خدمات

انواع میز کار در آشپزخانه صنعتی

انواع میز کار در آشپزخانه صنعتی

یکی از مهم ترین اجزای هر آشپزخانه صنعتی، انواع میز کار در آشپزخانه صنعتی هستند. در آشپزخانه های صنعتی تجهیزات و وسیله های مختلف و متنوعی وجود دارند که هر کدام برای انجام کاری به خصوص، توسط شرکت های مختلف مثل فیدارسورن تولید شده، و در آشپزخانه های صنعتی به کار گرفته می شوند. یکی از وسیله هایی هم که حضور آن ها در هر آشپزخانه صنعتی رستوران، فست فود یا حتی کافی شاپی لازم وضروری است و بدون آن روند انجام کار ها مختل می شود، انواع میز کار در آشپزخانه صنعتی هستند که در مقاله امروز فیدارسورن قرار است به طور مفصلی به آن ها و مسائل مرتبط به آن ها مثل قیمت میز کار صنعتی، سفارش ساخت میز کار صنعتی و… پرداخته شود. با لیست تجهیزات آشپزخانه صنعتی فیدار سورن همراه باشید.

انواع میز کار در آشپزخانه صنعتی

دنیای آشپزخانه های صنعتی یک دنیای کاملا وسیع و گسترده است، و از بخش ها و قسمت های مختلفی تشکیل شده است. این دنیای وسیع به بخش های مختلفی تقسیم شده است. بخش هایی مثل آماده سازی مواد اولیه، شست و شوی ظروف، پختن غذا و… . جالب است بدانید که هر کدام از این قسمت ها هر کدام خود به طیف وسیعی از لوازم و تجهیزات تقسیم می شوند که برای شمایی که به دنبال راه اندازی آشپزخانه صنعتی برای رستوران یا فست فود فروشی خود هستید، آشنایی با آن ها الزامی است.

سفارش انواع میز کار در آشپزخانه صنعتی

سفارش انواع میز کار در آشپزخانه صنعتی

در یکسری از این مراحل کاری، کارکنان و آشپزان آشپزخانه های صنعتی رستوران ها یا فست فود ها، با مواد اولیه یا مواد غذایی، یا حتی ظرف و ظروف مختلف سر و کار دارند. از همین رو به وسایل و جاهایی احتیاج دارند که در حین انجام کار، این ظروف و مواد اولیه یا مواد غذایی را بر روی آن ها قرار دهند تا بتوانند کار مد نظر خود مثل آماده سازی غذا، شست شو شوی ظروف کثیف، یا حتی سرو کردن غذا برای مشتریان را انجام دهند. از همین رو است که شرکت های تولید کننده تجهیزات رستوران ها و فست فود ها به این صدد آمدند و انواع میز کار در آشپزخانه صنعتی را تولید و به بازار عرضه کردند. میزهای کاری جزو تجهیزات آماده سازی آشپزخانه صنعتی محسوب می شوند.

در مراحل مختلف کار در آشپزخانه های صنعتی، به کمک انواع میز کار در آشپزخانه صنعتی، ‌مواد اولیه از دورن وسایل و تجهیزات سرمایشی و نگهداری مواد غذایی خارج می شوند و طی مراحل مختلف و با انجام کار های لازم بر روی شان، برای رفتن به مرحله پخت آماده می شوند. به کمک میز های کار صنعتی ظروف کثیف که به آشپزخانه برگشته اند دوباره شسته و قابل استفاده می شوند، و در نهایت هم به کمک میزهای کار، غذا های آماده شده برای مشتریان سرو می شوند. از همین رو در قسمت پایینی قرار است به یکسری از انواع میز آماده سازی که شما با پرداخت قیمت میز کار استیل صنعتی، و سفارش ساخت میز کار صنعتی می توانید آن ها را از فیدار سورن یا مراکز معتبر دیگر سفارش دهید، آشنا شویم.

انواع میز آماده سازی غذا

همانگونه که گفته شد، یکی از مهم ترین مراحل کار پخت غذا و آماده سازی سفارش مشتریان در همه کسب و کار های غذایی و خوراکی جات، ‌از رستوران ها گرفته تا شیرینی پزی ها، آماده سازی مواد اولیه برای رفتن به مرحله پخت است، و یکی از مهم ترین تجهیزات و لوازم آماده سازی مواد غذایی هم، انواع میز کار در آشپزخانه صنعتی هستند. برخی میز های کار در آشپزخانه صنعتی، همان گونه که از نامشان هم پیداست میز هایی هستند که بر روی آن ها عملیات های قطعه قطعه کردن، مخلوط کردن، مزه دار شدن و هر فعالیتی که برای آماده شدن مواد اولیه یک غذا لازم است صورت می گیرد. در قسمت پایینی یکسری از انواع میز کار استیل در آشپزخانه صنعتی که با پرداخت قیمت میز کار صنعتی می توانید آن ها را تهیه کنید را با هم مشاده می کنیم.

  • میز دورچین
  • میز خمیر و وردنه
  • میز بردینگ
  • میز کار استیل دیواری
  • میز کار استیل مرکزی
  • میز نان
  • میز پنی نی
  •  میز برنج پاک کنی
  • میز زیر گریل
  • میز گرم کباب ترکی
  • میز برش پیتزا
  • میز تخته کاری
  • میز کار پلی اتیلن

انواع میز شست و شو

سفارش انواع میز کار در آشپزخانه صنعتی

سفارش انواع میز کار در آشپزخانه صنعتی

یکی از انواع میز که شما می توانید در زمان سفارش ساخت میز کار صنعتی آن ها را با پرداخت قیمت میز کار صنعتی تهیه کنید، میز های کار شست و شو هستند که برای قرار دادن ظروف کثیف پیش از شست و شو، و ظرف های تمیز پس از شست و شو، مورد استفاده کارکنان آشپزخانه های صنعتی رستوران ها و فست فود ها قرار می گیرند. در قسمت پایینی یکسری از انواع میز کار در آشپزخانه صنعتی که برای شست و شوی ظروف مورد استفاده قرار می گیرند را می بینیم.

  • میز ورود.
  • میز خروج.
  • میز ظروف کثیف ( میز نخاله گیری ).

انواع میز سرو غذا

میز های سرو غذا از انواع میز کار در آشپزخانه صنعتی هستند که به کارکنان و گارسون های آشپزخانه های صنعتی و رستوران ها کمک می کنند که غذا ها را برای مشتریان سرو نمایند، برخی از انواع میز سرو غذا در پایین آورده شده اند.

  • میز سالاد بار.
  • میز کباب کشی.
  • میز گرم کباب ترکی.

قیمت میز کار صنعتی

یکی از سوالاتی که احتمالا با خواندن مقاله انواع میز کار در آشپزخانه صنعتی ممکن است برایتان ایجاد شده باشد، این است که قیمت میز کار صنعتی چقدر است. در پاسخ این سوال به شمایی که به دنبال سفارش ساخت میز کار استیل صنعتی به مراکز معتبر مثل فیدارسورن هستید، باید گفت که به علت نوسانات قیمتی نمی شود مقدار قیمت مشخصی را برای میز های کار صنعتی مشخص کرد. زیرا در صورتی هم که قیمتی در اینجا اعلام شود، ممکن است تنها چند ساعت معتبر نباشد. از همین رو بهتر است که برای اطلاع از قیمت میز های کار صنعتی به سایت فیدارسورن مراجعه کنید.

سفارش ساخت میز کار صنعتی

یکی از مهم ترین مراحل کار تهیه انواع میز کار در آشپزخانه صنعتی، سفارش ساخت میز کار صنعتی می باشد که باید به یک جای معتبر و کار درست سپرده شود. به همین خاطر به شما پیشنهاد می شود که اگر به فکر انجام این کار هستید، به سایت فیدارسورن که یکی از بهترین مراکز ارائه و فروش انواع و اقسام تجهیزات آشپزخانه های صنعتی و لوازم رستوران ها، ‌کافی شاپ ها و فست فود ها است مراجعه کنید، و از میان تجهیزات آشپزخانه صنعتی موجود در سایت مثل همین انواع میز کار در آشپزخانه صنعتی، آن هایی را که بهشان برای کسب و کارتان نیاز دارید را تهیه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *