خدمات

خرید کابینت استیل

خرید کابینت استیل

تهیه کابینت استیل برای آشپزخانه صنعتی یکی از مهم ترین بخش های راه اندازی آشپزخانه صنعتی به شمار می آید چرا که با بهره گیری از کابینت استیل مزایای فراوانی را از آن خود میکنید. استیل ضد زنگ یکی از قابل اعتمادترین مواد برای تجهیرات آشپزخانه صنعتی است. حمل و نقل آسان، تمیز کردن و مقاوم در برابر درجه حرارت بالا است و قیمت آن کمتر از سایر مواد است، بنابراین بسیاری از افراد آن را دوست دارند. به آشپزخانه خود ظاهر زیبایی ببخشید و کابینت های استیل را از فیدار سورن خریداری کنید.

در اینجا چند نوع کابینت استیل آورده  شده است که بیشتر با کابینت های آشپزخانه آشنا شوید. در ادامه با ما همراه باشید.

کابینت استیل پایه دار

کابینت های پایه برای انواع مکان های کار آشپزخانه ایده آل هستند و  کابینت ذخیره سازی استیل  یک فضای ذخیره سازی در هر خانه است. کابینت پایه دار می تواند با انواع پلت فرم ها و لوازم جانبی به طور موثر کار کند. کابینت‌ های استیل برای آشپزخانه نیز برای انواع لوازم جانبی و ارتفاع‌ ها، عمق‌ ها و عرض‌ های مختلف مناسب هستند. اگر می خواهید آشپزخانه خود را ارتقا دهید،  فولاد ضد زنگ درجه 304  می تواند تفاوت زیادی در فضای کلی ایجاد کند زیرا ممکن است کل چیدمان را تغییر دهد.

محتوای پیشنهادی: خرید دیگ چلوپز صنعتی

کابینت استیل گوشه

کابینت های کرنت از فضاهای گوشه ای استفاده بهینه می کنند. این کابینت های ذخیره سازی آشپزخانه از جنس استنلس استیل می توانند به راحتی با سایر ماژول ها، لوازم جانبی و میز کار کنار بیایند. همچنین، سازندگان کابینت‌های فولادی ضد زنگ  می‌توانند کابینت‌های گوشه‌ای را با توجه به ارتفاع، عرض و عمق شما بسازند. آنها برای پخت و پز به سبک ایرانی و …. عالی هستند زیرا به راحتی تمیز می شوند. قیمت کابینت استنلس استیل ممکن است با توجه به نوع مواد متفاوت باشد.

خرید کابینت استیلکابینت سینک و اجاق گاز

کابینت های استیل سینک آشپزخانه یک  کابینت  پایه معمولی تغییر شکل یافته بدون کشو یا قفسه است که برای تمیز کردن و مناطق پخت و پز مناسب است. این می تواند به راحتی با انواع سینک ها، ابعاد استاندارد و اجاق گاز ترکیب شود. هزینه کابینت آشپزخانه از جنس استنلس استیل  می تواند بر اساس استانداردهای متعدد ارتفاع، عمق، وزن و مواد متفاوت باشد. برای سبک آشپزی ایرانی بسیار مناسب است.

محتوای پیشنهادی: خرید ترولی حمل غذا

کابینت استیل بلند

کابینت های بلند کارآمدترین کابینت آشپزخانه از جنس استنلس  است که به آشپزخانه شما فضا اضافه می کند. می توان آن را به راحتی سفارشی کرد تا قفسه هایی با ارتفاع مشخص داشته باشد تا بخش عمده ای از مواد غذایی و مواد غذایی را به شیوه ای منظم نگه دارد. کابینت های بلند در اندازه ها و اندازه های مختلف موجود هستند و برای کاهش زمان صرف شده برای تمیز کردن و نگهداری آشپزخانه عالی هستند. ما کابینت های فولادی ضد زنگ صنعتی خانگی و تجاری با کیفیت را   برای ذخیره سازی ایمن ارائه می دهیم.

کابینت استیل روشویی

شما می توانید ست روشویی  خود را با توجه به میل خود طراحی کنید و اندازه، رنگ و سبک آن را مطابق با ترجیحات خود سفارشی کنید. می توانید کابینت های زیبایی را به دیوارهای حمام خود آویزان کنید. این کابینت ها می توانند به راحتی با انواع سینک ها و اجاق ها با نسبت های معمولی ترکیب شوند. سینک ظرفشویی استیل ضد زنگ با لوازم جانبی مختلف سازگار است و شما می توانید از آنها در ارتفاع، عمق و عرض متفاوت استفاده کنید. آنها به شما اجازه می دهند سطح تمیزی را حفظ کنید و حداقل نیاز به تعمیر و نگهداری داشته باشید.

محتوای پیشنهادی: خرید دیگ خورشت پز صنعتی

کابینت استیل دیواری

کابینت دیواری می تواند فضای ذخیره سازی اضافی اضافه کند و ظاهر و عملکرد آشپزخانه شما را افزایش می دهد. کابینت استیل برای آشپزخانه  یک راه عالی برای ذخیره مواد غیر مصرفی و مواد غذایی در آشپزخانه است. آنها در انواع ابعاد بنا به دلخواه شما موجود هستند و همچنین با لوازم جانبی مختلف مطابقت دارد و در ارتفاع، عرض و عمق متعدد موجود است.

مزایای کابینت استیل

پیشتر با انواع کابینت استیل آشنا شدیم و در این بخش به صورت اختصاری به مزایای آن خواهیم پرداخت.

  • زیبایی ظاهری
  • قابلیت شخصی سازی
  • نظافت آسان
  • کیفیت بالا

محتوای پیشنهادی: تجهیزات کافه و رستوران

خرید کابینت استیلکابینت استیل را از کجا تهیه کنیم؟

تهیه کابینت استیل باکیفیت را باید از یک فروشنده و تولید کننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی تهیه نمایید. شرکت فیدار سورن با 15 سال سابقه در زمینه مشاوره طراحی ساخت و تجهیز آشپزخانه های صنعتی و همچنین تجهیز بیش از 100 پروژه مختللف ائم از دولتی خصوصی و کیترینگ های بزرگ فعالیت می نماید.  این شرکت با دیدگاه جدیدی در امر مشاوره در قبال مشتریان این صنعت پا به عرصه نهاده تا بتواند قدم کوچکی در توسعه اقتصادی این صنعت برداشته و همچنین به زبان ساده تر بتواند هزینه های مشتریان را قبل از راه اندازی یک مجموعه به طرز چشمگیری کاهش دهد.

شرکت فیدار سورن نخستین شرکتی است مفهوم واقعی مشاوره طراحی ساخت و تجهیز آشپزخانه های صنعتی را برای تمامی مشتریان در دست ترویج و توسعه قرار داده و به منظور تحکیم این مفهوم خلاق، برای مشتریان از ابتدا تا اتمام پروژه برنامه ریزی مدون انجام خواهد داد و در زمینه اجرا نیز ناظر کامل پروژه خواهد بود ماموریت ما این است که شما را با بهترین ماشین آلات و ابزارآلات طبخ غذا در آشپزخانه های صنعتی آشنا کنیم. فیدار سورن اعتبار و شهرت خود را از روش مشتری به مشتری به دست آورده و با همین روش نیز آن را تقویت خواهد کرد.

سخن پایانی

شما میتوانید علاوه بر خرید سینک ظرفشویی صنعتی، تجهیزات کافه، تجهیزات سرمایشی، تجهیزات سرو غذا، تجهیزات شستشوی صنعتی و دیگر تجهیزات آشپزخانه صنعتی را به سادگی از وبسایت فیدار سورن تهیه نمایید. هنگامی که لیست تجهیزات کافی شاپ خود را نهایی کردید، می توانید روی چیزهای دیگری که با شروع یک کسب و کار همراه است تمرکز کنید: استخدام صندوقدار و باریستا، طراحی پلان کافی شاپ و کالا و ایجاد یک برند قابل تشخیص.

با استفاده از ابزار و تجهیزات کافی شاپ شما پایه ای قوی برای موفقیت خواهد داشت. اگر می خواهید در مورد اینکه چگونه فیدار سورن می تواند به شما کمک کند تا کافی شاپ خود را به راحتی اداره کنید، بیشتر بدانید، با یکی از کارشناسان ما در آشپزخانه سورن صحبت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *