دسته‌بندی نشده

وسایل آشپزخانه رستوران

وسایل آشپزخانه رستوران

چه ایده ای در ذهن دارید؟ باز کردن یک رستوران جدید؟ میلیون ها بخش برای فکر کردن وجود دارد. همچون وسایل آشپزخانه رستوران و هیچ دو رستورانی دقیقاً به یک شکل عمل نمی کنند. یک بخش مهم شامل تهیه لیست تجهیزات آشپزخانه صنعتی رستوران است که نیازهای کسب و کار شما را منعکس می کند. تجهیزات آشپزخانه صنعتی یک رستوران به شما کمک می کند تا اطمینان حاصل کنید که تیم شما می تواند هر روز و هر روز، آماده سازی، طبخ، پخت، شستن و به طور کلی جنبه های آشپزی رستوران را اجرا کند.

این لیست تجهیزات آشپزخانه صنعتی رستوران شامل انواع اولیه تجهیزات رستورانی است که برای راه اندازی یک آشپزخانه صنعتی به آن نیاز دارید. لیست وسایل آشپزخانه رستوران شما بخش مهمی از برنامه ریزی سرمایه گذاری جدید شما است و به شما کمک می کند تا بخش هزینه های برنامه تجاری رستوران خود را بسازید. برای راهنمایی در مورد ایجاد یک طرح تجاری، الگوی زیر را بررسی کنید.

نکاتی که باید قبل از خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی رستوران در نظر بگیرید

رستوران ها برای فعالیت به تجهیزات زیادی نیاز دارند. هنگام تجهیز آشپزخانه رستوران خود، با لیست گسترده ای از تجهیزات آشپزخانه رستوران سر و کار خواهید داشت. کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد، اما در خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی رستوران عجله نکنید. کمی وقت بگذارید و در نظر بگیرید که چه چیزی برای فضای خود و نوع رستوران خود نیاز دارید، چه چیزی می توانید هزینه کنید و از چه کسی می خواهید آن را بخرید.

هنگام خرید تجهیزات آشپزخانه رستوران، به دنبال اقلام باکیفیت باشید که در طول سال ها قابل استفاده باشند. اطمینان حاصل کنید که وسایل آشپزخانه رستورانی که انتخاب می کنید برای چیدمان آشپزخانه شما و جریانی که برای پخت و پز تصور می کنید منطقی هستند. قبل از پرداختن به لیست وسایل آشپزخانه رستوران خود، موارد زیر را در نظر بگیرید:

کیفیت

هنگام خرید تجهیزات آشپزخانه رستوران، با بررسی کیفیت شروع کنید. در نظر بگیرید که آیا تجهیزات کاملاً نو هستند یا دست دوم. اگر نو هست از سازنده معتبری هستند؟ کجا ساخته می شود؟ از چه ساخته شده است؟ اگر به دنبال خرید تجهیزات مورد استفاده هستید، در نظر داشته باشید که وسایل آشپزخانه رستوران چند سال عمر بهینه دارند، از کجا می آیند و به چه شکلی هستند. حتما قبل از خرید به طور حضوری به تجهیزات نگاهی بیندازید تا بتوانید ظاهر و عملکرد را برای هر گونه نقص بررسی کنید. در نظر بگیرید که از چه نوع وسایل آشپزخانه رستوران بیشتر استفاده می کنید. برای آن اقلام، بالاترین کیفیتی که می توانید بخرید. را تهیه کنید.

وسایل آشپزخانه صنعتی

در نظر گرفتن فضا

قبل از خرید وسایل آشپزخانه رستوران، مدتی را صرف بررسی نقشه های آشپزخانه رستوران خود کنید. به نحوه حرکت تیم خود در فضا فکر کنید و در نظر بگیرید که آشپزخانه رستوران شما چگونه باید چیده شود. میزان فضایی که برای هر چیزی که نیاز دارید را در نظر بگیرید. هدف این است که یک چیدمان کارآمد داشته باشید که بدون شلوغی بیش از حد به خوبی جریان داشته باشد. فراموش نکنید که ابعاد هر یک از وسایل آشپزخانه رستوران را بررسی کنید تا مطمئن شوید که می توانید آن را از طریق درها داخل آشپزخانه قرار دهید.

وسایل آشپزخانه صنعتی

در هنگام خرید تجهیزات رستوران، قیمت یک نکته ضروری است. ابتدا به این فکر کنید که کدام وسایل آشپزخانه رستوران برای شما مهمتر هستند. تجهیزات آشپزخانه صنعتی رستوران که می دانید هر روز از آن ها استفاده خواهید کرد، قیمت بالاتری خواهند داشت، زیرا می خواهید به دنبال با کیفیت ترینشان باشید. برای بقیه وسایل آشپزخانه رستوران، به راه‌هایی فکر کنید که می‌توانید مقداری پول را ذخیره کنید، مانند جستجوی تجهیزات چند منظوره که می‌تواند چندین کار را در یک کار انجام دهد. به عنوان مثال یک اجاق ترکیبی است که می تواند به صورت همرفتی، بخارپز یا ترکیبی از هر دو پخت و پز کند.وسایل آشپزخانه رستوران.

وسایل آشپزخانه صنعتی

سهولت در استفاده و تمیز کردن

هر تجهیزات آشپزخانه رستورانی که بخرید، باید برای آشپزها منطقی باشد که روز به روز از آن استفاده کنند. ویدیوهای ما را تماشا کنید، با نمایندگان فروش ما صحبت کنید و سعی کنید تجهیزات را در عمل ببینید تا مشخص کنید آیا استفاده از آن هر روز آسان است یا خیر. ارگونومی، سهولت باز و بسته شدن درها، امکانات ذخیره سازی و هر ویژگی فنی را در نظر بگیرید، که می تواند مفید یا سخت باشد. وقتی نوبت به نظافت می‌رسد، مدتی را به بررسی نحوه تمیز کردن وسایل به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه اختصاص دهید تا بتوانید به طور مؤثر کارهای جانبی را برای کارکنان برنامه‌ریزی کنید. نگهداری وسایل آشپزخانه رستوران ساخته شده از فولاد ضد زنگ به خصوص آسان است و احتمال نگهداری باکتری های خطرناک را کاهش می دهد.

وسایل آشپزخانه صنعتی

انتخاب تامین کننده مناسب

انتخاب تامین کننده مناسب تجهیزات آشپزخانه رستوران کمک زیادی به تضمین دریافت تجهیزات با کیفیت بالا می کند که می توانید روی آنها حساب کنید. بهترین تامین کنندگان به شما در انتخاب تجهیزات با منابع فراوان و بدون اینکه به شما فروش سختی بدهند کمک می کنند. علاوه بر این، مطمئن شوید که در مورد کمک در مورد نصب و همچنین سیاست های مربوط به خدمات تعمیر و نگهداری و تعمیر برای روز اجتناب ناپذیری که تجهیزات شما نیاز به خدمات دارند، بپرسید.

وسایل آشپزخانه صنعتی

برنامه ریزی آشپزخانه صنعتی رستوران

به خصوص اگر در حال ساختن یک رستوران جدید یا بازسازی کامل آشپزخانه هستید، استخدام یک برنامه ریز آشپزخانه حرفه ای رستوران می تواند کمک بزرگی برای تشخیص نوع تجهیزات آشپزخانه رستوران مورد نیاز شما باشد. یک برنامه ریز آشپزخانه رستوران با شما در مورد مفهوم و منوی شما صحبت می کند، سپس به طراحی آشپزخانه ای کمک می کند که برای فضای شما و غذایی که می پزید منطقی باشد. آنها همچنین می توانند به شما کمک کنند تا از وسایل آشپزخانه رستوران که به آنها نیاز ندارید دور شوید و در هزینه و فضای گرانبها صرفه جویی کنید. فیدار سورن را میتوانید یکی از بهترین مشاوران و برنامه ریزان رستوران های صنعتی قلمداد کنید..

وسایل آشپزخانه صنعتی

محصولات ما

آب پرتقال گیر اتوماتیک zumex

آب پرتقال گیر برقی سیدو

آب پرتقال گیر دستی hand press

آب سرد کن صنعتی دو شیر و چهار شیر

آب میوه گیری santos68

آب میوه گیری سیدو مدل ES500

آب میوه گیری صنعتی زومکس

آبچکان سیار صنعتی چهار طبقه

آبسردکن تک شیر

آسیاب قهوه برند باراتزا مدل Encore

آسیاب قهوه دیتینگ مدل PEAK

آسیاب قهوه کوبان

لیست نهایی وسایل آشپزخانه رستوران

تجهیزات طبخ رستوران

هنگام تجهیز رستوران خود، تجهیزات آشپزخانه بسیار مهم است. به هر حال، آشپزخانه قلب عملیات یک رستوران است. مطمئن شوید که منوی خود و آنچه را که روزانه می‌پزید در نظر گرفته‌اید تا مشخص کنید کدام موارد در فهرست تجهیزات آشپزخانه صنعتی رستوران شما برای آشپزخانه شما مهم ‌تر هستند. فهرست زیر به منظور ارائه یک نمای کلی از انواع مختلف تجهیزات آشپزی است که ممکن است برای رستوران خود نیاز داشته باشید، با گزینه های مختلف برای هر دسته. وسایل آشپزخانه رستوران.

فر

فرها احتمالاً اولین چیزهایی هستند که وقتی در مورد تجهیزات آشپزی رستوران فکر می کنید به ذهن شما خطور می کند. اما بر خلاف اجاق های خانگی، اجاق های صنعتی با توان خروجی بالاتر و ظرفیت های بیشتر برای پخت و پز در تمام طول روز و هر روز طراحی شده اند.

انواع مختلفی از اجاق های صنعتی وجود دارد، و نوع فری که انتخاب می کنید بستگی به چیزی دارد که می خواهید بپزید. فر را بر اساس عملکرد مورد نظر خود انتخاب کنید. به عنوان مثال، اگر یک فست فود دارید، جستجوی خود را بر روی اجاق های پیتزا متمرکز کنید. برای اکثر رستوران های دیگر، می توانید به اجاق های چند منظوره نگاه کنید که می توانند چندین کار را همزمان انجام دهند تا کارایی را در فضای شما به حداکثر برسانند. یکی از وسایل آشپزخانه رستوران فر کامبی می باشد که جهت خرید می توانید به مجموعه فیدار سورن مراجعه کنید.

اندازه فر: اجاق‌ها می‌توانند فضای زیادی را اشغال کنند و فضا یک عامل مهم در آشپزخانه‌های صنعتی است. در مورد چیدمان آشپزخانه خود فکر کنید تا تصمیم بگیرید که واقعاً برای چه چیزی فضای دارید. سپس، محاسبه کنید که در طول یک سرویس معمولی، چه مقدار غذایی را در نظر می‌گیرید تا بپزید تا مشخص کنید به چه نوع ظرفیت پختی از فر خود نیاز دارید.

کیفیت فر:  فر صنعتی یکی از انواع تجهیزات آشپزخانه رستوران است که نمی خواهید در آن صرفه جویی کنید. هنگامی که نوع فر مورد نیاز خود را شناختید، مدتی را صرف بررسی برند های مختلف، قراردادهای خدمات و نظرات کاربران کنید تا بدانید که بهترین کیفیت را برای سرمایه گذاری خود دریافت می کنید.

کوره های همرفت با فن های داخلی ساخته شده اند که هوا را در اطراف خود غذا به گردش در می آورند. این به از بین بردن نقاط داغ و ترویج یکنواخت‌تر پخت و پز کمک می‌کند، که می‌تواند به ویژه برای محصولات پخته شده مانند کیک و کلوچه مفید باشد. اجاق های همرفت نیز برای برشته کردن، برشته کردن و آبگیری غذاها مفید هستند.

اجاق‌های ترکیبی، ترکیبی از یک بخارپز و یک اجاق همرفتی هستندو فرهای ترکیبی یا اجاق های ترکیبی می توانند بخارپز، برشته، پخت و موارد دیگر را انجام دهند. اینها برای آشپزخانه هایی با فضای محدود که نیاز به تطبیق پذیری در آشپزی دارند، مفید هستند.

فرهای پیتزا دقیقاً در این کار تخصص دارند، پختن پیتزا. این به این دلیل است که آنها می توانند به دمای بسیار بالایی برسند که برای پخت سریع پیتزا عالی است و در کمترین زمان به آن پوسته ترد و لکه دار و پنیر ذوب شده می رسند. اجاق‌های نوار نقاله برای مواردی طراحی شده‌اند که به مدت زمان مشخصی در فر نیاز دارند، مانند ساندویچ‌های برشته یا نان‌های پنیری.

وسایل آشپزخانه صنعتی

وسایل آشپزخانه رستوران

تهویه

صرف نظر از نوع محدوده ای که انتخاب می کنید، هنگام چیدمان آشپزخانه رستوران خود، حتماً برای تهویه مناسب آشپزخانه برنامه ریزی کنید. آشپزخانه رستوران ها می تواند شلوغ و پر از آب باشد. اطمینان از جریان هوای مناسب، فضا را راحت تر نگه می دارد و در عین حال کیفیت هوای بهتری را تضمین می کند. هنگام ساختن یک سیستم تهویه، به چیدمان و اندازه آشپزخانه خود فکر کنید. شما می خواهید یک هود تهویه مطابق با قوانین و مقررات ایمنی باشد و در عین حال نیروی کافی برای انتقال هوا از داخل و خارج از آشپزخانه را تامین کند.

وقتی صحبت از تهویه آشپزخانه رستوران می شود، حجم هوای تهویه را در نظر بگیرید، که میزان خروج هوا از مجاری شما را اندازه می گیرد. پخت و پز با شعله باز روی گریل یا گاز به سرعت جریان هوای بیشتری نسبت به پختن ماکارونی یا سوپ در حال جوشیدن نیاز دارد. جنبه دیگری از تهویه که باید در مورد آن فکر کنید فشار وضعیت یا مقاومتی است که هوا هنگام حرکت در فضای آشپزخانه با آن مواجه می شود. مقاومت کمتر به معنای بهره وری بیشتر انرژی و کیفیت کلی هوا بهتر است.

برش دهنده ها

تهیه غذا در یک آشپزخانه صنعتی می تواند کار خسته کننده ای باشد. برش دهنده های صنعتی در میان وسایل آشپزخانه رستوران بیشترین کار را انجام می دهند و می توانند در زمان آماده سازی زمان زیادی برای کارکنان صرفه جویی کنند، به خصوص در آشپزخانه هایی که تعداد زیادی بشقاب غذاخوری یا ساندویچ های اغذیه فروشی تولید می کنند. برش دهنده های غذا نیز قطعات مرکزی تجهیزات پیشخوان اغذیه فروشی ها در فروشگاه های مواد غذایی یا فروشگاه های تخصصی گوشت و پنیر هستند.

هنگام انتخاب بهترین نوع برش غذا برای آشپزخانه رستوران خود، منوی خود را در نظر بگیرید. اگر دائماً گوشت، پنیر یا محصولات را برش می دهید، به سراغ مدلی با اسب بخار بالاتر بروید تا در برابر استفاده مداوم مقاومت کند. همچنین، کیت های تیغه برش را بررسی کنید و مطمئن شوید که اندازه آن با نوع غذایی که می خواهید برش دهید و نتیجه نهایی که به دنبال آن هستید، مناسب است. برخی از برش دهنده ها با قیف سبزیجات نیز عرضه می شوند. همچنین می توانید بسته به عملیاتی که ترجیح می دهید، برش دهنده های خودکار یا دستی را انتخاب کنید.

پیشخوان های آماده سازی غذا و تخته های برش

میزهای آماده سازی، پیشخوان ها و سطوح برش جزو وسایل آشپزخانه رستوران ضروری است و در اندازه های مختلف وجود دارد. سطوح آماده سازی ساخته شده از فولاد ضد زنگ را انتخاب کنید که در برابر خوردگی مقاوم است، باکتری ها را از غذا و آب گوشت جذب نمی کند و می تواند در برابر محصولات تمیز کننده خشن مورد استفاده در آشپزخانه های تجاری مقاومت کند.

در خط، شما پیشخوان های آماده سازی غذا مانند میز کار استیل صنعتی می خواهید که یخچال های کوچکی در زیر آنها داشته باشند. برای دسترسی آسان به غذای آماده شده برای هر ایستگاه. برخی نیز دارای محفظه های یخچال در خود پیشخوان هستند. در مورد سطوح برش، تخته های برش پلاستیکی یا چوبی را انتخاب کنید. تخته های پلاستیکی راحت تر ضدعفونی می شوند اما می توانند شیارهای عمیقی ایجاد کنند که می توانند باکتری ها را پنهان کنند. تمیز کردن تخته‌های چوبی معمولاً سخت‌تر از تخته‌های پلاستیکی است، اما شیارهای آن به این راحتی ایجاد نمی‌شود. یک سیستم رنگی برای تخته های برش به جلوگیری از آلودگی متقاطع کمک می کند. بسیاری از آشپزخانه های رستوران ها از رنگ قرمز برای گوشت، زرد برای مرغ، سبز برای سبزیجات و آبی برای ماهی و غذاهای دریایی استفاده می کنند.

وسایل آشپزخانه صنعتی

وسایل آشپزخانه رستوران

فریزر و یخچال

همه آشپزخانه های تجاری نیاز به یک نوع سیستم خنک کننده دارند که بخشی از تجهیزات سرمایشی می باشد. بدون یخچال نمی توانید مواد اولیه و غذاهای آماده را تازه نگه دارید. فریزرها نیز برای مدیریت موجودی بسیار مهم هستند. خرید 300 استیک و فریز کردن آنها بسیار مقرون به صرفه تر از خرید 10 استیک در روز است. فریزر جزو وسایل آشپزخانه رستوران می باشد.

واحدهای فریز صنعتی برای رفع نیازهای منحصر به فرد صنایع غذایی طراحی شده اند. به عنوان مثال، آنها توانایی خنک کردن قابلمه های بزرگ سس را به دمای مطمئن در زمان رکورد دارند، بنابراین آنها یک خرید کلیدی برای هر عملیات جابجایی مواد غذایی هستند. شما باید بین واحدهای دسترسی تصمیم بگیرید.

تجهیزات ایمنی    

از مهم ترین وسایل آشپزخانه رستوران، تجهیزات ایمنی می باشد. اطمینان حاصل کنید که آشپزخانه شما دارای تجهیزات ایمنی مناسب است. یک کیت کمک های اولیه یا کیت اورژانس پزشکی که به خوبی انبار شده باشد، در محل کار که آتش و چاقو می سوزد بسیار مهم است. شما همچنین به چیزهایی مانند کپسول آتش نشانی و آینه های ایمنی گنبدی نیاز دارید که به مردم اجازه می دهد متوجه شوند که کسی در حال دور زدن گوشه ای است. قبل از خرید تجهیزات آتش نشانی، ایمنی یا بهداشتی دستورالعمل های آتش نشانی محلی خود را بررسی کنید و با رعایت استانداردهای کد آتش نشانی همیشه از عوارض احتمالی جلوگیری کنید. اطمینان از پوشیدن کفش های ضد لغزش توسط کارکنان و تهیه تشک های لاستیکی برای جلوگیری از صدمات ناشی از ایستادن برای ساعات طولانی نیز نقش مهمی در ایمن نگه داشتن آشپزخانه شما دارد.

___فیدار سورن انتخاب برتر شما

شرکت فیدار سورن با 15 سال سابقه در زمینه مشاوره طراحی ساخت و تجهیز آشپزخانه های صنعتی و همچنین تجهیز بیش از 100 پروژه مختللف ائم از دولتی خصوصی و کیترینگ های بزرگ فعالیت می نماید.
این شرکت با دیدگاه جدیدی در امر مشاوره در قبال مشتریان این صنعت پا به عرصه نهاده تا بتواند قدم کوچکی در توسعه اقتصادی این صنعت برداشته و همچنین به زبان ساده تر بتواند هزینه های مشتریان را قبل از راه اندازی یک مجموعه به طرز چشمگیری کاهش دهد .
شرکت فیدار سورن نخستین شرکتی است مفهوم واقعی مشاوره طراحی ساخت و تجهیز آشپزخانه های صنعتی را برای تمامی مشتریان در دست ترویج و توسعه قرار داده و به منظور تحکیم این مفهوم خلاق، برای مشتریان از ابتدا تا اتمام پروژه برنامه ریزی مدون انجام خواهد داد و در زمینه اجرا نیز ناظر کامل پروژه خواهد بود
ماموریت ما این است که شما را با بهترین ماشین آلات و ابزارآلات طبخ غذا در آشپزخانه های صنعتی آشنا کنیم.
فیدار سورن اعتبار و شهرت خود را از روش مشتری به مشتری به دست آورده و با همین روش نیز آن را تقویت خواهد کرد.

وسایل آشپزی رستوران    

در نظر بگیرید که برای اجرای کل منوی خود در یک شیفت به چه لوازم رستورانی نیاز دارید. قابلمه در هر اندازه، ماهیتابه، قاشق ، قاشق همزن، تابه ورقه ای، همزن، کفگیر ، ملاقه، کاسه در همه اندازه ها، بطری، سوهان و … این لیست ادامه دارد و بسته به نوع غذایی که می خواهید بسیار متفاوت است. همچنین به هر مورد بیشتر از آنچه فکر می کنید نیاز دارید. در حالی که ماشین ظرفشویی شما ممکن است کارآمدترین ماشین ظرفشویی در اطراف باشد، اما باز هم مواقعی وجود دارد که همه ماهیتابه ها کثیف هستند، حتی اگر فقط برای چند دقیقه. این وسایل جزو ضروری تجهیزات رستوران و پخت غذا می باشد.

مایکروویو    

با وجود تمام تجهیزات آشپزخانه مورد نیاز برای راه اندازی یک رستوران، مایکروویو اغلب فراموش می شود. اما احتمال این وجود دارد که شما قرار نیست هر روز تک تک چیزهای آشپزخانه خود را از ابتدا بپزید و به یک مایکروویو صنعتی ما بین وسایل آشپزخانه رستوران نیاز دارید. مایکروویو برای پخت و پز با بخار آب، گرم کردن مجدد اقلام از قبل پخته شده یا یخ زدایی مفید است.

یخ ساز    

چه در حال سرو نوشیدنی در بار باشید یا مطمئن شوید که هر مهمان هنگام نشستن یک لیوان آب سرد دارد، به یک دستگاه یخساز صنعتی قابل اعتماد نیاز دارید. به دنبال یک دستگاه یخ ساز با سطل یخ باشید تا یخ به طور مداوم برای کارکنان شما آماده باشد تا همیشه از آن استفاده کنند. علاوه بر این، بسته به استفاده نهایی، نوع یخ مورد نیاز خود مانند یخ مکعبی یا یخ خرد شده را در نظر بگیرید.

گریل گازی یا برقی

مسئله اصلی هنگام انتخاب اجاق گریل برای رستوران شما فضا است. اگر یک تراس در فضای باز دارید، می توانید یک گریل تجاری در فضای باز را انتخاب کنید، اما در غیر این صورت، احتمالاً یک گریل داخلی خریداری خواهید کرد.  اگر داشتن یک کباب پز برای نوع اصلی غذای رستوران شما مهم است، هنگام برنامه ریزی چیدمان رستوران خود، مطمئن شوید که فضای لازم برای آن و همچنین تهویه آن را دارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *