خدمات

خرید فر کامبی رشنال 10 طبقه

خرید فر کامبی رشنال 10 طبقه

با خرید فر کامبی رشنال 10 طبقه در خدمت شما هستیم. یکی از تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی فست فود فر است. آیا سیستمی وجود دارد که غذا را با کیفیتی که روی گاز درست می کنیم، درست کند؟ خرید فر کامبی رشنال 10 طبقه تمام آن چیزی است که شما می خواهید. به این دلیل که این دستگاه حس می کند، تشخیص می دهد و فکر می کند.

فر رشنال ساخت کشور آلمان می باشد و یکی از فرهای پخت ترکیبی محسوب می شود. جدیدترین نسل فر کامبی رشنال icombi pro می باشد. این دستگاه داری قابلیت های زیادی است و از نسل های قبلی خود مدرن تر است. اخرین مدل فر کامبی رشنال با وزنی حدود 150 کیلوگرم و عملکرد اتوماتیک یکی از دستگاه های برتر برای پخت غذا در جهان می باشد. فر کامبی رشنال با گاز شهری کار می کند و تعاد سینی هایی که درون آن تعبیه شده است 10 عدد می باشد. اندازه سینی های این دستگاه 53*32.5 سانتی متر است. اگر برای خرید فر کامبی رشنال 10 طبقه اقدام کرده اید تا انتهای این مقاله با تجهیزات آشپزخانه صنعتی فیدار سورن همراه باشید.

جهت دریافت مشاوره راه اندازی رستوران با شماره 09122408711 تماس حاصل نمایید

شرکت سازنده فر رشنال

فر رشنال یکی از فرهای پخت ترکیبی است که چندین سال است شرکت رشنال آن را در مدل های متنوع تولید می کند. این دستگاه هوشمند است و زمینه پخت چندین غذا با کیفیت بالا را به صورت همزمان دارد. فر رشنال که به آن سلف کوکینگ سنتر نیز گفته می شود می تواند به صورت همزمان کباب درست کند، غذتی بخار پز آماده کند، پیتزا بپزد، غذای برشته آماده کند و بسیاری از روش های دیگر که می توانید دستورالعمل آن را به صورت دستی نیز در فر وارد کنید. این دستگاه را می توان یکی از کارامدترین دستگاه های پخت ترکیبی در دنیا دانست.

خرید فر کامبی رشنال 10 طبقه

خرید فر کامبی رشنال 10 طبقه

چه غذاهایی را می توان با فر رشنال پخت؟

با خرید فر کامبی رشنال 10 طبقه در خدمت شما هستیم. یکی از فناوری هایی که در دستگاه فر رشنال به کار برده شده، high level control می باشد. این فناوری به شما می گوید که چه غذاهایی را می توانید با هم بپزید. همچنین می تواند وضعیت پخت را مشخص کند و به صورت کاملا هوشمند زمان پخت را تعیین کند.

در حالت کلی می توان گفت با خرید فر کامبی رشنال 10 طبقه می توانید غذاهایی مانند تخم مرغ، مرغ سوخاری، برگر و هات داگ، پیتزا، نان سیر، مرغ، سبزیجات، کیک، سیب زمینی تنوری، سیب زمینی سرخ کرده، ماهی، میگو، نان، برنج، کباب، سوپ، کنتاکی، استیک را بپزید.

تکنولوژی های فر رشنال 10 طبقه

  • i cookig control

یکی از تکنولوژی های به کار رفته در فر رشنال 10 طبقه i cooking control می باشد. شما به عنوان یک آشپز حرفه ای می دانید که غذای مورد علاهقه مشتریان خود را چگونه باید بپزید. مثلا اگر می خواهید گوشتی را طبخ کنید می دانید در چه دمایی قرار دهید و یا اینکه رنگ تیره و یا روشن آن را تنظیم کنید. با استفاده از تکنولوژی i cooking control می توانید ویژگی های مورد نظر خود را به طور کامل پیاده سازی کنید.

  • i level control

با استفاده از این تکنولوژی می توانید به طور همزمان از روش های مختلف مانند کباب کردن، برشته کردن یا سرخ کردن استفاده کنید. تمامی این کارها می تواند با خرید فر رشنال 10 طبقه به طور همزمان صورت پذیرد. همچنین با استفاده از این دستگاه می توانید متوجه شوید که چه غذاهایی را می توان با همدیگر درست کرد. تمامی غذاها در طبقات جداگانه کنترل می شود و با استفاده از سنسوری که در این دستگاه تعبیه شده است از تلفیق بوی غذاها با یکدیگر جلوگیری می شود.

  • hi density control

کیفیت غذای منحصر به فرد تنها زمانی به دست می آید که قدرت کافی وجود داشته باشد، مخصوصا زمانی که قرار است غذا با تعداد بالایی آماده شود. با تکنولوژی Hi Density Control می توانید به بهترین کیفیت غذا دست پیدا کنید. این تکنولوژی مسئول توزیع گرما، هوا، رطوبت یکنواخت درون کابینت پخت و پز است. این تکنولوژی ضمانت می کند که شما به قدرت ذخیره ضروری دست پیدا خواهید کرد، بنابراین می تواند در هر زمان و برای هر قفسه نتایج عالی را به دست آورید.

  • Efficient Care Control

با استفاده از تکنولوژی Efficient Care Control می توانید به صورت اتوماتیک و خودکار خود را تمیز کند و این کار را بدون هیچ گونه نظارتی در طول شب انجام می دهد. بر اساس اینکه چه مقدار کثیفی وجود دارد، این تکنولوژی به صورت هوشمندانه مرحله تمیز کردن را مشخص می کند.

 

مزایای خرید فر کامبی رشنال 10 طبقه

  • کیفیت عالی غذا در همه زمان‌ها
  • عملکرد آسان حتی برای کارکنان آموزش ندیده
  • حداقل هزینه‌های راه‌اندازی
  • بدون تمیزکاری دستی
  • پخت همزمان غذاهای مختلف
  • تمیز کردن و رسوب‌زدایی خودکار

 

خدمات فیدار سورن در چه زمینه ای است؟

خرید فر کامبی رشنال 10 طبقه

خرید فر کامبی رشنال 10 طبقه

فیدار سورن با همکاری متخصصان و کارشناسان خود در بخش طراحی و راه اندازی آشپزخانه های صنعتی آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد. اگر قصد راه اندازی و خرید فر کامبی رشنال 10 طبقه، تجهیزات شستشوی صنعتی، تجهیزات کافه، تجهیزت انبار، تجهیزات سرو غذا، تجهیزات سرمایشی، تجهیزات آماده سازی، تجهیزات رستوران و پخت غذا و … را دارید با فیدار سورن همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *