خدمات

بهترین برند تجهیزات آشپزخانه صنعتی

بهترین برند تجهیزات آشپزخانه صنعتی

بهترین برند تجهیزات آشپزخانه صنعتی کدام است؟ اگر در حال راه اندازی یک اشپزخانه برای رستوران، فست فود، تهیه غذا، کترینگ و … هستید حتما تاکنون اقدام به خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی کرده اید و می دانید که برندهای مختلفی برای آن وجود دارد. اما از میان انبود برندها، بهترین برند تجهیزات آشپزخانه صنعتی کدام است؟ در نظر داشته باشید که قیمت تجهیزات آشپزخانه صنعتی عموما بالاست و قرار است هزینه هنگفتی برای خرید آن ها بپردازید. بنابراین می بایست با کمی تامل و تحقیق اقدام به خرید کنید که سرمایه خود را نیز از دست ندهید. بهترین راه حل ما این است که برای راه انداری یک آشپزخانه صنعتی در ابتدا با یک مشاور مشورت کنید و سپس با اطلاعات کامل اقدام به خرید کنید. برای این کار تنها کافیست که با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید و از مشاوره رایگان مجموعه فیدار سورن بهره مند گردید. بهترین برند تجهیزات آشپزخانه کدام است؟

جهت دریافت مشاوره راه اندازی رستوران با شماره 09122408711 تماس حاصل نمایید.

بهترین برند تجهیزات آشپزخانه صنعتی

تجهیزات آشپزخانه صنعتی در مکان هایی مانند رستوران، فست فودی، مراکز تهیه غذا، تالارها و … مورد استفاده قرار می گیرد چرا که در این مکان ها غذا در حجم بالایی تولید می شود و نیازمند تجهیزات بزرگتر و با کیفیت تر می باشد. در کنار تجهیزاتی که برای پخت استفاده می شود می بایست تجهیزات آماده سازی غذا و تجهیزات سرمایشی و … نیز خریداری شود. برای این کار بهتر است از برندهایی خریداری کنید که کیفیت کاری آن ها بالا باشد. بدین منظور می بایست در ابتدا با بهترین برند تجهیزات آشپزخانه صنعتی آشنا شوید. با مجموعه فیدار سورن همراه باشید.

بهترین برند تجهیزات آشپزخانه صنعتی

بهترین برند تجهیزات آشپزخانه کدام است

تجهیزات آشپزخانه صنعتی برند APW

APW یک برند آمریکایی می باشد که در زمینه تهیه و تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی فعالیت می کند. این برند عموما تجهیزات گرمایشی را برای آشپزخانه تهیه می کند و آن ها را به سراسر دنیا ارسال می کند. یکی از معروف ترین محصولاتی که ای شرکت ارائه کرده است اجاق گریل می باشد که طرفداران زیادی دارد. البته با توجه به افزایش قیمت ها، هزینه خرید اجاق گریل نیز دستخوش تغییراتی شده است اما همچنان به عنوان یکی از بهترین گزینه ها می باشد.

کسب اطلاعات بیشتر: لیست تجهیزات آشپزخانه تالار

تجهیزات آشپزخانه صنعتی برند FAGOR

از دیگر برندهای مطرح اروپایی که جزو بهترین برند تجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشد، فاگور می باشد. این برند به صورت گسترده در زمینه تجهیزات گرمایشی، سرمایشی و شست و شو فعالیت دارد. برای دریافت قیمت این برند معتبر می توانید با مجموعه فیدار سورن در ارتباط باشید. برند فاگور یکی از برندهای معتبر می باشد که می توانید برخی از تجهیزات آشپزخانه صنعتی خود را از این برند تهیه کنید. مجموعه فیدار سورن تجهیزات فاگور را به طور مستقیم وارد می کند و می توانید تجهیزات این برند را با مناسب ترین قیمت تهیه کنید.

بهترین برند تجهیزات آشپزخانه صنعتی

بهترین برند تجهیزات آشپزخانه کدام است

تجهیزات آشپزخانه صنعتی برند LINCOLN

اگر با لوازم اشپزخانه صنعتی آشنایی داشته باشید برند لینکلن را با فر پیتزا ریلی می شناسید این فر در دو مدل 1154 و 1456 تولید شد و هم اکنون در ایران نیز عرضه می شود. فر پیتزای ریلی لینکلن برای پخت پیتزاهای آمریکایی بهترین گزینه می باشد که طرفداران زیادی را در ایران دارد. لینکلن با فر پیتزا در ایران شناخته شده است و به همین دلیل طرفدار زیادی پیدا کرده است. در صورتی که اطلاعات دقیقی از این برند ندارید با مشاورین فیدار سورن در ارتباط باشید.

تجهیزات آشپزخانه صنعتی برند LOTUS

لوتوس یکی از بهترین برندهای ایتالیایی در زمینه تولید و عرضه تجهیزات اشپزخانه صنعتی می باشد که تقریبا تمامی تجهیزات مورد نیاز شما را دارد. کیفیت بالا و ظاهر زیبا این برند را بسیار بولد کرده است. از محبوب ترین تجهیزاتی که توسط برند لوتوس عرضه می شود فر پیتزا GGF می باشد که بسیار پرفروش است.

تجهیزات آشپزخانه صنعتی برند TURBO AIR

این تولید کننده تجهیزات برودتی آشپزخانه صنعتی می‌باشد که وسایلی مانند یخچال ایستاده، فریزر ایستاده، یخچال و فریزر خوابیده (رویه میزکار)، کانتر سرد، تاپینگ پیتزا و ساندویچ، انواع یخچال‌های ویترینی و… را شامل می‌شود. تجهیزات این برند نیز در ایران موجود بوده و از کیفیت و ماندگاری بالایی برخوردارند، اما با توجه به قیمت بالای آنها، مصرف کنندگان غالبا ترجیه می‌دهند از نمونه‌های مشابه ایرانی آن استفاده کنند.

کسب اطلاعات بیشتر: مرکز تجهیزات اشپزخانه صنعتی در تهران

بهترین برند تجهیزات آشپزخانه کدام است؟

بهترین برند تجهیزات آشپزخانه صنعتی

بهترین برند تجهیزات آشپزخانه کدام است

یکی از مواردی که درباره خرید تجهیزات فست فود باید به آن توجه کرد میزان هزینه ای است که قرار است برای آنها صرف کنید مسلما هرچه هزینه بیشتری صرف کنید دستگاه های باکیفیت تر و با کارایی بیشتری در اختیارتان قرار می گیرد. در خرید تجهیزات آشپزخانه های صنعتی باید به چیدمان تجهیزات فست فود هم توجه کرد این تجهیزات باید به گونه ای باشند که فست فود شما به خوبی سازمان دهی شود و دسترسی افراد به انواع غذاها و انواع قسمت های فروشگاه شما آسان باشد. بهترین برند تجهیزات آشپزخانه صنعتی.

اگر قصد تهیه تجهیزات آشپزخانه های صنعتی را دارید ابتدا نسبت به این تجهیزات و وسایل شناخت کافی داشته باشید تا بتوانید بهترین وسایل را برای کار خود انتخاب کنید. برای این کار می توانید با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید و از مشاوره مجموعه فیدار سورن بهره مند شوید. بهترین برند تجهیزات آشپزخانه صنعتی را از فیدار سورن تهیه کنید. تنها کافیست با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید و مناسب ترین گزینه را برای خود انتخاب کنید. در نظر داشته باشید برای خرید بهترین برند تجهیزات آشپزخانه صنعتی می توانید از مشاوره رایگان این مجموعه بهره مند شوید.

بسیاری از لیست تجهیزاتی که در وب سایت های مختلف مشاهده می کنید یک لیست کامل است و ممکن است برخی از آن ها برای اشپزخانه صنعتی شما لازم نباشد به همین دلیل برای اینکه در هزینه ها صرفه جویی کنید و یک اشپزخانه به مناسب ترین تجهیزات را در اختیار داشته باشید بهترین راه این است که از فردی که دارای اطلاعات کافی در زمینه تجهیز آشپزخانه صنعتی دارد اطلاعات کافی را کسب کنید.

3 دیدگاه در “بهترین برند تجهیزات آشپزخانه صنعتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *