خدمات

آموزش فر کامبی

آموزش فر کامبی

با آموزش فر کامبی در خدمت شما هستیم. یکی از بزرگترین پیشرفت ها در آشپزخانه صنعتی، ظهور فر کامبی بروج بوده است که باعث تحولی عظیم در عرصه آشپزی و آشپزخانه های صنعتی ایجاد شود. بروج توانسته تجهیزات مدرنی را وارد عرصه کند که کاملا مطابق با آخرین نیازهای روز دنیا می باشد و با فناوری های برتر جهان تولید شده است. اما یکی از مهم ترین مسائل پس از خرید هر وسیله ای، طرز استفاده از آن است. خوشبختانه در این زمینه نیز بروج تمهداتی اندیشیده است و روش کاربری فر کامبی بروج را بسیار ساده کرده است. اما شما عزیزان برای مشاهده چندین نمونه می توانید به بخش ویدیوهای مجموعه فیدار سورن مراجعه کنید و چندین نمونه از پخت غذا توسط فر کامبی را مشاهده کنید.

تیم متخصص فر کامبی بروج با بازدید از تجهیزات اشپزخانه صنعتی روز دنیا در اروپا و دیگر کشورهای پیشرفته دنیا توانسته محصولاتی نوآورانه کارآمد را برای اشپزخانه های صنعتی ارائه کند. یکی از بزرگترین مشکلات صاحبین اشپزخانه صنعتی این است که اطلاعاتی در مورد نحوه کار با فر کامبی بروج ندارند. تنها کافیست محصول خود را از تجهیزات صنعتی فیدار سورن خریداری کنید تا آموزش فر کامبی را نیز برای خود به ارمغان آورید.

اجرای پخت زنده با فر کامبی

پخت غذا با فر کامبی، سالم و خوشمزه

یکی از عمده ترین مشکلات هنگامی که بر روی اجاق گاز اقدام به پخت غذا می کنید، عدم یکنواختی دما در پخت و در نتیجه درست نپختن غذا می باشد. به دلیل اینکه پخت بر روی اجاق گاز نیاز به نظارت دائمی داشت، پخت با فر رواج داده شد چرا که درون فر غذا به صورت کاملا یکنواخت پخته می شود. در حال حاضر فرهای مختلفی در بازار وجود دارد اما فر کامبی از آخرین تکنولوژی های روز بازار محسوب می شود.

فر کامبی دستگاهی است که با وجود تنوع در روش های پخت آن می توانید انواع غذاهای گریل، کبابی، بخارپز، سرخ کردنی، دودی کردن، پخت نان، شیرینی، دسر و … را بدون محدودیت درون آن بپزید. با آموزش فر کامبی در خدمت شما هستیم.

آموزش فر کامبی

آموزش فر کامبی

مزایای فر کامبی بروج

مناسب برای همه آشپزخانه ها: فر کامبی بروج در مدل ها و ظرفیت های مختلف نیاز پخت و پز همه آشپزخانه ها را از آشپزخانه های کوچک گرفته تا ابرآشپزخانه ها تامین می کند.

شستشو با کمترین هزینه: امکان شستشو با مایع شوینده در مقایسه با قرص و رسوب ‌گیری با مواد ارگانیک مانند سرکه سفید علاوه بر دسترسی آسان، هزینه ‌ها را به شدت کاهش می‌ دهد.

پخت چند مرحله ای غذا: پخت چند مرحله ای فر کامبی بروج با امکان تعیین دما، نوع پخت، قدرت فن و درصد رطوبت در هر مرحله، انواع غذاها، نان‌ ها و شیرینی ها را با بهترین کیفیت پخت ارائه می کند.

کاربری آسان: در زمینه آموزش فر کامبی بروج پنل کنترل هوشمند با وجود صفحه لمسی رنگی و طراحی گرافیک مناسب، کار کردن با فر کامبی بروج را برای همه افراد آسان و مطلوب کرده است.

پخت یکسان و تکرارپذیر: در فر کامبی بروج کیفیت پخت مواد غذایی در تمام مراحل پخت و در همه طبقات یکسان است و قابلیت ذخیره برنامه‌های پخت شخصی‌سازی‌شده وجود دارد.

کاهش مصرف روغن: فناوری پیشرفته فر کامبی بروج پخت انواع غذاها را بدون روغن یا با کمترین میزان مصرف روغن با حفظ شکل، رنگ، بافت و مواد مغذی امکان ‌پذیر می ‌کند.

از دیگر مزایای فر کامبی بروج می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کیفیت عالی غذا در همه زمان‌ها
  • عملکرد آسان حتی برای کارکنان آموزش ندیده
  • حداقل هزینه‌های راه‌اندازی
  • بدون تمیزکاری دستی
  • حداکثر عملکرد، حداقل فضا | با فناوری که می‌تواند کارهای بیشتر انجام دهد
  • سلف کوکینگ سنتر XS جدید کلیه کارکردهای مهم را ارائه می‌دهد
  • تا کیفیت برتر و حداکثر کارایی را تضمین نماید:
  • کمک‌های هوشمند برای آسان‌تر کردن کار آشپزخانه
  • گردش هوای پویا برای ثبات کامل بدون نظارت
  • تولیدکننده بخار تازه قوی بدون ایجاد رسوب
  • حداکثر دمای 575 درجه فارنهایت (300 درجه سانتیگراد) برای پخت و برشته شدن
  • کنترل دمای بسیار دقیق برای بهترین نتایج پخت در دامنه دمایی کم
  • تنظیم رطوبت برای رویه تُرد و برشته
  • تمیزکاری خودکار، حتی در طول شب
  • عملکرد سلف کوکینگ سنتر XS جدید، بسیار آسان است.
  • حتی کارکنان آموزش ندیده هم می‌توانند با این وسایل بدون نیاز به دستورالعمل، کار کنند.

 

روش های پخت با فر کامبی بروج

گردش هوای داغ (بدون بخار): با استفاده از حرارت خشک 30 تا 300 درجه سانتی گراد می توانید انواع استیک، انواع جوجه کباب، انواع ماهی گریل، انواع کباب ها، سیب زمینی سرخ کرده، شنسیل، ناگت پنیری، کوردن بلو، فست فودها، پیتزا، تخم مرغ نیمرو، انواع کوکو، انواع کیک و شیرینی، خشک کردن میوه و … را بپزید و غذایی سالم و خوشمزه داشته باشید. با آموزش فر کامبی بروج در خدمت شما هستیم.

بخار بویلر: این نوع از پخت فر کامبی بروج با حرارت 30 تا 120 درجه سانتی گراد کار می کند و می توانید با استفاده از بخار بویلر انواع سبزیجات و گوشت های حجیم را بپزید. آموزش فر کامبی.

بخار مستقیم: این نوع از پخت با فر کامبی نیز در دمای حدود 30 تا 120 درجه کار می کند. با استفاده از بخار مستقیم می توانید انواع نان، شیرینی و غذاهایی با بافت لطیف را بپزید.

ترکیب بخار و هوای داغ: این نوع از پخت در واقع حرارت خشک و مرطوب را همراه با هم دارد و در محدوده دمایی 30 تا 300 درجه سانتی گراد کار می کند. با استفاده از این نوع پخت می توانید انواع ماهیچه ها، خورشت ها، مرغ بریانی، ماهی، پلو، نودل، کتلک، خوراک گوشت و سبزیجات، نان و شیرینی و لازانیا را بپزید.

ترکیب بخار بویلر/مستقیم: در حرارت مرطوب 30 تا 120 درجه سانتی گراد می توانید سبزیجات و غذاهای دریایی، گوشت قرمز، گوشت سفید، نان حجیم، پاستوریزه کردن مواد غذایی، تخم مرغ آب پز و عسلی

 

ویژگی های فر کامبی بروج

فضای پخت: با امکان تعویض سریع ریل طبقات در این دستگاه، کاربران علاوه بر امکا استفاده از سینی با سایز 1*1 می توانند از سینی قنادی نیز استفاده کنند. آموزش فر کامبی.

روشنایی کابین پخت: نور داخل کابین پخت جهت کنترل بهتر شرایط پخت با یک چراغ LED پرنور و بزرگ تامین گردیده است. همچنین امکان روشن و خاموش کردن چراغ کابین برای کاربر فراهم است.

سیستم بررسی بازخوردها: دستگاه مجهز به سیستم و ابزار خودتشخیص و کنترل اتوماتیک هوشمند عملکردها و بازخوردهای رفتار کاربر می باشد.

تکنولوژی هوشمند: دارای برنامه نرم افزاری مدرن و هوشمند با امکان روش های متفاوت پخت مانند گریل، کبابی، آب پز، سرخ کردن، دودی کردن، پخت نان و شیرینی و بخارپز. آموزش فر کامبی.

پنل لمسی: یک صفحه کنترل 9 اینچی لمسی، امکان استفاده آسان و ساده را برای کاربر مهیا کرده است. آموزش فر کامبی.

شاور شستشو: علاوه بر شستشوی خودکار، شستشوی دستی داخل کابین با وجود شلنگ ارتجاعی و جمع شو امکان پذیر است. آموزش فر کامبی.

 

آموزش فر کامبی بروج

عزیزانی اقدام به خرید فر کامبی بروج کرده اند و طرز استفاده از آن را نمی دانند، با مراجعه به اجرای پخت زنده با فر کامبی می توانید انواع آموزش فر کامبی بروج و پخت غذاهای متنوع را مشاهده کنید. مجموعه فیدار سورن متخصص در زمینه مشاوره آشپزخانه صنعتی آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد. تنها کافیست با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید. شما عزیزان برای خرید تجهیزات کافه، تجهیزات انبار، تجهیزات سرو غذا، تجهیزات سرمایشی، تجهیزات رستوران و پخت غذا و … می توانید به مجموعه فیدار سورن مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *