خدمات

تجهیزات راه اندازی فلافلی

لیست تجهیزات راه اندازی فلافلی

آب پرتقال گیر اتوماتیک zumex

آب پرتقال گیر برقی سیدو

آب پرتقال گیر دستی hand press

آب سرد کن صنعتی دو شیر و چهار شیر

آب میوه گیری santos68

آب میوه گیری سیدو مدل ES500

آب میوه گیری صنعتی زومکس

آبچکان سیار صنعتی چهار طبقه

آبسردکن تک شیر

آسیاب قهوه برند باراتزا مدل Encore

آسیاب قهوه دیتینگ مدل PEAK

آسیاب قهوه کوبان

تجهیزات راه اندازی فلافلی

یکی از اغذیه فروشی هایی که طرفداران بسیار زیادی نیز دارد، فلافلی می باشد. اگر به دنبال راه اندازی فلافلی هستید و لیست تجهیزات راه اندازی فلافلی را نمی دانید با ما همراه باشید. امروزه یکی از مشاغلی که مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است و در عین حال طرفداران زیادی نیز دارد داشتن رستوران، فست فودی، مراکز تهیه و غذا و … می باشد. در این میان یکی از گزینه هایی که نیاز به سرمایه گذاری کمتری دارد، فلافلی می باشد که شما نیازی ندارید که حتما فضای بسیار بزرگی را در اختیار داشته باشید و یا اینکه یک فضا برای جای دادن مشتریان درست کنید. بسیاری از فلافلی های سطح شهر تنها دارای یک آشپزخانه می باشند که به صورت ویترینی است و مردم فرایند کار را مشاهده می کنند. وسایل فلافلی را می توانید از سورن کیچن تهیه کنید.

به دلیل اینکه غذایی مانند فلافل طرفدار زیادی دارد به جرات می توان گفت تمایل به درست کردن فلافل و فروش آن نسبت به راه اندازی رستوران ها بسیار بیشتر می باشد. چرا که تجهیزات راه اندازی فلافلی نسبت به تجهیزات رستوران و پخت غذا بسیار ارزان تر بوده و شما می توانید لوازم مورد نیاز را با سرمایه کمتری نیز تهیه کنید. برای این کار و خرید تجهیزات فست فود می توانید پیش از خرید با یک مشاور راه اندازی آشپزخانه صنعتی مشورت کنید تا تنها تجهیزات مورد نیاز خریداری شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت هزینه راه اندازی فلافلی با مجموعه طراحی و تجهیزات آشپزخانه صنعتی فیدار سورن همراه باشید.

معرفی شغل فلافل فروشی

یکی از غذاهای پرکالری و خوش خوراک فلافل می باشد که مورد علاقه بسیاری از افراد است. این غذا با استفاده از دستگاه های فلافل زنی و با در نظر گرفتن این عوامل با ساخت جدیدترین دستگاه های فلافل زنی آماده خدمت رسانی به مشتریان در سراسر کشور می باشند. این دستگاه ها کاملا بهداشتی می باشد و نحوه استفاده از آن ها نیز آسان است. برخی از وسایل فلافلی که نیاز خواهید داشت برای شما بیان می کنیم.

کسب اطلاعات بیشتر: لیست تجهیزات فود کورت

لیست تجهیزات راه اندازی فلافلی

لیست تجهیزات راه اندازی فلافلی

در فست فودی هایی که غذای غالب آن فلافل می باشد دیگر اغذیه ها مانند سمبوسه و همبرگر نیز به مشتریان ارائه می شود. بدین ترتیب می توان با تجهیزات پایه شروع به کار کرد و اقدام به خرید تجهیزات راه اندازی فلافلی کرد. برای اینکه بخواهید یک فلافل فروشی راه اندازی کنید نیاز است که تعدادی از تجهیزات راه اندازی فلافلی را خریداری کنید که در ادامه به معرفی این تجهیزات خواهیم پرداخت.

مهم ترین تجهیزات فلافلی

یکی از تجهیزات راه اندازی فلافلی که مهم ترین وسایل فلافلی می باشد،دستگاه فلافل زن است. این دستگاه به صورت اتوماتیک کار می کند و در دو مدل رومیزی و دستی قابل ارائه می باشد. این دستگاه برای انواع خطوط صنایع غذایی یا کسب و کارهای خانگی مناسب می باشد. دستگاه فلافل زن با رعایت استانداردهای جهانی ساخته شده و بسیار کم مصرف می باشد. جنس این دستگاه از استیل است و برای بخش داخلی که در تماس مستقیم با مایع فلافل است از استیل نچسب استفاده شده است. قطعات دستگاه فلافل زن به راحتی قابل جداسازی و شستشو می باشد. در نظر داشته باشید برای کار با این دستگاه نیازی به نیروی انسانی ماهر ندارید چرا که با تعداد پرسنل کم می توانید سوددهی بالایی را تجربه کنید.

لیست تجهیزات راه اندازی فلافلی

بوفه های رویه کورین

در صورتی که قصد دارید برای فلافلی خود از روش سلف سرویس استفاده کنید نیاز به تجهیزات خط سلف سرویس احساس می شود. استفاده از روش سلف سرویس هم اعتبار بیشتری برای کسب و کار شما ایجاد می کند و هم اینکه رضایتمندی را در مشتریانتان فراهم می کند. البته در نظر داشته باشید با صرفه جویی در نیروی انسانی نیز می توانید سود بیشتری کسب کنید. برای این کار نیاز به بوفه های رویه کورین دارید. جهت سفارش بوفه در ابعاد دلخواه می توانید به مجموعه فیدار سورن مشورت کنید.

کسب اطلاعات بیشتر: بهترین برند تجهیزات آشپزخانه صنعتی

لیست تجهیزات راه اندازی فلافلی

لیست تجهیزات راه اندازی فلافلی

میز کار استیل

از دیگر تجهیزات راه اندازی فلافلی مورد نیاز میز کار استیل می باشد. برای خرد کردن مواد فلافل از جمله گوجه، خیارشو، کاهو، کلم پیچ و … نیاز به یک میز کار استیل دارید که بسته به فضای خود می توانید آن را به صورت سفارشی از فیدار سورن تهیه کنید.

یخچال ایستاده

غداهای فست فودی حتما نیاز به یک نوشیدنی خنک مانند آب معدنی، دلستر، نوشابه و یا دوغ دارد. بهتر است این گزینه را در معرض دید مشتری قرار دهید. برای این کار می توانید از یخچال ایستاده صنعتی استفاده کنید که دارای درب شیشه ای هستند.

سرخ کن صنعتی

فلافل جزو غذاهایی می باشد که باید در روغن داغ سرخ شود و نیاز به یک دستگاه سرخ کن نیز احساس می شود. برای اینکار بهتر است دستگاهی خریداری کنید که کیفیت بالایی داشته باشد چرا که سرخ کن قرار است به طور مداوم مورد استفاده قرار بگیرد و به همین دلیل باید کیفیت بالایی داشته باشد.

کسب اطلاعات بیشتر: لیست تجهیزات آشپزخانه تالار

سود فلافلی چقدر است؟

پیش از اینکه تجهیزات راه اندازی فلافلی را خریداری کنید در ابتدا بررسی کنید که آیا فلافلی در محلی که در نظر گرفته اید دارای سود می باشد یا خیر. سود ماهیانه در وهله اول به سیاست فروش بستگی دارد. بحوه تهیه مواد اولیه، فروش به صورت سلف سرویس، موقیعت مغازه، برخورد پرسنل، قیمت غذا و … همگی جزو مواردی می باشد که می تواند بر فروش شما تاثیر داشته باشد. با این وجود بین 30 الی 50 درصد هزینه ای که بابت فروش فلافل بدست می اید به عنوان سود کارآفرین باقی می ماند. اما در صورتی که فروش بالایی داشته باشید این سود ماهیانه می تواند بین 4 الی 15 میلیون برای شما باقی ماند.

سود فلافلی چقدر است؟

سود فلافلی چقدر است؟

هزینه راه اندازی فلافلی

همانطور که می دانید هزینه راه اندازی فلافلی به عوامل مختلفی وابسته است. از جمله این عوامل می توان به اجاره مغازه، تجهیزات داخل مغازه، تجهیزات آشپزخانه، هزینه تبلیغات و … اشاره کرد که با توجه به قیمت روز این هزینه ها برآورد می شود. شما می توانید برای دریافت مشاوره راه اندازی فلافلی با شماره های درج شده تماس بگیرید. برای دریافت میزان هزینه خرید تجهیزات راه اندازی فلافلی در سال 1403 حتما با شماره 09122408711 تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

مراحل راه اندازی فلافلی

شروع هر کاری دارای مراحلی است که باید به نوبت و درست انجام شود تا از هزینه های اضافی جلوگیری شود. از جمله مهم ترین مراحل راه اندازی فلافلی به شرح زیر است:

  • تهیه ی سرمایه ی اولیه به جهت خرید یا اجاره ی مکان مناسب برای راه اندازی فلافلی
  • خریداری تجهیزات مورد نیاز برای آماده سازی ساندویچ فلافل (که در ادامه به آن ها پرداخته ایم)
  • استخدام پرسنل و آشپز با تجربه
  • خریداری مواد اولیه ی تازه و باکیفیت
  • تبلیغات و پخش تراکت، معرفی کسب و کار جدید در شبکه های مجازی

وسایل فلافلی

داشتن یک فلافلی کوچک بیرون بر ایده بسیاری از افراد است. اما برخی ترجیح می دهند یک فضای بزرگ داشته باشند و فلافل را به صورت سلف سرویس در اختیار مردم قرار دهند. برای این کار می بایست وسایل فلافلی که نیاز دارید را خریداری کنید. حتما شما هم به فلافلی های سلف سرویس رفته اید که از کانترهایی برای قرار دادن انواع سالاد، ترشی، کاهو، گوجه و خیارشور استفاده می کنند. این وسایل فلافلی را با مناسب ترین قیمت می توانید از سورن کیچن تهیه کنید. برای دریافت لیست قیمت وسایل فلافلی با شماره 09122408711 تماس بگیرید.

لوازم مورد نیاز برای مغازه فلافلی

مغازه فلافلی بر خلاف فست فودی های بزرگ و رستوران ها نیاز به وسایل زیادی ندارد و می توانید با کمترین هزینه فلافلی خود را راه اندازی کنید. در بخش های پیشین برخی از لوازم مورد نیاز برای مغازه فلافلی را بری شما شرح داده ایم. بدون داشتن اطلاعات اولیه پیشنهاد می کنیم اقدام به خرید نکنید. شما می توانید برای دریافت لیست لوازم مورد نیاز برای مغازه فلافلی را از مجموعه سورن کیچن دریافت کنید. همین حالا با شماره های درج شده تماس بگیرید.

1 دیدگاه در “تجهیزات راه اندازی فلافلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *