خدمات

شرکت تجهیزات آشپزخانه صنعتی

شرکت تجهیزات آشپزخانه صنعتی

اين كه از میان شرکت تجهیزات آشپزخانه صنعتی ها کدام یک بهترین شرکت است، سوالی است که خیلی از افرادی که به دنبال راه اندازی رستوران یا فست فودی و حتی کافی شاپ هستند، با آن مواجه هستند. همان طور که احتمالا بدانید، بدون وجود و استفاده از تجهیزات لازم آشپزخانه های صنعتی، شما قادر نخواهید بود که رستوران یا فست فودی را راه اندازی کنید، دلیل این موضوع هم این مطلب است که شما اگر ابزار لازم برای انجام یک کار را نداشته باشید، هیچ گاه قادر نخواهید بود آن کار را به ثمر برسانید. در ادامه بحث شرکت تجهیزات آشپزخانه صنعتی هم همراه فیدارسورن بمانید تا اطلاعات بیشتری در مورد مسائلی مثل تجهیزات آشپزخانه صنعتی، قیمت تجهیزات آشپزخانه صنعتی و شرکت تجهیزات آشپزخانه صنعتی مناسب بدست آورید.

بهترین شرکت تجهیزات آشپزخانه صنعتی

در قسمت پایینی این پاراگراف، برای آشنایی بهتر و بیشتر شما عزیزان، برخی از انواع تجهیزات و لوازمی که شما باید با پرداخت قیمت تجهیزات آشپزخانه صنعتی آن ها را از یک شرکت تجهیزات آشپزخانه صنعتی معتبری مثل فیدارسورن خریداری نمایید، آورده شده اند.

کاتالوگ تجهیزات آشپزخانه صنعتی

خرید چاقوی صنعتی شرکت تجهیزات آشپزخانه صنعتی

یکی از وسایلی که باید از شرکت تجهیزات آشپزخانه صنعتی بخرید، چاقوی صنعتی است. کل چاقو وسیله ای است که از یک تیغه و از یک دسته که ممکن است از جنس، چوب، پلاستیک، فلز یا … باشد، تشکیل شده است و معمولا تیغه آن هم حالت مثلثی شکلی (تقریبا) دارد. کاربرد اصلی چاقو هم در حالت کلی برای بریدن، قطعه قطعه کردن، خط انداختن، انجام تزئینات و… محصولات غذایی می باشد. چاقوی رستوران در مقایسه با چاقو های ساده از سایز بزرگ تر، استحکام بیشتر و تیزی بیشتری  برخوردار است تا به آشپز و کارکنان آشپزخانه کمک کند که به بهترین و راحت ترین شکل ممکن مواد اولیه مورد نظرشان را برش دهند، قطعه قطعه کنند، و یا تزئین کنند.

خرید کابینت صنعتی از شرکت تجهیزات آشپزخانه صنعتی

كابینت ها در دید عادی، چه کابینت های آشپزخانه های صنعتی و خانگی، و چه کابینت هایی که برای کار های دیگر کاربرد دارند، برای نگهداری و دسته بندی وسایل، مواد و تجهیزات مختلف مورد استفاده افراد قرار می گیرند. این کابینت ها در آشپزخانه های صنعتی، برای نگهداری مواد اولیه مورد نیاز پخت غذا ها، وسایل لازم برای آماده سازی مواد اولیه، تجهیزات مورد نیاز برای سرو غذا برای مشتریان و…. مورد استفاده آشپز و کارکنان آشپزخانه قرار می گیرند.

شرکت تجهیزات آشپزخانه صنعتی

شرکت تجهیزات آشپزخانه صنعتی

خرید فر صنعتی از شرکت تجهیزات آشپزخانه صنعتی

فر وسیله ای است که مواد مختلف پس از آماده سازی، توسط سرآشپز، آشپزان و کارکنان آشپزخانه، به داخل آن گذاشته می شوند، تا به صورت کامل و مناسب پخته شوند و غذا آماده سرو و میل توسط مشتریان شود. فر صنعتی اما تا مقدار زیادی با فرهای معمولی و خانگی متفاوت است. دلیل این بحث هم، این موضوع می باشد که در آشپزخانه های صنعتی و در رستورن ها و هر گونه کسب و کار حوزه غذا، حجم غذا و موادی که باید پخته شوند، با حجم غذایی که در خانه ها پخته می شود قابل قیاس نیست. همچنین علاوه بر این موضوع هم، فر صنعتی امکاناتی را در اختیار کارکنان آشپزخانه صنعتی می گذارد که بتوانند ماده غذایی را آن طور که می خواهند بپزند. به دلیل اهمیت فر صنعتی حتما باید در زمان خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی، به فکر خرید فر صنعتی هم از شرکت تجهیزات آشپزخانه صنعتی باشید.

کسب اطلاعات بیشتر: راهنمای خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی

خرید كانتر گرم از شرکت تجهیزات آشپزخانه صنعتی

یکی از مهم ترین مسائل در کسب و کار های حوزه خوراکی جات وغذا ها، گرم و تازه نگه داشتن غذای آماده شده تا سفارش مشتریان می باشد. صاحبان کسب و کار های مختلف حوزه خوراکی جات، برای گرم نگه داشتن فراورده ها و غذای تولیده و پخته شده شان، روش ها و ترفند های متنوعی را اجرا می کنند. اما یکی از وسایلی که می توانید با پرداخت قیمت تجهیزات آشپزخانه صنعتی، آن را از شرکت تجهیزات آشپزخانه صنعتی تهیه کنید، کانتر گرم است. کانتر های گرم دستگاه ها و وسیله هایی از گروه تجهیزات آشپزخانه های صنعتی هستند که با استفاده از آن ها می توان غذا را گرم وتازه نگه داشت تا هر زمان که مشتری آن را سفارش داد بلافاصه غذا به صورت گرم و با بالاترین کیفت ممکن برای او حاضر شود.

خرید سيني فر رشنال از شرکت تجهیزات آشپزخانه صنعتی

گریل کردن یکی از روش های پخت غذا ها می باشد که در میان مردم طرفداران زیادی دارد. گریل کردن یا همان کباب کردن مواد غذایی به وسایل و تجهیزات مختلفی نیاز دارند و این گونه نیست که بگوییم با هر چیزی می شود غذا را گریل کرد. یکی از عالی ترین وسایل که برای گریل کردن مواد غذایی مورد استفاده رستوران ها و فست فود ها قرار می گیرند، سینی های فر رشنال هستند.

خرید ظروف بن ماری از شرکت تجهیزات آشپزخانه صنعتی

يكي دیگر از لوازمی که باید از شرکت تجهیزات آشپزخانه صنعتی تهیه شوند، ظروف بن ماری هستند. ظروف بن ماری، ظرف های استیلی هستند که برای نگهداری مواد غذایی مختلف، در آشپزخانه های صنعتی از آن ها استفاده می شود. ظروف بن ماری نوعی ظروف از جنس استیل یا فولاد زنگ نزن هستند که برای نگهداری غذاها یا مواد غذایی در دمای مشخصی مورد استفاده کارکنان و آشپزان آشپزخانه های صنعتی قرار میگیرند.

شرکت تجهیزات آشپزخانه صنعتی

شرکت تجهیزات آشپزخانه صنعتی

خرید سرخ كن صنعتي از شرکت تجهیزات آشپزخانه صنعتی

از دستگاه سرخ کن در انواع کسب و کار های حوزه غذا و خوراکی جات مثل شیرینی فروشی ها، رستوران ها، کترینگ ها، فست فودی ها، کافی شاپ ها، کافه رستوران ها و… برای سرخ کردن موادی مثل انواع سوسیس و کالباس، سیب زمینی و…. استفاده می شود. سرخ کن صنعتی به آشپز ها و کارکنان آشپزخانه های صنعتی کمک می کند که در سریع ترین زمان و به بهترین شکل ممکن مواد مورد نیاز خود را سرخ کنند. به دلیل کاربرد زیاد سرخ کنی صنعتی، خرید آن از شرکت تجهیزات آشپزخانه صنعتی کاری منطقی و هوشمندانه به نظر می آید.

کسب اطلاعات بیشتر: معرفی بهترین برند تجهیزات آشپزخانه صنعتی

شرکت تجهیزات آشپزخانه صنعتی در تهران

این که پیش از خرید هر وسیله ای مثل همین تجهیزات آشپزخانه صنعتی از قیمت آن مطلع شویم، موضوعی مهم و لازم می باشد. از همین رو در صورتی که به دنبال خرید لوازم آشپزخانه های صنعتی و مطلع شدن از قیمت آنها هستید، به شما توصیه می گردد که حتما به سایت فیدارسورن که یک شرکت تجهیزات آشپزخانه صنعتی بسیار معتبر می باشد، سری بزنید و با تماس با شماره تلفن های درج شده در سایت شان، هم از قیمت تجهیزات آشپزخانه صنعتی مطلع شوید و هم یک مشاوره رایگان بگیرید.

شرکت های تجهیزات آشپزخانه صنعتی

در این مقاله سعی شد گلچینی از مطالب و مباحث در مورد شرکت تجهیزات آشپزخانه صنعتی مثل قیمت تجهیزات آشپزخانه صنعتی، تجهیزات آشپزخانه صنعتی و خود شرکت تجهیزات آشپزخانه صنعتی برای شما عزیزان بیان شوند. پیشنهاد آخری که به شما می شود هم این است که در صورتی که قصد خرید و پرداخت قیمت تجهیزات آشپزخانه صنعتی و یا تجهیزات کافه را دارید، حسابی در مورد جایی که قرار است این لوازم را از آن جا تهیه کنید تحقیق، پرس و جو و اطلاعات جمع آوری کنید تا بهترین لوازم و تحهیزات را برای رستوران یا کافه خود تهیه کنید. گروه فیدار سورن یک شرکت تجهیزات آشپزخانه صنعتی بسیار معتبر می باشند و با داشتن تیمی حرفه ای و با تجربه آماده مشاوره دهی و فروش محصولات مورد نیاز یک رستوران حرفه ای، به شما عزیزان می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *