خدمات

خرید سرخ کن صنعتی برای رستوران

خرید سرخ کن صنعتی برای رستوران

با معرفی و خرید سرخ کن صنعتی برای رستوران و بهترین سرخ کن رستورانی در خدمت شما هستیم. انواع سرخ كن صنعتی کدام اند، مناسب ترین سرخ کن صنعتی برای رستوران کدام سرخ کن است؟. بهترین سرخ کن صنعتی بازار کدام است؟. قیمت سرخ کن صنعتی چقدر می باشد؟. این ها سوالاتی هستند که ممکن است در ذهن شما عزیزی که به دنبال راه اندزای رستوران یا فست فود هستید هم وجود داشته باشد.

وسایل و لوازم مختلفی هستند که در آشپزخانه های صنعتی، رستوران ها، فست فود ها و… حضور دارند و دست به دست هم می دهند تا مواد غذایی خام را به غذایی دلپذیر تبدیل کنند. یکی از این ابزار های مهم در آشپزخانه های صنعتی هم، انواع سرخ کن است. در ادامه بحث انواع سرخ کن صنعتی و قیمت سرخ کن صنعتی و سرخ کن رستورانی برای رستوران هم همراه فیدارسورن باشید تا اطلاعات بهتر و بیشتری در این مورد بدست آورید.

قیمت سرخ کن مبله ایستاده

خرید سرخ کن رستورانی

بهتر است در ابتدای بحث، پیش از این که به سراغ مباحثی مثل بهترین سرخ کن رستورانی یا انواع سرخ کن صنعتی برویم، کمی با تعریف سرخ کن صنعتی و خرید سرخ کن صنعتی برای رستوران آشنا شویم. سرخ کن وسیله ای است که سرخ کردن تمامی مواد غذایی را با سرعت بیشتر و در حرارتی معین انجام می دهد. مناسب ترین سرخ کن صنعتی برای رستوران شامل یک المنت گرم کننده ی و یک محفظه ی روغن می باشد، و در کل دارای ساختار پیچیده ای نیست مگر بعضی از موارد که جز موارد فوق پیشرفته محسوب می شوند.

در اصل سرخ کن ها از یک سبد فلزی تشکیل شده اند که مواد داخل آن قرار می گیرد و به همراه آن و داخل روغن شناور و داغ قرار می گیرند. اکثر سرخ کن ها دارای تایمر و هشدار دهنده ی صوتی می باشند و همین طور دستگیره ای که سبد را داخل روغن پایین و بالا می برد.

امكانات برخي انواع سرخ کن رستورانی مقیاسی برای جلوگیری از سرخ شدن بیش از حد غذا، سیستم بادگیری که موجب کاهش بوی متصاعد شده از غذای در حال سرخ شدن می شود، فیلتر روغن برای افزایش طول عمر استفاده از آن، و سیستم های الکتریکی و مکانیکی کنترل درجه حرارت هستند. سرخ كن صنعتی برای آماده کردن بسیاری از فست فود ها و سرخ و برشته کردن آنها به کار می روند.

کسب اطلاعات بیشتر: مشاهده چک لیست تجهیزات رستوران

خرید سرخ کن صنعتی برای رستوران

خرید سرخ کن صنعتی برای رستوران

انواع سرخ کن صنعتی

تمامی وسایل و تجهیزات در این دنیا، فارغ از این که در چه زمینه و در چه پیشه ای مورد استفاده افراد قرار می گیرند، در انواع و اقسام مختلفی تولید می شوند تا به انسان ها کمک کنند که یک کار به خصوص را بهتر و سریع تر انجام دهند.

این مورد در ارتباط با بهترين سرخ کن رستورانی که می توانید آن را با پرداخت قیمت سرخ کن صنعتی تهیه کنید هم وجود دارد و انواع سرخ كن صنعتی توسط شرکت های تولید کننده لوازم و تجهیزات آشپزخانه، تولید می شوند تا بهتر بتوانند نیاز های کسب  کار های حوزه خوراکی جات و آشپزان و کارکنان آنها را برطرف نمایند.

به همین دلیل بر شمایی که صاحب کسب و کاری در حوزه خوراکی جات هستید و یا اگر که به دنبال راه اندازی کسب و کاری در آن حوزه هستید، لازم است که با انواع سرخ کن صنعتی، آشنا شوید. برخی از مدل های مختلف سرخ کن صنعتی را در قسمت پایین با هم می بینیم. در صورتی که قصد خرید سرخ کن صنعتی برای رستوران را دارید می توانید با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید و مناسب ترین گزینه را برای خود خرید کنید.

سرخ کن صنعتی پیراشکی و شیرینی جات

شاید برایتان جالب باشد که چرا اصلا نوعی سرخ کن خاص از میان انواع سرخ کن صنعتی ها برای سرخ کردن مواد خمیری ساخته شده است. دلیل ساخت این دستگاه ها این موضوع می باشد که سرخ کن های پیراشکی ها باید دارای محفظه های کم عمق و با مساحت بیشتر باشند، تا شیرینی جات تشکیل شده از خمیر به علت تنگی فضا، به هم نچسبند و ماد غذایی خراب نشود.

کسب اطلاعات بیشتر: اجاق گاز صنعتی چیست؟

سرخ کن صنعتی کانتر تاپی

سرخ کن رستورانی کانتر تاپی که به آن ها سرخ کن رومیزی هم گفته می شود، از انواع سرخ کن صنعتی هستند که فضای بسیار کم و محدودی را اشغال می کنند. این نوع از سرخ کن های صنعتی با توجه به همین موضوع که جای کمی را اشغال می کنند، برای کسب و کار هایی که فضای محدودی دارند، مثل فودتراک ها و رستوران های کوچک بسیار مناسب هستند.

سرخ کن صنعتی دراپ این Drop in

سرخ کن های صنعتی دارپ این از انواع سرخ کن های صنعتی هستند که قابلیت جاسازی در کانترهای مختلف را دارند. این سرخ کن ها به شما کمک می کنند که بهتر از فضای کاری تان بهره ببرید و در جایی، در دل کانتر شما جا می گیرد، و فضایی از روی لاین آماده سازی کانتر را اشغال نمی کند. خرید سرخ کن صنعتی برای رستوران.

سرخ کن های صنعتی برقی

 سرخ کن هایی هستند که برای حرارت دادن به روغن و انجام عمل سرخ کردن از نیروی برق استفاده می کنند. سرخ کن های صنعتی دارای المنت هایی هستند که پس از گذشت مدتی از روشن شدن شان، به شدت گرم می شوند و روغن داخل سرخ کن را داغ می کنند. خرید سرخ کن رستورانی برای رستوران.

سرخ کن صنعتی مدل ساده و زمینی

 این نوع از انواع سرخ کن صنعتی ها، نوعی می باشند که هر گاه نام سرخ کن صنعتی به گوش می رسد،‌ نا خودآگاه ذهن انسان به سمت آن ها می رود. سرخ کن های صنعتی رومیزی دارای چهار پایه هستند، بر روی زمین قرار می گیرند و فضایی به اندازه یک کانتر کوچک را، از آشپزخانه شما اشغال می کنند. این سرخ کن ها ظرفیت سرخ کردن بسیار ببیشتری نسبت به سرخ کن ها صنعتی رومیزی دارند.

کسب اطلاعات بیشتر: پاتیل صنعتی چیست؟

خرید سرخ کن صنعتی برای رستوران

خرید سرخ کن صنعتی برای رستوران

 بهترین سرخ کن صنعتی برای رستوران

پس از این که با انواع سرخ كن صنعتی، آشنا شدیم، نوبت به آن میرسد که به سراغ شناخت بهترین سرخ کن صنعتی برویم. در هر زمینه ای انتخاب بهترین کاری بسیار سخت و حتی ناممکن است، و انتخاب بهترين دستگاهی که به پرداخت قیمت سرخ کن صنعتی می توانید تهیه کنید هم از این قاعده مستثنی نیست.

دلیل این که انتخاب و خرید سرخ کن صنعتی برای رستوران سخت است، به این موضوع برمیگردد که نیازها و شرایط افراد و کسب وکارهای مختلف با هم فرق دارند، و نمیشود نوع سرخ كني را مشخص کرد و گفت که همه باید برای تهیه این نوع سرخ كن که بهترین است اقدام کنند. به طورمثال برخی رستوران ها ممکن است از فضای کمی برخوردار باشند و بهترین نوع سرخ كن برایشان سرخ کن صنعتی کانتر تاپی باشد، و برای برخی دیگر ممکن است بهترین نوع گاز، سرخ كن صنعتي برقي باشد.

قیمت گریل صنعتی

قيمت سرخ كن صنعتي

سعی شد در طول مقاله خرید سرخ کن صنعتی برای رستوران با بیان مطالبی مثل این که قیمت سرخ کن رستورانی چقدر است، بهترین سرخ کن صنعتی کدام است، انواع سرخ کن صنعتی کدام اند، مناسب ترین سرخ کن صنعتی برای رستوران کدام سراخ کن است، و تعریف خود سرخ کن، به شمایی که در شرف راه اندازی فست فود یا رستورانی هستید، کمک هر چند اندکی شده باشد.

اما در حالت کلی به شمایی که قصد راه اندازی رستوران و خرید تجهیزات رستوران، تجهیزات کافه، تجهیزات آشپزخانه صنعتی، تجهیزات سرو غذا و یا غیره را دارید، پیشنهاد می شود که سری به سایت فیدارسورن بزنید. گروه فیدارسورن از بهترین شرکت های فروش تجهیزات آشپزخانه صنعتی و فست فود ها می باشد که آماده است، لوازم مورد نیاز شما عزیزان را با بالاترین کیفیت فراهم کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *