانها، فست فودها و… را برطرف نمایند. این قضیه دقیقا در مورد پاتیل صنعتی هم وجود دارد و شرکتهای لوازم آشپزخانه، پاتیلها را هم در انواع و اقسام مختلف تولید و به بازار ایران و جهان عرضه کرده اند. از همین رو در قسمت پایینی یکسری از انواع پاتیل صنعتی که با پرداخت قیمت پاتیل صنعتی، ‌قادر به تهیه آن خواهیم بود، معرفی شده اند.

پاتیل سرخ کن یا تابه گردان

یکی از انواع پاتیل صنعتی، پاتیل سرخ کن است که همانطور که از نامش هم پیداست، وسیله ای برای سرخ کردن غذا در آشپزخانه صنعتی رستورانها، فست فودها و… است. از این وسیله برای سرخ کردن مرغ و ماهی و … در حجم بسیار بالا استفاده میشود، و میشود گفت که بیشتر در رستورانها کاربرد دارد . پاتیل سرخ کن در حجم های مختلفی تولید میشود که نمونه ایی از آن را در قسمت زیرین میبینیم.

تابه گردان 120 لیتری.

پاتیل مرغ

پاتیل صنعتی چیست

پاتیل صنعتی چیست

این نوع پاتیل که پس از آشنایی با این که پاتیل صنعتی چیست، درست به مانند پاتیل خیساندن برنج، میتوانید آن را از مرکز فروش پاتیل صنعتی تهیه کنید، در اصل نوعی پاتیل سرخ کن، و یک ظرف بزرگ دسته دار است که از آن برای پختن و سرخ کردن مرغ و ماهی استفاده میشود . پاتیلهای صنعتی مرغ به شکل پرسی، و از جنس آلومینیوم ساخته شده اند.

پاتیل خیساندن برنج

شاید بشود گفت پر استفاده ترین نوع از پاتیل های صنعتی، پاتیل خیساندن برنج است . از این دستگاه برای شستشو، خیساندن و آبکش کردن برنج استفاده میشود. پاتیل خیساندن برنج به گونه ای طراحی و تولید میشود که شما حجم بالایی از برنج را به راحتی و بدون تحمل سختی وزن آب و برنج، می توانید شستشو و آبکش کنید. پاتیل خیساندن برنج بطور دورانی حرکت میکند و به کمک آن آب برنج بدون هدر رفتن و دور ریز شدن، بیرون ریخته میشود. به کمک پاتیل خیساندن برنج به راحتی میتوان برنج را به دیگ دیگر انتقال داد. یک مدل از این پاتیلها را در زیر میبینیم.

پاتیل خیساندن برنج.

پاتیل خورشت

 آخرین نوع از پاتیل ها که پس از آشنایی با سوال پاتیل صنعتی چیست، بد نیست که آن را بشناسید، پاتیل خورشت كه یک ظرف بزرگ، نسبتا عمیق، لبه دار و درب دار است. می باشد، و در رستورانها ، کترینگها و….  برای پختن انواع خورشت از آن استفاده میشود.

قیمت پاتیل صنعتی

پاسخ به این سوال که قیمت پاتیل صنعتی چقدر است، به راحتی پاسخ دادن به سوال پاتیل صنعتی چیست، نمیباشد. زیرا در سالیان گذشته بازار ایران در همه زمینه ها مثل همین قیمت پاتیل های صنعتی، دچار بی ثباتی شده است، که این هم باعث شده است که قیمت وسایل و تجهیزات مختلف مثل همین انواع سینی گریل، به صورت ساعتی و حتی دقیقه ای بالا و پایین شوند و نتوان قیمت مشخصی را برای آنها اعلام کرد. اما اگر که با خواندن مقاله پاتیل صنعتی چیست، تصمیم جدی برای خرید پاتیل صنعتی یا هر نوع تجهیزات آشپزخانه صنعتی دیگری گرفتید، به شما پیشنهاد میشود که حتما سری به سایت فیدارسورن بزنید. فیدارسورن یکی از حرفه ای ترین گروه های سازنده و ارائه دهنده انواع لوازم و تجهیزات آشپزخانه های صنعتی میباشد و با توجه به این موضوع که تیمی متخصص دارد، آمادگی دارد تا با ارائه مشاوره رایگان به شما، محصول و تجهیزات مورد نیازتان را با بالاترین کیفیت برایتان فراهم نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *