خدمات

تجهیزات راه اندازی کبابی

تجهیزات راه اندازی کبابی

تهيه تجهیزات راه اندازی کبابی و استارت كار كبابي از آن دست امور است که هر کسی با دیدن یک کبابی شلوغ و پر مشتری به آن فکر می کند. در بحث  راه اندازی كبابی، مسائلی از قبیل تهیه تجهیزات راه اندازی کبابی، تجهیزات آشپزخانه صنعتی، تجهیزات رستوران، تجهیزات سرو غذا و… وجود دارند که باید مورد توجه قرار بگیرند. همچنین داشتن مهارت كباب پزی و بلد بودن طبخ غذا هم مزیت محسوب می شود و به رشد کار کمک می کند. در ارتباط با هر شغلی، می شود گفت که برای چه دسته از افرادی مناسب است،

در بحث شغل و تهيه تجهیزات راه اندازی کبابی هم می توان گفت که همه افراد، اعم از زن و مرد می توانند وارد اين عرصه شوند و این گونه نیست که بگوییم برای قشر خاصی مناسب است. اين امر به شکلی است که هر کسی که مختصری با کباب زنی آشنا باشد یا حتی اگر اصلا آشنا نباشد هم می تواند اقدام به تهیه تجهیزات راه اندازی کبابی و استارت آن کند. برای این که بیشتر با چم و خم های شغل كباب مثل تهيه تجهیزات راه اندازی كبابي، تجهیزات رستوران و… آشنا شویم، صفحه را ترك نکنید و در ادامه هم همراه فیدار سورن بمانید.

جهت دریافت مشاوره راه اندازی کبابی با شماره 09122408711 تماس حاصل نمایید.

هزینه راه اندازی کبابی

هزینه راه اندازی کبابی

هزینه راه اندازی کبابی

پیش از بحث بیشتر درباره تجهیزات راه اندازی کبابی، بیاید کمی با خود شغل کبابی آشنا شویم. حتی با وجود این که چند سالی است فست فود های پر زرق و برق و چرب و چیلی بسیار گسترش یافته اند و با استقبال شدید عامه مردم هم روبرو شده اندْ اما هنوز هم غذا های اصیل و دیرینه ایرانی در میان مردم از محبوبیت بالایی برخوردارند و جای خودشان را به فست فود ها نداده اند، بلکه جایگاه محبوبیت خود را با آن ها تقسیم کرده اند.

انواع کباب هاْ جوجه ها، جگر، دل، قلوه و… هم که از تنوع بسیار زیادی برخوردارند عامه غذا هایی هستند که در کبابی ها برای مشتریان و مردم عرضه می شوند. همچنین خود کبابی ها هم نوع های متفاوتی دارند به این شکل که برخی از کبابی ها صرفا تمرکز خود خود را بر روی انواع کباب ها گذاشته اند، فقط تجهیزات راه اندازی کبابی را تهیه کرده اند و غذای خود را به صورت خوراک و با نان سرو می کنند اما برخی دیگر در کنار انواع کباب ها غذا های دیگر و بعضا حتی برخی کباب های کشور های دیگر مثل دونر کباب و… را هم به منوی غذایی خود اضافه کرده اند.

کسب اطلاعات بیشتر: مراحل و نحوه راه اندازی تهیه غذای خانگی

ليست تجهیزات راه اندازی كبابی

می شود گفت مهم ترین بحثي که شما برای راه اندازی كبابی خود به آن احتیاج دارید ىر كنار موضوع داشتن مهارت کباب زنی و کباب پزی ‌یا داشتن آشپز، تهيه تجهیزات راه اندازی كبابي مي باشد. زیرا درست است این که مهارت كباب زنی و كباب پزی را داشته باشید و يا آشپزی را ىاشته باشید كه به اين مهارت ها مسلط باشد، مهم است.

اما فراموش نشود که شما براي انجام كار و آماده كرىن سفارشات مشتريان. نیاز به يكسري وسايلي دارید كه بىون آن ها امكان كار و ارائه غذا را نخواهید داشت. به همین دليل شما به تجهیزات راه اندازی كبابي ساده و صنعتی اي برای شروع کار خود و پیشبرد آن احتیاج دارید. این که دقیق بشود گفت شما به چه تجهیزاتی احتیاج دارید، ممکن نیست زیرا به این بستگی دارد که شما قصد دارید کارتان را با چه حجمی شروع کنید و پیش ببرید.

تجهیزات راه اندازی کبابی

تجهیزات راه اندازی کبابی

یکی از اصلی ترین تجهیزات برای راه اندازی یک کبابی خرید کباب پز می باشد. وابسته به اینکه محیط رستوران شما به چه صورت است، می توانید از سه مدل مختلف از کباب پزها استفاده کنید. محصول مورد نظر شما می تواند به صورت کباب پز تابشی، کباب پز ریلی اتوماتیک و کباب پز سنتی باشد. برای مشاهده و خرید این محصولات می توانید به بخش فروشگاه فیدار سورن مراجعه کنید.

کسب اطلاعات بیشتر: بهترین مرکز فروش تجهیزات رستوران در تهران

اگر که تنها می خواهید یک كبابي کوچک و با تنوع غذایی کم راه اندازی کنید احتمالا به تجهیزات آشپزخانه صنعتی، تجهیزات رستوران، برخی تجهیزات سرو غذا به تعداد محدود و يكسري چیز های دیگر احتیاج دارید، اما اگر که می خواهید در کنار غذا های كبابي معمول، يكسري غذای ایرانی دیگر هم به مشتریان ارائه دهید، برخي تجهیزات دیگر هم به لیست تجهیزات راه اندازی کبابی شما اضافه می شوند.

همچنین اگر هم که بخواهید کارتان را بزرگ و به شکل رستوران شروع کنید یکسری تجهیزات اضافی مثل تجهیزات رستوران و تجهیزات سرو غذای بیشتر هم نیاز پیدا خواهید کرد، يا مثلا اگر هم که بخواهید براي بالا تر رفتن کلاس کار در کنار غذا به مشتریان قهوه و نوشیدنی های بر پایه قهوه هم ارائه دهید به تجهیزات راه اندازی کافه رستوران هم محتاج هستید. به طورکلی اما برخی از تجهیزات راه اندازی كبابي كه مورد نیاز کار شما خواهند بود را در پایین گرد هم آورده ایم.

  • اگر آشپزی بلد نباشید در وهله اول آشپزی که به طبخ غذا های ایرانی علی الخصوص کباب زنی و کباب پزی مسلط باشد
  • یخچال برای نگهداری مواد اولیه
  • پیک موتوری
  • گاز صنعتی
  • میز پیشخوان
  • قابلمه و دیگ های بزرگ
  • میز و صندلی
  • انواع چاقو ها
  • کوره پخت نان (در صورت دلخواه)
  • انواع ماهی تابه ها
  • انواع سيخ ها
  • ست کاملی از ملاقه ها و کفگیر ها
  • یخچال برای نوشدنی ها
  • نيروي كار براي سفارش گیری
  • نیروی کار برای کمک به آشپز
  • نیروی کار برای بردن غذا برای مشتریان

کسب اطلاعات بیشتر: لیست تجهیزات راه اندازی فلافلی

سرمایه لازم برای راه اندازی كبابي

سرمايه اي كه شما براي راه اندازی كبابی و تهيه تجهیزات راه اندازی کبابی به آن احتیاج دارید، تا حد بسیار زیادی به خود شما بستگی دارد. زیرا حجم کار، بودجه بندی شما، شکل انجام کار، نوع سرویس دهی و منو ای که شما برای کبابی خود در سر دارید با دیگری متفاوت است. به نحوی که اگر شما فقط بر روی انواع كباب هاي معمول مانور دهید و بخواهید با حجم کار کم و کوچک شروع کنید حتی شاید قادر باشید با هزینه ای نه چندان سنگین (البته نسبت به جو بازار) هم کارتان را شروع کنید.

اما اگر که قصد داشته باشید كبابی خود را به رستوران تبدیل کنید یا مانور های دیگر هم بدهید، به تجهیزات بیشتری احتیاج خواهيد داشت و به طبع به سرمايه اوليه بيشتري هم نياز خواهيد داشت. به همين سبب هم مي شود گفت که موضوع سرمايه کاملا به خود شما، شرایط تان و برنامه ای که دارید، بر می گردد.

درآمد راه اندازی کبابی چقدر است؟

درآمد راه اندازی کبابی چقدر است؟

درآمد راه اندازی کبابی چقدر است؟

موضوعي مهم و حیاتی که پیش از انجام هر کاری شما حتما باید آن را انجام دهید، تحقیق و كسب اطلاعات است، آن هم هر چه بیشتر، بهتر، زیرا انجام اين كار اطلاعات شما در حوزه ای که می خواهید واردآن شوید، مثلا همین تهیه تجهیزات راه اندازی کبابی، را بالا می برد، باعث خواهد شد که شما بهتر کارتان را شروع کنید و زودتر به نتيجه ىلخواه و سود برسید. این بحث هم که از افراد با تجربه و دارای تخصص در حوزه ای که قصد ورود به آن را دارید، کمک بگیرید از دیگر چیز های حائز اهمیت و مهم است.

دلیل اصلی ای هم که باعث شد ما این مقاله را خدمت تان ارائه دهیم و مطالبی مانند کبابی چیست، لیست تجهیزات راه اندازی کبابی، درآمد راه اندازی کبابی چقدر است، سرمایه لازم برای راه اندازی کبابی و… را بیان کردیم اين بود که سعی کنیم به شما کمک کنیم و بتوانيم کمی اطلاعت شما در این حوزه را بالا ببریم.

پیشنهاد نهایی ما هم به شما این است که برای مشاهده و خرید چه تجهیزات راه اندازی کبابی، چه تجهیزات آشپزخانه صنعتی، چه تجهیزات رستوران، چه تجهیزات سرو غذا، و هر چه که برای راه اندازی کسب و کار خود به آن احتیاج دارید، و همچنین به جهت گرفتن مشاوره حرفه ای به سایت ما یعنی فیدار سورن، سری بزنید. شما عزیزان برای خرید لوازم کافه و رستوران می توانید به صفحه مربوطه مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *