خدمات

تجهیزات رستوران سنتی

تجهیزات رستوران سنتی | لیست قیمت تجهیزات رستوران

تجهیزات رستوران سنتی از ملزومات همه ی رستوران های سنتی است و افرادی که قصد راه اندازی آن را دارند، حتما باید برای خرید این تجهیزات اقدام کنند. رستوران های سنتی هم درست به مانند تمامی فروشگاه ها و کسب وکار های حوزه غذا و خوراکی جات، نیازمند لوازم و خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی هستند. استفاده از تجهیزات رستوران سنتی در نوع صنعتی به شما این کمک را می کند که سفارشات مشتریان سریع تر حاضر شوند و همچنین از کیفیت بالاتری هم برخوردار شوند. اگر که به رستوران گردی علاقه مندید و یا اگر که قصد راه اندازی رستوران سنتی را دارید، ادامه مقاله برای شما نوشته شده است، زیرا در ادامه مقاله قرار است که به طور کاملی به رستوران سنتی و تجهیزات رستوران سنتی پرداخته شود. با مرکز فروش تجهیزات رستوران در تهران همراه باشید.

یکی از مهم ترین بخش ها در راه اندازی رستوارن سنتی خرید تجهیزاتی می باشد که متناسب با آن رستوران باشد. در ایران رستوران های سنتی طرفداران بسیار زیادی دارد و به همین دلیل لازم است که برای خرید تجهیزات و وسایل آن از یک متخصص در زمینه طراحی اشپزخانه صنعتی کمک بخواهید. شما عزیزان برای دریافت قیمت تجهیزات رستوران سنتی و یا خرید آن و یا حتی دریافت لیست تجهیزات و وسایل یک رستوران سنتی می توانید با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید و از مشاوره رایگان مجموعه سورن کیچن بهره مند شوید.

تفاوت رستوران سنتی و رستوران صنعتی

تجهیزات رستوران سنتی | لیست قیمت تجهیزات رستوران

تجهیزات رستوران سنتی | لیست قیمت تجهیزات رستوران

شاید در دید ساده تفاوتی میان رستوران سنتی و رستوران صنعتی وجود نداشته باشد، اما این دو با هم  فرق دارند و یکی نیستند. رستوران صنعتی رستورانی است که معمولا شکل و شمایلی مدرن و جدید دارد و در ظاهر و دکوراسیون آن استاندارد ها و وسایل پر زرق و برقی مورد استفاده قرار گرفته است. اما در رستوران سنتی، سعی در حفظ سادگی و استفاده از المان های ایرانی قدیمی و جدید شده است. در رستوران های صنعتی بیشتر از میز و صندلی استفاده شده است در صورتی که در رستوران های سنتی از میز های چوبی استفاده شده است. همچنین در منوی رستوران های صنعتی در کنار غذا های ایرانی محبوب، غذا های فرنگی و بعضا فست فود ها هم سرو می شوند. اما در رستوران های سنتی منو تنها متشکل از غذا های محبوب ایرانی مثل انواع کباب ها، غذا های محلی و غذا های خانگی ایرانی می باشد. همچنین معمولا در رستوران های سنتی قلیان هم سرو می شود که در منوی رستوران های صنعتی وجود ندارد.

کسب اطلاعات بیشتر: صفر تا صد راه اندازی کافه رستوران

لیست تجهیزات رستوران سنتی

رستوران سنتی و صنعتی با این که هر دو از تجهیزات رستوران، تجهیزانپت آشپزخانه صنعتی و بعضا هم از تجهیزات کافه استفاده می کنند، اما به دلیل تفاوت هایی که در منو ها و سبک کاریشان دارند، کمی در بحث تجهیزات آشپزخانه صنعتی و تجهیزات سرو غذا با هم متفاوت اند. ما در بخش پایینی این پاراگراف برخی از انواع تجهیزات رستوران سنتی که تهیه آن ها برای هر رستوران سنتی واجب و اجباری می باشد و بدون آن ها قادر به انجام امور و آماده کردن سفارشات مشتریان نیستند را، برای تان آورده ایم.

یخچال و فریزر: از مهم ترین تجهیزاتی که تمامی کسب و کار های مربوط به خوراکی جات و غذا ها مثل همین رستوران سنتی به آن نیازمندند یخچال ها و فریزر ها می باشند. یخچال و فریزر از تجهیزات رستوران سنتی می باشد که از آن برای نگهداری مواد مختلفی استفاده می شود. از موادی که آن ها را باید در یخچال ها و فریزر ها نگهداری کرد می توان به انواع محصولات پروتئینی مثل گوشت ها و مرغ ها، انواع صیفی جات مثل خیار، هویج، کاهو، کلم و…، انواع نوشیدنی ها مثل انواع نوشابه ها، انواع نوشیدنی های مالت و… اشاره کرد. این یخچال ها و فریزر ها دمای درون خود را ثابت نگه میدارند تا مواد اولیه همواره تازه و سالم بمانند.

تجهیزات رستوران سنتی | لیست قیمت تجهیزات رستوران

تجهیزات رستوران سنتی | لیست قیمت تجهیزات رستوران

خلال کن: یکی از کار هایی که در تهیه غذا های مختلف زمان زیادی می برد، و برای مدت نسبتا قابل توجهی وقت نیروی کار را می گیرد،‌ خلال کردن مواد اولیه ای مثل هویج، سیب زمینی و… می باشد. برای این که در روند کلی کار و به خصوص خلال کردن سرعت ایجاد شود، دستگاهی وجود دارد به اسم خلال کن، که از تجهیزات رستوران سنتی هم می باشد.

چرخ گوشت صنعتی: از تجهیزات رستوران سنتی که تقریبا در همه رستوران ها و مشاغل غذایی یافت می شود، چرخ گوشت صنعتی است. برای تهیه بسیاری از غذا ها نیاز است که مواد چرخ شوند یا با هم ترکیب شوند. می توان با استفاده از چرخ گوشت صنعتی در زمان بسیار کوتاهی این کار ها را انجام داد.

اجاق پلوپز: با جرئت می توان گقت که بخش اعظمی از آيتم های منوی رستوران های سنتی، به همراه برنج سرو می شوند. به همین علت داشتن اجاق پلوپز در میان تجهیزات رستوران سنتی، از اوجب واجبات می باشد. با استفاده از اجاق پلوپز، روند پخت برنج سرعت می گیرد و سفارشات مشتریان سریع تر حاضر می گردد.

دستگاه کباب پز صنعتی: کباب ها از محبوب ترین غذا ها در میان ما ایرانیان هستند. از همین رو در رستوران های سنتی، هیچ غذایی از میان آیتم های منو، به اندازه انواع کباب ها سفارش داده نمی شود. در حجم سفارش بالا هم این امکان وجود ندارد که نیروی کار آشپزخانه به صورت دستی کباب زنی کنند. به همین علت به یکی از تجهیزات آشپزخانه صنعتی به نام دستگاه کباب پز صنعتی رستورانی که در دو نوع کشویی و سالاماندری در بازار موجود است، نیازمند هستید.

سیب زمینی پوست کن: سیب زمینی از صیفی جاتی است که در آیتم های غذایی یک رستوران سنتی، نقش پر رنگی دارد. از سیب زمینی یا در کنار غذا یا به عنوان پیش غذا و یا به عنوان عضو کلیدی از غذا، مثل سیب زمینی آبگوشت استفاده می شود. به همین سبب هم تهیه سیب زمینی پوست کن از امور ضروری راه اندازی رستوران سنتی می باشد.

کسب اطلاعات بیشتر: سفارش میز کار استیل برای رستوران

خرید تجهیزات رستوران سنتی

تجهیزات رستوران سنتی | لیست قیمت تجهیزات رستوران

تجهیزات رستوران سنتی | لیست قیمت تجهیزات رستوران

برای خرید تجهیزات رستوران سنتی یا صنعتی، علاوه بر داشتن لیست، شما به این احتیاج دارید که از میان متعدد برند های تولید کننده تجهیزات آشپزخانه و رستوران، یکی را انتخاب کنید. همچنین پس از انتخاب برند مناسب، شما به این نیاز دارید که از میان انبوه فروشندگاه تجهیزات سرو غذا و تجهیزات رستوران یکی را انتخاب کنید. به همین سبب می توان گفت که خرید تجهیزات رستوران کاری زمان بر است که برای انجام آن شما باید از مراحلی مثل تهیه لیست تجهیزات رستوران، انتخاب برند مناسب تجهیزات و در نهایت یافتن فروشگاه مناسب لوازم، گذر کنید.

کسب اطلاعات بیشتر: چیدمان اشپزخانه رستوران

قیمت تجهیزات رستوران سنتی

به شمایی که راه اندازی رستوران و خرید تجهیزات رستوران، تجهیزات کافه، تجهیزات آشپزخانه صنعتی، تجهیزات سرو غذا و یا غیره را دارید، پیشنهاد می شود که سری به سایت فیدارسورن بزنید. گروه فیدارسورن از بهترین شرکت های فروش تجهیزات رستوران سنتی و صنعتی می باشد که آماده است، لوازم مورد نیاز شما عزیزان را با بالاترین کیفیت فراهم کند. جهت خرید لوازم اشپزخانه رستوران با مجموعه فیدار سورن همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *