خدمات

تجهیزات کافه تریا

لیست قیمت و خرید تجهیزات کافه تریا

اگر که با تجهیزات کافه تریا آشنایی ندارید اما می خواهید که آشنا شوید، در ادامه بحث هم صفحه را ترک نکنید. به طور کلی کسب و کار هایی که مرتبط به غذا خوردن می شوند یعنی کسب و کار های حوزه غذا و خوراکی جات، بسیار می باشند و همین هم باعث شده است که دنیای کسب و کار های حوزه خوراکی جات یک دنیای وسیع و کاملا گسترده باشد. یکی از این کسب و کار های این حوزه شلوغ هم اما، کافه ها و کافی شاپ ها هستند. برای این که بیشتر با کافه ها و کافی شاپ ها آشنا شوید، در ادامه بحث هم همراه تجهیزات آشپزخانه صنعتی سورن کیچن باشید تا مطالبی مثل لیست تجهیزات کافه تریا، خرید تجهیزات کافه تریا و… برای شما عنوان شوند.

تجهیزات کافه تریا چیست؟

در قدم اول از بحث تجهیزات کافه تریا، بیایید تا کمی در مورد تعریف کلی کافه ها و کافی شاپ ها بدانیم. یک کافی‌شاپ ممکن است دارای برخی از مشخصات یک ‌بار یا رستوران باشد، در مورد تعریف تجهیزات کافه تریا باید بدانید که از نظر فرهنگی، کافی‌شاپ‌ها عمدتاً به‌عنوان مراکز تعامل اجتماعی عمل می‌کنند، یک کافی‌شاپ محلی برای اجتماع، گفتگو، خواندن، نوشتن، سرگرمی یا گذراندن وقت، چه به‌صورت فردی و چه در گروه‌های کوچک، در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

از زمان رایج شدن Wi Fi، کافی‌شاپ‌هایی با این قابلیت، همچنین به مکانی برای دسترسی مشترکان به اینترنت از طریق لپ‌تاپ‌ها و رایانه‌های خود تبدیل شده‌اند. یک کافی‌شاپ می‌تواند به‌عنوان یک باشگاه غیررسمی برای اعضای عادی خود فعالیت کند. اگر قصد راه اندازی دارید و نیاز به مشاوره دارید همین حالا با شماره های درج شده در انتهای سایت تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

کسب اطلاعات بیشتر: تجهیزات کافه فست فود چیست؟

با تعریف کافی شاپ آشنا شدیم، حال نوبتی هم که باشد نوبت آن است که پیش از اشاره به لیست تجهیزات کافه تریا، کمی در مورد منوی کافی شاپ ها بدانیم. یکی از خصوصیت های مهم کافی شاپ ها، منوی آنها است. در منوی یک کافی شاپ انواع نوشیدنی سرد و گرم و انواع قهوه و بعضا چای سرو می‌شود. بعلاوه امروزه غذاهای سرد و گرم بسته به نوع کافی شاپ نیز در منوی کافی شاپ دیده می‌شود. غذاها و نوشیدنی هایی که در اکثر منو کافی شاپ ها به چشم می‌خورد عبارت اند از مواردی که در زیر آن ها را می بینیم.

لیست قیمت و خرید تجهیزات کافه تریا

لیست قیمت و خرید تجهیزات کافه تریا

  • اسپرسو.
  • کاپوچینو.
  • لاته.
  • موکا.
  • اسموتی.
  • کوکتل.
  • کرپ.
  • پنینی.
  • شیک.
  • آفوگاتو.
  • دتاکس.
  • کاربونا.
  • آلفردو.

لیست تجهیزات کافه تریا 

اما نوبتی هم که باشد نوبت صحبت در مورد لیست تجهیزات کافه تریا است. برای خرید لوازم کافه تریا می بایست به سراغ وسایل و ابزارهای با کیفیتی رفت تا هم دوام خوبی داشته باشند و هم کارایی مناسب تا نیازها را به خوبی برآورده کنند. باز کردن یک کافی شاپ می تواند یک سرمایه گذاری سرگرم کننده و هیجان انگیز باشد. فرض کنید که قبلا از مراحل اولیه، از جمله پیدا کردن یک مکان عالی و تأمین بودجه، عبور کرده اید، گام بعدی خرید تجهیزات کافه تریا است. تجهیزات کافی شاپ بالاترین بازده از هر سرمایه گذاری در کسب و کار شما را ارائه می دهد. تجهیزات مناسب به شما کمک خواهد کرد نوشیدنی های خوشمزه و با کیفیت بالا را تهیه کنید که مشتریان خود را وادار به بازگرداندن به کافی شاپ شما می کند. یکسری از این تجهیزات لازم برای کار کافی شاپ را در قسمت پایینی با هم مشاهده می کنیم.

شیکر: یکی از مهمترین تجهیزات کافه تریا شیکر یا همان همزن دستی می باشد. برای آماده کردن انواع نوشیدنی های تازه و طبیعی، قطعا شیکر یک ابزار بسیار کاربردی به حساب می آید. شیکر وسیله ای است برای مخلوط کردن، سرد کردن و تهیه رسپی های مختلف نوشیدنی های سرد مورد استفاده بارتندر قرار می گیرد. قیمت شیکر برای کافه.

دستگاه قهوه ساز: در زمان خرید تجهیزات کافه تریا، حتما باید قهوه ساز را مد نظرتان قرار دهید. قهوه سازها مثل دیگر انواع تجهیزات کافی شاپ در انواع مختلفی در بازار موجود هستند. مشاهده قیمت آسیاب قهوه.

دستگاه مخلوط ‌کن: از تجهیزات کافه تریا که برای مخلوط کردن مایعات و همچنین جهت خرد یا آسیاب کردن گوشت، سیب زمینی، پیاز، مغز گردو، برنج، ادویه و اجسام سخت به کار می‌ رود، مخلوط کن است. دستگاه‌های مخلوط کن ممکن است پارچ شیشه‌ای یا پلاستیکی داشته باشند. از این دستگاه برای آماده سازی آبمیوه ها و نوشیدنی های مختلف مورد استفاده قرار می شود.

قهوه: درست است که لیست آیتم های منوی کافه ها از موارد متنوعی تشکیل شده است، اما در همه ی کافه ها نوشیدنی هایی که بیشترین تعداد سفارشات را دارند و کافه ها بر روی آن ها مانور می دهند، نوشیدنی هایی هستند که بر پایه قهوه تهیه می شوند. به همین سبب هم هیچ کافه ای در هیچ جای دنیا وجود ندارد که قهوه را در میان تجهیزات کافه تریا خود نداشته باشد، که شما هم از این قاعده مستثنی نخواهید بود و به قهوه احتیاج خواهید داشت.

کسب اطلاعات بیشتر: معرفی مرکز فروش تجهیزات آشپزخانه

لیست قیمت و خرید تجهیزات کافه تریا

لیست قیمت و خرید تجهیزات کافه تریا

بار مت: بار مت یکی از پر استفاده‌ترین تجهیزات کافه تریا است که بارتندرها میتوانند نوشیدنی را بر روی آن تهیه کنند. حتما برای شما هم پیش آمده است که هنگام درست کردن یک نوشیدنی سرد، نشتی آن و یا انتهای خیس  لیوان سطح کارتان را کثیف کند. به منظور جلوگیری از این اتفاق بارمت یکی از بهترین انتخاب ‌های شما خواهد بود.

چاقو های صنعتی و ساده: چاقو وسیله ای است که از یک تیغه و از یک دسته که ممکن است از جنس، چوب، پلاستیک، فلز یا… باشد، تشکیل شده است و معمولا تیغه آن هم حالت مثلثی شکلی(تقریبا) دارد. کاربرد اصلی چاقو هم در حالت کلی برای بریدن، قطعه قطعه کردن، خط انداختن، انجام تزئینات و… محصولات غذایی می باشد. چاقو از تجهیزات کافه تریا می باشد که چه در آشپزخانه کافه و چه برای سرو غذا توسط مشتریان لازم است.

خرید تجهیزات کافه تریا 

اگر کافی ‌شاپی را از کسی خریداری کنید، دیگر به خرید تجهیزات نیازی ندارید. در غیر این صورت، مجبور خواهید بود که تمام تجهیزات ضروری را خریداری کنید و احتمالاً هزینه نصب آن را نیز پرداخت کنید. لیست تجهیزات کافه تریا همان گونه که دیدید یک لیست عریض و طویل است که وسایل مختلفی را در بر می گیرد. در آخر هم باید به شما عزیزان گفت که شما جه برای اطلاع از قیمت لوازم کافه تریا و چه برای خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی می توانید به سایت و فروشگاه اینترنتی معتبر فیدارسورن مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *