خدمات

راهنمای انتخاب اسپرسو ساز صنعتی

راهنمای خرید اسپرسو ساز صنعتی

خرید دستگاه اسپرسو ساز برای کسب و کار شما یک تصمیم مهم است. منطقی است که مراقب باشیم. با خواندن این راهنمای انتخاب اسپرسو ساز صنعتی، شما در حال حاضر بیشتر از بسیاری از صاحبان مشاغل در رابطه با تجهیزات کافه اطلاعات کسب خواهید نمود. اگر در گوگل جستجو کنید، صدها داستان از کسب و کارهایی وجود دارد که خرید اشتباهی انجام داده اند، فقط یک سال بعد مجبور به خرید یک دستگاه اسپرسو ساز کاملاً جدید هستند.

دستگاه قهوه نامناسب برای کسب و کار شما می تواند قهوه سرد یا تلخ یا دستگاه خراب را برای شما به ارمغان بیاورد. و تعمیر ماشین اسپرسو خراب ارزان نیست. در ادامه راهنمای انتخاب اسپرسو ساز صنعتی با فیدار سورن همراه باشید.

راهنمای انتخاب اسپرسو ساز صنعتی

برعکس، یک ماشین خوب که از آن مراقبت می شود می تواند سال ها دوام بیاورد. غیر معمول نیست که یک دستگاه اسپرسو ساز قهوه ای خامه ای و صاف برای یک دهه یا بیشتر تولید کند. یک دستگاه قهوه مطمئن مشتریان را بارها و بارها به کافه، رستوران یا هتل شما باز می گرداند. این کار کارکنان شما را راضی نگه می دارد و می تواند درآمد بسیاری را برای شما به ارمغان آورد. به همین دلیل است که ما سال ها برای یافتن بهترین دستگاه های اسپرسو ساز صنعتی برای کسب و کار شما کار کرده ایم.

پس از کار با کافه‌ها، رستوران‌ها و هتل‌های سراسر کشور، سؤالات اصلی را که باید قبل از خرید دستگاه قهوه‌ساز صنعتی بپرسید، تعیین کرده‌ایم. راهنمای انتخاب اسپرسو ساز صنعتی راهنمایی جامع در جهت یاری بیشتر شماست. راهنمای انتخاب اسپرسو ساز صنعتی شما را در مراحل گام به گام انتخاب دستگاه اسپرسو ساز و البته آسیاب قهوه مناسب برای کسب و کارتان راهنمایی می کند. سوالاتی که قبل از خرید یک اسپرسو ساز صنعتی باید به آنها پاسخ دهید:

راهنمای خرید اسپرسو ساز صنعتیقبل از خرید دستگاه اسپرسو ساز صنعتی خود، در راهنمای انتخاب اسپرسو ساز صنعتی چند سوال وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

  • آیا یک باریستای آموزش دیده قهوه شما را سرو می کند؟
  • سطح تقاضا چقدر خواهد بود؟
  • آیا اوج تقاضا (به عنوان مثال در زمان ناهار) وجود خواهد داشت؟
  • آیا نیاز به استفاده از انواع خاصی از قهوه دارید؟ (برخی از دستگاه های قهوه به شما اجازه استفاده از دانه های خاصی را نمی دهند، بنابراین مهم است که قبل از خرید در این مورد سوال کنید).

پس از پاسخ به این سؤالات در راهنمای انتخاب اسپرسو ساز صنعتی، باید مشخص کنید که چقدر پول برای سرمایه گذاری در دستگاه اسپرسو ساز دارید.

در مورد بودجه تصمیم بگیرید

بودجه ای که در اختیار دارید تأثیر زیادی بر کیفیت دستگاه اسپرسو ساز انتخابی شما برای کسب و کارتان خواهد داشت. معمولاً با دستگاه‌های قهوه، چیزی را که برای آن پرداخت می‌کنید، دریافت می‌کنید. چند ترفند و تصمیم کوچک وجود دارد که می‌توانید برای اطمینان از اینکه ماشین عالی را با هزینه کمتری به دست می‌آورید، و برخی از مارک‌ها ارزش بیشتری نسبت به بقیه دارند. من در این راهنما چند ماشین را فهرست می کنم که ارزش بالایی دارند، اما نمی توانم همه آنها را فهرست کنم.

صحبت کردن با متخصصین آشپزخانه سورن به شما کمک می کند تا یک ماشین با ارزش عالی برای کسب و کار خود انتخاب کنید. نکته مهمی که باید در نظر گرفت این است که اگرچه ماشین‌های با قیمت پایین‌تر ممکن است گزینه ارزان‌تری به نظر برسند، اما اغلب می‌توانند در دراز مدت هزینه بیشتری برای شما داشته باشند. بسته به وضعیت مالی شما، سرمایه گذاری در یک ماشین بهتر می تواند با صرفه جویی در هزینه ها کارساز باشد. با برخی از دستگاه ها، قهوه بهتر و بازده بیشتری در سرمایه گذاری در دستگاه قهوه خود خواهید داشت.

وقتی مشخص کردید چقدر پول برای خرید یک ماشین در دسترس دارید، این را یادداشت کنید و به خاطر داشته باشید.  به خاطر داشته باشید که برخی از خرده‌فروش‌ها و تولیدکنندگان به شما اجازه می‌دهند تا هزینه دستگاه خود را به صورت اقساط ماهانه بپردازید، باری را که اکنون بر دوش کسب‌وکارتان می‌کشید کاهش می‌دهند و به شما این امکان را می‌دهند که در حین پرداخت، از مزایای فروش قهوه خود بهره ببرید.

به یک ماشین صنعتی یا خانگی یا نیمه صنعتی نیاز دارید

مهم ترین تصمیمی که در سفر خرید دستگاه قهوه خود می گیرید این است که آیا یک دستگاه صنعتی بخرید یا یک دستگاه اسپرسو ساز خانگی. این بستگی به این دارد که آیا قصد دارید یک باریستای آموزش دیده قهوه خود را سرو کند یا خیر. اگر یک باریستای آموزش دیده قهوه شما را سرو می کند، می توانید یک دستگاه صنعتی را انتخاب کنید. ماشین‌های صنعتی بهترین طعم قهوه را تولید می‌کنند و برای هر کسب‌ و کاری که قهوه بخش اصلی فعالیت آن‌ها است، ضروری است.راهنمای خرید اسپرسو ساز صنعتی

اگر یک باریستای حرفه ای ندارید، ماشین اسپرسوساز خانگی یا نیمه صنعتی باید برای شما کار کند. استفاده از دستگاه‌های خانگی آسان‌تر است و استفاده از آن به تلاش و مهارت کمتری نیاز دارد. و آنها می توانند قهوه عالی تولید کنند. به خصوص با قیمت های بالاتر.

البته می‌توانید هر دو ماشین را داشته باشید. باز هم، این بستگی به نوع خدماتی دارد که شما ارائه می دهید. برخی از سازمان‌های بزرگ فضا و نیاز برای هر دو نوع را دارند، مانند سالن‌های تئاتر و هتل‌های بزرگ، جایی که ممکن است امکانات کنفرانس و جلسات وجود داشته باشد.

انواع دستگاه اسپرسو ساز

پیشتر در راهنمای انتخاب اسپرسو ساز صنعتی به دو نوع اسپرسو ساز اشاره نمودیم که در ادامه راهنمای انتخاب اسپرسو ساز صنعتی به توضیح هریک خواهیم پرداخت تا تصویری روشن تر از هر کدام در ذهن شما مجسم شود.

اسپرسو سازهای صنعتی

اگر قهوه برای کسب و کار شما ضروری است و می توانید یک باریستای آموزش دیده را برای سرو قهوه خود استخدام کنید، دستگاه های اسپرسوساز صنعتی بدون شک بهترین انتخاب شما هستند: کیفیت قهوه بهتر است، آنها سریعتر به مشتریان خدمات ارائه می دهند و نگهداری از آنها راحت تر از قهوه ساز است. فناوری دستگاه های اسپرسو ساز صنعتی در طول سال ها تغییر چندانی نکرده است.

دستگاه‌های اسپرسو ساز صنعتی خدماتی سریع، قهوه‌ی مداوم و عالی ارائه می‌دهند و مانع از استفاده کسب‌ و کار شما از با کیفیت‌ترین دانه‌ ها هنگام تهیه نوشیدنی برای مشتریان نمی‌شوند. راهنمای انتخاب اسپرسو ساز صنعتی

دستگاه های اسپرسوساز خانگی

با ارائه قهوه های باکیفیت به مشتریان خود، نه تنها به یک کافه رستوران، کافه یا رستوران با کیفیت شهرت پیدا می کنید، بلکه این پتانسیل را دارید که فروش و سود بهتری داشته باشید. البته که این دستگاه ها را در خانه نیز میتوان به کار برد اما در راهنمای انتخاب اسپرسو ساز صنعتی تنها به واحد های تجاری پرداخته ایم.

راهنمای خرید اسپرسو ساز صنعتی

دستگاه اسپرسو ساز صنعتی را از کجا تهیه نماییم؟

تهیه دستگاه اسپرسو ساز مناسب شاید دعدعه امروزه شما نیز باشد. پیشتر در راهنمای انتخاب اسپرسو ساز صنعتی در رابطه با ماشین اسپرسو ساز و نحوه انتخاب آن آشنا شدیم اما فروشنده و یا تولید کننده ای که برندی مناسب که امکانات درخواستی را در اختیار قرار دهد اشاره ای نشد. در واقع امروزه شرکت های گوناگونی با کیفیت های متنوع دست به تولید و یا فروش تجهیزات کافه رستوران زده اند اما آشپزخانه سورن کیفیتی تضمین شده همراه با گارانتی و البته تجهیز آشپزخانه صنعتی شما با بهترین چیدمان ممکن را در اختیارتان قرار میدهد. خرید اسپرسو ساز صنعتی ممکن است یک چالش به نظر آید چرا که در واقع اینطور هم هست.

ماشین های اسپرسو قیمت بالایی دارند و البته اگر درست از آنها نگهداری نشود دچار آسیب خواهند شد و هزینه بالایی را برای تعمیر به شما تحمیل خواهند کرد. پس بهتر آن است که با توجه به راهنمای انتخاب اسپرسو ساز صنعتی یک ماشین اسپرسو مناسب را انتخاب نمایید. فیدار سورن در تمام طول این مسیر همراه شما خواهد بود و تمامی مراحل را برای شما تسهیل کرده تا دستگاهی ایده آل برای آشپز خانه صنعتی خود تهیه نمایید. گام اول مطالعه راهنمای انتخاب اسپرسو ساز صنعتی بود. همین الان با کارشناسان فیدارسورن تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *