خدمات

تجهیزات فست فود

تجهیزات فست فود

آب پرتقال گیر اتوماتیک zumex

آب پرتقال گیر برقی سیدو

آب پرتقال گیر دستی hand press

آب سرد کن صنعتی دو شیر و چهار شیر

آب میوه گیری santos68

آب میوه گیری سیدو مدل ES500

آب میوه گیری صنعتی زومکس

آبچکان سیار صنعتی چهار طبقه

آبسردکن تک شیر

آسیاب قهوه برند باراتزا مدل Encore

آسیاب قهوه دیتینگ مدل PEAK

آسیاب قهوه کوبان

اجاق گاز 4 شعله کابین دار

اجاق گاز پلوپز زمینی

اجاق گاز صنعتی 4 شعله رومیزی

اجاق گاز صنعتی چهار شعله فردار

اجاق گاز صنعتی دو شعله رومیزی

اجاق گاز صنعتی شش شعله رومیزی

اجاق گاز صنعتی شش شعله فردار

اجاق گریل روغنی مبله 40

اجاق گریل روغنی مبله 80

اجاق گریل رومیزی روغنی 60

اجاق گریل رومیزی روغنی 90

اجاق گریل رومیزی زغالی 60

اجاق گریل رومیزی زغالی 90

اجاق گریل زغالی مبله 40

اجاق گریل زغالی مبله 80

اره استخوان بر مینروا

اسپرسو ساز دلونگی مدل EC9335

اسپرسوساز نوا مدل NOVA140

باسکول محک 500 کیلوگرم

بلندر صنعتی بلندتک CONNOISSEUR 825

بلندر همیلتون بیچ مدل HBH650

بوفه سرد و گرم

بویلر آب جوش ۱۰ لیتری جی مستر

بویلر آب جوش ۲۰ لیتری جی مستر

پاتیل خیساندن برنج

تابه گردان 120 لیتری

تابه گردان 80 لیتری

ترازو محک 50 کیلوگرم MDS15000-B

ترازوی محک 50 کیلوگرم

ترولی بیمارستانی

ترولی حمل و پذیرایی

تنور پیتزا

چرخ گوشت رومیزی صنعتی 32 امگا

چرخ گوشت صنعتی میکسردار 42

چلیک جاسیخی

چلیک زباله

چلیک نگهداری حبوبات و جاسیخی

دیگ چلوپز 250 لیتری

دیگ چلوپز 380 لیتری

دیگ خورشت پز 250 لیتری

دیگ خورشت پزی 380 لیتری

ساندویچ میکر وارینگ دو خانه تک درب

ساندویچ میکر وارینگ صنعتی دو خانه

سرخ کن مبله ایستاده دو سبد

سردخانه رستوران

سردخانه صنعتی رستوران

سینک دو لگنه کابینت دار استیل

سینک ظرفشویی دو لگنه صنعتی استیل

شیر شاور دیواری

شیر شاور رو سینکی

شیکر تک لیوانه همیلتون بیچ

شیکر سه لیوانه همیلتون بیچ

ظروف شفینگ دیش

عصاره گیر کوینگز مدل C7000

فر بخارپز | فر دمکن برنج | فر سوپرهیت

فر پیتزا ریلی

فر پیتزا صندوقی

فر رشنال 10 طبقه

فر رشنال 20 طبقه

فر رشنال 6 طبقه

فر رشنال xs

فریزر ایستاده صنعتی تمام استیل برند ایگلو

فریزر ایستاده صنعتی رستورانی

فریزر زیر کانتری

فریزر میز کار استیل برند ایگلو

فریزر میز کار استیل درب کشویی برند ایگلو

قفسه انبار استیل پنج طبقه

قفسه انبار استیل چهار طبقه

قفسه انبار استیل سه طبقه

کابینت استیل صنعتی

کانتر ساده

کانتر سرد

کانتر سرد جلو باز رستوران

کانتر قاشق و چنگال

کانتر گرم

کباب پز تابشی

کباب پز ریلی اتوماتیک

کباب پز سنتی

گل خامه زن برقی فریگومات FRIGOMAT Kream

ماشین ظرفشویی 1200 بشقاب

ماشین ظرفشویی ریلی

ماشین لباسشویی صنعتی

مایکروفر منومستر

مخلوط کن (بلندر) بلندتک مدل STEALTH 875

مخلوط کن (بلندر) صنعتی بلندتک مدل EZ 600

مخلوط‌کن کاوردار ویتامیکس مدل Vitamix 50031-Quiet One

میز کار استیل

میز کار استیل 304 نگیر

با بررسی لیست قیمت و خرید لوازم و تجهیزات فست فود در خدمت شما هستیم. در صورتی که قصد دریافت لیست قیمت تجهیزات فست فود را دارید با ما همراه باشید. داشتن لیست تجهیزات فست فود یکی از مسائلی است که باید برای راه اندازی فست فود خود به آن توجه فرمایید. راه اندازی یک فست فود میتواند اقدامی پر سود برای علاقه مندان این حوزه به شمار رود.

در سراسر جهان مخصوصا کشور های پیشرفته، فست فود جایگاه ویژه ای پیدا کرده است. فست فود خوشمزه است و از طرفی زود آماده میشود. تنوع بالایی دارد و تقریبا هر سلیقه ای آن را دوست خواهد داشت. از طرفی با رواج زندگی بدون خانواده و جدا از آنها، افراد نیاز به فست فود و یک غذای سریع را بیشتر احساس میکنند چرا که تهیه یک غذای سنتی و بومی زمان زیادی میطلبد و از طرفی صرف این غذا در رستوران هزینه زیادی را در بر خواهد داشت. با تجهیزات آشپزخانه صنعتی همراه ما باشید.

قیمت تجهیزات فست فود

از این رو افراد زیادی روزانه به خوردن فست فود روی می آورند و همین امر سببب شده تا فروشگاه های زنجیره ای فست فود نظیر کی اف سی و مک دونالد در سراسر دنیا پدید آیند و در کشور های مختلف شعبه احداث نمایند. در ایران نیز با پیشرفت زندگی شهر نشینی نیاز به فست فود روز به روز در حال افزایش است. از طرفی عدم وجود فست فود های زنجیره ای قدرتمندی نظیر کی اف سی و مک دونالد، فضایی فوق العاده برای احداث فست فود های با کیفیت پدید آورده است. در ادامه با بررسی قیمت تجهیزات فست فود بیشتر آشنا خواهیم شد.

جهت طراحی و تجهیز آشپزخانه صنعتی خود با فیدار سورن همراه باشید.

محصولات فیدارسورن
فر کامبی
  • فر کامبی
  • تجهیزات رستوران و پخت غذا
  • تجهیزات خط سلف سرویس
  • تجهیزات آماده سازی
  • تجهیزات سرو غذا

فروشگاه اینترنتی تجهیزات فست فود

برای خرید تجهیزات فست فود برای تجهیز آشپزخانه فست فود خود باید به نکات فراوانی توجه کنید تا یک انتخاب درست و قابل اطمینان داشته باشید. انتخاب صحیح تجهیزات فست فود سبب مبشود تا بازده فست فود شما تا حد قابل توجهی افزایش یابد. در ادامه با بررسی برخی از این نکات با ما همراه باشید.

اما یکی از حسن های راه اندازی فست فود این است که با انواع سرمایه گذاری ها و بودجه ها می توان به فکر راه اندازی آن بود. با هزینه مختصر هم می توانید شروع به کار کنید و کم کم کار را توسعه دهید. فست فود نسبت به رستوران دارای تجهیزات کمتری می باشد و می توانید تجهیزات کمتر نیز شروع به کار کرد و بعدا همین خط تولید را گسترش داد. تنها کافیست در خرید تجهیزات فست فود دقت کنید و مناسب ترین تجهیزات را برای خود خریداری کنید.

حال سوال این است که غالب تجهیزاتی که برای راه اندازی یک فست فودی مورد نیاز است چیست؟ فست فود معنا و تعریف بسیار بسیار گسترده ای دارد. خیلی از علاقمندان فعالیت در این حوزه تنها یک خط تولید فست فود را در نظر دارند. مثلا خط تولید برگر و یا خط تولید سوخاری ، کنتاکی، ساندویچ، پیتزا، اسنک و … که هریک به خودی خود توانایی درآمدزایی بسیار بالایی دارد و تنوع پخت بسیار گسترده ای را می توان در آن تجربه کنید.

متناسب با نوع منو، هدف گذاری، فضا و محل کار و البته نوع مشتریان خود باید تجهیزات مختلفی را خریداری نمایید. اجازه دهید در این راه ما به شما مشاوره تخصصی بدهیم. با در نظر گرفتن میزان سرمایه گذاری اولیه خود و تنها با یک تلفن می توانید از کارشناسان حرفه ای ما در گروه صنعتی فیدار سورن بخواهید ضمن وسایل فست فود شما به تجهیزات مورد نیاز با قیمت تمام شده بسیار مناسب کار چیدمان منو، آموزش پرسنل و حتی نوع بازاریابی  و… را انجام دهند.

کسب اطلاعات بیشتر: استانداردهای طراحی آشپزخانه صنعتی

  • کیفیت تجهیزات فست فود

کیفیت تجهیزات فست فود یکی از عوامل قابل توجه برای خرید به شمار میرود. یک شب شلوغ را متصور شوید که تعداد زیادی مشتری گرسنه و منتظر دارید. تجهیرات شما به مشکل میخورد و هیچ گزینه ای برای جایگذینی ندارید به ناچار باید سفارش ها را لغو و یا جایگذین کنید. برای اعتبار فست فود شما چه اتفاقی خواهد افتاد؟ نا امید کردن مشتری و یا درخواست تعویض سفارش میتواند سبب شود تا تجربه و دیدگاهی تاریک از فست فود شما در ذهن مشتری شکل بگیرد و از همه بهتر هر جا نام فست فود شما را بشنود خاطره خود را باز گو خواهد نمود. پس بهتر است برای تهیه تجهیزات آشپزخانه صنعتی با کیفیت بکوشید.

تجهیزات فست فود

خرید تجهیزات فست فود

ضخامت ورق مصرفی، المنت ها، چرخ و قوطی استیل همگی جزو عوامل موثر و تاثیر گذار در کیفیت و دوام تجهیزات به حساب می آیند که تماما توسط شرکت تولید کننده تعیین میشوند. این خود نشان دهنده ان اصل است که شرکت تولید کننده تجهیزات تعیین کننده همه چیز است! بسیاری از شرکت ها برای بازاریابی و جذب مشتری، با کاهش کیفیت سبب کاهش قیمت محصولات میشوند. پس بهتر است در خرید تجهیزات فست فود آشپزخانه صنعتی خود ابتدا کیفیت را اولویت قرار داده و سپس در رابطه با قیمت تصمیم گیری کنید.

کسب اطلاعات بیشتر: مراحل راه اندازی رستوران و کافه

پیش از خرید به بررسی برند ها و کیفیت کالا های آنها بپردازید و به برند دلخواه خود برسید. پیشنهاد ما به شما فیدار سورن است که با به کار گیری بهترین مواد اولیه برای تولید، خیال شما را از بابت کیفیت کالا های خریداری شده در دراز مدت آسوده خواهد نمود و از طرفی با ارائه 1 سال گارانتی برای هر محصول در آشپزخانه فست فود شما نگرانی را از بین میبرد.

  •  منوی خود را بچینید

اولین چیزی که قبل از اقدام برای تهیه تجهیزات فست فود باید به آن توجه کنید، منوی فست فود شماست. باید در ابتدا یک منوی مناسب تهیه نمایید که منحصر به فرد باشد. ارائه بیشترین خدمات خیلی فوق العادست اما برخی غذا ها نیازمند برخی تجهیزات هستند که خرید آنها به صرفه نیست البته بهتر است با توجه به بودجه اختصاص یافته تصمیم گیری شود و  به طبع برای بهترین بودن در حوزه فست فود باید کامل ترین منو را ارائه دهید. وجود برخی تجهیزات فست فود در آشپزخانه شما ضروریست و باید باشد اما الباقی تجهیزات آشپزخانه صنعتی باید با توجه به نیاز شما انتخاب شوند.

تجهیزات فست فود

لیست تجهیزات فست فود

  • در نظر گیری فضای در دسترس

در نظر گیری فضای در دسترس برای خرید تجهیزات فست فود یکی دیگر از عواملیست که باید مورد توجه قرار بگیرد. اندازه گیری فضای آشپزخانه فست فود پیش از اقدام برای خرید بسیار حائز اهمیت است چرا که همه تجهیزات باید با توجه به فضای آشپرخانه خریداری شوند و کنار یکدیگر به خوبی قرار بگیرند. البته به این مورد نیز باید اشاره کرد که آشپزخانه فست فود شما نباید مساحت زیادی از ملک مورد نظر برای فست فود را اشغال کند چرا که کاهش محل سرو رابطه ای مستقیم با کاهش مشتریان شما دارد.

  • جنس تجهیزات فست فود

بخش اعظمی از تجهیزات فست فود، از استیل تشکیل شده اند. چرا که رطوبت بالای آشپزخانه های صنعتی سبب میشود تا فلز هایی نظیر آهن با اکسیژن واکنش داده و به سرعت اکسید شوند و به مرور زمان استقامت خود را از دست داده و به مشکل بخورند پس بهترین فلز برای آشپزخانه های صنعتی استییل است چرا که با اکسید شدن لایه اول این فلز دیگر امکان نفوذ رطوبت به لایه های دیگر وجود نخواهد داشت و برای مدت بسیار طولانی میتوان آن را به کار گرفت و از آن استفاده کرد.

  • ظرفیت تولید تجهیزات فست فود

حال که منوی فست فود خود را نوشتید و فضا را مشخص نمودید، بهتر آن است که میزان سفارش های روزانه خود را حدس بزنید و بر اساس واقعیت و نیاز خودتان اقدام به تهیه تجهیزات فست فود کنید. تجهیزات فست فود همواره در ابعاد و ظرفیت های مختلف موجود اند اما خرید تجهیزات نامناسب یا به آماده سازی فست فود برای مشتریان لطمه خواهند زد و یا باعث مصرف انرژی بیهوده خواهد شد. پس میزان ظرفیت تجهیزات فست فود نیز باید مورد توجه واقع شود.

  • چیدمان تجهیزات فست فود

در زمان شلوغی رستوران، باید کارکنان آشپزخانه فست فود به سرعت اقدام به آماده سازی و تهیه فست فود نمایند تا بتوانند به سرعت مشتریان به غدایشان برسانند و این امر ممکن نیست مگر اینکه یک چیدمان صحیح در آشپزخانه فست فود اتفاق افتاده باشد. در طول یک شیفت کاری ممکن است تمامی غذا های ذکر شده در منوی رستوران شما مورد سفارش واقع شوند و کارکنان موجود در آشپزخانه مجبور باشند چند غذا را  همزمان با هم حاضر کنند. حال فرض کنید اگر چیدمان درست انجام نشده باشد چه اتفاقی می افتد؟ بله، گردش کار اتفاق نخواهد افتاد و سبب میشود تا کارکنان شما دچار سردرگمی شوند.

تجهیزات فست فود خارجی

تاسیس فست فود نیازمند داشتن تخصص و دانش کافی می باشد. در صورتی که می خواهید اقدام به راه اندازی یک فست فودی کنید در ابتدا باید در زمینه چندین غذای فست فودی دانش و تجربه کافی را داشته باشید. همچنین در زمینه چیدمان و ارائه منو هم لازم است که اطلاعات کافی را بدست آورید. صرفا داشتن چند ایده نمی تواند شما را در رسیدن به اهدافتان موفق کند. در مرحله دوم از راه اندازی یک فست فودی می بایست اقدام به خرید لوازم فست فود خارجی کنید. در صورتی که در این زمینه اطلاعات کافی را ندارید می توانید از مشاوره آشپزخانه صنعتی کمک بخواهید.

کسب اطلاعات بیشتر: تجهیزات کافه

شاید اولین راه برای اینکه یک مدیر موفق در یک فست فودی باشید این است که توانایی لازم برای ایجاد تقاضا را داشته باشید. طیف زیاد و تنوع گسترده در فست فود و رستوران هایی که دارای غذاهای آماده می باشند نشان دهنده این است که موفقیت در این بازار اتفاقی نیست و با وجود اینکه حجم عظیمی از فست فودی ها در حال فعالیت هستند به همان نسبت تقاضا نیز بالا می باشد. البته در صورت موفقیت و تداوم آن نیاز به بازنگری و بروز بودن تمامی جهات برای اداره یک رستوران می باشد. بنابراین در زمینه خرید تجهیزات فست فود می بایست بیشترین وسواس را به خرج داد.

برخی از تجهیزات فست فود به شرح زیر می باشد:

خرید تجهیزات فست فود

خرید تجهیزات فست فود

  • دستگاه سرخ کن تحت فشار
  • مایکروویو
  • توستر آمریکایی
  • خمیر پهن کن
  • چرخ گوشت
  • میز بردینگ
  • کاتر مرغ
  • دیتگاه مرینیتور
  • تاپینگ پیتزا
  • وارمر، هلدینگ کابینت
  • اسلایسر مواد غذایی
  • میکسر و همزن برقی
  • دستگاه گل پیاز
  • ساندویچ میکر
  • وزنه استیک
  • دستگاه تصفه روغن

جهت مشاوره راه اندازی رستوران و کترینگ با ما در تماس باشید

شرکت فروش تجهیزات فست فود

برند مناسب تعیین کننده کیفیت کالاست و از طرفی فیدار سورن نمایانگر یک کیفیت با دوامی بالاست که این اصل را نه تنها از روی حرف بلکه از روی کارنامه درخشان این برند نیز میتوان فهمید. فیدار سورن علاوه بر کیفیت و دوام مناسب، با طیف گسترده ای از محصولات تجهیزات اشپزخانه صنعتی و تجهیزات فست فود آماده تجهیز هر چه بهتر فست فود شماست.

فیدار سورن با بررسی فضا و البته نیاز شما به صورت تخصصی، اقدام به تجهیز آشپزخانه فست فود شما با چیدمانی تخصصی خواهد کرد. به گونه ای که هر فرد در آشپزخانه با کمترین زحمت به تمام دستگاه ها و تجهیزات مورد نیاز  خود دسترسی داشته باشد و حتی در روز های شلوغ فعالیت نیز، هیچگونه خللی بر کار کارکنان وارد نشود. پس اگر میخواهید فست فود شما بدرخشد و جزو بهترین ها در صنف خود باشید بهتر است هر اقدامی در فست فود خود را به متخصصین آن حوزه بسپارید چرا که تجربه متخصصین را نمیتوان با چند خط مقاله خواندن به دست آورد.

تجهیزات فست فود

قیمت تجهیزات فست فود تهران

حال که با نکاتی برای یک خرید بهینه تجهیزات فست فود آشنا شدید بهتر آن است که روش های خرید خود را مورد بررسی قرار دهید. مراجعه حضوری کی از روش هاست که نیازمند زمان زیاد و البته دانش زیاد است. چرا که اجناس مناسب با کیفیت و اجناس بی کیفیت زیادی در بازا کنار هم قرار گرفته اند و به سبب قیمت پایین تر سبب میشوند تا شما تحریک شوید و جنس نا مرغوب را خریداری کنید و از طرفی ممکن است تحت تاثیر برخی فروشندگان قرار بگیرید که تنها به حاشیه سود خود می اندیشند و شما را گمراه سازند. برای مشاهده قیمت تجهیزات فست فود و یا خرید لوازم کافه رستوران می توانید با فیدار سورن تماس حاصل نمایید.

خرید اینترنتی نیز گزینه بعد شماست اما این در صورتی خوب است که با برند ها آشنایی داشته و همچنین قیمت بازار را نیز داشته باشید تا بتوانید با یک مقایسه درست به نتیجه برسید. اما چرا همانطور که در بالا نیز اشاره شد کار را به فیدار سورن نسپارید؟ سپردن کار به فیدار سورن خود ضمانتگر کیفیت ایده آل در کنار پایین ترین قیمت ممکن متناسب با تخفیف و البته خدمات جانبی بسیاریست. جهت مشاوره راه اندازی رستوران و کترینگ فیدار سورن در خدمت شماست.

هر فست فودی براي اين كه قادر باشد سفارشات مشتريان را آماده و سرو کند، به تهیه لیست تجهیزات فست فود نیاز دارد. فست فودها از دسته غذاهای نسبتا جدید هستند که طعم و مزه بسیار دلچسب و دوست داشتنی ای دارند، که همین موضوع هم باعث شده است که فست فودها در میان مردم و جوامع ایرانی و جهانی، بسیار محبوب و پرطرفدار باشند. این قضیه پرطرفدار بودن فست فودها هم، باعث ایجاد شدن فرصتی عالی برای کسب درآمد از طریق راه اندازی فست فودی ها شده است. اگر که شما هم به این فکر افتاده اید که از این فرصت خوب استفاه کنید و فست فود فروشی راه بیندازید، در ادامه مقاله لیست تجهیزات فست فود هم همراه فیدارسورن باشید، تا با مسائلی مثل لیست تجهیزات فست فود، لیست وسایل فست فود، وسایل جانبی فست فود، لیست قیمت تجهیزات فست فود و… آشنا شوید.

لیست وسایل فست فود

به طبع برای اینکه شغل فست فودي را شروع کنید و یک فست فود فروشی راه اندازی کنید، باید به فکر تهيه ليست تجهیزات فست فود، به كمك لیست قیمت تجهیزات فست فود باشید. برای اینکه بتوانید این تجهیزات را تهیه کنید هم، به این نیاز دارید که بدانید تجهیزات فست فود اصلا چه هستند و چه مواردی در داخل لیست تجهیزات فست فود قرار میگیرند. دلیل اهمیت این موضوع هم این است که شما اگر تجهیزات را نشناسید قادر نخواهید بود، با بررسی لیست قیمت تجهیزات فست فود، آنها را تهیه کنید. از همین رو به شما بسیار توصیه میشود که حتما با لیست وسایل فست فود آشنا شوید.

کسب اطلاعات بیشتر: لیست تجهیزات فست فود سیار

لیست تجهیزات فست فود در تهران

لیست تجهیزات فست فود

لیست تجهیزات فست فود

همانطور که در بخش قبل هم به آن اشاره شد، در صورتی که تصمیم گرفته باشید که وارد صنعت و کسب و کار فست فود شوید، باید حتما با چند مسئله آشنا باشید، که یکی از مهمترین مسائل و نکاتی که باید آن را بدانید، آشنایی با لیست تجهیزات فست فود یا همان لیست وسایل فست فود است. در این لیست یکسری از موارد و وسیله هایی که حضور آنها در هر فست فودی ای لازم و ضروری می اشد و در پخت آیتمهای مختلف منوی فست فودها نقش اساسی دارند، جمع آوری شده اند. در قسمت پایینی این پاراگراف یکسری از موارد لیست تجهیزات فست فود که با توجه به لیست قیمت تجهیزات فست فود، هر کدام قیمت مختلفی دارند را مشاهده میکنیم.

فر های صنعتی

فر هاي صنعتی تا مقدار زیادی با فرهای معمولی و خانگی متفاوت اند. دلیل این بحث هم، این موضوع میباشد که در آشپزخانه های صنعتی، در رستورانها، وهر گونه کسب و کار حوزه غذا، حجم غذا و موادی که باید پخته شوند، با حجم غذایی که در خانه ها پخته میشود قابل قیاس نیست. همچنین علاوه بر این موضوع هم، فر صنعتی امکاناتی را در اختیار کارکنان فستفود ها میگذارد که بتوانند ماده غذایی را آنطور که میخواهند بپزند، که فرهای معمولی و خانگی این قابلیت را ندارند. از فرهای صنعی می توان به فر سوپرهیت و فر کامبی اشاره کرد.

سرخ کن های صنعتی

 سرخکن های صنعتي یکسری از موارد لیست تجهیزات فست فود هستند که برای حرارت دادن به روغن و انجام عمل سرخ کردن از نیروی برق استفاده میکنند. سرخ کنهای صنعتی دارای المنت هایی هستند که پس از گذشت مدتی از روشن شدن شان، به شدت گرم میشوند و روغن داخل سرخ کن را داغ میکنند. از سرخ کنهای صنعتی که به هیچ وجه از وسایل جانبی فست فود نبوده و از موارد اصلی لیست وسایل فست فود هستند، میتوان سرخ کن صنعتی کانتر تاپی، سرخ کن صنعتی مدل ساده و زمینی، سرخ کن صنعتی دراپ این Drop in و… را نام برد.

دستگاه همبرگر زن

در مورد انواع همبرگر زن هم باید گفت که، همبرگر زن ها كه از موارد مهم تجهیزات فست فود هستند، وسایلی هستند که از آن ها برای تبدیل گوشت به گوشت مناسب و شکل همبرگر استفاده می شود. در رستورانها، فست فودها، و در کل هر جایی که همبرگر سرو میشود، گوشت پس از چرخ شدن، در وزنهای مشخصی قطعه قطعه یا گلوله گلوله میشوند تا برای سرخ و پخته شدن بروند. اما مشکلی که در این میان وجود دارد این است که تخت کردن این گوشت چرخ کرده سخت است و نمیتوان بدون وسیله آن را به شکل گرد و تمیز درآورد. در این زمان است که انواع همبرگر زن به کمک می آیند تا تکه گلوله شکل گوشت چرخ کرده را گرد و تمیز به مانند برگرهایی که ما میشناسیم تبدیل میکنند. انواع همبرگر زن هم، همبرگر زن نیمه خودکار، همبرگر زن دستی و… هستند.

لیست تجهیزات فست فود

لیست تجهیزات فست فود

فر هاي مخصوص پیتزا

 هر کس که قصد راه اندازی فست فود یا هر جایی که در منوی آن پیتزا قرار دارد، را داشته باشد، به این احتیاج خواهد داشت که پیتزا را پس از آماده سازی موارد اولیه و چینش آنها بر روی خمیر، بپزد. زیرا قرار نیست که پیتزا و مواد اولیه، خام خام تحویل مشتری شوند. به همین سبب هم افراد به این نیاز دارند که از میان موارد لیست فست فود، انواع فر پیتزا را هم تهیه کنند تا پس از آماده سازی مواد اولیه، آنها را داخل فر قرار دهند تا پخته و آماده ارائه به مشتریان شود. برخي از انواع فر پیتزا که برای رستوران ها و فست فودی ها قابل استفاده هستند، عبارت اند از فر پیزا آجری یا تنور پیتزا، فر پیتزا ریلی، فر پیتزا صندوقی، و… .

کسب اطلاعات بیشتر: مراحل راه اندازی فست فود

وسایل جانبی فست فود

يكسري از موارد تجهیزات فست فود که شاید با آنها آشنا نباشید، وسایل جانبی فست فود هستند. لوازم جانبی فست فود وسایلی هستند که شاید خیلی مهم به نظر نیایند، و حتی در لیست قیمت تجهیزات فست فود هم مورد توجه قرار نگیرند، اما داستان در واقیعت بالعکس است و حضور آنها به اندازه حضور وسیله های اصلی ضروری است. ویژگی عمده ای که وسایل جانبی فست فود باید داشته باشند، این است که لوازم صنعتی فست فود باید به ‌خوبی با محصول اصلی هماهنگ باشند و موجب بهبود کیفیت و کارایی آن شوند. از وسایل جانبی فست فود میتوان به انواع سینی ها، انواع سبدها، انواع ظروف سس، انواع قاشق و چنگال و چاقوها، انواع میز و صندلی و… اشاره کرد.

 لیست قیمت تجهیزات فست فود

يكي از مهم ترین مسائل در زمان خرید هر وسیله و دستگاهی، قیمت آن وسیله یا دستگاه میباشد. دلیل اهمیت این موضوع هم این است که هر فردی میزان بودجه مشخصی دارد، و میخواهد با اطلاع از قیمت آن وسیله بدانید که آیا توانایی خرید آن را دارد یا خیر. در مورد موارد تجهیزات فست فود هم این موضوع صدق میکند، و‌ یکی از مهمترین مسائل برای افرادی که قصد راه اندازی فست فود را دارند، آشنایی با لیست قیمت تجهیزات فست فود است. اگر که میخواهید با لیست قیمت تجهیزات فست فود آشنا شوید، پیشنهاد میشود که از سایت فیدارسورن که یکی از بهترین ارائه دهندگان، لیست تجهیزات فست فود، وسایل جانبی فست فود، لیست وسایل فست فود و… هست، دیدن کنید.

11 دیدگاه در “تجهیزات فست فود

  1. اسعدی گفت:

    بسیار عالی. من فست فودیم رو با کمک شما راه اندازی کردم و زودتر از زمان ممکن به سوددهی رسیدم. ممنون از کمک هاتون

    1. z.kouroshi گفت:

      تشکر از شما

  2. شمایی گفت:

    حداقل هزینه ای که برای راه اندازی فست فودی نیازه با این تورم چقدره به نظرتون؟

    1. z.kouroshi گفت:

      سلام و وقت بخیر. با توجه به محلی که قرار است فست فودی تاسیس شود و منویی که می خواهید در اختیار مشتری قرار دهید هزینه متفاوت است. اما حداقل سرمایه را می توان 400 میلیون تومان براورد کرد

  3. شیرودی گفت:

    من 10 ساله فست فودی دارم ولی می خوام لوازمم رو عوض کنم دیگه کارایی قدیم رو ندارن. اما میترسم لوازم جدید هم کیفیت قدیم رو نداشته باشن. ی راهنمایی می خواستم برای اینکه بتونم لوازم با کیفیت رو تهیه کنم

    1. z.kouroshi گفت:

      سلام و وقت بخیر. تماس بگیرین در خدمتتون هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *