خدمات

انواع گریل صنعتی رستوران و آشپزخانه صنعتی

انواع گریل صنعتی

انواع گریل صنعتی که هر رستورانی باید داشته باشد را در این بخش می خواهیم به شما معرفی کنیم. آشپزخانه صنعتی در یک رستوران قلب عملیات است و گریل و دیگر تجهیزات پخت موتور آن محسوب می شود. به همین دلیل بسیار مهم است که یگ گریل صنعتی مناسب برای رستوران و آشپزخانه صنعتی خود داشته باشید. اگر سری به لیست تجهیزات آشپزخانه صنعتی بزنید حتما متوجه شده اید گریل صنعتی یکی از مهم ترین تجهیزاتی است که در آشپزخانه باید داشته باشید.

اما انواع گریل صنعتی برای رستوران کدام است؟ پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا با مطالعه بتوانید مناسب ترین گزینه را برای رستوران خود انتخاب کنید. وقتی نوبت به خرید گریل صنعتی برسد متوجه برندهای مختلفی در بازار می شوید که شاید در وهله اول برای شما انتخاب کمی سخت باشد. اما با کمی تحقیقات می توانید بهترین گریل صنعتی را برای رستوران خود انتخاب کنید.

موارد استفاده از گریل چیست؟

گریل های صنعتی اجاق گازهای صنعتی آشپزخانه می باشند و بهترین و مهم ترین تجهیزات فست فود می باشند. با استفاده از گریل صنعتی غذاهای اصلی فست فودی ها و حتی رستوران ها پخته می شود. از جمله غذاهایی که با استفاده از گریل صنعتی می توان پخت سوسیس، برگر، سینه مرغ و … می باشد. استیک های آبدار را قبل از کباب شدن با نمک و فلفل و دیگر چاشنی ها قاطی می کنند و در اخر بر روی دستگاه گریل صنعتی طبخ می کنند.

انواع گریل صنعتی

انواع گریل صنعتی در بازار وجود دارد که مطابق با نیاز رستوران خود می توانید یکی از ان ها را سفارش دهید. این دستگاه شامل مدل های بزرگ برقی و یا ذغالی می باشد که می توانید در اندازه های سفارشی نیز آن را سفارش دهید. در اینجا برخی از بهترین گریل های صنعتی موجود در بازار را به شما معرفی می کنیم.

انواع گریل صنعتی

انواع گریل صنعتی

گریل صنعتی رومیزی

انواع گریل صنعتی رومیزی گزینه مناسبی برای آشپزخانه های صنعتی کوچک می باشد که فضای کافی برای قرار دادن تجهیزات را ندارند. این گریل فضای زیادی را اشغال نمی کند و یک گزینه مقرون به صرفه محسوب می شود. شما می توانید پس از استفاده این دستگاه را جمع آوری کنید و در صورت نیاز آن را باز کنید.

گریل صنعتی ذغالی

یک گریل ذغالی انجام کار پخت و پز را آسان می کند. به سادگی می توانید قابلمه ها و یا تابه ها را روی سطح آن قرار دهید و از منبع ذغال گرم استفاده کنید. اگر اشپزی با طعم ذغال را دوست دارید میتوانید از این دستگاه استفاده کنید. بدین ترتیب می توانید یک غذای عالی با طعم دودی به مشتری تحویل دهید. کباب های ذغالی یک طعم عالی را برای غذای شما ایجاد می کنند و طعم واقعی کباب را می توانید با استفاده از یک گریل صنعتی ذغالی داشته باشید.

گریل صنعتی گازی

مدل های گازسوز مزایای زیادی را ارائه می دهند که گزینه های دیگر به سادگی نمی توانند ارائه دهند. گریل های گازی بسیار سریع به دما می‌رسند و برای رستوران‌های شلوغی که اغلب کباب می‌شوند عالی هستند. حرارت بالا تنها در چند دقیقه بر روی هر قطعه گوشت یا سبزی پخته می شود. این نه تنها پخت سریع و کارآمد را آسان می‌کند، بلکه هزینه‌های انرژی را نیز کاهش می‌دهد و در عین حال به شما کمک می‌کند در هزینه خود صرفه‌جویی کنید.

نکات خرید انواع گریل صنعتی

در این نکات خرید انواع گریل صنعتی برای شما بیان می شود. هر نوع گریلی که به دنبال آن هستید مهم ترین کار این است که در ابتدا به نیازهای خود فکر کنید و سپس بهترین گریل را برای آشپزخانه صنعتی رستوران خود انتخاب کنید. در ابتدا بررسی کنید که ابعاد آشپزخانه شما چقدر است و آیا فضای کافی برای قرار دادن گریل صنعتی بزرگ دارید یا خرید.

منبع گرما را مشخص کنید. برخی از گریل ها تنها به صورت برقی و یا گازی می باشند در حالی که برخی دیگر صرفا ذغالی هستند و می بایست از فضای باز برای قرارگیری آن استفاده کنید و یا هود صنعتی بزرگی را در اختیار داشته باشید.

در خرید انواع گریل صنعتی قیمت را فراموش نکنید. قیمت در تصمیم گیری انتخاب انواع گریل صنعتی نقش مهمی را ایفا می کند. اطمینان داشته باشید که تمامی کارایی یک گریل را بررسی کرده اید و با توجه به کارایی هزینه آن مقرون به صرفه است. ایا سرویس و تمیز کردن آن آسان است؟ می بایست پیش از خرید هزینه های تعمیرات و نگهداری آن را نیز در نظر بگیرید. بررسی کنید.

نکات خرید انواع گریل صنعتی

نکات خرید انواع گریل صنعتی

علاوه بر فضای کلی که واحد در آشپزخانه شما اشغال می کند همچنین باید در نظر بگیرید که چه مقدار فضای روی خود گریل برای پختن غذا خواهید داشت. به طور متوسط ​​هر چند وقت یک بار نیاز به استفاده از گریل خود دارید؟ آیا فضای کافی برای پاسخگویی به تقاضا در طول یک سرویس شلوغ وجود خواهد داشت؟

تمیز کردن گریل نباید کار سختی باشد.بهترین گریل های صنعتی تمیز و نگهداری آنها  آسان خواهند بود.به‌ویژه مدل‌های استیل ضد زنگ ساده‌ترین مواد در بین تمام مواد هستند،زیرا می‌توانند به راحتی در برابر دمای بالا بدون خراب شدن یا از دست دادن رسانایی خود مقاومت کنند.

در کنار قیمت و دوام انواع گریل صنعتی،گارانتی نیز باید در تصمیم شما نقش داشته باشد.شما می‌خواهید که گریل صنعتی تا زمانی که ممکن است دوام بیاورد،بنابراین مطمئن شوید که ضمانت‌نامه برای مدتی در صورت شروع علائم ساییدگی دستگاه را پوشش می‌دهد.

انواع گریل برای آشپزخانه صنعتی

اکنون تمامی عواملی که باید پیش از خرید بهترین گریل صنعتی بررسی کنید را مشخص کردید زمان آن رسیده است که انتخاب کنید. در کنار گریل صنعتی دیگر تجهیزات مهمی که می بایست خریداری کنید فر پیتزا صنعتی و سرخ کن صنعتی می باشد. شما می توانید بهترین گریل آشپزخانه صنعتی را که در نظر دارید از سورن کیچن همراه با ضمانت خریداری کنید و بیشترین بهره مندی را از آن داشته باشید.

انواع گریل برای آشپزخانه صنعتی

انواع گریل برای آشپزخانه صنعتی

نکات استفاده از انواع گریل صنعتی

در مورد پختن غذا، روش‌های خاصی برای انواع گریل صنعتی وجود دارد که نتایج خوبی برای شما به همراه خواهد داشت. در اینجا چند نکته مهم برای بهترین استفاده از گریل صنعتی آورده شده است:

  • برای بهترین عملکرد پخت گریل مطمئن شوید که سطح گریل تمیز است و از نوع مناسب سوخت استفاده کنید.
  • گریل گازی برای تفت دادن گوشت قبل از اتمام طعم از بالا با استفاده از عنصر پخت ذغال عالی است.
  • گریل برقی برای پخت تکه های بزرگتر گوشت یا اگر با گروه کوچکی کباب می کنید بهترین است. همچنین به دمای بالایی نمی رسد، بنابراین برای پختن چیزهایی که باید روی حرارت قرار بگیرند خوب است.
  • گریل شعله ور می تواند از بین سه نوع سریعتر پخته شود،اما مطمئن شوید که در این فرآیند عجله نکنید و مطمئن شوید که غذا در داخل و خارج پخته می شود.
  • هنگامی که بدانید چه نوع تنظیمات حرارتی برای هر کدام مناسب است، می‌توانید از یک بشقاب برقی برای پخت انواع گوشت‌ها مانند ماهی، گوشت خوک، گوشت گاو و غیره استفاده کنید.
  • اگر از گریل با فر متصل استفاده می کنید فر می تواند مکانی عالی برای گرم نگه داشتن غذا قبل از سرو کردن باشد. فقط مطمئن شوید که آن را روی حرارت بسیار کم قرار دهید تا غذا خشک نشود یا زیاد پخته نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *