خدمات

راهنمای خرید تجهیزات رستوران

راهنمای خرید تجهیزات رستوران

راه اندازی یک رستوران همانقدر که لذتبخش و پر سود است، از حساسیت بالایی نیز برخوردار میباشد. راهنمای خرید تجهیزات رستوران در تلاش است تا مسیر راه اندازی رستوران و کافه را برای دوست داران این حوزه هموار تر نماید. به صورت کلی راه اندازی و اداره یک رستوران، یک مسئولیت و موقعیت شغلی پر مسئولیت است که رابطه ای مستقیم با سلامت مردم دارد.

افراد زیادی در رویای راه اندازی یک رستوران به سر میببرند و افرادی نیز به این حوزه وارد شده اند. اما به صورت واقع بینانه، تعداد اندکی میتوانند این راه اندازی و اداره را به صورت درست انجام دهند. در واقع میتوان گفت بیش از 50 درصد این راه دشوار را راه اندازی رستوران تشکیل میدهد. پس بهتر است برای رسیدن به نتیجه ای مطبوع تر و دلنشین تر، راهنمای خرید تجهیزات رستوران را تا انتها مطالعه نمایید.

راهنمای خرید تجهیزات رستوران

راهنمای خرید تجهیزات رستوران

راهنمای خرید تجهیزات رستوران

پیش از خریید هر چیزی، بهتر است نکاتی مهم در رابطه با خرید آن را بدانید. حال اگر آن کالا یا تجهیزات از کالا های مهم و حائز اهمیت باشد و باید هزینه زیادی را برای خرید آن صرف کنید. تجهیزات رستوران نیز از جمله تجهیزاتی هستند که نیازمند بررسی دقیق و کارشناسانه اند. در ادامه به نکاتی خواهیم پرداخت که با در نظر گرفتن هر کدام از این نکات درج شده در راهنمای خرید تجهیزات رستوران، میتوانید رستوران خود را یک قدم به رستورانی رویایی نزدیک نمایید. زمانی که در حال صحبت کردن در رابطه با راه اندازی رستوران هستیم شاید ذهن شما به سوی دکوراسیون و چیدمان میز های رستوران برود. تجهیزات اماده سازی اشپزخانه صنعتی

اما قصد داریم تا در رابطه با اقداماتی بسیار مهم تر و ارزشمند تر سخن بگوییم. درست چیزی که قرار است رهگذران را به مشتریان دائمی شما بدل کند و افراد را با شور و اشتیاق فراوان به سوی کسب و کارتان روانه سازد. بله درست حدس زدید. تجهیزات پخت و پز. البته که منظور ما تجهیزات آشپزخانه صنعتیست که تجهیزات پخت غذا زیر مجموعه ای از آن است. در راهنمای خرید تجهیزات رستوران سعی نموده ایم تا نکاتی مهم و ارزشمند در جهت تسهیل تجهیز رستوران ارائه دهیم تا با خیالی آسوده تر تجهیزات آشپزخانه صنعتی رستوران خود را خریداری نمایید.

  • اطلاعات محصول را بررسی کنید

دانستن قابلیت ها و امکانات تجهیزات خود کمک شایانی به حفظ بودجه و انتخابی صحیح میکند. خرید آلات مناسب تنها زمانی اتفاق می افتد که بدانید از محصول خود چه میخواهید. نحوه صحیح استفاده کردن، نحوه تمیز کردن بخش های مختلف دستگاه، گارانتی محصول و نوع گارانتی، نوع فلز و یا دیگر متریال های مورد استفاده در دستگاه و دانستن کل امکانات قابل ارائه دستگاه و کاربرد تک تک دکمه ها نیز، هم کمک بسیاری در یک انتخاب عالی میکند و هم این امکان را فراهم میسازد تا از تمام توان و قدرت دستگاه خود بهره ببرید.

محصولات با توجه به نیاز بازار توجه شرکت های تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی به تولید میرسند. اما امروزه به دلیل گسترده تر شدن این صنف، آلات و تجهیزات متنوع و فراوانی در بازار وجود دارد که نیازمند بررسی بیشتر و دقیق تر است.

  • امکانات در کنار برند با کیفیت
راهنمای خرید تجهیزات رستوران

راهنمای خرید تجهیزات رستوران

چه برندی را تهیه کنیم؟ داخلی یا خارجی؟ برند بر کیفیت تا چه اندازه موثر است؟  میتوان گفت که شرکت تولید کننده تجهزات همه چیز را تعیین میکند. از متریال مورد استفاده در ساخت تا دقت ساخت و نهایتا میزان مفید کار آیی محصول. پس اگر بر دوام و کیفیت تجهیزات آشپزخانه خود مسر هستید بهتر است یک شرکت مناسب را برای خرید انتخاب نمایید. شرکت های زیادی وجود دارند که این تجهیزات را تولید میکنند اما فیدار سورن محصولات منحصر به فردی را تولید میکند که در رقابتی تنگا تنگ و برتری در بازار ایران میدرخشند.

کیفیت محصولات فیدار سورن با گارانتی 1 ساله ضمانت میشود که با نگهداری صحیح و رسیدگی به موقع، تا سال های زیادی خدمتگذار آشپز خانه شما خواهند بود. این بخش یکی از مهم تررین بخش های راهنمای خرید تجهیزات رستوران است چرا که محصولات انتخابی شما قرار است تا سالهای فراوانی در آشپزخانه صنعتی شما به فعالیت بپردازند و کوچکترین ایرادی میتواند ادامه فعالیت شما را با خلل مواجه نماید. همچنین بیشتر از امکانات، به برند دقت نمایید چرا که کیفیت را برند مطرح میکند و ممکن است اگر تنها به دلیل هیجانات دست به خرید زده باشید به مرور زمان با مشکل مواجه شوید.

  • ابعاد و چیدمان آشپزخانه را در نظر بگیرید

اگر بازدهی و سرعت سرویس دهی برای شما اهمیت دارد بهتر است از ابعاد و البته نوع چیدمان وسایل در آشپزخانه خود غافل نشوید. اگر ابعاد آشپز خانه شما محدود است پس بهتر است درست انتخاب کنید. از مهم ترین راهنمای خرید تجهیزات رستوران میتوان به در نظر گرفتن فضا اشاره کرد. امکانات به شدت مهم و با اهمیت هستند اما گنجایش آشپزخانه شما مهم تر است.

در آشپزخانه شما کارکنان باید بتوانند به راحتی به فعالیت خود ادامه دهند و تجهیزات دست و پا گیر آنان نباشد همچنین دسترسی به تجهیزات آسان باشد و آنها در جای مناسب نصب شده باشند تا باعث سردرگمی کارکنان نشوند. همچنین قرار دادن تجهیزات باید به گونه ای باشد که گردش کاری منظم در آشپزخانه صنعتی شماا به وقوع بپیوندد.

 

سخن پایانی

راهنمای خرید تجهیزات رستوران

راهنمای خرید تجهیزات رستوران

حال که به بخش کوچکی از ده ها اقدام لازم برای داشتن یک آشپزخانه صنعتی مناسب و ایده آل پرداختیم شاید به پیجیدگی و تخصصی بودن این فرآیند پی برده باشید. راهنمای خرید تجهیزات رستوران تا حدودی به بهبود شرایط آشپزخانه صنعتی شما کمک خواهد کرد اما اگر نیاز به اقداماتی تخصصی تر دارید با فیدار سورن تماس بگیرید. تجهیزات رستوران و پخت غذا

مهم نیست دارای یک رستوران بزرگ هستید و یا یک رستوران کوچک، قصد راه اندازی یک کیترینگ را دارید و یا قصد راه اندازی آشپزخانه صنعتی یک فرودگاه، در همه حال میتوانید فرآیند راه اندازی آشپزخانه صنعتی خود را از صفر تا صد به دست کارشناسان خبره فیدار سورن بسپارید و ااز پیشبرد روز افزون کار لذت ببرید. همچنین در پایان میتوانید اطمیناان حاصل کنید که در حال استفاده از حداکثر ظرفیت و کارآییی رستوران خود بوده و دستگاه هایی مناسب و باکیفیت را در اختیار دارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *