تعمیر تجهیزات آشپزخانه صنعتی

یکی از دغدغه های بسیاری از افراد مختلف، این می باشد که برای تعمیر تجهیزات آشپزخانه صنعتی به کجا باید مراجعه کنند. همان گونه که مستحضر هستید، آشپزخانه های صنعتی پر از وسایل و تجهیزات مختلفی هستند. اهمیت وجود و سلامت این وسایل و تجهیزات آشپزخانه صنعتی هم در اینجا می باشد که حاضر شدن هر سفارش مشتری، حاصل دست به دست هم دادن این تجهیزات و وسایل مختلف است.

از طرفی هم حجم کاری و سفارشات در کسب و کار های حوزه غذا بالا می باشد و به موازات آن سرعت آماده شدن مواد غذایی هم باید بالا باشد. به همین منظور این که تجهیزات آشپزخانه صنعتی سالم باشند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و در صورتی هم که مشکلی برای هر کدام از آن ها پیش بیاید، سریعا باید برای تعمیر آن وسیله اقدام کرد. برای این که بیشتر در مورد تعمیر تجهیزات آشپزخانه صنعتی و مسائلی مثل تعمیر فر کامبی رشنال، تعمیر ماشین ظرفشویی صنعتی، مرکز تعمیر تجهیزات آشپزخانه صنعتی و… بدانید، در ادامه بحث هم همراه فیدارسورن بمانید.

تماس با مرکز تعمیر تجهیزات آشپزخانه صنعتی: 09122408711

تعمیر تجهیزات آشپزخانه صنعتی در تهران

اما قبل از این که در مورد تعمیر تجهیزات آشپزخانه صنعتی صحبت کنیم، بیاید تا کمی در مورد خود آشپزخانه های صنعتی بدانیم. آشپزخانه صنعتی را می توان این گونه معرفی کرد و گفت که در واقع همان آشپزخانه رستوران‌ها، هتل‌ها ادارات، کارخانه‌ها و غیره است. علت نام‌گذاری این آشپزخانه‌ها به دلیل نوع پخت و سرعت تحویل غذا می‌باشد. زیرا در این نوع آشپزخانه‌ها معمولا پخت و پز غذاها به صورت کلان و گسترده و در کم‌ترین زمان ممکن است. در حقیقت در آشپزخانه‌های صنعتی طبخ غذا به صورت کاملا حرفه‌ای می‌باشد. به طور کلی در هر مکانی که خدمات آشپزی به طور گسترده و در حجم بالا طبخ می‌شود، آن مکان از آشپزخانه‌های خانگی و معمولی متفاوت شده و به چنین ساختاری آشپزخانه صنعتی گفته می‌شود.

البته آشپزخانه صنعتی تنها به معنی حجم بالای پخت و پز نیست. بلکه برای صنعتی شدن یک آشپزخانه به تجهیزات و امکانات خاصی نیاز داریم. حتی تعداد افرادی که در این آشپزخانه کار می‌کنند هم بر صنعتی شدن آن تاثیر دارد. بنابراین صنعتی شدن آشپزخانه‌ها تنها حول محور پخت و پز کلان نبوده و نیاز به شرایط دیگری دارد. مسلما برای پخت و پز و خدمات کلان نیاز به تجهیزات خاصی هست. به همین دلیل آشپزخانه‌های صنعتی تجهیزات و امکانات گسترده‌تری نسبت به آشپزخانه‌های معمولی دارند که برای تهیه آن ها می توانید به سایت و فروشگاه اینترنتی معتبر فیدارسورن مراجعه نمایید.

اما نکته ای که در مورد تجهیزا آشپزخانه صنعتی باید بدانید، این است که تجهیزات آشپزخانه های صنعتی نیز همانند سایر دستگاه هایی که بشر از آن ها استفاده می کند با گذشت زمان و استفاده بیش از حد از دستگاه ها دچار استهلاک می شود، که نیازمند سرویس یا حتی در برخی موارد تعویض قطعات آن دستگاه می شود. برای این که تجهیزات شما دیر تر نیاز به تعمیر تجهیزات آشپزخانه صنعتی مثل تعمیر فر کامبی رشنال پیدا کنند، بهتر است تمامی تجهیزات آشپزخانه های صنعتی را بعد از اتمام کار روزانه، تمیز یا روغن گیری و چربی زدایی را انجام دهید تا تجهیزات آشپزخانه صنعتی با دوام بیشتری برای شما کار کنند و دچار نقض یا مشکل نشوند. بدین گونه اگر نظافت های جزیی که هر شب لازم به اجرا می باشد را انجام ندهید ممکن است دستگاه دچار مشکل بزرگ با هزینه هنگفتی شود.

اما در مورد خود تعمیر تجهیزات آشپزخانه صنعتی که یکی از خدمات اصلی شرکت فیدارسورن می باشد هم باید گفت که پشتیبانی و تعمیرات تجهیزات آشپزخانه صنعتی، شامل کوچکترین مشکل پیش بینی نشده تجهیزات تا پیچیده ترین مشکل، یکی از معضلات اصلی فست فود داران و رستوران داران می باشد که در صورت خرابی یکی از تجهیزات چه بسا مشکل جزیی داشته باشد ولی نیاز به سرویس کار و تعمیرکار خاص خودش را دارد تا با تخصصی که دارند در کوتاه ترین زمان ممکن، مشکل دستگاه را شناسایی و رفع نمایند تا رستوران داران و یا فست فود داران در انجام کارهای خود دچار مشکل نشوند. شما برای تعمیر تجهیزات آشپزخانه صنعتی در هر نوعی، مثل تعمیر ماشین ظرفشویی صنعتی و…، می توانید از طریق سایت فیدارسورن اقدام نمایید.

خدمات پس از فروش تجهیزات آشپزخانه صنعتی

تعمیر فر کامبی رشنال

یکی از دستگاه هایی که ممکن است برای تعمیر آن به مرکز تعمیر تجهیزات آشپزخانه صنعتی نیاز پیدا کنید، فر کامبی رشنال است. فر رشنال یک ماشین بسیار پیشرفته است که با استفاده از بخار، حرارت یا ترکیبی از هر دو، غذا را می‌پزد. این تجهیزات اغلب در دسته بزرگ‌ ترین و گران ‌ترین تجهیزات آشپزخانه حرفه‌ای به شمار می آیند. بنابراین مهم است که موردی را انتخاب کنید که به بهترین نحو با نیازهای آشپزخانه شما تطبیق داشته باشد. از آنجا که فر رشنال های تجاری با مدل های مختلف در دسترس هستند، دانستن میزان فضایی که در اختیار دارید و ظرفیت پخت ‌و پز که به آن نیاز دارید، به میزان قابل ‌توجهی به کاهش دادن گزینه ‌های احتمالی تان در خرید این وسیله کمک خواهد کرد. فر رشنال مشخص می کند که اتاق های محفظه های آنها چقدر و در چه سایزی قابل نگهداری هستند. در حالی که بعضی از فرهای کوچکتر فقط ۵ سینی نیمه کوچک را در خود جای داده اند، مدل های بزرگتر دارای ۴۰ سینی نیم اندازه هستند. در مورد تعمیر فر کامبی رشنال هم باید گفت که این کار یک کار کاملا تخصصی است و باید توسط متخصصین خبره شرکت های تجهیزات آشپزخانه صنعتی و مرکز تعمیر تجهیزات آشپزخانه صنعتی صورت بگیرد. برای مشاهده قیمت فر رشنال کلیک کنید.

تعمیر ماشین ظرفشویی صنعتی

در مورد این مورد از خدمات مرکز تعمیر تجهیزات آشپزخانه صنعتی یعنی تعمیر ماشین ظرفشویی صنعتی باید گفت که تعمیرات ماشین ظرفشویی صنعتی یکی از اقداماتی است که نیاز به مهارت و تخصص در این زمینه دارد. از این رو به هنگام بروز هرگونه مشکل در ماشین ظرفشویی صنعتی، مصرف کنندگان باید از یک فرد متخصص برای انجام این کار کمک بگیرند. زیرا تعمیرکاران نابلد می توانند آسیب بیشتری به دستگاه وارد نمایند. این افراد متخصص یا تکنسین ها دوره های آموزشی لازم جهت تعمیر ماشین ظرفشویی صنعتی را دیده اند و با تمامی مشکلات آن آشنایی دارند. از این رو اگر دستگاه شما دچار ایراد شده و در کسب و کارتان مشکلات رخ داده، بهترین کار کمک گرفتن از تعمیرکار ماشین ظرفشویی صنعتی ای که شاغل در یک مرکز تعمیر تجهیزات آشپزخانه صنعتی مثل فیدارسورن است، می باشد.

تعمیرات تجهیزات آشپزخانه صنعتی

در طول مقاله تعمیر تجهیزات آشپزخانه صنعتی مباحثی مثل تعمیر فر کامبی رشنال، تعمیر ماشین ظرفشویی صنعتی، مرکز تعمیر تجهیزات آشپزخانه صنعتی و… بیان شدند که امید است برای شما کاربردی واقع شده باشند.  لوازم آشپزخانه صنعتی به لوازم بزرگی اطلاق می شود که در محیط های عمومی مورد استفاده قرار می گیرند. اگر شما هم با مشکل خراب شدن لوازم صنعتی مواجه شدید زمان را از دست نداده و سریعا برای تعمیر آن اقدام نمایید. چرا که هزینه ی خرید لوازم صنعتی بسیار بالا بوده و در صورتی که به هر دلیل امکان تعمیر آن ها از بین برود ممکن است نیاز داشته باشید تا یک دستگاه جدید خریداری کنید که در این صورت هزینه تقریبا چندین برابر بیشتر از تعمیر خواهد شد. برای تعمیر تجهیزات آشپزخانه صنعتی در انواع و اقسام مختلف هم شما می توانید به یکی از بهترین شرکت های فعال در حوزه تجهیزات آشپزخانه صنعتی، یا همان مرکز تعمیر تجهیزات آشپزخانه صنعتی فیدارسورن مراجعه نمایید. شما عزیزان می توانید برای خرید لوازم آشپزخانه صنعتی به فیدار سورن مراجعه کنید.