خدمات

وسایل کاربردی آشپزخانه صنعتی

وسایل کاربردی آشپزخانه صنعتی

وسایل کاربردی آشپزخانه صنعتی کدامند؟ زمانی که می خواهید یک رستوران باز کنید حتما لیساتی از وسایل کاربردی آشپزخانه صنعتی را برای خود گرفته اید. انتخاب تجهیزات آشپزخانه صنعتی یکی از مهم ترین بخش های راه اندازی رستوران محسوب می شود. البته این لیست وابسته به سبک رستوران شما و منو غذایی که برای ارائه انتخاب کرده اید می تواند متفاوت باشد. در این مطلب قصد داریم یک لیست از وسایل کاریردی آشپزخانه صنعتی را به شما ارائه دهیم که در هر رستورانی مورد نیاز است.

می دانید که راه اندازی رستوران کار راحتی نیست و تنها به لیست تجهیزات ختم نمی شود. این کار پر دردسر و در عین حال پرسود نیازمند یک برنامه ریزی دقیق برای راه اندازی است که بتوانید در کوتاه ترین مدت به سوددهی دست پیدا کنید. برای این کار بهتر است از یک مشاوره راه اندازی آشپزخانه صنعتی کمک بخواهید تا بتوانید به بالاترین سوددهی دست پیدا کنید.

وسایل کاربردی آشپزخانه صنعتی چیست؟

ممکن است از اشپزخانه های صنعتی تصاویر مخنلفی دیده باشد که برخی از آن ها پر از وسیله و شلوغ است و برخی دیگر منظم و بسیار خلوت به چشم می اید. مهم ترین نکته در مورد نظم و سازماندهی یک آشپزخانه صنعتی طراحی داخلی و چیدمان آن می باشد که برای این کار حتی برای کوچکترین اشپزخانه ها می توانید از مشاورین سورن کیچن کمک بخواهید. اما در این بخش قصد داریم برخی از مهم ترین وسایل کاربردی آشپزخانه صنعتی را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

کاربردی ترین وسایل آشپزخانه صنعتی

قسمت گرم، بخش پخت و پز یکی از مهم ترین بخش های هر آشپزخانه صنعتی به شمار می رود. وسایل کاربردی آشپزخانه صنعتی برای پخت و پز جز تجهیزاتی به شمار می روند که بیشترین استفاده را در هر رستورانی دارند. در ادامه نگاهی می اندازیم به ضروری ترین تجهیزات پخت و پز آشپزخانه صنعتی.

• فر: انواع فر در میان وسایل کاربردی آشپزخانه صنعتی می تواند بسیار تاثیرگذار و کمک دهنده باشد. یک سرآشپز از یک فر می تواند برای پخت، رست کردن و غیره استفاده کند. این که از چه مدل فری برای رستوران تان استفاده کنید بسته به سبک رستوران و بودجه تان دارد. انواع فر شامل فر پیتزا، کامبی اوون مانند رشنال و غیره می شود. برای مشاهده قیمت فر پیتزا می توانید به لینک مورد نظر مراجعه کنید.

• اجاق گاز: اجاق گاز در هر رستورانی جز وسایل کاربردی آشپزخانه صنعتی حیاتی و مهم به شمار می رود. اجاق گازها می توانند ۴ شعله، ۶ شعله، با فر و یا بدون فر باشند. همچنین اجاق گاز می تواند حالت رومیزی داشته باشد. در صورتی که در فضای آشپزخانه خود محدودیت دارید اجاق گازهای رومیزی می تواند مشکلات شما را حل نماید. برای مشاهده قیمت انواع اجاق گاز صنعتی کلیک کنید.

وسایل کاربردی آشپزخانه صنعتی

وسایل کاربردی آشپزخانه صنعتی

• سرخ کن: برای درست کردن سیب زمینی سرخ کرده و همچنین مرغ سوخاری سرخ کن جز مهمترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی به شمار می رود. از سرخ کن صنعتی برای سرخ کردن و آماده کردن تعداد بی شماری غذا می توانید استفاده کنید. برای دیدن انواع سرخ کن صنعتی به اینجا بروید.

• گریل: گریل ها در فست فود ها، رستوران های کلاسیک، رستوران های ایتالیایی و تقریبا تمام آشپزخانه ها جز جدایی ناپذیر به حساب می آیند. گریل مدل های مختلفی مانند تخت، شیاردار، کروم و غیره دارد که می توانید تمام مدل ها و قیمت گریل صنعتی را در لینک مورد نظر مشاهده کنید.

مفید ترین وسایل آشپزخانه صنعتی

در هر رستورانی یکی از ضروری ترین وسایل کاربردی آشپزخانه صنعتی مربوط به بخش سرمایشی می شود. انواع یخچال و فریزر و یخساز جز این دسته قرار می گیرند. انتخاب مدل این تجهیزات به وسعت آشپزخانه رستوران تان، همچنین سبک غذایی و فضایی که در اختیار دارید بستگی دارد. در ادامه نگاهی می اندازیم به این تجهیزات.

• یخچال: یخچال در یک آشپزخانه صنعتی می تواند به شکل سردخانه، یخچال ایستاده، یخچال خوابیده، یخچال روی میزکار باشد. بسته به کاربری که قصد دارید از یخچال استفاده ببرید می توانید مدل آن را انتخاب کنید. در فرافود علاوه بر مدل یخچال می توانید ابعاد آن را نیز سفارش سازی کنید.

• فریزر: فریزر نیز مانند یخچال برای نگهداری مواد اولیه و مواد گوشتی و لبنی کاربرد دارد. برای فریزر نیز می توانید مدل های مختلف ایستاده، ‌خوابیده، روی میزکار را در نظر داشته باشید.

• یخساز: اگر کافه رستوران هستید و یا فست فودی هستید که نوشابه های خود را به صورت لیوانی با یخ ارائه می دهید، یکی از مهم ترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی شما یخساز خواهد بود. برای مشاهده قیمت انواع یخساز صنعتی می توانید کلیک کنید.

وسایل کاربردی آشپزخانه صنعتی

وسایل کاربردی آشپزخانه صنعتی

وسایل آشپزخانه صنعتی کاربردی

تجهیزات آماده سازی برای آشپزخانه صنعتی بسته به سبک رستوران و همچنین رسپی غذاهایی که آماده می کنند می تواند متفاوت باشد. در ادامه نگاهی به ضروری ترین تجهیزات آماده سازی هر آشپزخانه صنعتی می اندازیم.

• غذاساز: با باستفاده از یک دستگاه غذاساز زمان خرد کردن مواد اولیه را به شدت می توانید کاهش دهید. با استفاده از غذاساز می توانید سس درست کنید، مواد اولیه را با یکدیگر ترکیب کنید، سبزیجات را خرد نمایید، پنیرها رنده کنید و غیره. برای مشاهده انواع غذاساز به اینجا بروید.

• میزکار: یکی از مهم ترین وسایل کاربردی آشپزخانه صنعتی در قسمت آماده سازی میزکار است. بدون میزکار مناسب فضای رستوران تان خیلی از کارها به سختی پیش خواهد رفت. میزکار صنعتی را در فرافود می توانید در ابعاد و اندازه های متفاوتی سفار دهید. یکی از بزرگترین مزیت های میزکار این است که قابلیت نصب شلف های یک طبقه و دو طبقه بر روی آن وجود دارد.

• میسکر: اگر در رستوران تان پیتزا می دهید و یا کار بیکری انجام می دهید یکی از مهم ترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی شما برای درست کردن خمیر میسکر است.

• بلندر: علاوه بر کافه ها،‌ در آشپزخانه ها نیز بلندرها می توانند کمک شایانی در طول آماده سازی غذا انجام دهند. با بندر می توانید انواع نوشیدنی و سس ها را از قبل آماده سازی نمایید.

نکات مهم وسایل کاربردی آشپزخانه صنعتی

 در بخش های پیشین به برخی از وسایل کاربردی آشپزخانه صنعتی اشاره شد. این ها تنها بخشی از وسایل کاربردی بودند که می توانید در آشپزخانه صنعتی خود استفاده کنید. وسایل ریز که با نام لوازم اشپزخانه صنعتی شناخته می شوند را می توانید با مناسب ترین قیمت از فیدار سورن سفارش دهید و آن ها درب منزل خود دریافت کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره می توانید با شماره های درج شده تماس بگیرید.

شما باید با توجه به میزان استفاده و کاربرد مورد نظر خود مناسب ترین وسایل کاربردی را برای کسب و کار خود تهیه کنید. بنابراین یکی از مهارت‌های مدیر و صاحب چنین کسب و کاری این است که بتواند بر اساس میزان نیاز و نوع فعالیت مناسب ترین وسایل را انتخاب کند و از سرمایه خود به بهترین شکل ممکن برای خرید استفاده کند. آنها از جمله ویژگی هایی که انواع وسایل کاربردی باید از آن بهره مند شوند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

دارای ظرفیت بالا باشند یعنی می تواند چندین نوع غذای مختلف را همزمان بپزد و این ویژگی به شما کمک می کند زمان خود را به راحتی مدیریت کنید.

دوام و کیفیت مناسب را در نظر بگیرید و پیشنهاد می شود هنگام خرید وسایل آشپزخانه صنعتی بهترین و مناسب ترین محصولات را خریداری کنید زیرا تهیه وسایل باکیفیت با وجود اینکه هزینه بالایی دارند، در واقع نوعی سرمایه گذاری خواهد بود. خرید چنین محصولاتی به این معنی است که نیازی به خرید مجدد وسایل یا پرداخت هزینه های گزاف برای تعمیر آنها ندارید و در عین حال باعث صرفه جویی در هزینه های راه اندازی آشپزخانه صنعتی می شود.

در دسترس بودن تنظیمات و آپشن‌های کافی یکی دیگر از ویژگی‌های وسایل است و اکثر وسایل دارای امکانات و آپشن‌های مختلفی هستند که از طریق پنل روی دستگاه قابل دسترسی و استفاده است. هنگام خرید وسایل مورد نیاز آشپزخانه صنعتی باید به این نکته توجه کنید که دستگاه را برای چه کاری نیاز دارید و سپس مدل مناسبی را خریداری کنید.

لوازم کاربردی و مهم آشپزخانه صنعتی چیست؟

وسایل کاربردی آشپزخانه صنعتی پخت و پز، یخچال و تجهیزات برودتی، ماشین ظرفشویی، لوازم ریز و … همگی جزو کاربردی ترین وسایل آشپزخانه صنعتی می باشند.

1 دیدگاه در “وسایل کاربردی آشپزخانه صنعتی

  1. ارسلان گفت:

    سلام ی قیمت کلی هم از وسایل کاربردی آشپزخانه صنعتی میزاشتین دیگه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *