تجهیزات آشپزخانه صنعتی

تجهیزات انبار

تجهیزات آماده سازی

تجهیزات سرو غذا

تجهیزات کافه

فر کامبی

تجهیزات خط سلف سرویس

تجهیزات شستشو صنعتی

ماشین‌آلات آشپرخانه صنعتی

تجهیزات رستوران و پخت غذا

تجهیزات
سرمایشی

live-button-1

اجرای پخت زنده با فر کامبی

best-price

تضمین خرید بهترین کالا

planing

مشاوره و برنامه‌ریزی دقیق

تجهیزات آشپزخانه صنعتی در تهران

شرکت فیدار سورن با 15 سال سابقه در زمینه مشاوره طراحی ساخت و تجهیز آشپزخانه های صنعتی و همچنین تجهیز بیش از 100 پروژه مختللف ائم از دولتی خصوصی و کیترینگ های بزرگ فعالیت می نماید. ما دیدگاه جدیدی در امر مشاوره به مشتریان این صنعت پا به عرصه نهادیم تا بتوانیم قدم کوچکی در توسعه اقتصادی این صنعت برداریم. برای خرید لوازم آشپزخانه صنعتی و یا دریافت لیست قیمت تجهیزات آشپزخانه صنعتی با شماره 09122408711 تماس حاصل نمایید.

تجهیزات و لوازم آشپزخانه صنعتی

فریزر ایستاده صنعتی رستورانی

سردخانه صنعتی رستوران

چرخ گوشت رومیزی صنعتی 32 امگا

یخچال درای ایچ بیات کننده گوشت

وافل ساز صنعتی برند وارینگ

اره استخوان بر مینروا

آب سرد کن صنعتی دو شیر و چهار شیر

چرخ گوشت صنعتی میکسردار 42

ماشین لباسشویی صنعتی

ماشین ظرفشویی 1200 بشقاب

ماشین ظرفشویی ریلی

آبچکان سیار صنعتی چهار طبقه

آخرین محصولات

آب پرتقال گیر برقی سیدو

قفسه انبار استیل چهار طبقه

وان شستشو و آبکشی سبزی با شیر تخلیه

آسیاب قهوه برند باراتزا مدل Encore

بلندر همیلتون بیچ مدل HBH650

فر رشنال 20 طبقه

دیگ خورشت پزی 380 لیتری

یخچال تاپینگ پیتزا استیل برند ایگلو

چلیک نگهداری حبوبات و جاسیخی

اره استخوان بر مینروا

چلیک زباله

مخلوط کن (بلندر) بلندتک مدل STEALTH 875

خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی

تجهیزات آشپزخانه صنعتی به تجهیزاتی گفته می شود که برای راه اندازی یک رستوران و یا آشپزخانه صنعتی به آن ها نیاز دارید. این تجهیزات دارای دسته بندی های مختلفی هستند که شامل تجهیزات پخت؛ تجهیزات سرو، تجهیزات انبار، تجهیزات شستشو، تجهیزات سرمایشی می باشند. تجهیزات هریک از بخش ها را می توانید به صورت جداگانه از سورن کیچن خریداری کنید.

لوازم آشپزخانه صنعتی شامل دسته بندی های مختلفی می شود که برخی از آن ها جزو مهم ترین گزینه ها می باشد و بدون آن ها نمی توان آشپزخانه صنعتی را راه اندازی کرد. اما برخی از لوازم آشپزخانه صنعتی مورد نیاز نیست و می توانید پس از راه اندازی رستوران خود آن ها را تهیه کنید. پیشنهاد می کنیم پیش از خرید لوازم آشپزخانه صنعتی با مشاورین سورن کیچن مشورت های لازم را داشته باشید تا با کمترین هزینه آشپزخانه خود را تجهیز کنید.

تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی

یکی از پرطرفدارترین شغل ها در ایران که دردسر زیادی را نیز با خود به همراه دارد، رستوران داری می باشد. در سطح شهر رستوران ها و فست فودی های زیادی وجود دارد که برخی پرطرفدار و محبوب بوده و برخی دیگر در شرف جمع کردن می باشند. دلیل محبوبیت رستوران ها در چیست؟ تجهیزاتی که در آشپزخانه صنعتی استفاده می شود از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

صنعت تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی یکی از مهم ترین بخش ها می باشد. با توجه به نرخ ارز و امکان دسترسی به تکنولوژی های روز دنیا، شرکت های تولید کننده تجهیزات می توانند محصولات را مطابق با کیفیت جهانی تولید کنند. بهترین راه برای خرید تجهیزات مراجعه به یک تولید کننده می باشد. چرا که بدین ترتیب می توانید برخی از دستگاه ها را به صورت سفارشی و با ابعاد دلخواه خود سفارش دهید.

از میان شرکت های تولید کننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی می توانید سورن کیچن اشاره کرد که ید طولانی در این زمینه دارد و بار بزرگی از تولید تجهیزات را به دوش می کشد. این شرکت با معرفی بهترین تجهیزات و طراحی آشپزخانه صنعتی شما می تواند شما را در رسیدن به سود بیشتر یاری کند. توصیه می شود در تصمیم گیری خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی به کیفیت و اعتبار شرکت مورد نظر توجه کنید. برای موفقیت یک آشپزخانه صنعتی به 3 عنصر نیاز دارید:

  • نقشه طراحی آشپزخانه صنعتی به صورت حرفه ای
  • تجهیزات آشپزخانه صنعتی
  • نیروی کار ماهر و توانمند
تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی

تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی

لیست تجهیزات آشپزخانه صنعتی

تجهیزات اشپزخانه صنعتی بر اساس موقعیتی که در آشپزخانه  صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرند تقسیم بندی می‌شوند. بر این اساس تجهیزات به 5 بخش تقسیم می‌شوند که شامل تجهیزات آماده سازی، تجهیزات پخت و پز، تجهیزات شستشو؛ تجهیزات سرو، تجهیزات انبار می باشد. هریک از محصولاتی که در این دسته ها قرار می گیرند در ادامه ذکر شده است.

  • تجهیزات آماده سازی: میزکار صنعتی، کابینت استیل، چرخ گوشت صنعتی، سینک صنعتی، خورد کن صنعتی و …
  • تجهیزات پخت و پز: اجاق گاز صنعتی، فر صنعتی، گریل صنعتی، کباب پز و …
  • تجهیزات شستشو: ماشین ظرفشویی صنعتی، وان استیل، سیخ شور صنعتی و …
  • تجهیزات سرو: شفینگ دیش، سالادبار، بن ماری، ظروف استیل، خط کامل سلف سرویس و …
  • تجهیزات انبار: کابینت دیواری استیل، انواع ترولی‌ها، قفسه بندی استیل، طبقه بندی استیل و ….

تجهیزات نو یا دست دوم آشپزخانه صنعتی؟

خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی نیاز به سرمایه زیادی دارد. در واقع این تجهیزات به نوع سرمایه گذاری نیز محسوب می شوند. اگر می خواهید در کوتاه مدت با مشکل مواجه نشوید و مجبور به خرید تجهیزات جدید نباشید بهتر است از همان ابتدا تجهیزات باکیفیتی را خریداری کنید. استفاده از لوازم نو و جدید و البته باکیفیت چندین مزیت برای شما خواهد داشت:

  • طول عمربالاتر
  • بهره وری بالاتر آشپزخانه صنعتی و سرعت پخت بیشتر
  • مکانیزاسیون آشپزخانه صنعتی
  • کاهش ضایعات مواد و فرآورده‌های غذایی
  • کاهش هزینه‌های نیروی انسانی
  • کاهش مصرف انرژی

تجهیزات دست دوم علاوه بر هزینه تعمیر و نگهداری، از تکنولوژی های روز دنیا نیز بهره مند نیستند در نتیجه خرید آن ها با ضرر و زیان برای سرمایه گذار همراه خواهد شد. پیشنهاد می کنیم برای خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی حتما با مشاورین سورن کیچن مشورت های لازم را داشته باشید.

قیمت تجهیزات آشپزخانه صنعتی

قیمت تجهیزات آشپزخانه صنعتی را می توات از یک میلیون تومان تا 200 میلیون تومان در نظر گرفت. وابسته به اینکه چه محصولی خریداری می کنید این قیمت متغیر است. قیمت تجهیزات آشپزخانه صنعتی به المان‌های مختلفی بستگی دارد. حتما می بایست پیش از خرید لیستی از تجهیزاتی که نیاز دارید تهیه کنید و لیست قیمت آن را مشخص کنید. برخی از تجهیزات دارای برندهای متنوع می باشند و برخی دارای ابعاد و حجم مختلفی هستند که این موارد بر روی قیمت آن ها تاثیرگذار است. مهم‌ترین المان های موثر بر قیمت تجهیزات آشپزخانه صنعتی عبارتند از:

  • قیمت دلار
  • قیمت ورق استیل
  • قیمت دلار گمرک
  • نوع تجهیزات

به همین دلیل است که در بیشتر شرکت‌های تولیدکننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی به دلیل نوسان قیمت دلار در کشور قیمت محصولات درج نمی‌شود.
برای اطلاع از آخرین قیمت‌های محصولات با مشاوران سورن کیچن تماس بگیرید. 09122408711

قیمت تجهیزات آشپزخانه صنعتی

قیمت تجهیزات آشپزخانه صنعتی

سفارشی سازی تجهیزات صنعتی آشپزخانه

برای تجهیز رستوران‌ها، کافی شاپ ها و آشپزخانه های صنعتی نیاز است بسیاری از تجهیزات برحسب موقعیت و ساختمان رستوران سفارشی سازی و بهینه شود. شرکت سورن کیچن به‌عنوان تولیدکننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی این امکان را دارد که تجهیزات بر حسب نیاز مشتریان سفارشی سازی شود. طراحی تجهیزات باید به گونه‌ای باشد به بهترین شکل با چیدمان و نقشه آشپزخانه صنعتی سازگار باشد. سفارشی‌سازی روی تجهیزات اشپزخانه صنعتی به دو دلیل انجام می‌گیرد:

  1. نخست محدودیت در فضا
  2. دوم پروسه متفاوت طبخ

سفارشی سازی، پروسه حساسی است و نباید خودسرانه انجام بگیرد زیرا استانداردها باید از نظر بهداشتی و مشخصات فنی رعایت شود.

استانداردهای تولید تجهیزات صنعتی عبارتند از:

  • ایمنی
  • فضا و اندازه
  • متریال

در 90 درصد موارد برای ساخت تجهیزات آشپزخانه صنعتی از استیل ضدزنگ آلیاژ 304 استفاده می‌شود. دلیل آن نیز مقاومت بالای آن در برابر فشار و گرما  است. همچنین بهداشت و نظافت استنلس استیل آسان است. استیل ضدزنگ تنها متریالی نیست که در تجهیزات رستوران استفاده می‌شود.

فروشگاه تجهیزات آشپزخانه صنعتی

سورن کیچن یکی از بهترین فروشگاه های تجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشد که بیش از 20 سال سابقه کاری در این زمینه و کیفیت بالا توانسته این مجموعه را به یکی از بهترین فروشگاه ها تبدیل کند. در این فروشگاه شما می توانید صفر تا صد تمامی تجهیزات مورد نیاز خود را با مناسب ترین قیمت تهیه کنید. همچنین برای دریافت مشاوره راه اندازی آشپزخانه صنعتی می توانید با شماره 09122408711 تماس بگیرید. گاهی خرید تجهیزات اشتباه می تواند ضرر مالی را به همراه داشته باشد. بهترین راه این است که از یک مشاور آشپزخانه صنعتی کمک بخواهید و بهترین گزینه ها را با دریافت مشاوره خریداری کنید.

شرکت معتبر تجهیزات آشپزخانه صنعتی

 راه اندازی آشپزخانه صنعتی و یا رستوران به دلیل اینکه سرمایه زیادی لازم است برنامه ریزی برای آن بسیار مهم است چرا که کوچکترین اشتباهی می تواند ضرر مالی را به همراه داشته باشد. بنابراین برای شروع کار بسیاری از افراد به دنبال یک شرکت معتبر تجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشند. سورن کیچن یکی از شرکت های معتبر در این زمینه می باشد که سالیان درازی است که تجربه کاری در زمینه راه اندازی رستوران و آشپزخانه صنعتی را دارد. در صورتی که قصد راه اندازی یک آشپزخانه صنعتی را دارید پیشنهاد می کنیم با شماره 09122408711 تماس بگیرید.

سوالات متداول

هزینه تجهیزات آشپزخانه صنعتی از صفر تا 100 چقدر است؟

هزینه خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی متفاوت می باشد و بستگی به تعداد و کیفیت تجهیزات آشپزخانه دارد. اما در حالت کلی دریافت مشاوره در زمینه تهیه لیست تجهیزات آشپزخانه صنعتی بهترین راه حل خواهد بود چرا که بسیاری از تجهیزات ممکن است برای فیلد کاری شما مناسب نباشد و خرید آن هزینه اضافه ای را برای شما در بر داشته باشد. پاگر در خرید، خواهان کیفیت بالای وسایل باشید، حتما با قیمت بالاتری مواجه می شوید ولی در نهایت با توجه به کیفیت، این کار به سود شما خواهد بود.

لیست تجهیزات آشپزخانه صنعتی چیست؟

لیست تجهیزات آشپزخانه صنعتی

تجهیزات آشپزخانه صنعتی بر اساس موقعیتی که در آشپزخانه صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرند تقسیم بندی می‌شوند. بر این اساس تجهیزات به 5 بخش تقسیم می‌شوند که شامل موارد زیر می باشد. البته این لیست کاملا عمومی و کلی می باشد و هریک از گزینه ها به تجهیزات مختلفی تقسیم بندی می شود که می توانید آن ها را در بخش محصولات مشاهده کنید.

  • تجهیزات آماده سازی: میزکار صنعتی، کابینت استیل، چرخ گوشت صنعتی، سینک صنعتی و …
  • تجهیزات پخت و پز: اجاق گاز صنعتی، فر صنعتی، گریل صنعتی، کباب پز و …
  • تجهیزات شستشو: ماشین ظرفشویی صنعتی، وان استیل، سیخ شور صنعتی و …
  • تجهیزات سرو: شفینگ دیش، سالادبار، بن ماری، ظروف استیل، خط کامل سلف سرویس و …
  • تجهیزات انبار: کابینت دیواری استیل، انواع ترولی‌ها، قفسه بندی استیل، طبقه بندی استیل و ….

همچنین تجهیزات بر اساس نوع رستوران نیز دو تقسیم بندی به موارد بالا اضافه می‌شود:

  • تجهیزات فست فود: فر پیتزا، سرخ کن، هات داگ، همبرگز زن، دستگاه مرغ بریان، تاپینگ پیتزا و …
  • تجهیزات کافی شاپ: میلک شیک ساز، آبمیوه گیری صنعتی، مخلوط گیری صنعتی، آسیاب قهوه، دستگاه اسپرسو و …

حدود قیمت تجهیزات آشپزخانه صنعتی چقدر است؟

قیمت تجهیزات آشپزخانه صنعتی

قیمت تجهیزات آشپزخانه صنعتی به المان‌های مختلفی بستگی دارد. مهم‌ترین آنها عبارتند از:

  • قیمت دلار
  • قیمت ورق استیل
  • قیمت دلار گمرک
  • نوع تجهیزات

به همین دلیل است که در بیشتر شرکت‌های تولیدکننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی به دلیل نوسان قیمت دلار در کشور قیمت محصولات درج نمی‌شود.
برای اطلاع از آخرین قیمت‌های محصولات می توانید با شماره های درج شده تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب کنید. در نظر داشته باشید که تجهیزات آشپزخانه صنعتی تنها محدود به دستگاه های بزرگ نمی شود و با توجه به منو خود می بایست یک لیست کامل از تجهیزاتی که می خواهید داشته باشید. همین حالا با شماره زیر تماس بگیرید و مشاوره های لازم را دریافت کنید.

تماس برای دریافت مشاوره رایگان: 09122408711

آیا تجهیزات آشپزخانه صنعتی سورن کیچن گارانتی دارد؟

طبیعتا تجهیزاتی که از قیمت های نسبتا بالایی برخوردار هستند می بایست گارانتی داشته باشند. تجهیزات آشپزخانه صنعتی که در مجموعه فیدار سورن به فروش می رسد نیز به همین صورت است و می توانید با ضمانت آن ها را خریداری کنید.

آیا می توان تجهیزات آشپزخانه صنعتی دست دوم خرید؟

در خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی توجه داشته باشید که برخی از برندها دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند و در واقع ارزش خرید جنس دست دوم از این برندها بسیار بالاتر از برندهای بی کیفیت ولی نو می باشد. در این راستا بهتر است در ابتدا با مشاوره آشپزخانه صنعتی فیدار سورن مشورتی داشته باشید تا هزینه ی اضافه ای برای خرید، پرداخت نگردد.

تجهیزات آشپرخانه صنعتی برند خارجی را از کجا تهیه کنیم؟

بسیاری از برندهای مناسب برای تجهیزات رستوران و آشپزخانه صنعتی خارجی می باشند و اگر بدون اطلاعات قبلی برای خرید اقدام کنید ممکن است هزینه های اضافه پرداخت کنید. برای اینکار بهتر است با کمک مجموعه فیدار سورن تجهیزات مورد نظر خود را وارد کنید.

آیا استفاده از تجهیزات آشپزخانه صنعتی نیاز به آموزش دارد؟

برای استفاده از برخی از تجهیزات نظیر فر کامبی که برای پخت غذاهای مختلف می بایست شرایط خاصی را در نظر گرفت باید آموزش های لازم را دریافت کنید. در صورتی که تجهیزات آشپزخانه صنعتی خود را از مجموعه فیدار سورن تهیه کنید، برای نصب، راه اندازی و آموزش کار با تجهیزات می توانید به صورت رایگان از این مجموعه خدمات دریافت کنید.

آیا می توان فقط بخشی از تجهیزات آشپزخانه خود را بازسازی کرد؟

طبیعتا در طی سالها استفاده و به علت استفاده های مکرر تجهیزات آشپزخانه، دستگاه ها و وسایل، فرسوده، خراب و یا مستهلک میشود که این موارد بستگی به میزان استفاده دارند ولی تجهیزاتی که استفاده کمتری دارند سالمتر هستند و نیاز به تعویض ندارند.

تجهیز آشپزخانه صنعتی یا رستوران چه مدت زمان می برد؟

این سوال وابستگی زیادی با محیط و مساحت فضای استفاده شما دارد. همچنین به تعداد مشتریان شما بستگی دارد. ولی اگر بخواهیم پاسخ حدودی به این سوال بدهیم بین 2 هفته تا 8 هفته برای راه اندازی صفر تا 100 رستوران و آشپزخانه صنعتی لازم است.

آیا می توان تجهیزات آشپزخانه صنعتی را قسطی خرید؟

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی به صورت قسطی لازم است که با شماره 09122408711 تماس حاصل نمایید تا اطلاعات کافی را کسب کنید.

چگونه می توانیم از مشاوره تجهیزات آشپزخانه صنعتی استفاده کنیم؟

راه اندازی یک آشپزخانه صنعتی نیاز به سرمایه بالایی دارد و نمی توان بدون برنامه ریزی شروع به خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی کرد. لازم است که در این زمینه مشاوره های لازم را کسب کنید. شما عزیزان برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه تجهیزات رستوران، تجهیزات کافه و … خود می توانید با شماره 09122408711 تماس حاصل نمایید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

آیا تجهیزات آشپزخانه صنعتی در یک مقیاس تولید می شود؟

بسیاری از تجهیزاتی که در آشپزخانه های صنعتی و رستوران ها استفاده می شوند در ابعاد مختلفی تهیه و تولید می گردند. شما می توانید برای آشپزخانه صنعتی خود و با توصیه مشاورین مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید. همچنین برخی از تجهیزات مانند بوفه های کورین مطابق با سفارش شما عزیزان قابل ساخت در مجموعه تجهیزات آشپزخانه صنعتی فیدار سورن می باشد.