خدمات

راهنمای خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی

راهنمای خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی

این که با راهنمای خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی پیش از راه اندازی رستوران و وارد شدن به کسب و کار های حوزه خوراکی جات و به خصوص غذا آشنا باشید، به شما کمک های زیادی خواهد کرد. رستوران ها یکی از قدیمی ترین کسب و کار های بشری هستند که قدمت آن ها را می توان به اولین دوره شهرنشینی و متمدن شدن انسان ها نسبت داد. رستوران ها از گذشته دور تاکنون همواره پر رونق بوده اند و ماهیت اصلی خود یعنی فروش غذا را حفظ کرده اند و تنها در بخش هایی مثل آیتم های منو و شکل و شمایل و نحوه کار کمی تغییر پیدا کرده اند. اگر که به دنبال راه اندازی یک رستوران، و راهنمای خرید تجهیزات رستوران هستید، در ادامه بحث هم همراه فیدارسورن بمانید، تا مطالبی مثل راهنمای خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی، راهنمای خرید تجهیزات رستوران و…، برای شما بیان شوند.

راهنمای خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی

برای انجام هر کاری شما نیاز به لوازم و تجهیزات آن کار دارید و بدون انجام ابزار و لوازم مورد نیاز آن کسب و کار، شما قادر نخواهید بود کسب و کار را حتی شروع کنید. در مورد رستوران ها هم قصه همین گونه است و شما بدون این که لوازم و تجهیزات آشپزخانه صنعتی را داشته باشید، هیچ گاه قادر نخواهید بود رستورانی را راه اندازی کنید. از همین رو در این بخش قرار است به طور عمده ای به راهنمای خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی پرداخته شود. در بخش پایینی این پاراگراف یکسری از لوازم و تجهیزاتی که شما باید آن ها را در رستوران خود داشته باشید، با هم می بینیم.

کسب اطلاعات بیشتر: لوازم و تجهیزات رستوران و کافی شاپ

اجاق گاز های صنعتی

اجاق گازهای صنعتی نوعی از اجاق گازها هستند که شیوه کاریشان به مانند اجاق گازهای معمولی است، یعنی از شعله ها و درجه هایی تشکیل شده اند، و با کمک گاز شعله ها را برای پختن مواد غذایی مختلف روشن میکنند. اما تفاوت اجاق گاز صنعتی با نوع معمولی و خانگی بیشتر در مسائلی مثل دوام و مقاومت در برابر گرما و سرما و طوبت، تعداد شعله ها، سرعت روشن و خاموش شدن، جنس بدنه و… است، و در این زمینه ها اجاق گازهای صنعتی نسبت به اجاق گازهای معمولی برتری دارند، و به همین خاطر هم است که رستوران ها به دنبال راهنمای خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی در زمینه تهیه اجاق گاز های صنعتی هستند. برای خرید بهترین اجاق گاز صنعتی رستوران می توانید به مجموعه فیدار سورن مراجعه کنید.

یخساز صنعتی

در این بخش از راهنمای خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی و در مورد یخساز صنعتی، می توان گفت که یخساز صنعتی دستگاهی است که جزو تجهیزات برودتی آشپزخانه محسوب می شود که به آب لوله کشی متصل می شود و با کمک مکانیزم، کمرپرسور و کندانسوری که دارد، آب گرفته شده را به شکل های مشخصی مثل حبه ای، قالبی، پودری، پولکی و…. منجمد می کند و در محفظه خنک خود نگه می دارد تا هر زمان که کارکنان آشپزخانه های صنعتی رستوران ها، یا باریستا و کارکنان کافه ها، و یا کارکنان سایر کسب و کار های حوزه خوراکی جات به یخ نیاز پیدا کردند، از آن ها استفاده کنند.

میز کار صنعتی

انواع میز های کار در آشپزخانه های صنعتی رستوران ها یکی از لوازم و تجهیزات مهم هستند. زیرا در رستوران ها و آشپزخانه های صنعتی، ‌به کمک میز های کار صنعتی است که مواد اولیه از دورن وسایل و تجهیزات سرمایشی و نگهداری مواد غذایی خارج می شوند و طی مراحل مختلف و با انجام کار های لازم بر روی شان، برای رفتن به مرحله پخت آماده می شوند، و به کمک میز های کار صنعتی است که ظروف کثیف که به آشپزخانه برگشته اند دوباره شسته و قابل استفاده می شوند. در نهایت هم به کمک میزهای کار است که، غذا های آماده شده برای مشتریان سرو می شوند.

پاتیل رستورانی

پاتیل را در اصل میتوان یک نوع قابلمه بزرگ فلزی دانست که در آشپزخانه صنعتی رستوران ها، کافه رستورانها و بعضا فست فودها مورد استفاده قرار میگیرد، ، و کاربردهای مختلفی دارد. شما با خواندن راهنمای خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی، و تهیه یکی از انواع پاتیل صنعتی از یک مرکز خرید تجهیزات رستوران معتبر مثل فیدارسورن، قادر خواهید بود که مثلا برای پختن برنج، خورشت و به جوش رساندن آب، از آن استفاده کنید. اگر نمی دانید پاتیل صنعتی چیست می توانید به مقاله مربوطه مراجعه کنید.

کسب اطلاعات بیشتر: مشاهده کاتالوگ تجهیزات آشپزخانه صنعتی

شیر شاور صنعتی

شیر شاور صنعتی رستورانی یا شیر شلنگدار، نسل نسبتاً جدیدی از شیرآلات است که به واسطه مکانیزم خود، دامنه حرکتی زیادی دارد، بخش آبریز (خروجی آب) در آن متحرک است و به واسطه یک شلنگ بلند، از جای خود خارج می شود. این شلنگ شاوری پس از پایان کار به واسطه کششی که وزنه شاوری به آن وارد می کند، به جای خود باز می گردد.

مرکز خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی

در صورتی که به دنبال راه اندازی رستوران هستید، و در جست و جوی جایی هستید که برای خرید تجهیزات و وسایل مورد نیاز رستوران تان طبق راهنمای خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی، به آن جا مراجعه کنید، به شما پیشنهاد می شود که حتما سری هم به سایت فیدارسورن بزنید. گروه فیدارسورن یکی از گروه های فعال در حوزه تولید و فروش انواع و اقسام تجهیزات رستوران، تجهیزات کافی شاپ، تجهیزات آشپزخانه های صنعتی، تجهیزات فست فود و… هستند که کیفیت کاری شان با دیگر شرکت های فعال در این حوزه بسیار متفاوت است. از همین رو در صورتی که به دنبال یک مرکز خرید تجهیزات رستوان معتبر می گردید، حتما توصیه می شود که فیدارسورن را هم در نظر داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *