خدمات

مرکز فروش تجهیزات آشپزخانه

مرکز فروش تجهیزات آشپزخانه در تهران

آیا یک مرکز فروش تجهیزات آشپزخانه در تهران یا شهرستان می شناسید که محصولات و تجهیزات مد نظرتان را از آن جا تهیه و خریداری نمایید؟. راه اندازی یک کسب و کار در هر حوزه ای، مراحل، مصائب، مشکلات و سختی های خودش را دارد. مراحلی که باید طی شوند تا شما قادر باشید کسب و کار مد نظرتان را راه اندازی کنید و به یک حوزه کاری مد نظرتان وارد شوید. برخی از این مراحل عبارت اند از گرفتن مجوز کار، دیدن آموزش های لازم، آشنایی با چم و خم کار و… . اما یکی از مهم ترین مراحل راه اندازی هر کسب و کاری خرید لوازم و تجهیزات مورد نیاز آن کسب و کار می باشد، لوازم و تجهیزاتی که بدون آن ها شما قادر نخواهید بود فعالیت های کسب و کارتان را انجام دهید.

در مورد رستوران ها و کسب و کار های حوزه غذا هم لوازم و تجهیزاتی که مورد نیاز هستند، تجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشند. برای این که بیشتر در مورد مسائلی در مورد تجهیزات رستوران ها و کسب و کار های حوزه غذا مثل مرکز فروش تجهیزات آشپزخانه در تهران و… بدانید، در ادامه بحث مرکز فروش تجهیزات آشپزخانه هم همراه فیدارسورن بمانید.

مرکز فروش تجهیزات آشپزخانه

هنگامی که در مورد رستوران ها و کسب و کار های حوزه غذا صحبت از آشپزخانه می شود منظور آشپزخانه صنعتی است. از همین رو بهتر است که پیش از صحبت درباره مرکز فروش تجهیزات آشپزخانه در تهران، کمی بیشتر با تعریف خود آشپزخانه صنعتی آشنا شويم. باید گفت که آشپزخانه صنعتی که در زبان انگلیسی به آن Commercial Kitchen یا آشپزخانه تجاری هم گفته میشود، آشپزخانه ای است که اهدافش با آشپزخانه های معمولی و خانگی کاملا متفاوت است، در آشپزخانه تجاری یا صنعتی، هدف تولید و پخت غذا کسب درآمد است.

کسب اطلاعات بیشتر: مرکز فروش لوازم فست فود در تهران

مرکز فروش تجهیزات آشپزخانه در تهران

مرکز فروش تجهیزات آشپزخانه در تهران

در دید کلی، همان طور که بسیار هم مشخص است، آشپزخانه صنعتی محلی است که در آن غذا و خوراکی جات در تعداد و حجم بالا، آماده، پخته و سرو می شوند. همچنین همه ی مکان هایی که نیاز به پخت تعداد زیادی خوراکی یا غذا دارند، مثل رستوران ها، هتل ها، بیمارستان ها، دانشگاه ها، تالار ها، ادارات، شرکت ها، کارخانجات، سازمان ها، سالن های پذیرایی و… حتما دارای یک یا چند آشپزخانه صنعتی هستند.

این را هم پیش از آشنایی با مرکز فروش تجهیزات آشپزخانه بدانید که می شود گفت از آنجایی که شما قرار نیست در حجم کمی غذا تهیه کند و شما قرار است برای تعدادی هر چند کم یا زیاد، سفارش غذا آماده کنید، به همین سبب شما به تجهیزات بیشتر و صنعتی تری برای شروع کار خود احتیاج دارید. این که دقیق بشود گفت شما به چه تجهیزاتی احتیاج دارید، ممکن نیست زیرا به این بستگی دارد که شما قصد دارید کارتان را با چه حجمی شروع کنید و پیش ببرید. اگر که تنها می خواهید یک رستوران راه اندازی کنید احتمالا به تجهیزات آشپزخانه صنعتی و تجهیزات رستوران احتیاج دارید،

اگر که می خواهید در کنار غذا های نرمال رستوران، غذا های فست فود هم به مشتریان ارائه دهید شما به تجهیزات راه اندازی فست فود هم احتیاج دارید، اگر هم که می خواهید در کنار غذا به مشتریان قهوه و نوشیدنی های بر پایه قهوه هم ارائه دهید به تجهیزات راه اندازی کافه رستوران هم محتاج هستید. به طورکلی اما برخی از تجهیزات مورد نیاز کار شما مواردی که در پایین نام برده شده اند، میباشند. برای تهیه و خرید هر کدام از این تجهیزات می توانید به یکی از معتبر ترین مرکز فروش تجهیزات آشپزخانه در تهران ها، یعنی سایت فیدارسورن مراجعه نمایید.

کسب اطلاعات بیشتر: بورس لوازم آشپزخانه صنعتی در تهران

1- لوازم پخت و پز: بخش اول که مهم ترین و مشهور ترین بخشی است که شما در هنگام خرید كردن از مرکز فروش تجهیزات آشپزخانه در تهران با آن سرو کار دارید، بخش مربوط به پخت و پز غذا و آشپزی است. از تجهیزات این بخش هم می توان به اجاق گاز ها، فرها، دیگ ها و قابلمه ها، ماهی تابه ها و سایر وسایل مربوط به پخت و پز اشاره کرد.

2- یخچال ها و محل های نگهداری مواد اولیه: مواد غذایی که تهیه می شوند با توجه شرایط خاص نگهداری ای که دارند، نیاز به جا و مکانی دارند که در آن نگهداری شوند تا سالم و تازه بمانند و در صورت لزوم مورد استفاده قرار بگیرند. از مهم ترین وسایل و تجهیزات این بخش که در زمان مراجعه به سايت مرکز فروش تجهیزات آشپزخانه در تهران، یعنی سایت فیدارسورن باید مورد توجه قرار بگیرند، می توان به یخچال مواد غذایی، یخچال نوشیدنی ها، انواع سبد و نگهدارنده های مواد خوراکی و… اشاره کرد.

3- تجهیزات تهیه و آماده سازی مواد اولیه برای طبخ: این بخش از کار مرحله ای است که در آن مواد اولیه تمیز، خرد، ترکیب و در کل آماده برای طبخ میشوند. از با اهمیت ترین وسایل این بخش كه باید از مرکز فروش تجهیزات آشپزخانه تهیه شوند هم می توان انواع چاقو ها، انواع ملاقه ها، دستگاه های همزن، دستگاه های غذا ساز و ترکیب کننده، چرخ گوشت صنعتی و… را نام برد.

مرکز فروش تجهیزات آشپزخانه در تهران

مرکز فروش تجهیزات آشپزخانه در تهران

4- بخش شست و شوی ظروف: شما هر چه قدر هم که دیگ ها، ظروف میل غذا، ماهی تابه ها و در کل ظرف و ظروف بخرید، باز هم تعداد محدودی از آن ها را خواهید داشت و به بخشی نیازمند خواهید بود که به صورت متداول این ظروف را شست و شو و آماده استفاده مجدد کند. از تحهیزات قابل تهيه از مرکز فروش تجهیزات آشپزخانه در این بخش هم می توان به سینک ظرفشویی، دستگاه ظرف شور، فرچه ها و اسکاچ های مختلف، شیرآلات بهداشتی و… اشاره کرد.

کسب اطلاعات بیشتر: بهترین شرکت طراحی آشپزخانه صنعتی

5- لوازم سفارش گیری: آخرین بخش هم که در زمان خرید لوازم از مرکز فروش تجهیزات آشپزخانه در تهران معتبری مثل سایت فیدارسورن حائز اهمیت است مرتبط به سفارش گیری و سرویس دهی به مشتریان، می باشد. این بخش پس از طبخ و آماده شدن غذا بخشی بسیار مهم  از کار است. از تجهیزات این بخش هم قاشق ها، چنگال ها، انواع بشقاب ها، دیس ها، چرخ های حمل غذا، سینی ها و… می باشند.

مرکز فروش تجهیزات آشپزخانه در تهران

 دلیل اصلی ای هم که باعث شد این مقاله يعني بحث مرکز فروش تجهیزات آشپزخانه خدمت شما ارائه شود اين بود که سعی شود تا به شما کمکي بشود، و شما بتوانيد کمی اطلاعت در مورد این حوزه کسب نمایید. پیشنهاد نهایی هم به شما این است که برای مشاهده و خرید چه تجهیزات فست فود، چه تجهیزات کافه، چه تجهیزات آشپزخانه صنعتی، چه لوازم رستوران، چه تجهیزات سرو غذا، و در كل هر چه که برای راه اندازی کسب و کار خود به آن احتیاج دارید، و همچنین به جهت گرفتن مشاوره حرفه ای به سایت مرکز فروش تجهیزات آشپزخانه در تهران یعنی فیدار سورن، سری بزنید.

1 دیدگاه در “مرکز فروش تجهیزات آشپزخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *