خدمات

نکات طلایی خرید تجهیزات رستوران

نکات طلایی خرید تجهیزات رستوران

هدف از نکات طلایی خرید تجهیزات رستوران تسهیل روند خرید تجهیزات و تجهیز کردن آشپزخانه های صنعتی میباشد. یکی از دغدغه های راه اندازی رستوران، تجهیز و خرید تجهیزات برای آشپزخانه است که خود کاری مهم، زمان بر و تخصصیست که گاها مشتاقان این راه را گمراه کرده و در نتیجه باعث میشود در موقعیت های دور و نزدیک دچار مشکل شوند. در این راه نکات مهمی برای خرید بهتر وجود دارد که ما در «نکات مهم خرید تجهیزات رستوران» برخی از آنها را به اختصار مورد بررسی قرار داده ایم در ادامه با تجهیزات آشپزخانه صنعتی فیدار سورن همراه باشید:

نکات مهم خرید تجهیزات رستوران

  • معیار های یک خرید مناسب

برای خرید هر محصولی معیار مشخصی داریم. برای مثال زمانی که برای خرید کفش مراجعه میکنید راحت بودن کفش جزو معیار های مهم به شمار میرود. حال که شما با یک خرید حساس رو برو هستید به مراتب معیار های شما نیز حساسیت بیشتری پیدا میکنند. امنیت محصولاتی که مورد خرید شما واقع میشوند اهمیت بسیاری دارد تا باعث حادثه آفرینی نشود. ضد زنگ بودن نکته دیگریست که باید به آن توجه ویژه ای کرد چرا که در آشپز خانه رطوبت زیاد است و اگر تجهیزات شما ضد زنگ نباشد خیلی زود دچار فرسودگی شده و شما را با مشکل مواجه خواهند کرد.

ضد زنگ بودن محصول شما بر نظافت و بهداشتی بودن محل کار شما نیز تاثیر ویژه ای خواهد داشت. همانطور که اشاره شد بهداشت آشپزخانه به شدت مهم است چرا که رابطه مستقمی با سلامت جسمانی مشتریان شما دارد. پس بهترست کالای انتخابی شما به راحتی تمیز شود. خرید تجهیزات رستوران.

میزان انتظاراتی که شما از دستگاه دارید هم در انتخاب شما تاثیر گذار است. دستگاهی باید انتخاب شود که از نیاز های شما را به طور کامل برطرف کند. برای مثال در صورتی که هر روزه با حجم بالایی از ظرف مواجه اید نمیتوانید ماشین ظرفشویی زیر کانتری را انتخاب کنید. راحتی کاربری دستگاه شما باعث میشود تا در هر زمانی با صرف کمترین زمان و انرژی، به نتیجه ای مطلوب برسید. نکات مهم خرید تجهیزات رستوران.

نکات طلایی خرید تجهیزات رستوران

نکات مهم خرید تجهیزات رستوران

 

  • ابعاد آشپزخانه را فراموش نکنید!

اگر بازدهی و سرعت سرویس دهی برای شما اهمیت دارد بهتر است از ابعاد و البته نوع چیدمان وسایل در آشپزخانه خود غافل نشوید. اگر ابعاد آشپز خانه شما محدود است پس بهتر است درست انتخاب کنید. از مهم ترین نکات طلایی خرید تجهیزات رستوران میتوان به در نظر گرفتن فضا اشاره کرد. امکانات به شدت مهم و با اهمیت هستند اما گنجایش آشپزخانه شما مهم تر است. در آشپزخانه شما کارکنان باید بتوانند به راحتی به فعالیت خود ادامه دهند و تجهیزات دست و پا گیر آنان نباشد همچنین دسترسی به تجهیزات آسان باشد و آنها در جای مناسب نصب شده باشند تا باعث سردرگمی کارکنان نشوند.

کسب ااطلاعات بیشتر: هزینه راه اندازی رستوران چقدر است؟

  • تجهیزات خانگی به جای صنعتی؟

لیوانی را تصور کنید که قصد داریم یک پارچ آب داخل آب بریزیم. چه اتفاقی خواهد افتاد؟ خب قطعا همچین چیزی امکانپزیر نیست و بعد از مدتی آب از داخل لیوان به بیرون سرازیر میشود. تجهیزات صنعتی توانایی انجام کار های سنگین و بی وقفه ای را دارند که از  تجهیزات خانگی ساخته نیست. شاید قیمت تجهیزات خانگی توجه شما را به خود جلب کند اما آنها از لحاظ کار آیی با تجهیزات صنعتی غیر قابل مقایسه اند. پس بدون هیچ تردیدی تجهیزات صنعتی را برگزینید. نکات طلایی خرید تجهیزات رستوران.

  • کسب اطلاعات کافی از محصول

دانستن قابلیت ها و امکانات تجهیزات خود کمک شایانی به حفظ بودجه و انتخابی صحیح میکند. خرید آلات مناسب تنها زمانی اتفاق می افتد که بدانید از محصول خود چه میخواهید. نحوه صحیح استفاده کردن، نحوه تمیز کردن بخش های مختلف دستگاه، گارانتی محصول و نوع گارانتی، نوع فلز و یا دیگر متریال های مورد استفاده در دستگاه و دانستن کل امکانات قابل ارائه دستگاه و کاربرد تک تک دکمه ها نیز، هم کمک بسیاری در یک انتخاب عالی میکند و هم این امکان را فراهم میسازد تا از تمام توان و قدرت دستگاه خود بهره ببرید.

کسب اطلاعات بیشتر: تجهیزات رستوران سنتی

  • دریافت مشاوره 

دریافت مشاوره و کمک از متخصصین این حوزه بسیار کار ساز است! شما قطعا نخواهید توانست در مدتی کوتاه، سالها تجربه این افراد را فرا بگیرید و از طرفی اگر شما قصد تجهیز بی نقص آشپزخانه خود را دارید خواندن نکات طلایی خرید تجهیزات رستوران به تنهایی کارساز نیست و به تجربه افراد متخصص نیز نیاز دارید. شرکت فیدار سورن، شرکتی با تجربه و با سابقه ای درخشان متمرکز بر مشاوره و راهنمایی افراد در انتخاب درست و تجهیز مناسب آشپز خانه این امکان را در اختیار شما قرار داده تا از تجربیات چندین و چند ساله این شرکت بهره ببرید. جهت دریافت مشاوره راه اندازی رستوران و کافه می توانید با مجموعه فیدار سورن در ارتباط باشید.

  • خرید از شرکتی معتبر

چه برندی را تهیه کنیم؟ داخلی یا خارجی؟ برند بر کیفیت تا چه اندازه موثر است؟ نکات مهم خرید تجهیزات رستوران چیست؟ میتوان گفت که شرکت تولید کننده تجهزات همه چیز را تعیین میکند. از متریال مورد استفاده در ساخت تا دقت موقع ساخت و نهایتان میزان مفید کار آیی محصول. پس اگر بر دوام و کیفیت تجهیزات آشپزخانه خود مسر هستید بهتر است یک شرکت مناسب را برگزینید. شرکت های زیادی وجود دارند که این تجهیزات را تولید میکنند اما فیدار سورن محصولاتی منحصر به فردی را تولید میکند که در رقابتی تنگا تنگ و برتری در بازار ایران میدرخشند. کیفیت محصولات فیدار سورن با گارانتی 1 ساله ضمانت میشود که با نگهداری صحیح و رسیدگی به موقع، تا سال های زیادی خدمتگذار آشپز خانه شما خواهند بود. خرید تجهیزات رستوران.

نکات طلایی خرید تجهیزات رستوران

نکات طلایی خرید تجهیزات رستوران

سخن آخر

ما سعی کردیم نکات مهم خرید تجهیزات رستوران را به صورت مختصر برای شما بازگو کنیم تا با تردید و اطمینان بیشتری محصول خود را تهیه کنید. اما اگر فرایند خرید شما توسط متخصصین انجام شود چه؟ در این صورت شما اطمینان میتوانید حاصل کنید که دستگاه شما دقیقا آن چیزیست که میخواهید داشته باشید. از بابت چیدمان آشپزخانه خود نیز خیالی راحت خواهید داشت چرا که چرا که کیفیت فیدار سورن قابل تحسین است. چیدمان آشپزخانه شما توسط متخصصین خبره فیدارسورن صورت میگیرد. کالا از بهترین گزینه های موجود در بازار خواهد بود. انتخاب را به فیدار سورن بسپارید. جهت خرید تجهیزات رستوران با فیدار سورن در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *