خدمات

تعمیر دستگاه گریل

تعمیر دستگاه گریل صنعتی رستورانی

یکی از مسائل و نگرانی هایی که برای صاحبین دستگاه های گریل وجود دارد، این است که برای تعمیر دستگاه گریل صنعتی خود به کجا مراجعه کنند.  دستگاه گریل یکی از دستگاه ها و ابزارآلات پخت و پز بسیار پر کاربرد در میان کسب و کار های حوزه غذا و به خصوص کسب و کار هایی که با فست فود سر و کار دارند می باشد، از همین رو دستگاه گریلی که مورد استفاده این نوع کسب و کار ها قرار می گیرد، باید صحیح و سالم باشد و عملکردی درست داشته باشد تا کارکنان فست فودی ها و… قادر باشند که سفارشات مشتریان را به بهترین شکل آماده بکنند. در صورتی که شما هم صاحب دستگاه گریل صنعتی و به دنبال تعمیر آن هستید، در ادامه بحث تعمیر دستگاه گریل هم همراه فیدارسورن بمانید تا اطلاعات بیشتری در مورد موضوعاتی مثل تعمیر دستگاه گریل، مرکز تعمیر تجهیزات آشپزخانه صنعتی و…. به دست آورید.

تعمیر دستگاه گریل صنعتی

اما در قدم اول از بحث تعمیر دستگاه گریل، بیاید تا کمی در مورد این شیوه پخت غذای خاص کمی صحبت کنیم. یک شیوه پخت مواد غذایی مختلف و سالم، گریل کردن است که عموماً قبل از اینکه گوشت سرخ شود مزه دار شده و روی انواع گریل صنعتی قرار می ‌گیرد تا طبخ شود. اکثر فست فود ها اقدام به خرید دستگاه گریل از مراکز معتبری مثل فیدارسورن می کنند و از شیوه پخت گریل استفاده می‌ کنند. به دلیل اینکه مهم ‌ترین دستگاه در فست فود که برای طبخ غذا استفاده می ‌شود دستگاه گریل است، باید دستگاه گریلی تهیه شود که طول عمر بالایی داشته باشند تا بتواند برای شما به‌ خوبی و سالها بدون هیچ نقصی کار کنند.

مرکز تعمیر دستگاه گریل صنعتی رستورانی

مرکز تعمیر دستگاه گریل صنعتی رستورانی

همچنین به دلیل استفاده زیاد از این دستگاه، بر شما لازم است که با نحوه نگهداری صحیح و تعمیر دستگاه گریل هم آشنایی داشته باشید. اما برای این که شما اطلاعات بیشتری در مود نحوه صحیح نگهداری از گریل ها پیدا کنید، یکسری نکات در این مورد در قسمت پایینی آورده شده اند. همچنین در صورتی هم که به دنبال تعمیر دستگاه گریل خود هستید، می توانید به سایت فیدارسورن مراجعه نمایید.

کسب اطلاعات بیشتر: تعمیر یخساز صنعتی در تهران

گریل‌ها کیفیت بسیار بالایی دارند و می‌توان از آن برای مدتی بسیار طولانی استفاده کرد. بااین‌حال رعایت برخی نکات می‌تواند باعث افزایش طول عمر بیشتر این وسایل پرکاربرد شود.

یکی از مهم‌ترین نکات استفاده اصولی از صفحه چدنی نچسب گریل است.

استفاده از ظروف فلزی برای جابه‌جایی مواد غذایی می‌تواند باعث آسیب دیدن این صفحه شود.از طرف دیگر پخت مواد غذایی اسیدی نیز می‌تواند به این صفحه آسیب برساند.

یکی دیگر از نکاتی که رعایت آن باعث افزایش طول عمر گریل می‌شود، تمیز کردن صفحه چدنی بعد از هر بار استفاده از دستگاه است. این کار باعث می‌شود که لکه‌های روغن و تکه‌های مواد غذایی آثار دائمی روی دستگاه شما به‌جا نگذارند.

با استفاده از برس ها می‌توانیم دستگاه گیریل را تمیز کنیم.

برس های برنجی با دسته‌ی فلزی  ضدزنگ است.

راه دیگر تمیز کردن دستگاه گریل استفاده از فویل سرکه سفید و آلومینیوم  است. خاصیت اسیدی سرکه ضد چربی‌ها عمل می‌کند.

ابتدا سرکه‌ی سفید را داخل یک شیشه‌ی آب‌پاش تمیز بریزید، سپس سرکه را بر سطح گریل اسپری کنید و اجازه بدهید برای چند دقیقه روی آن باقی بماند و فویل آلومینیوم به‌جای ساینده استفاده می‌شود.

مرکز تعمیر دستگاه گریل صنعتی رستورانی

مرکز تعمیر دستگاه گریل صنعتی رستورانی

در کل اما درباره تعمیر دستگاه گریل باید گفت که پشتیبانی و تعمیرات تجهیزات آشپزخانه صنعتی، شامل کوچکترین مشکل پیش بینی نشده تجهیزات تا پیچیده ترین مشکل، یکی از معضلات اصلی فست فود داران و رستوران داران می باشد که در صورت خرابی یکی از تجهیزات چه بسا مشکل جزیی داشته باشد ولی نیاز به سرویس کار و تعمیرکار خاص خودش را دارد تا با تخصصی که دارند در کوتاه ترین زمان ممکن، مشکل دستگاه را شناسایی و رفع نمایند تا رستوران داران و یا فست فود داران در انجام کارهای خود دچار مشکل نشوند. از همین رو به شما توصیه می شود که همواره یک مرکز تعمیر دستگاه گریل معتبر مثل فیدارسورن را در ذهن خود نگه داشته باشید.

کسب اطلاعات بیشتر: لوازم تاسیس آشپزخانه صنعتی

مرکز تعمیر دستگاه گریل صنعتی

امید است مباحثی که در طی بحث تعمیر دستگاه گریل مطرح شدند مثل مرکز تعمیر دستگاه گریل و… برای شما مفید و کاربردی واقع شده باشند. یکی از مهم‌ترین مولفه‌ها برای افرادی که دستگاه گریل آن‌ها خراب شده است، هزینه تعمیرات دستگاه می‌باشد. میزان هزینه‌های تعمیرات در یک مرکز تعمیر دستگاه گریل به مولفه‌های مختلفی بستگی دارد و نمی‌تواند مقدار آن را به طور دقیق مشخص کرد. برای مثال اگر قطعه‌ای از گریل شما معیوب شده باشد، تعمیرکار باید آن را با یک قطعه جدید جایگزین کند. هزینه قطعات اورجینال موجود با نرخ روز محاسبه می‌شود و این یکی دیگر از دلایلی است که نمی‌توان قیمتی مشخص برای هزینه‌های تعمیرات گریل مشخص کرد.

اما در نهایت باید گفت که یکی از مرکز تعمیر دستگاه گریل های بسیار معتبر و حرفه ای که شما می توانید از خدمات آن ها بهره مند شوید. همچنین باید اشاره کرد که تمام نرخ‌های مجموعه فیدارسورن مطابق با نرخ مصوب اتحادیه استان تهران است و مجموعه فیدارسورن تلاش می‌کند خدمات خود را با بهترین و منصفانه‌ترین قیمت به مشتریان ارائه دهد. همچنین هزینه تمام خدمات این مجموعه با فاکتور رسمی و شفاف ارائه می‌شود تا خیال شما از بابت شفافیت هزینه خدمات راحت باشد. همچنین برای دریافت قیمت تجهیزات آشپزخانه صنعتی می توانید با سورن کیچن همراه باشید.

1 دیدگاه در “تعمیر دستگاه گریل

  1. میلاد گفت:

    سلام خسته نباشید تعمیر در محل هستین؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *