خدمات

مشاوره آشپزخانه صنعتی

مشاوره طراحی آشپزخانه صنعتی

با مشاوره آشپزخانه صنعتی و یا مشاوره طراحی آشپزخانه صنعتی در خدمت شما هستیم. اگر به دنبال پروژه آشپزخانه صنعتی می باشید و می خواهید از اصول و مراحل طراحی آشپزخانه اطلاعاتی را کسب کنید در این مقاله با ما همراه باشید. یکی از اصلی ترین نگرانی های کارفرمایان یا همان صاحبان آشپزخانه صنعتی در زمینه مشاوره خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشد.

برای مشاهده لیست قیمت تجهیزات آشپزخانه صنعتی کلیک کنید

تهیه و تولید غذا با رعایت موارد بهداشتی و در مقیاس صنعتی، یکی از گسترده ترین صنایع فعال در سراسر جهان محسوب می شود. بدیهی است که طراحی آشپزخانه صنعتی با توان و ظرفیت تولید غذا در مقیاس انبوه و کاملا بهداشتی، رکن اولیه صنایع فوق را تشکیل می دهد. که این موضوع در گرو طراحی و اجرای صحیح چنین مجموعه هایی می باشد.

به منظور دستیابی به اولویت اول در یک آشپزخانه صنعتی، یعنی ایجاد نظم و ساختار اولیه در چینش فضا و تجهیزات نیاز به مشاوره آشپزخانه صنعتی می باشد. از این رو شرکت فیدار سورن با بهره گیری از کادر مجرب، متخصص و کارآزموده در چند مرحله فرایند کاری شما را به انجام می رساند. در زمینه مشاوره طراحی آشپزخانه صنعتی با فیدار سورن همراه باشید.

این که پروژه طراحی آشپزخانه صنعتی را به کدام شرکت طراحی آشپزخانه صنعتی بسپارید، از موضوعاتی است که برای خیلی از افراد و کسانی که به فکر راه اندازی رستوران یا هر کسب و کاری در حوزه خوراکی جات هستند، سوال می باشد. رستوران ها، کافه ها، فست فودی ها، شیرینی پزی ها و هر گونه کسب و کارهایی که با پخت و پز مواد غذایی و آماده کردن آن ها برای مشتریان سر و کار دارد، نمی تواند از لوازم آشپزخانه های معمولی استفاده کند، زیرا حجم کار در این نوع کسب و کار ها بسیار بیشتر از آشپزخانه های معمولی می باشد، و باید در آنها از وسایلی استفاده شود که با استفاده زیاد در طولانی مدت دچار خرابی نشوند و از سرعت بالاتری برای آماده کردن سفارش مشتریان برخوردار باشند.

از همین رو این نوع کسب و کار ها نیاز دارند که آشپزخانه ای طبق اصول طراحی آشپرخانه صنعتی داشته باشند تا هم قادر باشند سفارشات را به بهترین و سریعترین شکل ممکن برای مشتریان حاضر کنند و هم از وسایلی استفاده کنند که عمر و ماندگاری بالایی داشته باشد. در صورتی که شما هم در شرف راه اندازی کسب و کاری در حوزه غذا یا که خوراکی جات هستید، به شما توصیه می شود که ادامه مقاله شرکت طراحی آشپزخانه صنعتی را از دست ندهید.

مشاوره راه اندازی رستوران و کترینگ

مشاوره طراحی آشپزخانه صنعتی

در این بخش می خواهیم به طور مختصر به استانداردهای طراحی آشپزخانه صنعتی بپردازیم. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید.

مشاوره آشپزخانه صنعتی

مشاوره طراحی آشپزخانه صنعتی

مرحله اول: پس از اینکه فضای مورد نظر شما برای پروژه توسط کارشناسان مشاهده گردید، طراحی بخش های مختلف آشپزخانه از قبیل بارانداز، انبار، سردخانه، آماده سازی، پخت و پز، شستشوی ظروف و … با رعایت بالاترین استانداردهای علمی صورت می پذیرد. همچنین تنوع مدل غذایی و ظرفیت پخت نیز در این مرحله می بایست مورد بررسی و نتیجه گیری قرار بگیرد.

مرحله دوم: پس از اینکه نقشه کلی توسط کارفرما تایید شد، مهندسین فیدارسورن اقدام به ارائه نقشه هایی با جزئیات ریزتر می کنند. جزئیاتی از قبیل مکانیکی، برق شامل مسیر لوله های آب و گاز به همراه توان مصرفی گاز، فاضلاب و شبکه های آب رو و… همگی در این مرحله صورت می پذیرد.

مرحله سوم: در این مرحله تمامی نقشه ها آماده می باشد و می توان شروع به کار کرد. در ابتدای کار می بایست لیست تجهیزات آشپزخانه صنعتی مورد نیاز شما نوشته شده و خریداری گردد. ممکن است بدون اطلاع قبلی تجهیزاتی خریداری کنید که مورد نیاز نیست و در نتیجه هزینه هنگفتی را می بایست پرداخت کنید، چرا که هریک از تجهیزات از قیمت بسیار بالایی برخوردارند. با مشاوره آشپزخانه صنعتی به راحتی می توانید تجهیزاتی را خریداری کنید که متناسب با نیاز شماست.

طراحی آشپزخانه صنعتی

انجام هر کار و فعالیتی اصول و آدابی دارد و برای این که آن کار و فعالیت به بهترین شکل، درست ترین شکل و استاندارد ترین شکل ممکن انجام شود، نیاز است که اصول، آداب و قواعد آن به طور کاملی رعایت شوند. آشپزخانه صنعتی و طراحی آشپزخانه صنعتی هم از این قاعده جهانی مستثنی نیستند و برای این که یک آشپزخانه صنعتی به شکل اصولی و استاندارد طراحی شود،

در زمان طراحی آن نیاز به رعایت یکسری موارد به نام اصول طراحی آشپزخانه صنعتی است. از همین رو اگر که به فکر شروع پروژه طراحی آشپزخانه صنعتی و سپردن آن به یک شرکت طراحی آشپزخانه صنعتی هستید، به شما توصیه می شود که با برخی از اصول طراحی آشپزخانه صنعتی که در قسمت پایینی معرفی شده اند، آشنا شوید.

استفاده از تجهیزات آشپزخانه استاندارد

یکی از مهم ترین اصول طراحی آشپزخانه صنعتی که حتما باید مورد نظر شما قرار بگیرد و در نحوه آماده شدن غذا و کیفیت آن تاثیر بسیاری دارد، بحث تجهیزات و وسایلی است که شما برای رستوران یا کسب و کار غذایی خود از آن ها برای پخت و آماده سازی مواد غذایی مختلف استفاده می کنید. شما و شرکت طراحی آشپزخانه صنعتی باید تا جایی که می توانید آشپزخانه را تجهیز کنید تا تمامی وسایل و لوازم لازم برای انجام کار پخت و آماده سازی را داشته باشید، همچنین این وسایل باید هر کدام استاندارد بوده و از کیفیت بالایی بهره مند باشند تا کار به بهترین شکل ممکن انجام شود و بهره وری و راندمان کار بالا برود.

طراحی مناسب و ارگونومیک آشپزخانه

از دیگر مسائل مهم در پروژه طراحی آشپزخانه صنعتی، ارگونومیک بودن و مناسب بودن طراحی آشپزخانه است. شرکت طراحی آشپزخانه صنعتی باید چیدمان وسایل و لوازم را طوری انجام دهد که همه چیز در بهترین جای ممکن قرار گرفته باشد، تا کارکنان و آشپزان برای دسترسی به وسایل و تجهیزات مختلف مجبور به طی کردن مسیر زیادی نشوند و همه چیز در دسترس شان باشد. این قضیه باعث خواهد شد که سرعت انجام کار ها بالاتر برود، در وقت پرسنل صرفه جویی شود، زمان پخت غذا کاهش پیدا کند و احتمال وقوع حوادث و خطرات احتمالی کاهش پیدا کند.

مناسب بودن اندازه آشپزخانه

اندازه آشپزخانه یک رستوران یا هر گونه کسب و کار حوزه غذا مثل کافی شاپ یا فست فودی، باید با اندازه کل فضای کسب و کار و فضایی که برای پذیرایی از مشتریان در نظر گرفته شده است متناسب باشد. به عنوان نمونه قانون و عرفی درباره تناسب میان فضای آشپزخانه صنعتی و فضای کل رستوران وجود دارد که اکثر شرکت طراحی آشپزخانه صنعتی ها آن را رعایت می کنند. این اصل می گوید که به ازای هر صندلی ای که در رستوران وجود دارد باید نیم متر مربع فضا برای آشپزخانه در نظر گرفته شود. برای مثال اگر یک رستورانی 100 صندلی داشته باشید، باید آشپزخانه صنعتی ای به اندازه 50 متر مربع داشته باشد.

تهویه مناسب

از مهم ترین چیز هایی که باید یک آشپزخانه صنعتی داشته باشد، تهویه مناسب است. همان گونه که احتمالا از پیش هم آن را بدانید، آشپزخانه ها فضاهای گرم و مرطوبی هستند و تحمل گرما و رطوبت آن واقعا سخت و طاقت فرسا است. از همین رو در زمان انجام پروژه طراحی آشپزخانه صنعتی توسط هر شرکت طراحی آشپزخانه صنعتی ای، حتما باید به این موضوع دقت داشته باشید که برای آشپزخانه کسب و کار غذایی خود، حتما یک سیستم تهویه کارآمد و مطبوع را در نظر بگیرید تا با متناسب شدن دما و هوای آشپزخانه، راندمان کاری آشپزان و کارکنان آشپزخانه بالاتر برود و سلامتی شان هم حفظ شود.

جایگیری مناسب تجهیزات و ظروف

همان گونه که پیش تر هم به آن اشاره ریزی شد، یکی از اصول طراحی آشپزخانه صنعتی که حتما باید مورد توجه شما و شرکت طراحی آشپزخانه صنعتی قرار بگیرد، این است که ظروف و تجهیزات به گونه ای در آشپزخانه نصنعتی تان قرار گرفته باشند که کاملا در دسترس باشند و دسترسی به آن ها، راحت باشد تا کارکنان تان و آشپزها، هم به سرعت و هم به راحت ترین شکل ممکن به آن ها دسترسی پیدا کنند و آن ها را مورد استفاده قرار دهند. برای مثال استفاده از کابیت های درب دار، شلف ها و قفسه های زمینی یا دیواری که ظاهر مناسبی هم دارند برای انجام چیدمان مناسب و در دسترس کاملا مناسب هستند.

صرفه جویی در مصرف انرژی

یکی از مسئلی که هم شرکت طراحی آشپزخانه صنعتی ها از آن مطلع هستند و هم شما هم باید با آنها آشنا باشید، این است که میزان و نحوه مصرف انرژی، رابطه مستقیمی با شکلی که آشپزخانه صنعتی شما طراحی شده است، دارد. به طوری که اگر آشپزخانه صنعتی تان درست و مناسب طراحی شده باشد، مصرف انرژی به اندازه معقول و کمی خواهد بود و هزینه های نسبتا معقولی هم را برای انرژی خواهید پرداخت، اما اگر که این گونه نباشد و آشپزخانه صنعتی تان از طراحی خوبی بهره نبرده باشد، مصرف انرژی بالا رفته و هزینه هایی که بابات انرژی باید بپردازید هم به موازات آن افزایش خواهند یافت.

دریافت مشاوره طراحی آشپزخانه صنعتی: 09122408711

مراحل طراحی آشپزخانه صنعتی

وقتی می خواهید به طراحی یک آشپزخانه صنعتی فکر کنید می بایست چندین عامل را در نظر بگیرید. در این بخش به هریک از این عوامل به صورت جداگانه خواهیم پرداخت، با مشاوره آشپزخانه صنعتی توسط فیدار سورن همراه باشید.

مشاوره آشپزخانه صنعتی

شرکت طراحی آشپزخانه صنعتی

فضای کافی سالن پذیرایی

داشتن فضای کافی در سالن پذیرایی رستوران برای مهمانان از مهمترین قسمت های یک آشپزخانه و رستوران محسوب می شود و می باست هنگام طراحی آشپزخانه صنعتی در نظر داشته باشیداگر بهترین غذا و خدمات را داشته باشید اما فضای استاندارد برای نشستن مهمانان نداشته باشید، این امر سبب نارضایتی مشتریان شده و طبیعتا از تعداد مشتریان کسر خواهد شد. فضای مورد نیاز برای هر صندلی حدودا 1.5 متر مربع می باشد. یعنی برای داشتن 60 عدد صندلی، نیاز به 90 متر مربع  فضا دارید.

تحرک آسان کارمندان در قسمت پخت و پز آشپزخانه

آشپزخانه صنعتی که به خوبی طراحی شده باشد به کارمندان اجازه می دهد بدون برخورد با یکدیگر رفت و آمد کنند. این عدم اختلال در اوج شلوغی آشپزخانه سبب هرچه بالاتر رفتن راندمان پخت، تحویل و سود بیشتر برای مجموعه می باشد. با مشاوره طراحی آشپزخانه صنعتی می توانید این مورد را به سادگی پیاده سازی کنید.

مراحل راه اندازی رستوران و کافه

ارگونومی

تئوری علم ارگونومی در این خلاصه می شود که هر چه کارمندان شما برای انجام وظیفه خود مراحل کمتری طی کنند به نفع شما خواهد بود. یک آشپزخانه صنعتی ارگونومیک طوری طراحی شده است که کارمند می تواند در یک جا بایستد و تمامی کارهای خود را بدون کوچکترین خم شدن، دست دراز کردن، چرخیدن و راه رفتن انجام دهد. علاوه بر این ارگونومی می تواند میزان آسیب، ناراحتی و خستگی در آشپزخانه را کاهش دهد. این موضوع در مرحله اول از مشاوره آشپزخانه صنعتی به خوبی به چشم می خورد.

بهره وری انرژی

بهره وری انرژی باید جزو اولین مواردی باشد که در طراحی و مشاوره آشپزخانه صنعتی مورد توجه قرار می گیرد. چرا که موجب صرفه جویی در پول و هزینه های آب و برق می شود. برای بهینه سازی مصرف انرِژی می بایست یخچال ها  و تجهیزات پخت و پز تا آنجا که کارایی خود را از دست ندهند از هم فاصله داشته باشند. علاوه بر این برای به حداکثر رساندن بهره وری انرژی، تجهیزات پخت و پز در مکانی قرار گیرند که هود نصب شده است.

احساسات مشتریان

فراتر  از بوی اشتها آور، چیدمان آشپزخانه صنعتی می تواند دیگر حواس مشتریان را مورد توجه قرار دهد. به عنوان مثال نمایشگاه آشپزخانه، به مشتریان اجازه می دهد تا هر آنچه اتفاق می افتد را مشاهده نمایند. در این حالت مشتری با اطمینان بیشتری پا به رستوران و یا کافه شما خواهد گذاشت. در حالت کلی هرچه تعامل آشپزخانه با مشتریان بیشتر باشید، حس اطمینان نیز بالاتر می رود.

انعطاف پذیری

صرف نظر از طرح نهایی، انعطاف پذیری طراحی برای هر آشپزخانه تجاری مهم است. تغییر در مدیریت یا گرایشات مواد غذایی می تواند به طور کامل منو و به تبع تجهیزات و نحوه چیدمان آن ها را تغییر دهد. فراتر از آن، مطمئن شوید که تجهیزات می توانند به راحتی برای تمیز کردن جا به جا شوند.

عوامل موثر در طراحی آشپزخانه صنعتی

در طراحی آشپزخانه صنعتی عوامل و پارامترهایی موثر هستند و باید مدنظر قرار بگیرند. این عوامل عبارتند از:

  1. انتخاب مکان مناسب برای کسب و کار
  2. نوع کاربری آشپزخانه (فست فود یا رستوران)
  3. نوع منوی غذا (غذای سرد یا گرم)
  4. مدت زمان لازم برای پخت غذا
  5. تعداد پرسنل یک شیفت کاری
  6. تعیین محل مناسب برای ورود مواد اولیه و خروج ضایعات غذایی
  7. تعیین محل قرارگیری مواد غذایی خشک مانند برنج، سیب زمین، پیاز، سبزی خشک، حبوبات و آرد
  8. تهیه سردخانه برای نگهداری گوشت، مرغ، ماهی و مواد فسادپذیر
  9. تعیین محلی برای قرار دادن تجهیزاتی مانند سرخ کن، فر و …
  10. در نظر گرفتن فضایی برای تجهیزات جمع آوری، انتقال و شست و شوی ظروف کثیف
  11. پیش بینی فضایی برای نصب کابینت، قفسه نگهداری ظروف و آویزها
  12. در نظر گرفتن مکانی برای قرار دادن تجهیزات پخت و پز مانند دم کن، آبکش و …
  13. پیش بینی محل نصب هود برای تهویه هوای آلوده و بخارهای ناشی از طبخ غذا
  14. در نظر گرفتن فضایی برای قرار دادن نوشیدنی های سرد و گرم
  15. در نظر گرفتن مکانی برای قرار دادن ظرف و ظروف و تجهیزات سرو غذا
  16. پیش بینی فضایی برای جمع آوری، انتقال و شست و شوی دیگ ها و پاتیل ها

استانداردهای طراحی آشپزخانه صنعتی

در این بخش می خواهیم شما را با استانداردهای طراحی آشپزخانه صنعتی آشنا کنیم. یکی از مهم ترین مسائل هنگام طراحی یک آشپزخانه صنعتی رعایت برخی از استانداردها می باشد که باعث می شود در طولانی مدت نتیجه بهتری را کسب کنید. در صورتی که اطلاعاتی در زمینه طراحی آشپزخانه صنعتی ندارید می توانید برای مشاوره راه اندازی رستوران و کترینگ می توانید با فیدار سورن در ارتباط باشید.

کاربری آشپزخانه صنعتی

ابتدایی ترین گام برای داشتن یک آشپزخانه صنعتی  استاندارد، انتخاب کاربری رستوران میباشد. مشخص نمودن نوع کاربری آشپزخانه تعیین کننده گام های بعدیست و قدمی بسیار مهم به شمار می آید. چرا که از تجهیزات مورد نیاز گرفته تا نوع چیدمان آن را تحت الشعاع خود قرار خواهد داد. برای مثال، آشپزخانه صنعتی یک رستوران ممکن است به یک ماشین ظرفشویی قدرتمند نیاز داشته باشد تا بتواند هم نیاز آشپزخانه و هم نیاز مشتریان را فراهم آورد. اما آشپزخانه صنعتی یک کیترینگ، فارغ از انواع آن که در مقاله ای جداگانه تحت عنوان تجهیزات کیترینگ به آن پرداختیم، نیاز به یک ماشین ظرفشویی بزرگ نخواهد داشت چرا که ظروف موجود در آشپزخانه صنعتی کیترینگ بسیار محدود تر از رستوران است.

نوع غذای مورد نیاز برای طبخ

اگر یک کافه رستوران به شمار می آیید، ممکن است بخواهید برای صرفه جویی در هزینه ها منوی خود را به نوع خاصی از غذا محدود کنید. برای داشتن یک آشپزخانه مطابق با استانداردهای طراحی آشپزخانه صنعتی، نیاز است که بدانید دقیقا چه چیزی میخواهید ارائه دهید. غذای ایرانی، فست فود و یا … . با مشخص نمودن منوی رستوران یا کافه رستوران، گام بعد در جهت طراحی استاندارد و بی نقص آشپزخانه برداشته میشود.

تعداد مشتریان تعیین کننده است!

تعداد مشتریان شما نقش تعیین کننده ای دارد. چرا که آشپزخانه صنعتی شما باید مطابق با نیاز رستوران و یا کیترینگ طراحی و تجهیز شود. شاید با خود بگویید بهتر است از دستگاه هایی استفاده کنید که دارای ظرفیت بالایی برای تولید و تهیه غذا دارند. اما قابل به ذکر است که اگر بخواهید بیشتر از حد مورد نیاز تجهیز کنید، علاوه بر هزینه بیشتر و فضای بیشتری که تجهیزات اشغال میکنند، مصرف انرژی آشپزخانه صنعتی نیز تا حد قابل توجهی افزایش می یابد و شرایط آشپزخانه صنعتی استاندارد را از شرایط بهینه خارج میسازد.

گردش کار و رابطه اش با زمان طبخ غذا

طبخ غذا فرآیندیست که با مواد اولیه آغاز و با فرآورده نهایی که همان غذای دلچسب مشتریست پایان می یابد. این فرآیند از گوشه ای از آشپزخانه صنعتی آغاز شده و نهایتا در گوشه ای دیگر پایان میپذیرد. در بین راه مراحل گوناگونی را سپری میکند و نیاز است که همه این مراحل به طور منظم، پشت سر هم انجام بگیرند. حال به گردش کار میرسیم. مواد غذایی فراوری نشده و خام باید از جایی وارد فرآیند شوند و از محلی دیگر خارج به طوری که این روند یک روند منظم باشد و باعث ایجاد بی نظمی در آشپز خانه نشود.

این نظم رابطه ای مستقیم با سرعت کار و تهیه غذا دارد. هر مقدار که نظم انجام کار بیشتر شود و نیروی انسانی دچار سردرگمی نشود، سرعت آماده سازی غذا افزایش و زمان آن کاهش می یابد و مشتری خاطره ای خوش و تصویر یک رستوران خوب را از رستوران شما در ذهنش به ثبت میرساند.

تهیه لیست تجهیزات مورد نیاز

حال به مهم ترین بخش میرسیم که تهیه و خرید تجهیزات به شمار می آید. خرید تجهیزات آشپزخانه های صنعتی آنقدر هم ساده نیست و باید استانداردهای طراحی آشپزخانه صنعتی در خرید نیز رعایت شود تا طراحی آشپزخانه صنعتی استاندارد و با بیشترین بازده باشد. ابتدا باید با توجه به مرحله قبل که مرحله گردش کار بود، محل قرار گیری هر دستگاه را مشخص کنید. محل طبخ، محل قرار گیری مواد اولیه و .. همگی باید به روشنی مشخص شوند. همینطور ابعاد هر بخش باید یه طور دقیق اندازه گیری شود تا بتوانید دستگاه های مناسب با ابعاد مشخص را پیدا کنید.

پس از مشخص سازی محل قرار گیری و بخش های مختلف آشپزخانه صنعتی مانند محل قرار گیری یخچال ها، محل آماده سازی مواد، محل طبخ، محل آماده سازی غذا برای سرو مشتری و … ، و با در نظر گرفتن ظرفیت مورد نیاز برای پخت، حال نوبت انتخاب دستگاه های استاندارد برای تجهیز آشپزخانه صنعتی و رعایت استانداردهای طراحی آشپزخانه صنعتی است. انتخاب برند مناسب و با کیفیت همراه با قیمت مناسب میتواند چالش بر انگیز باشد. چرا که همه چیز به برند کالا مربوط است و تولید کننده مشخص کننده تقریبا همه چیز است.

تجهیزات و دستگاه های مطابق با استانداردهای طراحی آشپزخانه صنعتی که توسط یک تولید کننده ایرانی تهیه و تولید شده باشند یک اتفاق بی نظیر در ایران است چرا که قیمت بالای کالا های خارجی که تنها به دلیل حمل و نقل دشوار آنان است، سبب شده تا بسیاری از صاحبان کسب و کار ها و رستوران ها به کالای ایرانی روی بیاورند. چه بهتر که این کالا ها با استانداردهای طراحی آشپزخانه صنعتی تطابق داشته باشند و همتای نمونه های خارجی خود به حساب آیند.

پروژه طراحی آشپزخانه صنعتی

درست است که در زمان طراحی آشپزخانه صنعتی شما باید قدم های کار را بر اساس اصول طراحی آشپزخانه صنعتی بردارید تا پروژه طراحی آشپزخانه صنعتی تان به بهترین شکل ممکن انجام شود و نتیجه کار اصولی و استناندارد باشد. اما در برخی زمینه ها یا شاید بشود گفت که در اکثر زمینه ها، حق انتخاب کاملا با شما خواهد بود و این شما خواهید بود که به شرکت طراحی آشپزخانه صنعتی خواهید گفت که چگونه کار ها را انجام دهد و پیش ببرد. به عنوان مثال یکی از این گزینه هایی که شما می توانید برای آشپزخانه صنعتی تان آن را مشخص کنید، چگونگی چیدمان آشپزخانه صنعتی تان است. از همین رو در  قسمت پایینی این پاراگراف یکسری از انواع چیدمان مختلف آشپزخانه های صنعتی معرفی شده اند.

چیدمان جزیره ای: یکی از انواع چیدمان که شما در زمان انجام پروژه طراحی آشپزخانه صنعتی می توانید آن را به شرکت طراحی آشپزخانه صنعتی سفارش دهید، چیدمان جزیره ای است. چیدمان جزیره ای اینگونه است که در آن اجاق گازها، دستگاه هاى گريل و سرخ كن ها در وسط آشپزخانه قرار مى گيرند و میز های کار و باقی لوازم و وسایل در کنار دیوار های آشپرخانه قرار می گیرند. در این سبک که برای آشپزخانه های بزرگ و مربعی مناسب است، کار پخت و پز در وسط آشپزخانه انجام می گیرد و نگهداری از مواد و آماده سازی آن ها در کنار دیوار ها.

چیدمان باز یا Open: یکی از زیبا ترین و جدید ترین شیوه های چیدمان آشپزخانه صنعتی که قابل پیاده سازی توسط هر شرکت طراحی آشپزخانه صنعتی است، شیوه اوپن یا باز می باشد. در این نحوه چیدمان، فضای پذیرایی و نشستن مشتری، و فضای آشپزخانه به کمک یک پارتیشن یا دیوار شیشه ای از هم جدا می شوند و مشتریان به طور کامل مراحل آماده سازی و پخت غذا یا خوراکی شان را از صفر تا صد مشاهده می کنند.

چیدمان ارگونومیک: این چیدمان مناسب کسب و کار های غذایی و خوراکی ای است که از روش آشپزی سریع برای پخت غذا هایشان استفاده می کنند. در این نحوه چیدمان یخچال ها و فریزر ها در کنار اجاق ها و سرخ کن ها قرار گرفته اند و شیوه کار اینگونه است که مواد اولیه از یخچال خارج و بلافاصله مورد پخت قرار می گیرد. این شیوه چیدمان، بیشتر توسط شرکت طراحی آشپزخانه صنعتی، برای فست فودی های کوچک مورد استفاده قرار می گیرد.

مشاهده پروژه های طراحی آشپزخانه صنعتی

مشاوره آشپزخانه صنعتی با فیدار سورن

مشاوره آشپزخانه صنعتی

مشاوره طراحی آشپزخانه صنعتی

نکته قابل توجه در زمینه مشاوره آشپزخانه صنعتی اینجاست که هر چه به مراحل پایانی ساخت پروژه نزدیک شده باشید و به شرکت مشاوره آشپزخانه صنعتی مراجعه کنید باعث می شود تا طراحی و پیاده سازی آشپزخانه شما به دلیل بسته بودن محیط بدرستی و با استاندارد طراحی نشود و بازدهی مناسبی را برای شما نداشته باشد .
بنابراین بهترین زمان مراجعه به فیدار سورن برای مشاوره آشپزخانه صنعتی جهت راه اندازی آشپزخانه صنعتی قبل از تهیه فضا می باشد. مشاوران ما در این زمان با توجه به نیاز کارفرما ، مقدار فضای مورد نیاز رامشخص می کنند و این امر باعث می شود تا کارفرما بهترین استفاده از فضای در نظر گرفته شده را داشته باشد .

شرکت طراحی آشپزخانه صنعتی

امید است مطالب بیان شده در طی مقاله شرکت طراحی آشپزخانه صنعتی مثل اصول طراحی آشپزخانه صنعتی و  پروژه طراحی آشپزخانه صنعتی، برایتان مفید واقع شده باشند. در صورتی که به دنبال طراحی آشپزخانه صنعتی برای کسب و کارتان هستید، به شما پیشنهاد می شود که حتما سری به سایت فیدارسورن بزنید. گروه فیدارسورن که یک شرکت طراحی آشپزخانه صنعتی هم هستند، آمادگی دارند که با ارائه مشاوره های تخصصی و رایگان، هم آشپزخانه شما را به بهترین شکل ممکن طراحی کنند، و هم آن را با بهترین و باکیفت ترین لوازم و تجهیزات آشپزخانه های صنعتی تجهیز کنند.

10 دیدگاه در “مشاوره آشپزخانه صنعتی

  1. رستوران امجد گفت:

    من چهار سال پیش طراحی آشپزخانه صنعتی رستورانم رو سپردم به مجموعه سورن کیچن و الان اتفاقی توی نتایج گوگل دیدمش بسیار مجموعه منحصر به فردی هستش ممنونم از کیفیت کاری بالاشون

  2. رستوران کارما برج فرمانیه گفت:

    رستوران مجموعه مارو سورن کیچن طراحی کرده و تمامی تجهیزات رو از این مجموعه خریداری کردیم شرکت خوبیه پیشنهادش می کنم

  3. سعادت گفت:

    من کافه نان دارم توی ایران مال و صفر تا صد این مجموعه و طراحی آشپزخانه صنعتی بر عهده سورن کیچن بود. شرکت بسیار خوبیه

  4. کافه نان الهیه گفت:

    اگر می خواین کافه نان طراحی کنین سورن کیچن رو پیشنهاد می کنم. این مجموعه واقعا توی طراحی آشپزخانه صنعتی منحصر به فرد هستش

  5. سلطانی گفت:

    لبنیات کالین از مجموعه سورن کیچن تشکرات ویژه را دارد. طراحی آشپزخانه صنعتی منحصر به فرد و ویژه ای دارید

  6. شادی گفت:

    اگر رستوران می خواین طراحی کنید حتما با مجموعه سورن کیچن کار رو شروع کنین

    1. z.kouroshi گفت:

      ممنون از شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *