خدمات

وسایل مورد نیاز کافه صبحانه

وسایل مورد نیاز کافه صبحانه

در صورتی که به دنبال راه اندازی یک کافه صبحانه هستید، بهتر است که در مورد وسایل مورد نیاز کافه صبحانه کمی اطلاعات جمع آوری کنید. کافه ها خدمات مختلفی ارائه می دهند که اغلب در حوزه نوشیدنی های گرم، آن هم نوشیدنی های گرم بر پایه قهوه است. اما یکی از خدماتی که جدیدا و چند سالی است که توسط کافه ها ارائه می شود، ارائه صبحانه است. این میل کردن صبحانه در کافه ها توسط مردم مورد استقبال خوبی قرار گرفته است و اگر که به دنبال راه اندازی کافه هستید، ‌به شما هم توصیه می شود که صبحانه را هم در منوی کاری و غذایی خود قرار دهید. در ادامه بحث وسایل مورد نیاز کافه صبحانه هم همراه فیدارسورن باشید تا بهتر و بیشتر در مورد مسائلی مثل لیست وسایل کافه صبحانه، قیمت وسایل مورد نیاز کافه صبحانه، خرید وسایل کافه صبحانه و… اطلاعات کسب نمایید. با تجهیزات آشپزخانه صنعتی فیدار سورن همراه باشید.

لیست وسايل مورد نیاز کافه صبحانه

چه اهل خوردن صبحانه باشیم و چه خیر، همانطور که پیش تر هم به آن اشاره شد، برای خیلی از ماها صرف صبحانه خارج از خانه لذت بخش است. همین که صبح هنگام ناچار به درست کردن چای و قهوه، گرفتن آب میوه و چیدن میز صبحانه نباشیم، خوشایند است. با توجه به این لذت وصف نشدنی، کافه رستوران های بسیاری در سال های اخیر منوی صبحانه را به لیست خدمات خود افزوده اند. از همین رو به شمایی که بدنبال راه اندازی کافه هستید هم توصیه می شود این کار را انجام دهید. در قسمت پایینی یکسری از لیست وسایل مورد نیاز کافه صبحانه که می توانید آن ها را با پرداخت قیمت وسایل مورد نیاز کافه صبحانه از فیدارسورن تهیه نمایید، گردآوری شده اند.

وسایل مورد نیاز کافه صبحانه

وسایل مورد نیاز کافه صبحانه

ماهی ‌تابه: ماهی تابه یا تابه یکی از وسایل مورد نیاز کافه صبحانه  است که برای گرم کردن یا سرخ کردن گوشت، ماهی، کوکو، تخم مرغ، املت و غیره به کار می ‌رود.

بشقاب: بشقاب ‌ها از مواد گوناگونی چون چینی، ملامین، بلور، پلاستیک، سرامیک، آرکوپال و حتی استیل و گاهی چوب ساخته می‌شوند. اندازه، شکل و عمق بشقاب‌ها بسته به نوع کاربرد آن‌ها (پیش‌غذا، غذای اصلی، سوپ‌خوری (با عمق کمی بیشتر)، میوه، و دسر) متفاوت است. در صورتی که به دنبال راه اندازی کافه صبحانه هستید، پرداخت قیمت وسایل مورد نیاز کافه صبحانه، و خرید و تهیه بشقاب یکی از فعالیت های لازم برای شما خواهد بود.

اجاق گاز صنعتی: اجاق گاز وسیله ای است که اکثرا برای پخت و پز، و آشپزی مورد استفاده قرار می گیرد و حرارتی را که از انواع گاز های قابل اشتعال مثل پروپان، متان، بوتان، گاز طبیعی یا…. می گیرد، به قابلمه،‌ ماهی تابه یا دیگ های بر روی خود وارد میکند. اجاق گاز های صنعتی هم نوعی از اجاق گاز ها هستند که بر روی آن ها ویژگی و قابلیت های خاصی بر روی آن ها قرار داده شده است.

دستگاه قهوه ساز: قهوه ساز یا کافی میکر یا قهوه جوش که در زبان انگلیسی به شکل Coffee Maker نوشته می شود، دستگاهی است که دانه های قهوه را به نوشیدنی ای مطبوع تبدیل می کند. این دستگاه یکی از وسایل مورد نیاز کافه صبحانه محسوب می شود قابل تهیه از فروشگاه اینترنتی فیدارسورن است. کارکرد اکثر قهوه ساز ها به این شکل می باشد که، قهوه در یک قیفی که در بالای قهوه ساز قرار دارد، ریخته می شوند و آب سرد درون مخزن قهوه ساز، پس از جوشیدن به سمت قیف راهی می شود و نوشدینی قهوه ما را حاضر می کند.

کانتر گرم: کانتر های گرم دستگاه ها و وسیله هایی از گروه لیست وسایل کافه صبحانه هستند که در زمان خرید وسایل کافه صبحانه و پرداخت قیمت وسایل مورد نیاز کافه صبحانه باید آن ها را مد نظر قرار دهید. با استفاده از آن ها می توان غذا را گرم وتازه نگه داشت تا هر زمان که مشتری آن را سفارش داد بلافاصه غذا به صورت گرم و با بالاترین کیفت ممکن برای او حاضر شود.

پیچر یا شیرجوش: بسیاری از نوشیدنی هایی که مربوط به کافه می شود نیاز به شیر دارند. برای درست کردن آن ها نیاز به یک پیچر یا شیرجوش دارید. پیچر در مدل های مختلفی عرضه می شود.

یخچال و فریزر: از اوجب واجبات که حضور آن ها در هر گونه کسب و کاری که به حوزه صنعت غذا و خوراکی جات مرتبط می شود، لازم و ضروری است، یخچال و فریز می باشند. کافه صبحانه ها هم از این قاعده مستثنی نیستند و یخچال و فریزر یکی از تجهیزات برودتی وسایل مورد نیاز کافه صبحانه می باشد.

کتری یا کتل: بسیاری از نوشیدنی هایی که در کافه درست می شوند مانند چای ماسالا و یا کافی میکس نیاز به آب جوش دارند که می توان برای این کار از کتری یا کتل استفاده کرد. فرق کتل با کتری معمولی در این است که جریان آب ملایم و یکسانی را برای قهوه آماده می کند که قهوه را خوش طعم تر می کند.

دستگاه مخلوط ‌کن: برای مخلوط کردن مایعات و همچنین جهت خرد یا آسیاب کردن گوشت، سیب زمینی، پیاز، مغز گردو، برنج، ادویه و اجسام سخت به کار می‌ رود. دستگاه‌های مخلوط کن ممکن است پارچ شیشه‌ای یا پلاستیکی داشته باشند. این مورد از وسایل مورد نیاز کافه صبحانه که می توانید آن را از فیدارسورن تهیه نمایید، برای آماده سازی آبمیوه ها و نوشیدنی های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

چاقو های صنعتی و ساده: چاقو وسیله ای است که از یک تیغه و از یک دسته که ممکن است از جنس، چوب، پلاستیک، فلز یا … باشد، تشکیل شده است و معمولا تیغه آن هم حالت مثلثی شکلی(تقریبا) دارد. کاربرد اصلی چاقو هم در حالت کلی برای بریدن، قطعه قطعه کردن، خط انداختن، انجام تزئینات و… محصولات غذایی می باشد. چاقو از وسایل مورد نیاز کافه صبحانه می باشد که چه در آشپزخانه کافه و چه برای سرو غذا توسط مشتریان لازم است.

وسایل مورد نیاز کافه صبحانه

وسایل مورد نیاز کافه صبحانه

قیمت وسایل کافه صبحانه

یکی از مسائل مهمی که در زمان خرید هر نوع وسیله و دستگاهی وجود دارد، بحث قیمت آن وسیله است. این قضیه در ارتباط با وسایل مورد نیاز کافه صبحانه و لیست وسایل کافه صبحانه هم وجود دارد. دلیل اهمیت این موضوع از آن جایی می باشد که هر انسان میزان مشخصی بودجه مالی دارد، و سطح و توانایی مالی او در درجه مشخصی قرار می گیرد. از همین رو در زمانی که فردی تصمیم به تهیه وسیله ای یا خرید تجهیزاتی مثل خرید وسایل کافه صبحانه می گیرد، پس از این که تحقیقات و پرس و جو های لازم را انجام داد و دید که فلان وسیله برای نیازش مناسب است، به سراغ قیمت آن وسیله می رود. از همین رو این که پیش از تهیه هر وسیله ای از قیمت آن مطلع باشیم، از اوجب واجبات است. برای فهمیدن قیمت وسایل مورد نیاز کافه صبحانه می توانید به سایت فیدارسورن مراجعه نمایید.

خرید وسایل کافه صبحانه

برای این که پس از خواندن مطالب مقاله وسایل مورد نیاز کافه صبحانه و مباحثی مثل لیست وسایل کافه صبحانه، قیمت وسایل مورد نیاز کافه صبحانه و…، بتوانید برای خرید وسایل کافه صبحانه اقدام نمایید، شدیدا به شما توصیه می شود که سری به سایت فیدارسورن که یک مرکز فروش وسایل کافه صبحانه هم هست بزنید. گروه فیدارسورن یکی از معتبر ترین و حرفه ای ترین گروه های ارائه دهنده انواع لوازم کافه ها، رستوران ها، فست فود ها، لوازم باریستا و… می باشد و آماده است تا با ارائه مشاوره حرفه ای و محصولات با کیفیت و با دوام، نیاز های شما عزیزان را برطرف کرده و به شما در راه اندازی کافه یا کافی شاپ تان، با تمام توان کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *