خدمات

کاتالوگ تجهیزات آشپزخانه صنعتی

کاتالوگ تجهیزات آشپزخانه صنعتی

این که با وسایل و کاتالوگ تجهیزات آشپزخانه صنعتی آشنا باشید، برای شمایی که به فکر راه اندازی رستوران، فست فود، یا هر نوع کسب و کاری در حوزه غذا هستید، بحثی لازم و اجباری میباشد. رستوران ها، فست فود ها، کافی شاپ ها، کافه رستوران ها و…، همگی برای اینکه قادر باشند سفارشات مشتریان را حاضر کنند و به آنها تحویل دهند، به تجهیزات و لوازم گوناگون و متنوعی نیاز دارند. از همین رو بهتر است در صورتی که به دنبال راه اندازی کسب و کاری در حوزه غذا هستید، یا اگر که به نحوه کار رستوران ها و کسب و کارهای حوزه خوراکی جات علاقمندید، با کاتالوگ تجهیزات آشپزخانه صنعتی هم، آشنا باشید. جهت مشاهده لیست تجهیزات آشپزخانه صنعتی با فیدار سورن همراه باشید.

تجهیزات آشپزخانه صنعتی

همانگونه که پیش تر هم درباره آن صحبت شد به این دلیل که لوازم و تجهیزات، از مهمترین نیازهای کسب و کارهای حوزه غذا و خوراکی جات هستند، بهتر است که با آنها آشنا شوید. درباره موارد کاتالوگ تجهیزات آشپزخانه صنعتی باید گفت که کاملا با تجهیزات آشپزخانه معمولی و خانگی متفاوت هستند. دلیل این تفاوت هم در این موضوع میباشد که لوازم آشپزخانه خانگی برای استفاده محدود و کم، و در حد آماده سازی غذا برای اعضای خانواده تولید شده اند، اما در مورد آشپزخانه های صنعتی این گونه نیست و لوازم آن باید به گونه ای باشند که پاسخگوی آماده سازی غذا برای تعداد کثیری از مشتریان باشند و هر وسیله طوری درست شده باشد که در مقابل ده ها و حتی صد ها بار خاموش و روشن شدن، مقاوم باشد. به همین خاطر وسایلی که در کاتالوگ تجهیزات آشپزخانه صنعتی قرار دارند، با این که تقریبا همان کارکرد لوازم آشپزخنانه خانگی را دارند، اما طراحی ای مقاوم تر و صنعتی تر دارند تا قادر باشند سفارشات بالای مشتریان را به بهترین حاضر نمایند. به همین خاطر، میشود گفت که خرید لوازم آشپزخانه صنعتی از یک مرکز فروش لوازم آشپزخانه صنعتی در تهران یا هر شهر دیگری، برای هر صاحب کسب و کاری که در حوزه غذا و خوراکی جات فعالیت میکند، لازم و ضروری میباشد.

دانلود کاتالوگ تجهیزات آشپزخانه صنعتی

کاتالوگ تجهیزات آشپزخانه صنعتی

کاتالوگ تجهیزات آشپزخانه صنعتی

کاتالوگ تجهیزات آشپزخانه صنعتی

تجهیزات آشپزخانه صنعتی دنیای وسیع و بسیار گسترده ای دارند. دلیل این موضوع هم این میباشد که اولا، آشپزخانه های صنعتی تنها مختص رستورانها، یا کافی شاپها، یا فست فودیها نیستند، بلکه هر کدام از اینها،‌ لوازم موجود در کاتالوگ تجهیزات آشپزخانه صنعتی شان، تا حدی با یکدیگر فرق میکند، دوما هم، این بحث هم هست که کارهایی که باید در آشپزخانه های صنعتی انجام شوند، بسیار زیاد و متنوع میباشند، از همین رو باید برای برطرف کردن نیازهای آشپزان و کارکنان آشپزخانه های صنعتی، تجهیزات و لوازم صنعتی در انواع مختلفی موجود باشد. به طور کلی لوازم آشپزخانه های صنعتی به 4 دسته تقسیم میشوند. برای آشنایی بهتر و بیشتر شما با این 4 دسته ی کاتالوگ تجهیزات آشپزخانه صنعتی، برخی از موارد آن در قسمت پایینی معرفی شده اند.

تجهیزات برودتی

تجهیزات برودتی دسته ای از موارد کاتالوگ تجهیزات آشپزخانه صنعتی هستند که تهیه آنها توسط صاحبان کسب و کارهای غذایی و خوراکی، از مرکز فروش لوازم آشپزخانه صنعتی در تهران یا هر شهر دیگیری واجب و لازم میباشد. این تجهیزات همانگونه که از نامشان هم پیداست، برای خنک، سرد و تازه نگه داشتن مواد غذایی و مواد اولیه به کار میروند. برخی از آنها در قسمت پایینی گردآوری شده اند.

  • آبسردکن مثل آبسرد کن تک شیر یا آبسردکن 4 شیر 50 گالنی.
  • یخچال فریزر تاپینگ مثل یخچال تاپینگ پیتزا در شیشه ای.
  • یخچال و فریزر ایستاده مثل یخچال ایستاده درب شیشه ای برند ایگلو مدل RS GT18.
  • مینی بار یا یخچال و فریزر زیر کانتری مثل یخچال برند ایگلو.
  • انواع یخچال و فریزر میزکار استیل.

تجهیزات آماده سازی

تجهیزات آماده سازی، وسایل و تجهیزاتی هستند که به وسیله آنها مواد اولیه و خام آماده میشوند که به مرحله پخت برسند. لوازم و تجهیزات در این مرحله، مواد اولیه را چرخ، خورد، قطعه قطعه، نیم پز و… میکنند تا غذا آماده شود که برای پخت برود و سپس برای مشتری سرو شود. برخی از وسایل آماده سازی غذا را در قسمت پایینی با هم میبینیم.

  • چرخ گوشت صنعتی مثل چرخ گوشت براکس مدل BM-12.
  • سینی صنعتی مثل سینی تفلون ۲٫۱.
  • کالباس بر مثل کالباس بر فیمار مدل ۲۷۵H.
  • میکسر صنعتی مثل میکسر قنادی براکس BM-20.
  • همزن صنعتی مثل همزن برقی فاما مدل ۲۵۰VV.
  • انواع چاقو و مسقل.

تحهیزات پخت و پز

کاتالوگ تجهیزات آشپزخانه صنعتی

کاتالوگ تجهیزات آشپزخانه صنعتی

اگر که نگوییم مهمترین، میتوانیم بگوییم که یکی از مهمترین مراحل کار در هر آشپزخانه صنعتی، پختن غذا میباشد. این مرحله، آخرین مرحله از کار است که غذا را آماده سرو برای مشتریان میکند. از همین رو هیچ کسب و کاری در حوزه غذا و خوراکی جات را نخواهید یافت که از تجهیزات پخت و پز که از موارد مهمد کاتالوگ تجهیزات آشپزخانه صنعتی هم میباشند، بهره نبرده باشد. برخی از تجهیزات پخت و پز که میتوان آنها را از هر مرکز فروش لوازم آشپزخانه صنعتی در تهران یا هر شهر دیگری تهیه کرد را، در زیر این پاراگراف مشاهده میکنیم.

لوازم شست و شو

هر چقدر هم که یک کسب و کار از ظروف و وسایل آشپزخانه صنعتی بهره مند باشد، باز هم روزی همه آنها استفاده شده و نیاز به شست و شو پیدا خواهند کرد. این قضیه در ارتباط با همه کسب و کار های خوراکی وغذایی، و آشپزخانه های صنعتی وجود دارد. از همین رو یکی از مهم ترین موراد کاتالوگ تجهیزات آشپزخانه صنعتی، لوازم شست و شو می باشند، تا با استفاده از آنها ظروف را شست و مجددا قابل استفاده کرد. برخی از لوازم شست و شو در قسمت زیرین آمده اند.

  • سبد ظرف صنعتی مثل سبد لیوان ماشین ظرفشویی تریبکا.
  • ماشین ظروفشویی صنعتی مثل ظرفشویی صنعتی الکترولوکس.
  • شیرآلات مخصوص مثل شیر شاور رو سینکی.

مرکز فروش لوازم آشپزخانه صنعتی در تهران

در صورتی که قصد راه اندازی کسب و کاری در حوزه غذا و به خصوص رستورانی را دارید و با دیدن کاتلوگ تجهیزات آشپزخانه صنعتی، لوازم مورد نیازتان را انتخاب کرده اید و به دنبال یک مرکز فروش لوازم آشپزخانه صنعتی در تهران یا شهر خودتان می باشید، به شما توصیه می شود که حتما سری به سایت فیدارسورن که از بهترین مراکز فروش تجهیزات آشپزخانه های صنعتی می باشد بزنید، با تماس با شماره های درج شده در سایت، از یک مشاوره تخصصی رایگان بهره مند شوید، و لوازم و تجهیزات آشپزخانه صنعتی مورد نیاز خود را هم از آنجا خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *