اجرای پخت زنده با فر کامبی

فر کامبی یا فر پخت ترکیبی (برگرفته از combination) یک فر همه کاره است که امکان پخت غذا را با گردش هوای داغ، بخار و یا ترکیبی از این دو فراهم می کند.

پخت ماهیچه با فر کامبی بروج

یکی از غذاهایی که اصولا در منو غذایی رستوران ها و هتل های ایرانی یافت می شود ماهیچه می باشد. این نوع غذا در مدل های متنوعی طبخ می گردد که به جرات می توان گفت یکی از بهترین مدل های طبخ آن، پخت ماهیچه در فر کامبی بروج است. نحوه پخت ماهیچه در فر کامبی بروج دارای نکات ویژه ای می باشد که در فیلم مربوطه بیان شده است.

پخت استیک ماهی شیر با فر کامبی

یکی از عمده ترین سوالات خریداران فر کامبی بروج نحوه پخت انواع غذا با آن است. پخت غذا با این فر نکات مخصوص به خود را دارد که می بایست به هنگام طبخ غذا آن ها را رعایت کنید تا یک غذای لذیذ و منحصر به فرد تهیه کنید. طبخ استیک ماهی شیر نیز از آن دسته غذاهایی است که نکات ظریفی در آن نهفته است. با تماشای نحوه پخت این غذا می توانید آشپزی خود را تکمیل تر کنید.

پخت ته چین مرغ با فر کامبی بروج

انواع ته چین بخشی از منو رستوران های ایرانی است. برخی از رستوران ها به دلیل داشتن ته چین خوشمزه به معروفیت و محبوبیت دست یافته اند. هر غذایی برای اینکه مزه ای منحصر به فرد و عالی داشته باشد، باید پیرو نکات خاصی پخته شود. غذاهای رستوران عموما در فر کامبی پخته می شوند که برای طبخ غذا در این فرها باید برخی نکات را رعایت کنید. در یک فیلم کوتاه نکات مربوط به طبخ ته چین مرغ را برای شما بیان کرده ایم.

پخت جوجه کباب با فر کامبی بروج

بسیاری از مجموعه های تهیه غذا تنها جوجه کباب طبخ می کنند و به همین دلیل نیز محبوب شده اند. یکی از دلایل موفقیت آن ها این است که روش پخت جوجه کباب در فر کامبی بروج را به خوبی آموزش دیده اند و نکات آن را رعایت می کنند. فیدار سورن در جهت استفاده آسان از فر کامبی روش پخت جوجه کباب را در قالب یک فیلم برای شما منتشر کرده است.

پخت انواع غذای نیمه آماده با فر کامبی بروج

برخی از غذاها در رستوران به صورت نیمه آماده طبخ می شوند تا در صورت سفارش مشتری آن را به صورت کامل طبخ کنند. دلیل این امر نیز این است که در زمان صرفه جویی شود و غذای کهنه در اختیار مشتری قرار داده نشود. فر کامبی این امکان را برای شما فراهم می کند که برخی از غذاها را به صورت نیمه آماده طبخ کنید. روش پخت غذاهای نیمه آماده در فر کامبی بروج، در قالب یک فیلم در اختیار شما قرار داده شده است.