خدمات

سفارش تنور پیتزا

سفارش تنور پیتزا

اگر دارای رستوران باشید حتما به فکر سفارش تنور پیتزای خاص فکر کرده اید. هر کدام از غذا ها و آیتم های منوی رستوران ها و فست فودی ها، از میزان محبوبیت مشخصی برخوردارند. یکی از این محبوب ترین آیتمها در منوی هر رستوران و فست فودی ای، پیتزا است. پیتزا یک فست فود است که ریشه آن به چند صد سال قبل، و به شهر ناپل و کشور ایتالیا باز می گردد. این که در بحث سفارش تنور پیتزا با مسائلی مثل انواع تنور پیتزا و قیمت تنور پیتزا یک نفره آشنا شوید، بسیار به درد شمایی که به دنبال راه اندازی فست فود یا رستورانی هستید و شمایی که اهل فست فود گردی هستید و به نحوه آماده شدن آن ها علاقمندید، خواهد خورد. تنور پیتزا یکی از محصولاتی محسوب می شود که جزو لوازم و تجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشد.

در نظر داشته باشید که تمامی تنورها به صورت صنعتی نمی باشند بلکه شما می توانید یک تنور پیتزای کوچک سنتی حتی برای باغ ویلای خود سفارش دهید. بسیاری از افراد علاقه مند هستند پیتزا را به روش سنتی طبخ کنند چرا که دارای طعم متفاوتی می باشد. برای این کار می توانید از تنور پیتزای آجری استفاده کنید. برای انتخاب مدل تنور پیتزای خود می توانید به بخش پروژه های آشپزخانه صنعتی فیدار سورن مراجعه کنید.

انواع تنور پیتزا

سفارش تنور پیتزا

سفارش تنور پیتزا

همان گونه که در قسمت قبلی هم به آن اشاره شد، پیتزا یکی از غذا ها و فست فود های بسیار محبوب و پر طرفدار در میان مردم ایران و جهان می باشد و نقش مهمی در سبد غذایی خانواده های ایرانی و خارجی دارد. از همین رو سفارش تنور پیتزا بین فست فودی ها و رستوران ها بسیار محبوب می باشد، زیرا با سفارش تنور پیتزا، آن ها قادر خواهند بود که پیتزا، که غذای بسیار محبوب و پر سفارشی است را به منوی رستوران یا فست فود خود اضافه کنند و با سرمایه گذاری کم در مدت زمان کوتاه، به بازده چند برابری نسبت به قبل از اضافه کردن پیتزا به منوی خود برسند.

اما در مود بحث های سفارش تنور پیتزا، قیمت تنور پیتزا ریلی تک نفره، و فر پیتزا آجری هم باید گفت که، تنور که احتمالا از پیش هم با آن آشنا باشید، جا یا وسیله ای است که از گل یا آجر ساخته شده است و به کمک گاز طبیعی یا سوزاندن هیزم و ذغال، بسیار داغ و مانند یک فر می شود. به خاطر همین ویژگی تنور ها، از آن ها برای ساخت و پخت مواد غذایی مختلفی مثل انواع نان ها، انواع شیرین جات و همین انواع پیتزا ها استفاده می شود. انواع تنور پیتزا هم درست به مانند باقی تنور ها هستند، با این تفاوت که به طور اختصاصی برای پخت و آماده سازی پیتزا طراحی شده اند و اغلب اوقات در فست فود ها و رستوران ها، مواد پیتزا در آن ها قرار گرفته، و با کمک حرارت ذغال یا گاز طبیعی، پخته و آماده سرو شدن توسط مشتریان می شود. در قسمت پایینی این پاراگراف یکسری از انواع تنور پیتزا مثل فر پیتزا آجری‌ و… که شما با سفارش تنور پیتزا و با پرداخت قیمت تنور پیتزا یک نفره و یا چند نفره، می توانید آن ها را تهیه کنید، معرفی شده اند.

فر پیتزا آجری

سفارش تنور پیتزا

سفارش تنور پیتزا

یکی از انواع تنور پیتزا که با پرداخت قیمت تنور پیتزا یک نفره یا چند نفره می توانید در زمان سفارش تنور پیتزا آن را تهیه کنید، فر پیتزا آجری می باشد. فر پیتزا آجری همان گونه که از نامش هم پیداست یک نوع تنور یا همان فر است که از کنار هم قرار گرفتن تعداد قابل توجهی آجر ساخته شده است. گرما و حرارت لازم برای پخت پیتزا در این نوع فر ها، هم می تواند از ذغال یا هیزم تامین شود، و هم می تواند از گاز طبیعی و لوله کشی تامین شود. از بزرگترین مزایای فر پیتزا های آجری این است که گردش حرارت در آن ها باعث پخت یکنواخت پیتزا و حفظ عطر و طعم مواد مورد استفاده در تهیه آن می شود. یک نمونه از فر آجری پیتزا را در قسمت پایینی با هم می بینیم.

کسب اطلاعات بیشتر: انتخاب فر پیتزا مناسب

تنور پیتزا گلی

این از انواع تنور پیتزا که در زمان سفارش تنور پیتزا می توانید آن را تهیه کنید، کارکرد و ساختاری بسیار شبیه به فر پیتزا آجری دارد، اما در زمینه هایی هم با آن متفاوت است. تنور پیتزای گلی به جای این که از تعداد زیادی آجر و به هم پیوستن آن ها تشکیل و تولید شده باشد، به کمک خاک و گل ساخته شده است و درست به مانند تنور های سنتی و قدیمی است، که همین موضوع هم باعث خواهد شد پیتزای پخته شده با این تنور، از عطرو طعم دلپذیر و مطبوعی بهره مند باشد. این تنور هم درست به مانند تنور آجری، قابلیت پخت پیتزا هم به کمک گاز طبیعی، و هم به کمک ذغال و هیزم را دارا می باشد.

قیمت تنور پیتزا یک نفره

سفارش تنور پیتزا

سفارش تنور پیتزا

یکی از ویژگی هایی که تنور های پیتزا چه تنور های آجری و چه تنور های گلی آن را دارند، و شما پیش از سفارش تنور پیتزا لازم است که با آن آشنا باشید، این است که می توانند در اندازه های مختلف و دلخواه مشتری و صاحب فست فود یا رستوران، طراحی و تولید شوند. یکی از انواع تنور پیتزا هم تنور پیتزای تک نفره است که از محبوب ترین و پر درخواست ترین انواع تنور های پیتزا است. این تنور ها همان گونه که از نامشان هم پیداست از اندازه خیلی بزرگی بهره مند نیستند و در سایز تک نفره تولید می شوند. برای سفارش تنور پیتزا و قیمت تنور پیتزا یک نفره هم باید گفت که نمی شود میزان مشخصی را برای آن بیان کرد، زیرا یک این که قیمت آن در بازار از ثبات برخوردار نیست و دائم بالا و پایین می شود، و دو هم این مطلب که هر شخص، تنوری با ویژگی ها و اندازه ی دلخواه خودش می خواهد که با تنوری که فرد دیگر قصد تهیه آن را دارد، کاملا متفاوت است، از همین رو برای اطلاع از قیمت تنور های پیتزا، توصیه می شود که به سایت فیدارسورن مراجعه کنید.

کسب اطلاعات بیشتر: انواع فر صنعتی

سفارش تنور پیتزا

در میان تجهیزات مورد نیاز رستوران حتما تنور پیتزا را دیده اید. البته اگر رستوران شما به صورت رستوران مدرن باشد. در صورتی که صاحب کافه یا رستورانی هستید و با جمع آوری اطلاعت لازم و کافی، تصمیم گرفتید که پیتزا را هم به منوی رستوران یا فست فود خود اضافه کنید، به شما توصیه می شود که حتما برای سفارش تنور پیتزا اقدام کنید. برای این کار هم به شما پیشنهاد می شود که به سایت فیدارسورن مراجعه کنید. گروه فیدارسورن یکی از حرفه ای ترین گروه ها در زمینه ساخت و پخش لوازم و تجهیزات آشپزخانه صنعتی کافه ها، رستوران ها و فست فود ها هستند، و این آمادگی را دارند که هر گونه تجهیزاتی که شما به آن نیاز دارید را برایتان فراهم نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *